La Chesa

31-207072608

Meer informatie over restaurant La Chesa

Willemnl .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
heerlijk eettentje waar vooral bagels worden geserveerd. Maar vraag gerust naar iets anders en ze doen helemaal hun best om je in de watten te leggen. Ook heerlijke Ice-coffee en cake.
Missy_united .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
Heerlijke plek om lekker relaxt te lunchen met een goede koffie en een lekkere bagel. Het is er allemaal erg relaxt met leuke achtergrond muziek.
Roos D.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2014
Ik sluit mijn geheel aan bij de vorige recensies. Een oase in de kinkerbuurt waar ik steeds terugkom voor een heerlijke lunch. De broodjes zijn ronduit verslavend: geen vast concept en je proeft de zorgzame bereiding. Het publiek bestaat uit een aangename mix van buurtbewoners (zeer divers) en toeristen die de binnenstad mijden. De uitbaatster verdient een lintje want zij heeft uitgebreid oprechte en hartelijke aandacht voor iedereen zonder exorbitante prijzen te hanteren.
Cubicc .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
Geweldige plek om even te gaan zitten. Heerlijke koffie en Bagels en een hartverwarmende bediening. Een aanrader voor lunch of gewoon even tussendoor !
Jessie T.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2013
In 1 woord: Heerlijk. Ik ben er minimaal 1x per week te vinden voor een warme, vers belegde bagel of 1 van de andere dingen waar ik geen nee tegen kan zeggen. De eigenaresse is een ontzettend lieve vrouw en kent al haar terugkerende gasten. De sfeer is knus omdat het klein is, ik kom hier echt tot rust. Daarnaast zijn de prijzen vergeleken met andere koffiebars naar mijn mening ontzettend laag! Kortom, ik kom hier erg graag.
Rogier R.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2013
Een perfect plekje met een superaardige dame die je meteen thuis laat voelen. Een soort Frans bistrootje met een geweldige keuze aan koffietjes en bagels waar je je vingers bij opeet. Heerlijke muziek ook trouwens;-)
Lizsaaa .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2013
Vanuit Groningen naar Amsterdam, lekker winkelen en sjouwen kregen we toch nog wel trek, liepen we tegen La Chesa aan. Het was koud en werden warm onthaald door de eigenaresse die gezellig een praatje met je maakt. Heerlijke broodjes voor een lage prijs(ze kan er gerust meer voor vragen!!) Broodje Ricardo; panini met zelf gemaakte tonijnsalade, kappertjes en rode ui, super lekker! aanrader!