La Cave

Kapelstraat 11 1404 HT Bussum Nederland Kaart

Over het restaurant La Cave

Franse sferen

De Franse keuken heeft een ongekende aantrekkingskracht. De verfijnde smaken, de charmante bediening, alles in stijl. Bij Bistro La Cave in Bussum vind je al deze ingrediënten, die van jouw lunch of diner een smaakvolle belevenis maken. Terwijl je geniet van de tongstrelende gerechten, prik je in gedachten alvast een datum voor je volgende bezoek aan deze gezellige bistro.

Meer informatie over restaurant La Cave

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zaterdag 10.00 - 01.00 uur
Zondag 16.00 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant La Cave

René K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
De eerste steak was niet ‘rare’ en erg klein, dit werd vervangen door een iets beter stukje, maar nog steeds erg klein en van binnen niet warm. De crumble was geen crumble en ook hier weer te klein. Kortom, matige hoeveelheid, niet juist klaar gemaakt. Wel prima sfeer maar voor de keuken gaan we nog even ergens anders naartoe.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Fantastische prijs/kwaliteits-verhouding. Bediening "impeccable". Verdient hoog cijfer! Probeer het restaurant uit. Het gaat je zeker niet tegen vallen.
Dinnerout V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk gegeten!
Coquilles met bieten en Weiting witvis met hollandaise saus kunnen we zeker aanraden. Veel smaak, en zeker genoeg!
We komen zeker terug!
Margaret K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Leuke Franse bistro, goede sfeer, Franse sfeer, enthousiast personeel, prima kwaliteit eten, lekkere wijn. Tip: de coq au vin kan beter, kip een nachtje in de wijn met verse kruiden doet wonderen...! We gaan er zeker terug, aanwinst voor het Gooi.
Anje V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijke lunch, fijne persoonlijke en professionele bediening. Prima!
Niels Y.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Heerlijk gegeten. La Cave kenmerkt zich door eerlijke simpele maar zeer goed bereidde en smaakvolle Franse kaart met gebruik van hoogwaardige ingrediënten. Daarbij een prima selectie wijnen, ook de open wijnen, goed geadviseerd door kundig en prettig personeel. La Cave is zo’n restaurant waar je thuisvoelt vanaf de eerste keer, ongecompliceerd, gezellig druk, linnen servetten, houten tafels, Je blijft er terugkomen omdat je weet dat het goed is. Meeste tafels hebben voldoende privacy. Reserveren is aan te raden.
frans.van.slobbe V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Leuke gezellige brasserie. Redelijke prijzen
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Goede kwaliteit/prijs verhouding. We hebben hier eerder geluncht. Toen erg goed. Nu kwaliteit minder door de drukte. Uiensoep vooraf (euro 7,50). Kleine portie maar super! De rest had dan wel uiensoep dan wel salade met rauwe tonijn beste;d. Iedereen erg tevreden. Vis van de dag was een dorade (euro 21). Ofschoon ik een groot liefhebber ben van de (goedkope) dorade, was deze ronduit teleurstellend. Kapot gekookt. Mijn tafelgenoten waren tevreden over hun hoofdgerechten (degene die de coq au vin had besteld iets minder). Ober deed niets met commentaar op dorade. Jammer. Niettemin een restaurant om naar terug te keren.
Gijs H.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Leuke bediening, heerlijk gegeten! Alle voor en tussengerechten hebben we geproefd en allen goedbevonden. De wijn was ook goed.
Hella V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Prima gegeten goede kwaliteit producten en manier van klaarmaken, niet superspannend qua smaken, degelijk prima.
Esther R.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Heerlijk gegeten, een top gastheer en fijne sfeer. We hebben genoten!
Eelco R.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Lekker eten voor een aangename prijs. Prima wijn en goede bediening.
Niels D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Wij hebben hier een bijzondere avond gehad. We zaten blijkbaar de hele avond in de blinde hoek van degene die onze tafel moest bedienen. Zelfs nog nadat hij een keer aangaf ons te lang vergeten te zijn. We hebben om alles zelf moeten vragen om de wijn, om de kaart, om te bestellen. Toen we weer een tijdje met de lege borden van het hoofdgerecht en lege wijnglazen op tafel aan het wachten waren op de bediening, hebben we (wederom zelf) maar om de rekening gevraagd. Uiteindelijk kwam onze garcon toch naar onze tafel en merkte op: volgens mij zijn jullie niet tevreden. We hebben dit bevestigd en uitgelegd waarom we dit niet waren. Het enige wat we kregen toen was excuses. Heel bijzonder, als ik hem was, zou ik er alles aan gedaan hebben om ons alsnog met een tevreden gevoel weg te laten gaan. Nu gaan we nooit meer terug. Terwijl het eten en de locatie meer dan goed waren.
Loek M.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Eerlijk en smakelijk eten wb bereiding en ingrediënten. Vriendelijke en spontane bediening
Niek L.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Helaas waren we de enige gasten.
Claire_V .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Enig tijd geleden hebben mijn vriendin en ik hier gegeten. We starten met oesters en kozen beiden voor het 3 gangen menu. Vooraf hadden we tonijn, wat een heerlijke verfijnde smaak had. Gevolgd door kalfsentrecote, welke prima van smaak was maar wel te ver gegaard. We sloten af met een heerlijk chocolade taartje en koffie . Hierbij dronken we ieder 2 glazen wijn. Vooraf wordt er geen broodje of amuse geserveerd, dit vonden wij gezien de pittige rekening wel erg tegen vallen.
Renate P.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Ik heb hier nu drie keer gegeten. De eerste twee keer was ik enthousiast maar de laatste keer helaas iets minder. Het voorgerecht was wat vlak (zalm) en de vis van de dag (schol in ons geval) was ook niet heel bijzonder. Ik had er meer van verwacht.
Elise O.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Heerlijk gegeten met 3 keer de confit de canard! Iets meer aandacht van de bediening was prettig geweest het was pas donderdag. Liever een wijnkaart dan wijnen in de kast en een beperkte keuze op een kaartje.
Aart V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Erg gezellig en lekker gegeten. Kalfssucade was niet gaar, direct gecorrigeerd met uitstekend resultaat. Hulde.
Minette S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten, alles was lekker, ook vleeswarenplank en brood.
Goed rekening gehouden met een dieet. ( dit hadden we vantevoren doorgegeven)
Bediening was vriendelijk en goed op de hoogte van de gerechten.
Ook leuk dat koks aanspreekbaar zijn en ondanks de drukte aandacht aan gasten schenken.
Alleen beetje koud als de deur open gaat en ik zou wat doen aan heuveltje bij de deur, is gevaarlijk.