La Cave

Kapelstraat 11 1404 HT Bussum Nederland Kaart

Over het restaurant La Cave

Franse sferen

De Franse keuken heeft een ongekende aantrekkingskracht. De verfijnde smaken, de charmante bediening, alles in stijl. Bij Bistro La Cave in Bussum vind je al deze ingrediënten, die van jouw lunch of diner een smaakvolle belevenis maken. Terwijl je geniet van de tongstrelende gerechten, prik je in gedachten alvast een datum voor je volgende bezoek aan deze gezellige bistro.

Meer informatie over restaurant La Cave

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zaterdag 10.00 - 01.00 uur
Zondag 16.00 - 22.00 uur

Heidi W.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Beat S.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Prima locatie, perfecte ruimte. Goede, kleine kaart. Idem de wijnkaart.
Er wordt degelijk gekookt. Rode wijn kamertemperatuur = te warm.
Nico O.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Sympathiek restaurant, maar op termijn denk ik dat mensen wegblijven als er niet beter wordt gekookt. Bediening iets te joviaal. Wijn en dessert was goed. Ze moeten echt op zoek naar een betere kok. Blijkt ook wel want restaurant was zeer rustig. Niet echt een aanrader.
Geachte heer Overhorst,
Wij betreuren het ten zeerste dat u bij ons een slechte ervaring heeft gehad!
Dit is natuurlijk niet de normale gang van zaken.
Graag vragen wij u contact met ons op te nemen voor een gepaste oplossing
Guillaine D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Lekker eten in een relaxte sfeer
Robien B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Fijne sfeer, fijne bediening en heerlijk eten!
Linsey B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Zalig
Jenny S.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Echt leuk restaurant! Vers en lekker eten, mooi klassieke gerechten, enthousiaste bediening. Redelijk kleine kaart, maar alles is lekker. En wat wordt de Kapelstraat leuk met al die terrassen!
Maja B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Het eten was goed, maar de prijs was aanzienlijk hoger dan werd aangegeven op de web-side. De reden die hiervoor genoemd werd was de nieuwe lentekaart die pas in gebruik was genomen. Ook ontbraken een aantal gerechten op deze kaart die juist voor ons aanleiding waren geweest om te reserveren. Teleurstellend!
Brigitte R.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Leuk restaurant, gezellige sfeer, mooie zaak. Twee persoonstafeltjes zijn wat aan de krappe kant, flessen water en wijn op de grond. Fijne franse kaart, kwaliteit is goed, kaasplank erg lekker. Bediening wat mij betreft op het randje, te joviaal wordt er met regelmaat letterlijk aan je tafel geroepen :" Eten lekker"? Kan ook zijn dat dit slechts alleen onze serveerster betrof, maar wij en een paar gasten om ons heen werden wel wat lacherig van deze dame.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Een erg leuke ambiance, een heerlijke keuken en een bediening door geweldig leuke mensen.
daphne w. H.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Over sfeer en ontvangst in dit restaurant helemaal niets te klagen. Op de gerecht staan lekkere Franse classics, maar de uitvoering kan echt beter. De artisjokken vooraf waren prima. De kalfssukade als hoofdgerecht was heel goed op smaak, maar aan de buitenkant echt te donker en te taai. Wat me echter het allermeest verbaasde was het feit dat er letterlijk twee blaadjes kropsla onder lagen en er verder geen garnituur was. Niets. Op de kaart stond ook niets aan bijgerechten om erbij te bestellen. Ik had graag geld overgehad voor een lekker schaaltje groenten of puree of frites of wat dan ook. Zomaar een bord vlees zonder iets vind ik niet erg feestelijk. De bouillabaisse van mijn man was redelijk goed op smaak, maar qua structuur iets te melig en de garnaal erin was volledig rauw. De open huiswijnen hebben we allemaal geprobeerd, maar waren geen van allen lekker genoeg. Sympathiek restaurant, maar op termijn denk ik dat mensen wegblijven als er niet beter wordt gekookt.
Wouter B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heel erg lekker eten. Geen fijne zitplek, tafels dicht op elkaar en dicht bij de deur. Prijs hoger dan gewenst.
Thomas S.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Geweldige avond. Top bendiening, heerlijk eten-exht een aanrader.
K-Hannema .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Vriendin en ik besloten het dagmenu te nemen. Het voorgerecht van tonijntartaar kon nog wel wat pit gebruiken maar was verder oké, het hoofdgerecht van griet met groene asperges vond ik erg goed . Het toetje bestond uit een puntje chocotaart en bolletje ijs met passievrucht. Lekker beiden, maar ik vond ze in combinatie niet bijzonder lekker.
De bediening was vriendelijk en attent.
Luuk D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Hier wederom heel goed gegeten. Een heerlijke echte Franse keuken met een prijs/kwaliteit die je, vooral in het Gooi, maar weinig ziet. Het is jammer dat er hierboven niet meer foto's staan van de zaak, want ook die ziet er geweldig uit. Kortom, een aanrader!
Jenny46 A.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Ik heb hier op tweede Kerstdag gegeten. Zeer matig. Flauwe en smakeloze salade kreeft vooraf. Gortdroge fazant als hoofdgercht. Na gesmolten zeer zoute kaaas met spekjes . Aanfluiting.
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
In potentie fijn restaurant, maar paar dingetjes waardoor overall gevoel matig blijft, dus wat tips:
- iets minder tafels zodat de keuken (en inkoop) meer aandacht heeft voor waar ze voor zijn en gasten niet teleurgesteld (kalfslende was op, bleek nadat dit aangeprezen werd als dagmenu en aldus besteld was);
- een tochthal oid om de kou niet door t restaurant te laten waaien (wij zaten achterin, zelfs daar voelden we het);
- het eten: alles net even n tikkie beter: iets van broodje bij je 1e drankje, oeuf mayonaise en kreeft en crème brulee: iets extra's of iets eigens toevoegen, nu was t saai.
Albert J.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Gerechten waren enigszins wisselend qua kwaliteit. Garnalenkroketten super. De carpaccio met truffel en schuim te veel saus wat mij betreft. Hoofdgerecht menu bleek op laatste moment niet meer voorradig. Alternatief prima alleen iets te lauwwarm geserveerd. Volle zaak en goede intenties.
Nancy G.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Ik ben mee eens met de vorige recensie over de vegetarische mogelijkheid. Het staat onderaan het menu dat mensen kunnen vragen naar o.a. vegetarische mogelijkheden. Toen ik vroeg de serveerster wat de mogelijkheden waren kreeg ik te horen dat de "chef een bord met groente en wat stukjes kaas kunt samenstellen" Tegenwoordig, voor zulke prijzen, is dat gewoon onacceptabel. Dat is toch geen gerecht? Gelukkig eet ik wel soms vis..... vaste 3-gangen menu van €32 was kreeftsalade (helaas maar een eetlepel salade en niks bijzonder), een stuk heilbot die klein was maar wel lekker, met spruitjes, en als toetje een clafouti met kersen. Eten was prima maar naar mijn mening niet bijzonder genoeg om terug te gaan. Service was ook prima maar niet erg betrokken vond ik. Grootse minpunt is het interieur - acoustisch gezien is het een drama. We kunnen elkaar nauwelijks horen. Kortom voor mij een teleurstelling. Er zijn genoeg restaurants waar ik liever mijn geld uitgeven.
Melissa K.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Op de site staat duidelijk aangegeven dat veganistisch mogelijk is. In werkelijkheid krijg je niet meer dan sla en sperziebonen. Een kok zonder enige ervaring en blijkbaar ook zonder schaamte om dit te durven aanbieden. Bediening was wel super.