La Casona

Utrechtsestraat 42 1017 VP Amsterdam Nederland Kaart
31-207850989

Over het restaurant La Casona

Heerlijk genieten van de Argentijnse keuken!

Het Argentijnse restaurant La Casona is gevestigd in de Utrechtstestraat in Amsterdam. Het restaurant is mooi en creatief ingericht waardoor je je waant in het Zuid-Amerikaanse Argentinië. Het menu bestaat uit verschillende smaakvolle Argentijnse gerechten.

Meer informatie over restaurant La Casona

Maandag t/m Vrijdag 16:00 - 23:00
Zaterdag 12:00 - 23:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning

Jouw recensie over het restaurant La Casona

Marijke W.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Het eten is heerlijk, de bediening vriendelijk en goed. Het enige minpuntje vind ik de houten plankjes om van te eten. Persoonlijk eet ik liever van een bord..
karina F.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Fantastisch Argentijns steakhouse ontdekt in de Utrechtsestraat. Goede empanada's, malse ribeye, begeleidend brood, maiskolfjes, en side salad waren heerlijk: knapperig, vers en goed gekruid. En ook nog eens superpatat: niets meer aan doen! Wijn van het Argentijnse wijnhuis Mendoza, betaalbaar, lekker en niet te zwaar. Dame in de bediening heeft ons uitstekend verzorgd. Kom er graag weer eens terug.
Bastiaan V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Ik heb hier gegeten voordat ik naar het theater ging in de buurt. Prima plek voor even een hapje vooraf. Vriendelijke eigenaren en sfeervolle ambiance. Er werd zelfs nog even live piano gespeeld! De entrecote was goed mals. Ook wat waard!
margawind .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Het vlees smaakte goed! Maar dat je groente saus - eindelijk alles apart moet bestellen.Dan vind in het nogal duur.prijs -kwaliteit niet in verhouding
Vincent N.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2015
We werden hartelijk ontvangen. De Ossenhaas 'rare' was in plaats van 'medium' maar dit werd direct verholpen en de chefkok kwam naar de tafel om te vragen of nu alles naar wens was. Goede service dus. De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. Ze zag dat mijn vrouw de koffie, ondanks de koffiecream, nog te sterk vond en kwam spontan met een karafje warme melk. Supergoed.
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Prima gegeten hier. Het theatermenu was een prima keuze. Vlees heerlijk mals, lekkere salade. Goede Argentijnse huiswijn. Prijs/ kwaliteitverhouding is prIma. Lekker dicht bij Carré
Veerle K.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Heerlijk gegeten bij La Casona! De gegrilde worstjes zijn lekker pittig en de spareribs zijn zo mals dat ze van het bot vallen. De bediening en ambiance is ook top. Al met al een topper!
Erik T.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Hoopvol gestemd een hapje gedaan maar helaas zwaar teleurgesteld. Een 'echte' Argentijn heeft entraña op de kaart. Dit is meer een gewoon grillrestaurant gerund door, bij navraag, mensen uit Egypte in een enigszins kitsch decor. Niets mis mee, maar pretendeer dan ook niet dat je iets met Argentinië hebt. Muffe broodjes en standaard friet terwijl de chef alle tijd heeft om lekkere verse friet en brood te bakken. Restaurant is tenslotte nagenoeg iedere avond leeg. Mag hij meteen aan de salade werken. Vlees wordt gelukkig wel goed gegrild. Dat is dan ook het enige. Voor mij echter geen tweede keer. Downgrade voor de Utrechtsestraat.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
Redelijk prijzig en erg rustig voor de vrijdagavond. Prima bediening. Moesten snel door vanwege film, en daar werd rekening mee gehouden.
Eleonardo V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
Gisteren een bezoekje gebracht aan La Casona met een groepje vrienden. Ik wilde een nieuwe Argentijn aandoen, en dichtbij het centrum, en toen kwam ik al gauw op deze uit, ook gezien de goeie reviews. Wel, de reviews zijn niet onverdiend. Hoewel het niet de beste steak is in Amsterdam (niet slecht bedoeld!), is het zeer goed. Erg mals en goed vlees, en tevens goed gebakken (niet onbelangrijk!). De bediening was voortreffelijk, en mag zeker genoemd worden. De serveerster zorgde ervoor dat we niks tekort kwamen en was erg vriendelijk en vlot. De sfeer was tevens erg gezellig, en zodoende hebben we een erg leuke avond gehad. Enige minpuntje vond ik de prijs. Die was niet aan de lage kant, maar dat was wellicht te verwachten, gezien de ligging in het centrum (toeristenbelasting noem ik dit altijd). Desalniettemin aan te raden als je lekker Argentijns wilt eten, en in het centrum bent.
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2014
Heerlijk gegeten bij deze Argentijnse topper. Vriendelijke ontvangst. Vooraf heerlijke goulash soep. Smaakvol en lekker pittig. Als hoofdgerecht beiden de spies genomen van vlees en groenten. Mals en smaakvol met heerlijke salade als bijgerecht. Uiterst attente bediening. Feest dessert genomen vanille ijs met chocolade saus en huisgemaakte soesjes. Heerlijk verwend. Een prachtige avond gehad! Voor ons geen onbekend restaurant en wij gaan hier vaker terugkomen, dank La Casona!
Maria S.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2014
service van zeer vriendelijke serveerster was geweldig, leuke sfeer, mooi interieur met een vleugje art deco. . ik had een ribeye en mijn vrouw een entrecote. Het vlees was goed gebakken, precies zoals we gevraagd hadden. De kwaliteit van het vlees was prima
Simone B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2012
Het vlees was heerlijk mals en vol van smaak. Helaas was ik teleurgesteld door het voorgerecht. Op de kaart staat cocktail van Hollandse garnalen...jammergenoeg was dit niet het geval. Ik heb dit gemeld aan de bediening, maar werd helaas niks mee gedaan. Verder was de bediening wel vlot en vriendelijk.
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2012
Dit nieuwe Argentijnse restaurant ziet er op het eerste gezicht zeer goed uit. Maar ook als je verder kijkt is alles zeer mooi en creatief ingericht. Je waant je in Argentinië. De Steak was zeer mals en sappig en mooi gekenmerkt door de grill. Mede door de vlotte en attente bediening was dit bezoek zeer geslaagd. Ik kom hier zeker terug om andere gerechten van de kaart te proeven.