La Cave

Kapelstraat 11 1404 HT Bussum Nederland Kaart

Over het restaurant La Cave

Franse sferen

De Franse keuken heeft een ongekende aantrekkingskracht. De verfijnde smaken, de charmante bediening, alles in stijl. Bij Bistro La Cave in Bussum vind je al deze ingrediënten, die van jouw lunch of diner een smaakvolle belevenis maken. Terwijl je geniet van de tongstrelende gerechten, prik je in gedachten alvast een datum voor je volgende bezoek aan deze gezellige bistro.

Meer informatie over restaurant La Cave

J. H.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
koen V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
heerlijk gegeten met vrienden. prima keuken, goede en vriendelijke bediening. in alles een aanrader. We komen zeker hier terug.
NettieH .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Vis van de dag was de dorade, een heerlijke vis. de vis werd in zijn geheel opgediend wat ik prima vind. De smaak blijft dan beter behouden dan met filets. Een visbestek is dan wel handig (was er niet). De vis was aan een kant goed gebakken. Echter de andere kant was vrijwel rauw. De begeleidende groente (o.a. groene asperge) dreef in het vet. Het zag er allemaal niet echt spannend en mooi opgemaakt uit. Voor deze prijzen verwacht ik meer kwaliteit. Pluspunt: erg aardige bediening (man die er sinds kort werkte) en de kwaliteit van de plank met heerlijke vleeswaren en olijven die we als voorafje hadden.
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
wat ik gemist heb, is een mandje brood of een bakje met olijfjes bijvoorbeeld bij het eerste drankje.
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Het eten was ok. Het was erg rommelig qua bediening. Zowel bij het voor- als tussengerecht kwamen ze met verkeerde gerechten die we niet hadden besteld. Daarnaast duurde het erg lang voordat de gerechten kwamen. Het leek erop dat de keuken het niet aan kon. Eind conclusie was dat we niet heel enthousiast waren.
jan V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Lekker eten in prima restaurant, maar ook niet heel bijzonder.
Eva R.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Afgelopen zondag genoten van een high wine. Wat een aanrader! Heerlijke wijnen en goede service! De hapjes overtroffen alles met name de tonijn! Wij komen zeker terug om een hapje te eten.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Vriendelijke correcte ontvangst en aandacht. Kleine kaart. Verse producten met onverwachte combinaties in de juiste hoeveelheden. Gezellige inrichting met een franse uitstraling. Kort top avond!
ptoussain T.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Heerlijk gegeten met z'n vijven!
Zeer leuke ongedwongen sfeer en meedenkende bediening.
We komen zeker terug!!
Leo M.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Fijn menu. Mooi gedekte tafels. Relaxte sfeer. Ruime opstelling. Vriendelijke attente bediening. Leuke restaurantstraat bovendien. Duidelijk in de lift.
Heidi W.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijk gegeten
Beat S.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Prima locatie, perfecte ruimte. Goede, kleine kaart. Idem de wijnkaart.
Er wordt degelijk gekookt. Rode wijn kamertemperatuur = te warm.
Nico O.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Sympathiek restaurant, maar op termijn denk ik dat mensen wegblijven als er niet beter wordt gekookt. Bediening iets te joviaal. Wijn en dessert was goed. Ze moeten echt op zoek naar een betere kok. Blijkt ook wel want restaurant was zeer rustig. Niet echt een aanrader.
Geachte heer Overhorst,
Wij betreuren het ten zeerste dat u bij ons een slechte ervaring heeft gehad!
Dit is natuurlijk niet de normale gang van zaken.
Graag vragen wij u contact met ons op te nemen voor een gepaste oplossing
Guillaine D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Lekker eten in een relaxte sfeer
Robien B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Fijne sfeer, fijne bediening en heerlijk eten!
Linsey B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Zalig
Jenny S.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Echt leuk restaurant! Vers en lekker eten, mooi klassieke gerechten, enthousiaste bediening. Redelijk kleine kaart, maar alles is lekker. En wat wordt de Kapelstraat leuk met al die terrassen!
Maja B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Het eten was goed, maar de prijs was aanzienlijk hoger dan werd aangegeven op de web-side. De reden die hiervoor genoemd werd was de nieuwe lentekaart die pas in gebruik was genomen. Ook ontbraken een aantal gerechten op deze kaart die juist voor ons aanleiding waren geweest om te reserveren. Teleurstellend!
Brigitte R.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Leuk restaurant, gezellige sfeer, mooie zaak. Twee persoonstafeltjes zijn wat aan de krappe kant, flessen water en wijn op de grond. Fijne franse kaart, kwaliteit is goed, kaasplank erg lekker. Bediening wat mij betreft op het randje, te joviaal wordt er met regelmaat letterlijk aan je tafel geroepen :" Eten lekker"? Kan ook zijn dat dit slechts alleen onze serveerster betrof, maar wij en een paar gasten om ons heen werden wel wat lacherig van deze dame.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Een erg leuke ambiance, een heerlijke keuken en een bediening door geweldig leuke mensen.