La Chacrita

Neptunusstraat 2 2586 GS Den Haag Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Meer informatie over restaurant La Chacrita

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17.00 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant La Chacrita

Sjoerd D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Gezellige plek om te eten te midden van buurtbewoners, zonder de onvermijdelijke toeristen in Scheveningen een paar honderd meter verder op nabij het kurhaus.
Goed Argentijns met verrassende gerechten. Vlees mals en spareribs erg lekker. Alleen jammer dat het eten geserveerd wordt met friet en dat de gepofte aardappel die er eigenlijk bijhoort extra is. Waarschijnlijk consessie aan de smaak van de gast. Wellicht een idee om de gast te laten kiezen tussen friet of gepofte aardappel. Doet af aan de authenticiteit van het eten en restautant. Verder prima.
Addy V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Prima eten . Goede prijs kwaliteit verhouding. Aanrader.
Arin S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Prima eten voor een prima prijs.
Nelleke F.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Leuk, gezellig restaurant. Goede service en vriendelijke bediening. Eten was prima
Patty D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Ronduit heerlijk gegeten! Lekker smaakvol mals vlees. Voldoende salade en patat.
Bediening was vriendelijk
Restaurant zit voor mij op loopafstand dus zal er zeker vaker naar toe gaan.
Simone R.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Warme ontvangst. Gezellig ingericht met de bekende koeienhuiden. Keuze uit heel veel gerechten. Eten was prima. Goed vlees, ruime porties. De ribbelfrietjes mogen van mij vervangen worden voor gewone friet. Er worden gulle glazen wijn geschonken. Je voelt je echt welkom. Kom zeker terug. Ben blij met dit restaurant in onze buurt.
Anne-Marie H.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Spareribs waren lekker mals, vriendelijke bediening. Wel wat chaotisch ondanks dat er maar drie tafeltjes bezet waren. Prijs kwaliteitverhouding dik in orde!
Jaap B.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
enthousiaste bediening ongedwongen sfeer goed eten!
Kim D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
De lekkerste spareribs van Nederland kun je hier eten. De variant met knoflook is een echte aanrader. We boffen maar dat dit heerlijke restaurant op loopafstand van ons huis is gevestigd!
Wim T.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Voor in een volksbuurt een heel leuk en gezellig restaurant. Leuke ontvangst en een goede sfeer. Was wel wat warm binnen, maar wat wil je met deze temperaturen, misschien straks een airco. Enige nadeel was dat we wat last van vliegen hadden, dus misschien een vliegenlamp (verdelger)
S. K.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Verrassend leuke tent! Ziet er schoon en sfeervol uit. Netjes ontvangen en bediend. Entrecote was heerlijk en goed bereid.
Savanna V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Mijn man en ik kwamen hier gisteren voor het eerst. Het is een gezellig restaurant en de gastvrouw/bedrijfsleidster ontvangt je vriendelijk bij binnenkomst. De service is goed en snel. We hebben al met al heerlijk ontspannen gegeten en het belangrijkste, het eten was erg lekker. Zeker een aanrader waar we nog vaak zullen verschijnen.
Eugenie V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Gezellig restaurant. Vriendelijke bediening ondanks de drukte. Heerlijk gegeten.
Leo P.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Als carnivoor ben je hier op de juiste plek...,ze serveren een goed stukje vlees met evt heerlijke sausen er bij en de porties zijn ruim bemeten.
De bediening is goed en vriendelijk!
Niels T.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Lekker, gezellig en vriendelijk personeel.
Marisa A.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Heel goed gegeten bij La Chacrita. Spareribs zijn een aanrader, ook als voorgerecht te bestellen. Tournedos als hoofdgerecht is een lekker, mals stuk vlees en redelijk geprijsd.
Conny W.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
heerlijk eten voor een mooie prijs,....!
Janny D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Heerlijk gegeten met vrienden.
Alles was lekker.
Goede, nette en vlotte bediening.
Voor herhaling vatbaar.
Laura D.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Lekkere mix van vlees gegeten. Heel erg vriendelijk personeel, Aanrader!
Hilde M.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
We werden warm onthaald en hoewel we allebei zo'n beetje om de hoek wonen, waanden we ons toch even in Argentinië door de inrichting. Of het je smaak is, is een tweede, maar sfeervol is het zeker en daar gaat het om. We hebben gekozen voor de GRAN PARILLADA MIXA en zoveel gegeten dat er geen dessert meer bij kon, zo lekker was het! Heerlijke fles Malbec erbij, vriendelijke en vrolijke bediening, een digestief van het huis bij de koffie: wij zijn fan!