La Casita

Voorstraat 18 2251 BN Voorschoten Nederland Kaart

Over het restaurant La Casita

Spaanse glorie in een historische stadskern

Dit sfeervolle restaurant is gevestigd in de oudste straat van Voorschoten en ademt één en al Spaanse cultuur. Zelfs de kamers van de bijbehorende bed & breakfast zijn vernoemd naar de kleurrijke steden van het Iberisch schiereiland. Of je nou door de historische stadskern van Voorschoten wilt slenteren, een bezoekje wilt brengen aan studentenstad Leiden of gewoon even lekker uitwaaien op het Wassenaarse strand. Alles is hier binnen handbereik en wordt bij La Casita beloond met een smaakmakend diner boordevol Spaanse specialiteiten.

Meer informatie over restaurant La Casita

Dinsdag t/m Donderdag 11:30 - 23:30
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 01:00

Jouw recensie over het restaurant La Casita

Annelet T.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Superlekker gegeten met de Ah-actie. Nog even het volledige menu bekeken en dat ziet er ook erg goed uit. Het terras ziet er heel gezellig uit en ze hebben goeie prijzen voor als je met kinderen komt. Wij komen zeker nog eens terug.
GHBO .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We hebben met drie personen heerlijk gegeten in het kader van de AH kortingsactie. De bediening was prettig en vlot. De sfeer is bij La Casita ook heel plezierig.
manita V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heerlijk gegeten , prettige service , prima restaurant.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Wij hebben lekker gegeten en een gezellige avond gehad. De bediening was goed en de medewerkers erg aardig. Het menu wat wij kregen was wat wij er van verwachtten.
Bert K.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Restaurant is bezocht i.v.m. AH-actie. Had er al vaker gegeten en dat was altijd prima. Deze keer vond ik het helaas minder, veel aardappelgerechten en gerechten met champignons. Vond dat zij zich er deze keer wat makkelijk vanaf hebben gemaakt. Ik ben beter gewent!
lenie1111111 .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Heerlijk gegeten, lekkere Tapas gerechten sommige een beetje veel maar dat is ook fijn om te delen. Bediening prima. Komen graag terug.
Ramona H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Bediening had er duidelijk geen zin in, chagrijnig, niet in voor een praatje en hoewel restaurant niet vol zat, hield ze het niet in de gaten. Moest zelf constant aandacht proberen te vragen om iets te bestellen. Met onbeperkt tapas eten wil je genieten van je eten en het gezelschap en niet hele tijd met bediening bezig zijn. Na een kwartier tevergeefs aandacht proberen te trekken, uiteindelijk naar de bar gelopen om te vragen of we de rekening mochten, nou die kwam met pijn en moeite. Dan het eten. Eerste ronde hadden we kroketjes met ham en kroketjes met gamba's. Er zat geen verschil in qua smaak, alleen die met ham (denk ik) was wat grover van structuur. Bij de kipschnitzels ontbrak bijbehorende sambal mayonaise, de salade is nooit gekomen. De wrap met langzaam gegaard varkensvlees was de enige positieve uitschieter, alleen was dit weer een enorm portie zodat het geen tapas portie meer was. Dus wil best de plaatselijke horeca steunen, maar mag de bediening dan met een lach en het eten beter smaken?!
Joyce N.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Heerlijk gegeten ,ook de bediening was erg vriendelijk vroegen wannneer we once gerechten wilde hebben,echt een aanrader om in dit restaurant te gaan eten !!
rburny60 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Het eten was heerlijk, smaakvol en goed van temperatuur. De bediening was vlot, we kregen een duidelijke uitleg over de toegepaste producten. Het is een gezellig restaurant.
Louise D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Viel een beetje tegen dat we voorgeselecteerde gerechten kregen. Wel logisch dat deze aanbieding de keuze beperkt is, maar dan had ik toch graag zelf gekozen.
Beetje vlak van smaak, dat was een min puntje.
Entourage en bediening was prima
Irene L.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Heerlijk gegeten met AH actie, prijs kwaliteit was heel goed. Gezellige sfeer ook in op het terras. Kom zeker nog een keertje terug.
Kim D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Tafels zijn erg klein. Zeker de 2 persoonstafels als je tapas eet. Dan passen de schaaltjes er niet allemaal op.
Andrea W.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Bediening was traag helaas was de bediening druk bezig met mensen aan tafel te zetten ipv bestellingen op te nemen dus verliep het erg traag en duurde het wel even voor dat we aan de volgende gang zaten.
Carola M.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Het eten was zeer teleurstellend. De gerechten waren saai, weinig smaak en karig qua opmaak. Mijn tafelgenoot heeft diverse allergieën, wat vooraf was gemeld. Bij aankomst van het voorgerecht waren 2 van de 3 gerechten al niet goed. Na terugkomst uit de keuken hadden ze alle ingrediënten verwijderd, waardoor er alleen een blaadje sla en plakje tonijn overbleef. Geen creatieve alternatieve ingrediënten om het eten wat op te fleuren. Zéér slecht.
Hoofdgerecht was saai, alleen een hoop vlees en wat doorbakken groente, nagerecht héél eenvoudig met wat gesneden fruit en een bolletje ijs. Totaal niet volgens de verwachtingen.
ineke Q.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
We hebben met de AH restaurantactie bij La Casita gegeten. Dat was een prima keuze! lekker eten, vriendelijke en vlotte bediening en we konden ook nog buiten zitten. Kortom, zeer geslaagd etentje! Enige kleine minpuntje was dat we heel krap zaten....
Roelien S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Goede service, rustig en met aandacht.
bronsemann .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Een drie gangen tapas menu: Erg lekker, maar de hoofdschotel koelde snel af en de helft van die lekkere tapas moesten we koud nuttigen. Aanbevolen wordt een warmhoudplaat te gebruiken, dan had ook de kwaliteit van de gerechten een tien gekregen.
Carla H.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Het was een heel gezellig etentje!! We zijn heel vriendelijk en snel geholpen. Het eten was heel lekker en zo veel dat we niet alles hebben opgegeten. Echt een aanrader!!
maryvermeulen .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Met AH bon gegeten, aangepast menu. Lekkere tapas, zowel voor als hoofdgerecht en een heerlijk nagerecht.
Komen hier zeker terug.
Vanessa K.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Was lekker en vlotte bediening ondanks de drukte. Het AH restaurantmenu: Vooraf een schaal met koude tapas en een kroketje. Daarna warme tapas (vooral de kip in citroensaus was lekker). Daarna een proeverij van 4 Desserts. Geslaagde avond!