La Cave

Kapelstraat 11 1404 HT Bussum Nederland Kaart

Over het restaurant La Cave

Franse sferen

De Franse keuken heeft een ongekende aantrekkingskracht. De verfijnde smaken, de charmante bediening, alles in stijl. Bij Bistro La Cave in Bussum vind je al deze ingrediënten, die van jouw lunch of diner een smaakvolle belevenis maken. Terwijl je geniet van de tongstrelende gerechten, prik je in gedachten alvast een datum voor je volgende bezoek aan deze gezellige bistro. Heb je thuis iets te vieren? Dan bereidt La Cave met plezier een diner aan huis.

Meer informatie over restaurant La Cave

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zaterdag 10.00 - 01.00 uur
Zondag 16.00 - 22.00 uur

• Catering
Luuk D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Hier wederom heel goed gegeten. Een heerlijke echte Franse keuken met een prijs/kwaliteit die je, vooral in het Gooi, maar weinig ziet. Het is jammer dat er hierboven niet meer foto's staan van de zaak, want ook die ziet er geweldig uit. Kortom, een aanrader!
Jenny46 A.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Ik heb hier op tweede Kerstdag gegeten. Zeer matig. Flauwe en smakeloze salade kreeft vooraf. Gortdroge fazant als hoofdgercht. Na gesmolten zeer zoute kaaas met spekjes . Aanfluiting.
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
In potentie fijn restaurant, maar paar dingetjes waardoor overall gevoel matig blijft, dus wat tips:
- iets minder tafels zodat de keuken (en inkoop) meer aandacht heeft voor waar ze voor zijn en gasten niet teleurgesteld (kalfslende was op, bleek nadat dit aangeprezen werd als dagmenu en aldus besteld was);
- een tochthal oid om de kou niet door t restaurant te laten waaien (wij zaten achterin, zelfs daar voelden we het);
- het eten: alles net even n tikkie beter: iets van broodje bij je 1e drankje, oeuf mayonaise en kreeft en crème brulee: iets extra's of iets eigens toevoegen, nu was t saai.
Albert J.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Gerechten waren enigszins wisselend qua kwaliteit. Garnalenkroketten super. De carpaccio met truffel en schuim te veel saus wat mij betreft. Hoofdgerecht menu bleek op laatste moment niet meer voorradig. Alternatief prima alleen iets te lauwwarm geserveerd. Volle zaak en goede intenties.
Nancy G.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Ik ben mee eens met de vorige recensie over de vegetarische mogelijkheid. Het staat onderaan het menu dat mensen kunnen vragen naar o.a. vegetarische mogelijkheden. Toen ik vroeg de serveerster wat de mogelijkheden waren kreeg ik te horen dat de "chef een bord met groente en wat stukjes kaas kunt samenstellen" Tegenwoordig, voor zulke prijzen, is dat gewoon onacceptabel. Dat is toch geen gerecht? Gelukkig eet ik wel soms vis..... vaste 3-gangen menu van €32 was kreeftsalade (helaas maar een eetlepel salade en niks bijzonder), een stuk heilbot die klein was maar wel lekker, met spruitjes, en als toetje een clafouti met kersen. Eten was prima maar naar mijn mening niet bijzonder genoeg om terug te gaan. Service was ook prima maar niet erg betrokken vond ik. Grootse minpunt is het interieur - acoustisch gezien is het een drama. We kunnen elkaar nauwelijks horen. Kortom voor mij een teleurstelling. Er zijn genoeg restaurants waar ik liever mijn geld uitgeven.
Melissa K.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Op de site staat duidelijk aangegeven dat veganistisch mogelijk is. In werkelijkheid krijg je niet meer dan sla en sperziebonen. Een kok zonder enige ervaring en blijkbaar ook zonder schaamte om dit te durven aanbieden. Bediening was wel super.
Joop S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Het openen van de buitendeur veroorzaakt kou.
Marion D.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Het eten was heerlijk, maar wat is het gehorig! Echt te!
margot V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
leuke swingende tent met een gezellig geroezemoes. Keuken is Frans/Belgisch. Veel stoofvlees op de kaart. Niet iets dat ik eet als ik uit eten ga. Dagschotel Kalfsribeye, redelijk lekker, maar de opmaak moet en kan beter! Gerechten op de menukaart zijn redelijk geprijsd, de gerechten buiten de kaart echter niet. 27,50 voor een kalfsribeye met wat te lang gekookte groente vind ik best pittig. Verder zijn de wijnen aan de dure kant. De uiensoep is goddelijk. Als je drie losse gerechten neemt ben je al gauw meer dan 45 euro kwijt (zonder wijn). Voor dat geld eet ik dan liever ergens anders beter. De sfeer is echter erg leuk en de binnentuin zal in de zomer wel een hardloper zijn. Kortom veel potentie, gezellige luidruchtige sfeer, maar het eten kan beter.
Corinne G.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Prima. Wijn per glas erg aan de prijs. Zeker adres om terug te komen!
Jordy D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Een fije, gezellige, sfeervolle omgeving. Goed getraind en vriendelijk personeel. De gerechten waren eenvoudig en smaakvol, niet meer, niet minder.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Helemaal top! Precies wat bussum nog miste.
Marie-Anne B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Na een paar mislukte pogingen onzerzijds, hier ter tafel geraakt. Moderne zaak, met "take away" mogelijkheden. Sfeer goed, bediening prima. Vooraf gebakken eendenlever met appel, heerlijk. Ietwat kleine portie voor een grote prijs. Tafelgenote had de confit de canard, mooie compositie met gebakken aardappel en frisee. Grote garnalen met Pastis roomsaus, top lekker, maar ook hier een relatief kleine portie voor een grote prijs. En dat gold ook voor het kaasplateau, kleine portie vs € 12,=. Dan nog een pittige prijs € 7,50 voor een glas Chardonnay Latour. Misschien hadden we naar de huiswijn moeten vragen....
Robbert Jan R.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
3x gegeten prima! Laatste keer een beetje tegengevallen.
Didi B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Alsof je even uit bussum weg bent. Wateen leuk , gezellig restaurant. Ik heb zeer goed gegeten. Beerlijke wijn door aardig personeel aanbevolen. Ja deze mensen begrijpen het! Klein puntje. Is het geluid van gekwebbel. Enorm lawaai. Dat is t enige.
oppenhuisdejong .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Een mooie ruimte, vriendelijke attente bediening, en heerlijke gerechten en ook de wijn was erg lekker.
Zeer redelijke prijzen. Enige piepkleine puntje is het geluid, maar daar wordt aan gewerkt! Een hele prettige aanwinst voor Bussum!
Miriam H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Wij hebben hier afgelopen zaterdag gegeten. De zaak ziet er goed uit, mooie materialen, stoere uitstraling. Het eten is goed, maar de gerechten zijn best aan de prijs voor wat er geserveerd wordt. De borden zouden beter opgemaakt kunnen worden. De kabeljauw uit de oven werd bijvoorbeeld echt geserveerd alsof het op het bord was 'gekwakt', zonde. Hier mag wat mij betreft meer aandacht aan besteed worden.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Ontvangst ietwat rommelig, bediening niet helemaal top, eten voortreffelijk, wijn prima, rumoerig.
Merel V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Wat een aanwinst voor Bussum, heerlijk Frans eten & drinken voor een prima prijsje in een gezellige Franse Bistro sfeer. Ook erg vrolijk & vriendelijk personeel dus we komen zeker vaker! Ik vond het wel na een tijdje erg benauwd worden naarmate het drukker en voller werd, dus tip is om wat meer te ventileren of een extra raam/deur ergens open te zetten. Iedereen zat na een tijdje met rode hoofden aan hun tafels :-) Maar verder alles echt top!
Mitchell C.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Afgelopen vrijdag op aanraden hier gegeten. Deels a la carte/menu gegeten. Givry 1cru 2010 gedronken prima op dronk aanrader. T-bone buiten de kaart teleurstellend (in smaak en formaat)- 1ste poging geheel door 2de poging goed. Hoofdgerecht liet op zich wachten - bonnen waren niet door gekomen. Bediening vriendelijk en behulpzaam. Prijs/kwaliteit in mijn beleving ondermaats. De lovende opmerkingen over het eten kan ik op basis van mijn ervaring niet onderschrijven.