La Cazuela

Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant La Cazuela

Mariëlle B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Wij namen het tapasmenu. Lekkere gerechtjes, genoeg, maar weinig variatie. Geen groentegerechtje. De creme catalana was helaas niet authentiek, ondanks het brandijzer aan tafel.
Lange wachttijd, we zaten bijna 4 uur aan tafel, dit werd enigszins goedgemaakt met een gratis wijntje. Netjes.
Carola D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
De verwachtingen ware - mede door de goede recensies hier - redelijk hooggespannen. La Cazuela heeft ze niet waargemaakt. We kozen voor het tapas menu. De koude hapjes waren simpel maar best smakelijk, de warme happen waren vooral afkomstig uit de frituur en vaak flauw van smaak. Dessert was een brownie met slagroom terwijl eerder op mijn vraag was aangegeven dat we tiramisu zouden krijgen, jammer. En bovendien: is een brownie mediterraans? Tel daarbij op de lange wachttijden (tot een uur per gang), terwijl het restaurant op een gegeven moment al half leeg was. Conclusie: eens maar niet meer. Jammer!
karin F.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Eenvoudige gerechten heel heel heel erg goed uitgevoerd! Een waar genoegen om hier een hapje te eten. De salade van Paddenstoelen was echt heel erg lekker, mag misschien nog iets warmer geserveerd worden, maar dat is persoonlijke smaak. De Pasta Penne met Kip echt genieten! Als afsluiter een kaasplankje, hier kan - wat mij betreft - iets meer aandacht aan besteed worden. De kaasjes waren oké, meer niet heel bijzonder.
John A.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Lekker eten.gezellig,vriendelijke bediening
Wil echte een opmerking maken,toilet is aan revisie toe !!!
Jos L.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Hadden met ons vieren 2 paëlla's en 2 menu's de la casa met 2 gangen besteld. Voor de paëlla's gaf men aan dat we 3 kwartier moesten wachten. We kregen de voorgerechten van de menu's redelijk snel. Daarna duurde het bij elkaar 1 1/2 uur wachten op de paëlla's en hoofdgerechten. Het eten was echt heerlijk, uiteindelijk toch de moeite waard van het wachten!
De bediening was heel vriendelijk, ondanks dat het druk was op deze dinsdagavond. Het restaurant is heel gezellig, heeft een fijne sfeer.
Helaas kwam bij het afrekenen naar voren dat het restaurant niet meer mee doet met "dinercadeau", de restaurant cadeau kaart zodat die kaart hier niet gebruikt kan worden. Kennelijk was de onlangs gekregen cadeau kaart niet voorzien van een up-to-date restaurant lijst!
Conclusie: goed en gezellig restaurant met heerlijk eten, zeer de moeite waard, maar neem de tijd.
Jannie B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Heerlijk gegeten met 6 personen in dit sfeervolle restaurant. Wij namen voor 3 personen paella en voor 3 het menu de la casa, zodat we met elkaar konden delen. Omdat paella een iets langere bereidingstijd heeft is ons geadviseerd om het eerste deel van het menu alvast te nemen. Een echte aanrader. We hoefden nergens lang op te wachten.
Corrie B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Leuk intiem Spaans restaurant verdeeld over 2 etages. Ruime keuze uit verschillende heerlijke gerechten. Bediening was top! Een echte aanrader.
Bertine H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Vanavond tapas gegeten bestelde een menu voor 5 personen
Duurde erg lang voordat we de 1e gang kregen
2e gang duurde ook lang
Het was wel lekker maar meer dan dat ook niet
Zou er geen 2e keer heen gaan
Vond voor wat we kregen her aardig aan de prijs
Harmen S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Wij vonden het een leuk gezellig restaurant met prima eten en top bediening.
echt iets om terug te komen.
ad B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
prima zaak om Spaant te eten. Aanrader
Cees A.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Lekker gegeten in een klein stukje Spanje in hartje Rotterdam
Manon W.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijk personeel. Wij komen terug.
Elise T.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Het was heerlijk! Vooral de octopus!
Sanne G.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Gezellige sfeer, leuke tapas gerechtjes op de kaart. Bediening is heel vriendelijk!
Simon P.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Écht lekker gegeten en vermakelijk praatje gehad met bediening.
Alexis G.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Vorig week hier gereserveerd voor vier personen en meteen aangegeven de paella te willen eten. Op de kaart staat al aangegeven dat het ongeveer 45 minuten kan duren om het te maken. Ervoor nog een fles wijn en aantal tapas besteld als voorgerecht en er werd aangeraden om niet teveel te bestellen vooraf, wat ook aangenaam was.

De paella met vis en kip was heerlijk en we hebben onze avond afgesloten met een crema catalana.

Al met al een fijne ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.
Kin K.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Een redelijke tent. Eten viel tegen. Beperkte keuze en geen uitgesproken smaken. Prijs-kwaliteit verhouding niet in balans.
Emily R.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Het eten duurde erg lang. Verder waren ze erg klantvriendelijk.
lia V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Erg prettig om hier te zitten, praten en genieten van lekkere tapas.
Denise D.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Het eten variëerde van zeer smakelijk tot een beetje saai, maar voor ieder is er wat wils. De artisjokken waren erg lekker, de kabeljauw te zout. Verder zou een dipje of een smeerseltje bij het brood en de aardappeltjes de boel wat opleuken. Prijs/kwaliteitverhouding is redelijk.