La Casita

Voorstraat 18 2251 BN Voorschoten Nederland Kaart

Over het restaurant La Casita

Spaanse glorie in een historische stadskern

Dit sfeervolle restaurant is gevestigd in de oudste straat van Voorschoten en ademt één en al Spaanse cultuur. Zelfs de kamers van de bijbehorende bed & breakfast zijn vernoemd naar de kleurrijke steden van het Iberisch schiereiland. Of je nou door de historische stadskern van Voorschoten wilt slenteren, een bezoekje wilt brengen aan studentenstad Leiden of gewoon even lekker uitwaaien op het Wassenaarse strand. Alles is hier binnen handbereik en wordt bij La Casita beloond met een smaakmakend diner boordevol Spaanse specialiteiten.

Meer informatie over restaurant La Casita

Dinsdag t/m Donderdag 11:30 - 23:30
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 01:00

Jeanette M.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Wij hebben lekker gegeten! Leuke formule met de tapas! Vriendelijke bediening!
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Heerlijke tapa's en erg vriendelijk personeel!
Jammer dat de tafeltjes érg dicht bij elkaar staan. Je hebt het idee dat je met vreemde mensen aan tafel zit en kan bijna geen gesprek voeren zonder dat de gasten naast je daar geen last van hebben.
Als je even van tafel wil is dat bijna niet mogelijk zonder de ander te storen. Jammer!!
Paul L.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Vriendelijke en attente bediening
V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Lekker eten , maar tafeltjes staan erg dicht bij elkaar, waardoor jammer genoeg weinig privicy
Was erg druk, daardoor wat rumoerig
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Prima! Aanrader. Buiten geborreld, sfeervolle plek. Leuk met de vuurpotten aan.
Lekker gegeten, voor elk wat wils.Vlotte bediening.
albert O.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
leuke tent met vriendelijke bediening en last but not least goed eten. En dat in een gezellige historische omgeving. Kortom een aanrader dus!
B.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Het eten was heerlijk en de bediening was goed. Behoorlijk minpunt voor ons was dat er op deze avond (koningsdag) geen onbeperkte tapas waren, terwijl dit nergens op de kaart of op de website stond. Het zou netjes zijn om dit van tevoren te melden bij de reservering, op de website en/of op de menukaart.
Kick W.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijk gegeten op het terras, hele vriendelijke bediening, leuke entourage, tapas zouden alleen warmer mogen, maar smaken zijn ontzettend goed!!
Gabriëlla H.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Heerlijk gegeten! Goede service. De sfeer en de uitstraling is altijd super gezellig. Komen snel weer eten. Ook voor alleen een drankje ontzettend leuk!
Viola V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijk gegeten, bediening top! Gezellige drukke sfeer. Kortom, heerlijke avond gehad.
Inez M.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Nu voor de tweede keer het nieuwe maandmenu uitgeprobeerd. Vooraf aspergesoep. Daarin zitten geen witte maar groene asperges. Partner was tevreden over de mooie vitello tonato. Hoofdgerecht was gewokte ossenhaas met daarbij gewokte groenten, uitstekende combinatie. Toe: chocotaartje met aardbeienijs. Mijn panacotta viel daarbij in het niet. Wellicht dat daar iets van een knappertje bij kan voor een mooie tegenstelling van smaken. Verder uitstekende service en mooie bijpassende wijn. Aanrader!
Rolph M.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Heerlijk gegeten leuke sfeer personeel top ????
Dick S.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
We komen hier graag.
Chantal S.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Jonge maar klantgerichte en vriendelijke bediening. De jongeman die ons bediende gaf soms suggesties en blonk uit in klantvriendelijkheid. De eigenaar stond achter de bar en leidde ondertussen nieuw personeel op in dezelfde vaart: alles liep als een goed geoliede machine, waarvoor hulde. Het eten werd snel bezorgd en was over het algemeen prima van smaak. Voor het duurdere vlees moest je iets bijbetalen in het onbeperkte menu, dit varieerde van 1 euro tot 3 euro. Ik wilde graag de ossenhaas in rode wijnsaus (1,50 extra) proberen, maar hoewel de smaak goed was viel de hoeveelheid enigzins tegen dat het maar 1 klein stokje was, zeker gezien de bijbetaling. De hoeveelheden vlees die mijn man daarentegen kreeg (bijvoorbeeld een stoofvlees potje, wat verrukkelijk was) staken daar wel bij af. Dit was mijn enige minpuntje van de avond maar al met al gaan we zeker nog een keer terug!
Inez M.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Speciaal voor het maandmenu gegaan omdat La Casita dat nog niet eerder had. Dat mag van ons blijven! Sterker nog: bij de tapas ervaarden we een wisselende kwaliteit. Dit maandmenu is prima met ruime keus uit gerechten. Wat ook opvalt: bij de vis een andere garnituur dan bij het vlees. Kijk, daar houden wij van. Naast de warme groente ook nog salade. Tevens pittig gebakken aardappeltjes plus friet. En wat een lekkere cheescake als toetje. Gewoon zoals cheesecake hoort te zijn, zonder toevoeging van chocolade. GastheerPaul: wij kijken uit naar het volgende maandmenu!
Cees L.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Eten prima. Drank veel te duur
Roos-lie H.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Ik kom hier regelmatig en we hebben dit keer gebruik gemaakt van een 3-gangen menu (geen AH).
Drank: 1 liter Sangria (De prijs hiervan was wel aan de hoge kant... EURO 20,-, maar smaakte wel goed)
Vooraf: salade caprese, Hoofd: zalmfilet, Nagerecht: Cheesecake -> Erg lekker, goede proporties en mooi prijsje!
Partner Vooraf: Rosbief, Hoofd: Kipspiesjes met truffelsaus, Nagerecht: Ijs -> Ook lekker alleen t ijs was nog een beetje hard/bevroren. Verder een heerlijke gezellige avond gehad!
Bedankt en tot snel!
Cynthia B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Gewoon lekkere tapas, redelijk snel volgende ronde te bestellen en geserveerd krijgen, gezellige inrichting. Alleen kleine tafels achterin hebben flinke spleten in het tafelblad en daartussen liggen etensresten, misschien een keertje goed tussen schoonmaken?
Roelie B.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Heerlijk tapas gegeten ... echt een aanrader !!
Sylvia L.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Het concept tapas "all you can eat" is echt geweldig! Veel keuze, en allemaal heerlijk!