La Casita

Voorstraat 18 2251 BN Voorschoten Nederland Kaart

Over het restaurant La Casita

Spaanse glorie in een historische stadskern

Dit sfeervolle restaurant is gevestigd in de oudste straat van Voorschoten en ademt één en al Spaanse cultuur. Zelfs de kamers van de bijbehorende bed & breakfast zijn vernoemd naar de kleurrijke steden van het Iberisch schiereiland. Of je nou door de historische stadskern van Voorschoten wilt slenteren, een bezoekje wilt brengen aan studentenstad Leiden of gewoon even lekker uitwaaien op het Wassenaarse strand. Alles is hier binnen handbereik en wordt bij La Casita beloond met een smaakmakend diner boordevol Spaanse specialiteiten.

Meer informatie over restaurant La Casita

Dinsdag t/m Donderdag 11:30 - 23:30
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 01:00

nokke72 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Heerlijk lekker en meer dan genoeg gegeten. Goede bediening en heerlijke tapas. Was 1 persoon met notenallergie bij en daar hadden ze netjes een speciale duidelijie kaart voor. Wij komen terug.
BartjeV .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Ook wij hebben met z'n vieren weer een gezellige avond gehad en werden weer verrast met heerlijke gerechten die bij ons aan tafel werden gebracht door het gezellige Team van La Casita.
Paul deze kwaliteit houden hoor dan komen wij zeker weer terug.

Lucy en Ben Verbeek
S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Erg lekker eten. Wij kozen voor onbeperkt tapas eten. De keuze is enorm. Ik heb inmiddels vaker gegeten bij la Casita en nog steeds lang niet alle tapas geproefd. De bediening was vriendelijk en er heerste een gezellige sfeer.
A L.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Uitstekend gegeten, leuke menukaart met veel variatie. Bij grotere drukte l langer wachten op bediening en serveren van gerechten
D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Heel lekker gegeten. Je kunt heel veel verschillende gerechten bestellen. De bediening is vriendelijk. De wachttijd is prima. We komen zeker weer terug.
S N.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Eten is prima, bediening ook prima. Wat ik wel erg jammer vind van La Casita dat zij geen glas/karafje water serveren. Nu al meerdere keren gevraagd om een glas of karafje water. Er wordt steeds ja gezegd, maar elke keer weer geen water geserveerd. Vind dat toch een stukje service dat ontbreekt bij La Casita. Bij andere eetgelegenheden in het dorp is een glas of karafje water geen probleem. Maar bij La Casita is het serveren van een glas of karafje water blijkbaar erg moeilijk.
Mies T.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
met kinderen en kleinkinderen een gezellige en lekkere avond gehad met leuke bediening!!!!!
echte aanrader. Heerlijke hapjes en goede wijn.
Marina R.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Fijne avond! Goede bediening.Uitstekend eten
Marijke N.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Lekkere Tapas en vriendelijk en attent personeel. De porties zijn behoorlijk groot en lekker. De cheesecake als dessert is een aanrader, maar dan moet je niet te vol zitten. We komen vast nog een keer terug
R.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Voor liefhebbers van een uitgebreide tapas kaart is La Casita een AANRADER!!!! Vergeet hierbij ook niet te boeken bij hun B&B! Heerlijke kamer. GENOTEN!!!!
Viola V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Altijd heerlijk eten, vriendelijk personeel, wij komen er graag. Meerdere keren al geweest in verschillende gezelschappen.
M.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Wachttijd was erg lang, gerechten waren niet warm genoeg, al met al deze keer geen genoegen om hier te eten.
Serveerster was wel erg prettig in de omgang.
V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
super lekker gezellig vriendelijke bediening
we komen zeker terug!
niet moelijk te reseveren ook makelijk nog twee mensen bij te boeken !
er stond alleen geen muziekje aan ?
AANRADER
Bert H.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Een tevreden klant en kom zeker nog een keer terug.
Frits B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Heerlijk gegeten met partner. Tapas met elkaar eten is een feestje. Door met elkaar te delen kan je veel gerechtjrs proeven. En ze smaakten fijn!
Hennie T.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Leuk en gezellig restaurant in Spaanse sferen, vlotte en vriendelijke bediening. Heerlijke tapasgerechten gegeten voor een hele mooie all-in prijs.
H. D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Vriendelijke bediening, korte wachttijd van de bestelling. Gemoedelijke sfeer. Een aanrader
Ruth H.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Goedeavond. Het onbeperkt tapas eten is leuk maar zo jammer dat als je ervoor kiest de hele tafel mee MOET doen... wij hebben gisteravond gegeten met zijn viertjes waaronder twee dames van 71 en 83 die kleine eters zijn. Mijn vriendin en ik kiezen graag voor onbeperkt tapas eten maar de dames hebben genoeg aan uiterlijk drie tapas gerechtjes. Zo jammer dat ze dan toch veel meer moeten betalen dan dat ze eten.... is het misschien een idee om net als het kinderbedrag een 65- plus of ouderen bedrag in te voeren? Het eten was heerlijk, de bediening was okey. Wij hebben een fijne avond gehad.

Groetjes, Ruth Cavé-Hameetman
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Goede bediening en heerlijke tapas!
Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Weer lekker gegeten . Alleen was het aan de keuken en bediening te merken dat het druk was.