La Casona

Utrechtsestraat 42 1017 VP Amsterdam Nederland Kaart
31-207850989

Over restaurant La Casona

Heerlijk genieten van de Argentijnse keuken!

Het Argentijnse restaurant La Casona is gevestigd in de Utrechtstestraat in Amsterdam. Het restaurant is mooi en creatief ingericht waardoor je je waant in het Zuid-Amerikaanse Argentinië. Het menu bestaat uit verschillende smaakvolle Argentijnse gerechten.

Meer informatie over restaurant La Casona

Maandag t/m Vrijdag 16:00 - 23:00
Zaterdag 12:00 - 23:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering
Margawind .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Het vlees smaakte goed! Maar dat je groente saus - eindelijk alles apart moet bestellen.Dan vind in het nogal duur.prijs -kwaliteit niet in verhouding
Vincent N.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2015
We werden hartelijk ontvangen. De Ossenhaas 'rare' was in plaats van 'medium' maar dit werd direct verholpen en de chefkok kwam naar de tafel om te vragen of nu alles naar wens was. Goede service dus. De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. Ze zag dat mijn vrouw de koffie, ondanks de koffiecream, nog te sterk vond en kwam spontan met een karafje warme melk. Supergoed.
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Prima gegeten hier. Het theatermenu was een prima keuze. Vlees heerlijk mals, lekkere salade. Goede Argentijnse huiswijn. Prijs/ kwaliteitverhouding is prIma. Lekker dicht bij Carré
Veerle K.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Heerlijk gegeten bij La Casona! De gegrilde worstjes zijn lekker pittig en de spareribs zijn zo mals dat ze van het bot vallen. De bediening en ambiance is ook top. Al met al een topper!
Simon T.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Alles klopt aan deze eet gelegenheid. Het personeel is zeer vriendelijk. Lekker eten. Steaks waren perfect gebakken. Kortom een geslaagde avond.
Erik T.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Hoopvol gestemd een hapje gedaan maar helaas zwaar teleurgesteld. Een 'echte' Argentijn heeft entraña op de kaart. Dit is meer een gewoon grillrestaurant gerund door, bij navraag, mensen uit Egypte in een enigszins kitsch decor. Niets mis mee, maar pretendeer dan ook niet dat je iets met Argentinië hebt. Muffe broodjes en standaard friet terwijl de chef alle tijd heeft om lekkere verse friet en brood te bakken. Restaurant is tenslotte nagenoeg iedere avond leeg. Mag hij meteen aan de salade werken. Vlees wordt gelukkig wel goed gegrild. Dat is dan ook het enige. Voor mij echter geen tweede keer. Downgrade voor de Utrechtsestraat.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
Redelijk prijzig en erg rustig voor de vrijdagavond. Prima bediening. Moesten snel door vanwege film, en daar werd rekening mee gehouden.
Trees2412 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Het eten was prima. De goulash soep lekker pittig en de steak goed mals. Jammer dat het personeel ruzie met elkaar stond te maken in bijzijn van de gasten.
Eleonardo .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
Gisteren een bezoekje gebracht aan La Casona met een groepje vrienden. Ik wilde een nieuwe Argentijn aandoen, en dichtbij het centrum, en toen kwam ik al gauw op deze uit, ook gezien de goeie reviews. Wel, de reviews zijn niet onverdiend. Hoewel het niet de beste steak is in Amsterdam (niet slecht bedoeld!), is het zeer goed. Erg mals en goed vlees, en tevens goed gebakken (niet onbelangrijk!). De bediening was voortreffelijk, en mag zeker genoemd worden. De serveerster zorgde ervoor dat we niks tekort kwamen en was erg vriendelijk en vlot. De sfeer was tevens erg gezellig, en zodoende hebben we een erg leuke avond gehad. Enige minpuntje vond ik de prijs. Die was niet aan de lage kant, maar dat was wellicht te verwachten, gezien de ligging in het centrum (toeristenbelasting noem ik dit altijd). Desalniettemin aan te raden als je lekker Argentijns wilt eten, en in het centrum bent.
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2014
Heerlijk gegeten bij deze Argentijnse topper. Vriendelijke ontvangst. Vooraf heerlijke goulash soep. Smaakvol en lekker pittig. Als hoofdgerecht beiden de spies genomen van vlees en groenten. Mals en smaakvol met heerlijke salade als bijgerecht. Uiterst attente bediening. Feest dessert genomen vanille ijs met chocolade saus en huisgemaakte soesjes. Heerlijk verwend. Een prachtige avond gehad! Voor ons geen onbekend restaurant en wij gaan hier vaker terugkomen, dank La Casona!
Maria S.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2014
service van zeer vriendelijke serveerster was geweldig, leuke sfeer, mooi interieur met een vleugje art deco. . ik had een ribeye en mijn vrouw een entrecote. Het vlees was goed gebakken, precies zoals we gevraagd hadden. De kwaliteit van het vlees was prima
Apola .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2013
Restaurant is gemakkelijk te vinden, locatie is fantastisch, service van zeer vriendelijke serveerster was geweldig, leuke sfeer, mooi interieur met een vleugje art deco. De steaks we hadden waren sappig en de desserts waren ook erg lekker. ik zou de thuis gemaakte ice cream taart aanbevelen! Zal het opnieuw bezoeken. Bedankt!
Yvonne66 .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2013
Al het vlees was werkelijk voortreffelijk. De desserts waren ook heerlijk. De bediening was zeer attent. De kok zelf kwam informeren of alles naar wens was en zorgde ervoor dat we op tijd waren voor het theater. Het restaurant is niet heel groot, maar heel sfeervol. Echt een aanrader.
Simon T.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2013
Wij hebben hier op 17 januari gegeten. ik had een ribeye en mijn vrouw een entrecote. Het vlees was goed gebakken, precies zoals we gevraagd hadden. De kwaliteit van het vlees was prima. We hadden er een sausje bij genomen maar dat was niet nodig geweest. Een prima restaurant en goed en vriendlijk bediening.
Eva S.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2012
De ossenhaas was heerlijk, een tien waard. Lekker met frietjes of een gepofte aardappel erbij. Ook het Chimichurry sausje dat je erbij krijgt was heerlijk.

Alleen het broodmandje vooraf viel tegen (7,50 euro voor 6 kleine afbakbroodjes) en het dessert (chocomoussetaart) was te droog. Maar voor een goede biefstuk en leuke atmosfeer zit je hier goed! Het licht was wat fel, maar werd later gedimd.
Simone B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2012
Het vlees was heerlijk mals en vol van smaak. Helaas was ik teleurgesteld door het voorgerecht. Op de kaart staat cocktail van Hollandse garnalen...jammergenoeg was dit niet het geval. Ik heb dit gemeld aan de bediening, maar werd helaas niks mee gedaan. Verder was de bediening wel vlot en vriendelijk.
Khjijiuouiyhyggfh .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2012
Eigenlijk bij toeval naar binnen gegaan en zeker geen spijt gekregen! Het vlees was van goede kwaliteit en precies goed klaar gemaakt. We zijn gastvrij ontvangen en er hangt een heel aangename sfeer in het restaurant. De rest van de kaart zag er ook goed uit.
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2012
Dit nieuwe Argentijnse restaurant ziet er op het eerste gezicht zeer goed uit. Maar ook als je verder kijkt is alles zeer mooi en creatief ingericht. Je waant je in Argentinië. De Steak was zeer mals en sappig en mooi gekenmerkt door de grill. Mede door de vlotte en attente bediening was dit bezoek zeer geslaagd. Ik kom hier zeker terug om andere gerechten van de kaart te proeven.