La Cazuela

Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 22:30

Voordelig
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Gezellig restaurant, vriendelijke bediening en lekker eten. Heerlijk menu met 4 tapasvoorgerechten en 6 tapashoofdgerechten. Echt een aanrader.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Lekkere zeer smaakvolle kleine gerechtjes. Tonijn en balletjes met geitenkaas noten en honing is zeker aan te bevelen !
Estheroosterhoff .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Een gezellig restaurant geschilderd in vrolijke Spaanse kleuren en op loopafstand van Rotterdam Centraal. Zeer vriendelijke bediening, goeie cava, lekkere tapas en een schappelijke rekening. We komen zeker nog eens terug!
QV .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
De atmosfeer en de service is altijd geweldig hier. Vriendelijk, vertrouwd en met aandacht. De tapas is per portie die je besteld wat weinig, goed om daar rekening mee te houden. Zoals bij de gerookte tonijn en beef, deze waren heerlijk maar in twee happen weg. Echte aanraders zijn inkvisringetjes, champignons en de toetjes met kokosijs en brownie met witte chocolademouse! Tip zou zijn om wat meer en lekkerder brood te serveren bij de tapas. Overall kom ik hier graag en zeker weer eens terug.
Zoha A.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Met z'n tweeen gegeten, duurde erg lang voordat het eten werd opgediend. Ze hadden geen tomatensap, wat jammer is want ik wilde geen alcohol en dan is de keuze beperkt. Brood was voorgebakken en droog, aiolie had een fabriekssmaakje en het eten leek zo uit blik te komen. Mijn man zei:" Er zit geen ziel in het eten" . Heel goed verwoord, geen verse kruiden enz. Ik fiets er elke dag langs en ik zie bijna nooit eten op de tafels staan, dus het lange wachten is daar standaard.
Mic B.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
Heerlijk buiten gegeten en... of ze hebben een nieuwe kok ... of deze was in vorm. De gerechten waren zonder uitzondering heerlijk. Met voor elk van ons drieën een andere favoriet: chuletas iberico, calamares en bistec. Het kaasplankje was voor ons allemaal. Hier komen we deze zomer zeker nog eens terug!
Chatish S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Leuk restaurant om gezellig te tafelen. We waren met een groep van 8 en er werd 3 tapas pp geadviseerd. Dat werden er uiteindelijk 5. Toppers waren oa.calamaris, spinaziekroketten, coquilles , zwaardvis en pimenties de padron. Jammer dat de coquilles en serranoham na de 2e ronde uitverkocht waren.
Pimmes-Frites V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Wil je gewoon eens lekker proeven van de spaanse volkskeuken (met een caribisch tintje) tegen aanvaardbare prijzen in een vrolijk en origineel ingerichte zaak, met een goed wijntje erbij, en dit alles op tafel gebracht door vriendelijk personeel, dan kan je hier prima terecht. En La Cazuela zit ook nog eens op een leuk punt met andere horeca rondom.
Gijsje70 .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Goed gegeten in een gezellig restaurant. Personeel was zeer attent. Gekozen voor het tapasmenu. Smaakvolle gerechtjes met een heerlijk glas wijn erbij.
Wilmavandevelde .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Gewoon een goeie tent ! Gezellig , beetje rumoerig maar erg lekker eten in een ongedwongen sfeer. Een aanrader voor iedereen !
Mfmgijsberts .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
De porties zijn erg klein. We hadden met vieren gekozen voor het tapas menu. Voorbeeld: als je los kiest voor de spinazie kroketten, krijg je er 3 (voor 1 persoon). We krijgen er 4 (1 per persoon dus). Zo gaat dat bij alle gerechten. 4 koude en 6 warme. De kwaliteit was ook niet wat we er van verwacht hadden. Het personeel is niet bij de les. Steeds moesten we echt contact zoeken anders kwam er gewoon niemand. Jammer een slechte ervaring waar je toch fors voor betaald. Voor ons niet meer.
Ruulw .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
Eten was erg smakelijk; bediening vriendelijk. Het restaurant ligt op n leuke plek, vlak naast t centrum. Is gezellig binnen.
Tonnyvh2008 .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Heerlijk gegeten. Aanrader de coquilles. Ruime keuze. Ook vd desserts en wat een vriendelijk personeel. Top avond gehad.
Machiel V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
Wij eten altijd heel erg graag bij La Cazuela. Eigenlijk is het ons stam-restaurant. Als we lekkere tapas willen, gaan we eigenlijk altijd even langs bij La Cazuela.
Het heeft ook een gezellig en knus terras met avondzon.
Daarnaast is Reza, de eigenaar, altijd super gezellig, behulpzaam en vriendelijk.
Jorn D.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Heb al een aantal maal bij La Cazuela gegeten maar het is elke keer afwachten hoe het is. De aankleding is leuk sfeervol en ook het terras is gezellig aangekleed. Het personeel is vaak vriendelijk maar soms (zoals deze keer) was het weer erg lang wachten op de bediening. Zowel voor drankjes, maar ook voor het opnemen van de bestelling en brengen van het eten.
Daarnaast is het eten ook wisselvallig. Heb een heerlijke hoofdgerecht gehad maar de voorgerechten waren matig.
Guy123 .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
Vorige week heerlijk gegeten en gedronken bij La Cazuela! Werd snel geholpen en de tapas stond ook snel op tafel. Prima plek om even snel wat te eten of om lekker de hele avond op het terras te hangen. Jammer genoeg begon het te regenen en moesten wij naar binnen verhuizen. Maar kom zeker weer terug op dit gezellige horeca hoekje!
Day S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Heerlijke tapas gegeten ! Goed menu (mystery) zonder vis. Mooie tent, aardige man en lekkere wijnen! Voor herhaling vatbaar
Bourgondish .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Het eten was erg weinig voor veel geld. De porties waren erg klein en smaakte niet naar een Spaans tapasgerecht. Hier waren wij echt verrast over, want dit was een Tapasrestaurant waar je echt de Spaanse smaak proeft. Helaas we hebben gehoord dat de kok weg is. Over het personeel waren we ook niet te spreken, we moesten onze dranken zelf ophalen aan de bar.
We komen hier zeker niet meer terug.
Kimmik .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
Gegeten met 22 personen. Het menu stond vast was logisch is met zo'n grote groep. Al snel werden de tafels gevuld met allerlei gerechten. Er waren twee rondes, een koude en warme. Zowel de koude als warme tapas waren geen van alle echte smaakbommetjes. De bediening was prima maar niet erg pro-actief of oplettend. Gezien de eerdere recensies hadden ik en de groep meer verwacht.
Henk N.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
Kaart is niet heel uitgebreid, maar wat er op staat wordt zeer vakkundig bereid en is gewoon heel erg lekker. 6 gerechten en een fles rode wijn voor 35 euro pp is dan een koopje.