La Caverne de Geulhem

Wolfsdriesweg 8a 6325 PM Berg en Terblijt Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant La Caverne de Geulhem

Loekepoek .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
We zijn hier afgelopen weekend voor de Valentijnsbrunch geweest. De locatie is prachtig, dineren in een grot doe je niet elke dag en is iets unieks in Nederland.
We hadden 5 gangen: amuse op tafel; tomaten mousse die erg lekker was. Tweede gang; koude voorgerechten in buffetvorm. Veel keus aan allerlei soorten vis en salades, prima. Derde gang; mosterdsoep met ham, ook erg lekker. De vierde gang was het hoofdgerecht in buffetvorm, met keus uit aardappel- en pastagerechten, groenten en vis. De groenten waren nog lekker knapperig. Er was ook ossenhaas en kalfsvlees (niet op het buffet) met kalfsjus, die waren heerlijk. De laatste gang was het toetjesbuffet; veel keus aan kaas en zoetigheid. De kokosmousse met ananas: heerlijk.
Wat kleine minpuntjes zijn de plastic 'tuinstoeltjes' waar je op zit en de nepkaarsjes in de kandelaars, dit doet een beetje afbreuk. De verlichting daarentegen (gekleurde lampen, veel kaarsen) is wel erg sfeervol. De toiletten zijn nogal ver lopen en verouderd, daar mag wat aandacht aan besteed worden. Als deze zaken verbeterd worden is dit helemaal een fantastische ervaring.
Marc B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
Hier heerlijk gebruncht met mijn ouders en vrouw tijdens 1e Kerstdag. Mooi, sfeervol ingericht en lekkere gerechten in overvloed. Enig minpuntje: de toiletten zijn verouderd en maar één herentoilet terwijl er meer dan honderd mensen aanwezig waren, is wel erg weinig.
Raphael2 .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2013
Samen met mijn vriendin hadden wij een cadeaubon gekregen. Achteraf erg blij dat we deze gekregen hadden want als we /- €50,- p.p. hadden moeten afrekenen was het erg zuur geweest.
Een brunch in de grotten klinkt veelbelovend. Er worden echter onzettend veel kansen onbenut, want het had veel mooier kunnen zijn.
Ontvangst door onvriendelijke gastvrouw drukte meteen een stempel op de middag. Amuse was weinig op aan te merken. Eerste gang de was in buffet vorm, beetje jammer, maar prima buffet. Werd ook goed aangevuld. (Alleen geen eten van de vorige plaat op de nieuwe scheppen. Doe dat maar in de keuken). 2e gang was een soepje ook niks op aan te merken. Hoofdgang was weer in buffetvorm. Deze keer erg saai, aardappeltjes, groenten die uit blik leken te komen, pasta en vlees. Vlees was enige dat ok was. Kaasplankje en toetje weer niks op aan te merken. Dat je in een grot bent maakt het natuurlijk erg bijzonder. Echter inrichting van de grot laat wel ook weer veel te wensen over. Je zit op tuinstoeltjes aan gammele tafeltjes en het is eigenlijk ook iets te koud en de toiletten verwacht je eerder op het tankstation. Qua afwerking en inrichting ook veel aan te merken. Jammer!