La Cave

Kapelstraat 11 1404 HT Bussum Nederland Kaart

Over het restaurant La Cave

Franse sferen

De Franse keuken heeft een ongekende aantrekkingskracht. De verfijnde smaken, de charmante bediening, alles in stijl. Bij Bistro La Cave in Bussum vind je al deze ingrediënten, die van jouw lunch of diner een smaakvolle belevenis maken. Terwijl je geniet van de tongstrelende gerechten, prik je in gedachten alvast een datum voor je volgende bezoek aan deze gezellige bistro.

Meer informatie over restaurant La Cave

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zaterdag 10.00 - 01.00 uur
Zondag gesloten

• Mastercard , Pin , Visa

Jouw recensie over het restaurant La Cave

Chantal .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Zeer aangenaam verrast met de gerechten. Ze zijn in hun eenvoud júist ontzettend smakelijk. En de porties zijn ook niet al te zuinig. Ook qua bediening een hele fijne, goede, opmerkzame dame. Een zeldzaamheid en verademing. Voor mij persoonlijk zijn de twee belangrijkste componenten hier dus tiptop.

Alleen de entourage... de ruimte is gewoon te groot. Zou knusser worden als het achterste gedeelte een aparte ruimte zou worden.
Sheila B.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Goede bediening en heerlijke gerechten. Geen heel uitgebreide kaart maar wel voldoende variatie om uit te kiezen zodat iedereen iets lekkers kan bestellen.
Machiel V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Goede sfeer, goede bediening en heerlijk gegeten
Lisette W.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Heerlijk gegeten met een goed glas wijn, fijne bediening. Een minpuntje is dat de afzuiging van de keuken niet helemaal goed werkte en je kleding hierdoor naar ‘baklucht’ rook.
ward D.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, jonge bediening die graag wil werken, maar geen alcohol mocht schenken, werd snel en adequaat opgelost! coquilles met biet en schuim van oude kaas waren de bom! Top avond, snel weer! De jonge dame [judy] we hebben genoten!
Megan D.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Onverwacht een hapje gaan eten, wat een aanrader!! Goede keuken, kleine maar duidelijke kaart, alerte en vriendelijke bediening. Fijn dat de koks aan tafel de eventuele extra uitleg geven.
Mark S.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Fris interieur, snelle en beleefde bediening met kennis van zaken.
Kleine kaart met mooie gerechten.

Aanrader!

Ga er graag heen!
Monica S.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Prima gegeten bij La Cave. Aardige en oplettende bediening.
Godelieve V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Eten is prima, bediening helaas niet goed. Hebben om alles moeten vragen, de kaart, nog een drankje en onze borden stonden lang leeg voor onze neus. Gevraagd om ze weg te halen. Eigenaar zou hier in mogen investeren en hun bediening goed inwerken/opleiden met de basis, nl aandacht voor je klant en kijken naar je tafels.
Chantal D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Mijn man en ik kwamen hier onverwachts binnen lopen. De bediening is prima, maar niet heel gastvrij. De smaken van het eten zijn heel basic, weinig bijzonders wat ons betreft. We dronken hierbij daarentegen heerlijke wijnen.
De ruimte doet ons wat kil overkomen.
A. Kuipers K.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
We waren met 4 personen. Hebben heerlijk gegeten. Alleen zou iets bij de koffie wel gezellig geweest zijn!
G. S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Fijne bediening. Heerlijk gegeten.
De tafel van Tako H.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Lekker gegeten, niet heel verrassend en interieur/ambiance ruim voldoende.
Petra E.
Matig. Niet bijzonder.
Keuze op kaart matig. Eten wel lekker en goed klaargemaakt.
Strakke moderne inrichting. Goede alerte bediening.
René K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
De eerste steak was niet ‘rare’ en erg klein, dit werd vervangen door een iets beter stukje, maar nog steeds erg klein en van binnen niet warm. De crumble was geen crumble en ook hier weer te klein. Kortom, matige hoeveelheid, niet juist klaar gemaakt. Wel prima sfeer maar voor de keuken gaan we nog even ergens anders naartoe.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Fantastische prijs/kwaliteits-verhouding. Bediening "impeccable". Verdient hoog cijfer! Probeer het restaurant uit. Het gaat je zeker niet tegen vallen.
Dinnerout V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk gegeten!
Coquilles met bieten en Weiting witvis met hollandaise saus kunnen we zeker aanraden. Veel smaak, en zeker genoeg!
We komen zeker terug!
Margaret K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Leuke Franse bistro, goede sfeer, Franse sfeer, enthousiast personeel, prima kwaliteit eten, lekkere wijn. Tip: de coq au vin kan beter, kip een nachtje in de wijn met verse kruiden doet wonderen...! We gaan er zeker terug, aanwinst voor het Gooi.
Anje V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijke lunch, fijne persoonlijke en professionele bediening. Prima!
Niels Y.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Heerlijk gegeten. La Cave kenmerkt zich door eerlijke simpele maar zeer goed bereidde en smaakvolle Franse kaart met gebruik van hoogwaardige ingrediënten. Daarbij een prima selectie wijnen, ook de open wijnen, goed geadviseerd door kundig en prettig personeel. La Cave is zo’n restaurant waar je thuisvoelt vanaf de eerste keer, ongecompliceerd, gezellig druk, linnen servetten, houten tafels, Je blijft er terugkomen omdat je weet dat het goed is. Meeste tafels hebben voldoende privacy. Reserveren is aan te raden.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018