La Casita

Voorstraat 18 2251 BN Voorschoten Nederland Kaart

Over het restaurant La Casita

Spaanse glorie in een historische stadskern

Dit sfeervolle restaurant is gevestigd in de oudste straat van Voorschoten en ademt één en al Spaanse cultuur. Zelfs de kamers van de bijbehorende bed & breakfast zijn vernoemd naar de kleurrijke steden van het Iberisch schiereiland. Of je nou door de historische stadskern van Voorschoten wilt slenteren, een bezoekje wilt brengen aan studentenstad Leiden of gewoon even lekker uitwaaien op het Wassenaarse strand. Alles is hier binnen handbereik en wordt bij La Casita beloond met een smaakmakend diner boordevol Spaanse specialiteiten.

Meer informatie over restaurant La Casita

Dinsdag t/m Donderdag 11:30 - 23:30
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 01:00

JD O.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Door de AH restaurantactie kennisgemaakt met dit restaurant. Personeel heel vriendelijk en duidelijk wat we konden verwachten van het menu van de actie. Het tapasmenu was erg smakelijk en ruim voldoende. We komen zeker terug!
info882 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Eten was heerlijk en de bediening enorm attent en vriendelijk.
Wij komen zeker terug!!!
en onzin dat de beschouwing zo lang moet zijn. Fantastisch was ook goed geweest.
Uitstekend personeel
H.buitenbos B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Diverse zeer smakelijke gerechtjes. Met zorg bereid. Wat stokbrood erbij had gekund.
De bediening was vriendelijk en klantgericht.
Een gezellige, sfeervolle ambiance.
Een aanrader.
Roodborstje .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
We aten daar met de AH- bonnen. Het menu was inmiddels gewijzigd t.o.v. de site. Nu bestond zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht uit tapas maar dat bleek achteraf geen bezwaar. We kregen niet de indruk dat er op ons AH-eters was beknibbeld. Ook bijv de sla was verzorgd met lekkere vinaigrette en olijven. Er waren ook heerlijke frietjes bij.
De toetjes waren heerlijk: twee piepkleine pannetjes met crème brulée en een met panna cotta, een borrelglaasje cava met citroensorbet en een stukje chocoladetaart .
En dat alles buiten op het terras in de mooiste straat van Voorschoten , de Voorstraat.
De bediening was ook heel attent en aardig.
k.lankhorst .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Het menu bood weinig keus helaas. Het brood waarvoor extra betaald moest worden, en wat toch meestal bij tapas zit, was klef.

Er was geen bestek voor het opscheppen en dit was behoorlijk onhandig. Het dessert was wel lekker.

Heb echter wel betere en goedkopere restaurants gehad voor het ah menu.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Leuke sfeer, aardige bediening, eten was ruim voldoende weing keus dat was jammer, een kleine kaart met een paar mogelijkheden had ik fijner gevonden.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Gezellige, ongedwongen sfeer, mede door het mooie weer (denk ik). het eten was heerlijk!! De bediening gezellig, vriendelijk.
Mariannevansonsbeek V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
met een AH spaarkaart daar gegeten, in 1 woord geweldig !!
een reis door spanje met allemaal tapas gerechtjes !!
genoten een avond met een dikke ster!!
een aanrader !!
Lmvb .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Bediening en decor niets op aan te merken. Gegeten gebruik makend van de ah actie. in vergelijking met andere tapas restaurants vonden wij de kwaliteit van de gerechten achter blijven. De patat bij het hoofdgerecht was slap. De proeverij als nagerecht bestond uit 4 elementen die per element net te weinig waren.
ingenieuwsma .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Wij waren alleen maar heel enthousiast. Leuke inrichting, zeer goed bediening en heerlijk eten!! Er valt niets meer aan toe te voegen, super!
magdadefrel .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij La Casita. Leuk restaurant en heel aardige en goede bediening. Een aanrader en we gaan er zeker een keertje terug.
Nienke S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Gegeten bij La Casita met de AH actie.
Drie lekkere tapas gerechten voorgeschoteld gekregen. Het eten was lekker, de sfeer was goed... we komen zeker nog een keer terug zonder actie ;-)
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
We hadden gekozen voor onbeperkt tapas. Ruime keuze uit de kaart. Smaken zijn erg goed en porties royaal. Ondanks dat het erg druk was, was het personeel zeer attent.
vlinder3968 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Druk en er werd geen rekening gehouden met de wensen, leuke bediening maar je zit erg op elkaars lip, het was er warm en lawaaiig.
steveM .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Het was heerlijk. Goed eten, aardig personeel, mooie decor, goede prijs. Wij hebben een nieuwe vaste adres gevonden. Bedankt Paul/Team La Casita.....gr....Steve
Moesjniek P.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Het was bijzonder druk. Voor de restaurantactie was een speciaal menuutje samengesteld en dat was niet onze bedoeling. Wij willen in een restaurant graag zelf een keuze maken. De geserveerde tapas waren inderdaad hoofdzakelijk Spaans georiënteerd, manchego b.v. Al valt een zakje patates frites daar niet onder. Het bestellen van ijs al nagerecht bleek door de drukte niet mogelijk. We lieten het dan maar bij koffie. La Casita probeert zich duidelijk re profileren als een goed restaurant, maar er zijn nogal wat punten die verbeterd mogen worden. De romantische Voorstraat en het gezellige terras maken veel goed.
fabidemacker .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij La Casita, voorgerecht waren diverse hapjes, hoofdgerecht bestond uit vis, eend, kip en groente met puntzak frites en nagerecht waren ook allemaal kleine gerechtjes. Echt lekker genieten, bediening was ook zeer vriendelijk, echt een aanrader!!
Mp D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Heel gastvrij ontvangen, vriendelijk personeel, gastheer top, zeer smaakvol gegeten echt een aanrader. Dus ik boek zeker voor een volgende keer.
Lenie S.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Wij vonden het goed eten,vooral de eendenborst De inrichting ook gezellig.
Het is niet verkeerd daar,ze hebben ook een groot verwarmd terras,waar je gezellig kunt zitten,gaan we nog wel een keer naar terug!!
Patty V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Ten eerste wil ik zeggen wat een top tent en wat een goede gerechten teveel keus! Ik heb onbeperkt tapas genomen en het was verrukkelijk vooral de verschillende belegde broodjes en de asperges! De bediening is perfect ondanks de drukke volle tent binnen en buiten en wat een sfeer! Toppie ga zo door