La Cazuela

• Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Lekker gegeten in een klein stukje Spanje in hartje Rotterdam
Manon W.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijk personeel. Wij komen terug.
Elise T.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Het was heerlijk! Vooral de octopus!
Sanne G.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Gezellige sfeer, leuke tapas gerechtjes op de kaart. Bediening is heel vriendelijk!
Simon P.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Écht lekker gegeten en vermakelijk praatje gehad met bediening.
Alexis G.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Vorig week hier gereserveerd voor vier personen en meteen aangegeven de paella te willen eten. Op de kaart staat al aangegeven dat het ongeveer 45 minuten kan duren om het te maken. Ervoor nog een fles wijn en aantal tapas besteld als voorgerecht en er werd aangeraden om niet teveel te bestellen vooraf, wat ook aangenaam was.

De paella met vis en kip was heerlijk en we hebben onze avond afgesloten met een crema catalana.

Al met al een fijne ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.
Kin K.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Een redelijke tent. Eten viel tegen. Beperkte keuze en geen uitgesproken smaken. Prijs-kwaliteit verhouding niet in balans.
Emily R.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Het eten duurde erg lang. Verder waren ze erg klantvriendelijk.
lia V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Erg prettig om hier te zitten, praten en genieten van lekkere tapas.
Denise D.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Het eten variëerde van zeer smakelijk tot een beetje saai, maar voor ieder is er wat wils. De artisjokken waren erg lekker, de kabeljauw te zout. Verder zou een dipje of een smeerseltje bij het brood en de aardappeltjes de boel wat opleuken. Prijs/kwaliteitverhouding is redelijk.
Tessa V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Vriendelijke bediening maar niet alle gerechten waren even lekker. Serranoham was dik and taai. Kip piri piri goed van smaak maar lauw. Jammer, verder ruim opgezet, gezellig restaurant.
Caroline W.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Prima bediening en heerlijke tapas gegeten. We gaan zeker nog een keer.
Annemiek K.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Gisteravond weer bij Cazuela gegeten. Alleen het aperitief buiten genuttigd, toen snel naar binnen in verband met de regen. Het personeel hielp de klanten heel relaxed naar binnen. Wij komen hier regelmatig. Het is net alsof wij thuiskomen om een hapje te eten. Heerlijke tapas, veel variatie en een zeer goede kwaliteit. Omdat alles vers bereid wordt, moet men geen haast hebben, hoort ook niet bij het mediterrane karakter. Nieuwe kaart geeft voldoende keus om van Spaanse lekkernijen te genieten.
Een echte aanrader!
Hans Visscher
Chantal H.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Tapas zijn kleine porties maar echt lekker. Chocoladedroom als dessert is aanrader!
Els L.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Alles was perfect tot er helaas een groep mensen kwamen die enorm veel lawaai maakten en verbaast keken dat wij gelijk vertrokken naar buiten om onder de parasol onze koffie te bestellen (lichte regen), ons geluk was dus dat het pas aan het einde van onze maaltijd was. Aan de bediening lag het absoluut niet want wij zijn zeer voorkomend behandeld en kregen zelfs gratis een bakje van de overheerlijke Aöli mee. Prijs/kwaliteit kwamen uitstekend overeen. Wij hadden de paella gelijk besteld gezien de bereidingstijd (45 min) en daarna pas de tapas. En de timing was perfect mede dankzij de kok. Buiten de rumoerige mensen om een geslaagde avond.
robert S.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Geweldig gezellig en leuk gegeten. Flexibiliteit en service hoog in het vaandel, beleefde en enthousiaste bediening, persoonlijk betrokken eigenaar!
Jeroen G.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Gezellige sfeer, leuk terras en prima eten
Lauréanne S.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Hier al heel vaak gegeten. Of je nou met zn tweetjes bent of met een groep, het is hier altijd gezellig. Heerlijke gerechtjes, hele aardige bediening, niet duur en de sfeer is top. Menu de la casa is echt een aanrader! Hier kan je gerust de hele avond zitten (binnen én buiten). Buiten gezellig terrasje op kruispunt met andere terrasjes.
Jenny S.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Al heel vaak hier gegeten en nog nooit teleurgesteld. Super menu de la casa. de verschillende gerechtjes variëren ook nog zodat het steeds weer en verrassing is.
Omer B.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Heerlijk Spaans en Latijns-Amerikaans eten geserveerd door vriendelijk personeel. Er is ook een gezellig aangekleed terras.