La Cave

Kapelstraat 11 1404 HT Bussum Nederland Kaart

Over restaurant La Cave

Franse sferen

De Franse keuken heeft een ongekende aantrekkingskracht. De verfijnde smaken, de charmante bediening, alles in stijl. Bij Bistro La Cave in Bussum vind je al deze ingrediënten, die van jouw lunch of diner een smaakvolle belevenis maken. Terwijl je geniet van de tongstrelende gerechten, prik je in gedachten alvast een datum voor je volgende bezoek aan deze gezellige bistro. Heb je thuis iets te vieren? Dan bereidt La Cave met plezier een diner aan huis.

Meer informatie over restaurant La Cave

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zaterdag 10.00 - 01.00 uur
Zondag 16.00 - 22.00 uur

• Catering
Jordy D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Een fije, gezellige, sfeervolle omgeving. Goed getraind en vriendelijk personeel. De gerechten waren eenvoudig en smaakvol, niet meer, niet minder.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Helemaal top! Precies wat bussum nog miste.
Marie-Anne B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Na een paar mislukte pogingen onzerzijds, hier ter tafel geraakt. Moderne zaak, met "take away" mogelijkheden. Sfeer goed, bediening prima. Vooraf gebakken eendenlever met appel, heerlijk. Ietwat kleine portie voor een grote prijs. Tafelgenote had de confit de canard, mooie compositie met gebakken aardappel en frisee. Grote garnalen met Pastis roomsaus, top lekker, maar ook hier een relatief kleine portie voor een grote prijs. En dat gold ook voor het kaasplateau, kleine portie vs € 12,=. Dan nog een pittige prijs € 7,50 voor een glas Chardonnay Latour. Misschien hadden we naar de huiswijn moeten vragen....
Robbert Jan R.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
3x gegeten prima! Laatste keer een beetje tegengevallen.
Didi B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Alsof je even uit bussum weg bent. Wateen leuk , gezellig restaurant. Ik heb zeer goed gegeten. Beerlijke wijn door aardig personeel aanbevolen. Ja deze mensen begrijpen het! Klein puntje. Is het geluid van gekwebbel. Enorm lawaai. Dat is t enige.
Oppenhuisdejong .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Een mooie ruimte, vriendelijke attente bediening, en heerlijke gerechten en ook de wijn was erg lekker.
Zeer redelijke prijzen. Enige piepkleine puntje is het geluid, maar daar wordt aan gewerkt! Een hele prettige aanwinst voor Bussum!
Miriam H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Wij hebben hier afgelopen zaterdag gegeten. De zaak ziet er goed uit, mooie materialen, stoere uitstraling. Het eten is goed, maar de gerechten zijn best aan de prijs voor wat er geserveerd wordt. De borden zouden beter opgemaakt kunnen worden. De kabeljauw uit de oven werd bijvoorbeeld echt geserveerd alsof het op het bord was 'gekwakt', zonde. Hier mag wat mij betreft meer aandacht aan besteed worden.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Ontvangst ietwat rommelig, bediening niet helemaal top, eten voortreffelijk, wijn prima, rumoerig.
Merel V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Wat een aanwinst voor Bussum, heerlijk Frans eten & drinken voor een prima prijsje in een gezellige Franse Bistro sfeer. Ook erg vrolijk & vriendelijk personeel dus we komen zeker vaker! Ik vond het wel na een tijdje erg benauwd worden naarmate het drukker en voller werd, dus tip is om wat meer te ventileren of een extra raam/deur ergens open te zetten. Iedereen zat na een tijdje met rode hoofden aan hun tafels :-) Maar verder alles echt top!
Mitchell C.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Afgelopen vrijdag op aanraden hier gegeten. Deels a la carte/menu gegeten. Givry 1cru 2010 gedronken prima op dronk aanrader. T-bone buiten de kaart teleurstellend (in smaak en formaat)- 1ste poging geheel door 2de poging goed. Hoofdgerecht liet op zich wachten - bonnen waren niet door gekomen. Bediening vriendelijk en behulpzaam. Prijs/kwaliteit in mijn beleving ondermaats. De lovende opmerkingen over het eten kan ik op basis van mijn ervaring niet onderschrijven.
Frits V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Nieuwe aanwinst in Bussum geprobeerd, erg positief over het eten: goede kwaliteit en faire prijzen. Dat geldt helaas niet voor de wijn, huiswijn rood in 2 opties van respectievelijk 8 en 10 euro per glas is echt onredelijk, zeker wanneer ingeschonken door een ober die op het etiket gaat lezen of daar het antwoord staat op onze vraag naar tannine gehalte van de wijn. Sfeer voelt een beetje klinisch aan, de ober noemt het industrieel, maar wij vonden het vooral een beetje fantasieloos. Lekker druk, want nieuwe tent. Zal wel flink aan de bak moeten om deze drukte vol te houden na eerste stormloop, want voegt nog te weinig toe aan reeds bestaande aanbod in Bussum. Met dit eten als basis moet dit echter prima lukken, met wat investering in aankleding en fatsoenlijke wijnpriizen en -kennis .
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Dit restaurant is een aanrader voor het Gooi en omstreken. Beste Salade Nicoise ooit gegeten. Kunnen ze in Frankrijk nog iets van leren. Buitengewoon vriendelijke bediening. Kortom een aanrader en krijgt van ons allen een dikke 10.
Ipadjanneke .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Afgelopen dinsdag in het net geopende La Cave gegeten. Er staat een top chef in de keuken want alle gerechten van slakken tot kabeljauw - van grote garnalen in partis saus tot de lamsstoof was even heerlijk. De naam zegt het al, er is een mooi aanbod wijnen, die leuk gepresenteerd worden in wijnkistjes zodat je er zelf langs kunt lopen. Misschien in de bediening nog wat aanloop probleempjes maar wij hebben een heerlijke avond gehad.
M O.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Wel een leuk nieuw restaurantje hier in Bussum. Bediening was vriendelijk, beetje onwennig en hier en daar voor verbetering vatbaar. Duidelijker de gerechten noemen en uitleggen, etc. Tafel in looppad kon bij poging 2 gewisseld worden in tafel op andere plek. Voorgerecht uiensoep was overheerlijk en het was geen probleem om een kleine aanpassing op mijn verzoek te maken (zonder de gruyère namelijk). Hoofdgerecht de runderstoof was prima, maar verse truffel niet ontdekt en al met al was het niet heel bijzonder. De hoeveelheid had iets ruimer gemogen. Prima koffie verkeerd. Erg lekkere rode wijn.
MartR .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
ontvangst hartelijk, omgeving prettig, alleen de muziek stond wat hard (werd later bijgesteld maar bleef te hard). Eten in de tuin gezellig, maar hebben wij niet gedaan. De stoelen binnen werden op een gegeven moment zeer hard, maar goed daar kwamen wij niet voor. Voorgerechten Steak Tartare en uiensoep, vers en goed aan/klaargemaakt zoals het hoort. De gekonfijte eend was werkelijk heerlijk en in ruime hoeveelheden verstrekt. De crème brûlée was gewoontjes. Al met al een goed en gezellig restaurant in de Kapelstraat, welke straat meer en meer een restaurantstraat aan het worden is.
Britt D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Vooraf een heerlijke rilette van gans gegeten gevolgd door een lamsstoof. De stoof smaakte naar lam zoals je dat nog zelden ergens krijgt, namelijk naar echt lam. We hebben de avond afgesloten met een café glacé, vanille ijs in een picardië met een scheut espresso. Perfect in al zijn eenvoud. Absoluut een aanwinst voor Bussum en het 't Gooi.