La Casserole

Duur
Erg lang
Harry M.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Vorige week dinsdag met mijn vrouw gegeten in La Casserole. We kozen beiden eenvoudig voor mosselen en die waren best lekker. Alleen wel heel erg gewoon bereid, gekookt met een uitje en de gebruikelijke kruiden en geserveerd met twee waterige sausjes en een bakje friet. Daar mogen ze wat mij betreft gerust €12,50 voor vragen ipv €19,50, want dat kostte het ongeveer. Beslist niet in verhouding dus. De bediening was vriendelijk, maar niet attent. Geregeld zochten wij tevergeefs oogcontact, terwijl drie serveersters ogenschijnlijk niets te doen hadden en wat voor zich uit keken. Het duurde ook lang voordat we ons drinken en onze gerechten kregen, terwijl het restaurant nagenoeg leeg was en het verbaasde ons vooral dat het net leek alsof dat heel gewoon was. We hadden geen spectaculair diner verwacht, maar dit was niet oké.
Niels R.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Geen toprestaurant maar ook geen topprijzen. De service is redelijk goed en op de vrijdagavond dat we aankwamen met elf personen was men erg dienstbaar een meedenkend met de wensen van de kinderen. Een interessant herdersstoofpotje met lam en konijn geeft de nodige verstrooing in het beetje saaie menu. Naast dit diner genoen we hier tweemaal van een vootreffelijk ontbijt doordat we in Hotel Tesselhof overnachten.
Mikascm .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2016
Een beetje teleurgesteld in dit restaurant zijn we wel.
Met het eten was eigenlijk niet heel veel mis maar de manier waarop je bedient wordt is niet best. Het had meer weg van een bistro dan een restaurant. Het bestek met servet wordt bij je neergelegd in zo'n papieren zakje. De frietsaus en ketchup zit in zakjes in een glaasje. Nou hoef ik geen frietsaus e.d. Maar de manieren presenteren kan wel wat anders zoals gewoon los in een bakje.
Tessa22222 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Het ziet er best gezellig uit binnen en de bediening is aardig, maar het eten vonden wij niet goed.
We kregen een beperkte kaart omdat we geboekt hadden via groupon (arrangement overnachting bij Tesselhof + diner bij La Cassserole).
De tomatensoep was waterig en zout, ik had niet het idee dat er ook echt tomaten inzaten. De kabeljauw was ook waterig en slapjes, ik denk dat deze uit de diepvries kwam.
Toen verheugde ik me op het Ben en Jerry's toetje (er stonden +/- 10 smaken op de kaart) maar er was nog maar 1 smaak beschikbaar... dan kun je beter de ijskaart weglaten;)

Al met al zal ik er geen tweede keer gaan eten, jammer want de bediening was erg aardig.
Bertien L.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Het restaurant zag er veelbelovend en sfeervol uit. Het eten zag er goed uit maar smaakte minder lekker. De carpaccio vooraf was heerlijk. De aspergesoep had n vreemde nasmaak. Richting t hoofdgerecht ging de kwaliteit vlot achteruit. Cordonbleu zonder ham met een ongaar papachtig paneerlaagjes. Ook de Argentijnse spies van ossenhaas was van teleurstellende kwaliteit. De prijs kwaliteit verhouding was totaal niet in balans. Veel te hoge prijzen. De bediening was vriendelijke en deed z'n best maar kwam net te kort op kleine details. Geen aanrader dus.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
Hier prima gegeten. Eten was niet van hoogstaand niveau, maar van goede kwaliteit en meer dan genoeg. Wij hadden de tomatensoep en kabeljauw, met veel garnituur: aardappels, patat, salade, stoofpeertjes, als dessert namen wij thee met heel veel chocolaatjes, fudge en stroopwafeltjes. Dat alles voor een redelijke prijs. Wanneer je lekker, recht toe recht aanwilt eten tegen een redelijke prijs: ga hierheen.
Niels A.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2014
slappe champignons vooraf en daarna de zogenaamde specialiteit van het huis (schapehouderspotje) met smakeloze rijst en haar in de aardappelen. Enig commentaar van de bediening was dat er niemand in de keuken werkte met zulk haar... nou van ons was ie echt niet :-@ voorgerecht en hoofdgerecht zaten ook veel te dicht op elkaar... waren uiteindelijk 95 eu lichter voor slecht eten. Loop hier maar met een grote boog omheen en laat je niet foppen door de ambiance!!!!
Krinvnes N.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2013
We kregen een aardenwerken schaaltje op onze tafel, dat er uit zag of het al bij op een aantal tafeltjes had gestaan. Een soort kleine kaasstengels, die zacht waren en uit elkaar waren gevallen en 2 toastjes die wel knapperig en lekker waren. Als voorgerecht een spinaziesoep met kaas, die nogal flauw was, niet het spannende wat we verwacht hadden en dat gold ook voor het stoofpotje met lam en konijn. Het vlees goed, maar het geheel smakeloos. De groenten waren goed en ook de frites en gebakken aardappels waren lekker. Het toetje van aardbeien en echte slagroom was prima.