La Cave

Kapelstraat 11 1404 HT Bussum Nederland Kaart

Over het restaurant La Cave

Franse sferen

De Franse keuken heeft een ongekende aantrekkingskracht. De verfijnde smaken, de charmante bediening, alles in stijl. Bij Bistro La Cave in Bussum vind je al deze ingrediënten, die van jouw lunch of diner een smaakvolle belevenis maken. Terwijl je geniet van de tongstrelende gerechten, prik je in gedachten alvast een datum voor je volgende bezoek aan deze gezellige bistro.

Meer informatie over restaurant La Cave

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zaterdag 10.00 - 01.00 uur
Zondag 16.00 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant La Cave

Niels D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Wij hebben hier een bijzondere avond gehad. We zaten blijkbaar de hele avond in de blinde hoek van degene die onze tafel moest bedienen. Zelfs nog nadat hij een keer aangaf ons te lang vergeten te zijn. We hebben om alles zelf moeten vragen om de wijn, om de kaart, om te bestellen. Toen we weer een tijdje met de lege borden van het hoofdgerecht en lege wijnglazen op tafel aan het wachten waren op de bediening, hebben we (wederom zelf) maar om de rekening gevraagd. Uiteindelijk kwam onze garcon toch naar onze tafel en merkte op: volgens mij zijn jullie niet tevreden. We hebben dit bevestigd en uitgelegd waarom we dit niet waren. Het enige wat we kregen toen was excuses. Heel bijzonder, als ik hem was, zou ik er alles aan gedaan hebben om ons alsnog met een tevreden gevoel weg te laten gaan. Nu gaan we nooit meer terug. Terwijl het eten en de locatie meer dan goed waren.
Loek M.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Eerlijk en smakelijk eten wb bereiding en ingrediënten. Vriendelijke en spontane bediening
Niek L.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Helaas waren we de enige gasten.
Renate P.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Ik heb hier nu drie keer gegeten. De eerste twee keer was ik enthousiast maar de laatste keer helaas iets minder. Het voorgerecht was wat vlak (zalm) en de vis van de dag (schol in ons geval) was ook niet heel bijzonder. Ik had er meer van verwacht.
Elise O.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Heerlijk gegeten met 3 keer de confit de canard! Iets meer aandacht van de bediening was prettig geweest het was pas donderdag. Liever een wijnkaart dan wijnen in de kast en een beperkte keuze op een kaartje.
Aart V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Erg gezellig en lekker gegeten. Kalfssucade was niet gaar, direct gecorrigeerd met uitstekend resultaat. Hulde.
Minette S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten, alles was lekker, ook vleeswarenplank en brood.
Goed rekening gehouden met een dieet. ( dit hadden we vantevoren doorgegeven)
Bediening was vriendelijk en goed op de hoogte van de gerechten.
Ook leuk dat koks aanspreekbaar zijn en ondanks de drukte aandacht aan gasten schenken.
Alleen beetje koud als de deur open gaat en ik zou wat doen aan heuveltje bij de deur, is gevaarlijk.
Uncle I.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Met gemengde gevoelens hier gegeten. Op zich is het eten best lekker, de entourage leuk en de bediening goed, maar er waren wel erg veel slordigheden. De garnalenkroketjes waren nog koud van binnen, de brioche was een getoast stukje casinobrood, de rivierkreeftjes waren vergeten in het hoofdgerecht, de koffie was waterig, de bediening had het veel te druk, de afzuigkap in de keuken werkte nauwelijks waardoor er een verbrande vislucht in de zaak hing, het was er erg gehorig en dan was het ook nog allemaal best aan de prijs. Misschien over een paar maanden nog eens proberen om te zien of ze deze zaken verbeterd hebben.
Marielle M.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Gezellige franse gelegenheid - weer even wat anders. De bediening is altijd heel erg persoonlijk en vriendelijk.
J. H.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heerlijk gegeten, bediening top.
koen V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
heerlijk gegeten met vrienden. prima keuken, goede en vriendelijke bediening. in alles een aanrader. We komen zeker hier terug.
NettieH .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Vis van de dag was de dorade, een heerlijke vis. de vis werd in zijn geheel opgediend wat ik prima vind. De smaak blijft dan beter behouden dan met filets. Een visbestek is dan wel handig (was er niet). De vis was aan een kant goed gebakken. Echter de andere kant was vrijwel rauw. De begeleidende groente (o.a. groene asperge) dreef in het vet. Het zag er allemaal niet echt spannend en mooi opgemaakt uit. Voor deze prijzen verwacht ik meer kwaliteit. Pluspunt: erg aardige bediening (man die er sinds kort werkte) en de kwaliteit van de plank met heerlijke vleeswaren en olijven die we als voorafje hadden.
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
wat ik gemist heb, is een mandje brood of een bakje met olijfjes bijvoorbeeld bij het eerste drankje.
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Het eten was ok. Het was erg rommelig qua bediening. Zowel bij het voor- als tussengerecht kwamen ze met verkeerde gerechten die we niet hadden besteld. Daarnaast duurde het erg lang voordat de gerechten kwamen. Het leek erop dat de keuken het niet aan kon. Eind conclusie was dat we niet heel enthousiast waren.
jan V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Lekker eten in prima restaurant, maar ook niet heel bijzonder.
Eva R.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Afgelopen zondag genoten van een high wine. Wat een aanrader! Heerlijke wijnen en goede service! De hapjes overtroffen alles met name de tonijn! Wij komen zeker terug om een hapje te eten.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Vriendelijke correcte ontvangst en aandacht. Kleine kaart. Verse producten met onverwachte combinaties in de juiste hoeveelheden. Gezellige inrichting met een franse uitstraling. Kort top avond!
ptoussain T.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Heerlijk gegeten met z'n vijven!
Zeer leuke ongedwongen sfeer en meedenkende bediening.
We komen zeker terug!!
Leo M.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Fijn menu. Mooi gedekte tafels. Relaxte sfeer. Ruime opstelling. Vriendelijke attente bediening. Leuke restaurantstraat bovendien. Duidelijk in de lift.
Heidi W.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017