La Casita

Voorstraat 18 2251 BN Voorschoten Nederland Kaart

Over het restaurant La Casita

Spaanse glorie in een historische stadskern

Dit sfeervolle restaurant is gevestigd in de oudste straat van Voorschoten en ademt één en al Spaanse cultuur. Zelfs de kamers van de bijbehorende bed & breakfast zijn vernoemd naar de kleurrijke steden van het Iberisch schiereiland. Of je nou door de historische stadskern van Voorschoten wilt slenteren, een bezoekje wilt brengen aan studentenstad Leiden of gewoon even lekker uitwaaien op het Wassenaarse strand. Alles is hier binnen handbereik en wordt bij La Casita beloond met een smaakmakend diner boordevol Spaanse specialiteiten.

Meer informatie over restaurant La Casita

• Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Geen
Nelleke S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Altijd heel gezellig en super eten
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
De tijd tussen het bestellen en uitserveren was erg kort. Eten was prima en een gezellige sfeer.
Els Z.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Kapotte tafel, niet echt hygiënisch. Zeer krap, gerechten pasten er nauwelijks op. Tafels staan te dicht op elkaar.
moniquedewaal_1964 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Echt superlekker gegeten. Elk schaaltje dat op tafel kwam ,toverde een glimlach op mijn gezicht.....heerlijk ! Vaker tapas gegeten, maar nog nooit zo lekker als hier. We komen zeker nog vaak terug. Leuke bediening. Een aanrader !
Laura D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Bediening moesten we echt roepen.weinig naar drankjes gevraagd.Ze waren wel vriendelijk
Marijke H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Prettig restaurant met ongedwongen sfeer. Wij namen het tapas menu. Heerlijke hapjes allemaal.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Heerlijk onbeperkt Tappas gegeten.
Paul Bruinzeels met zijn team maken van La Casita een restaurant om snel weer terug te komen.
Jenny .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Heerlijke relaxte avond met heerlijke gerechten. Je krijgt de tijd rustig te eten en bij te bestellen.
Als ik minpunt moet noemen zijn het de ongelijke tafels, dat levert nog wel eens problemen op.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Gewoon ongedwongen, goed geprijsd, aardig personeel, smakelijk eten
Johannes B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
We vonden de tafel te klein voor 4 personen iets meer ruimte eet wat prettiger en is ook makkelijker met uit serveren en je kan makkelijker met elkaar delen
D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
La casita is een sfeervol restaurant in het oude centrum van Voorschoten. De sfeer is ongedwongen maar goed, en geschikt voor kinderen (mijn kinderen tussen 6 en 11). Tapas is eigelijk niet bedoeld voor een hele maaltijd, in Spanje gaan tapas juist snel tussendoor in barretjes, maar La Casita heeft het qua menu mooi verheven tot diner waardig. Het eten was ronduit top! (probeer ook zeker de tonijn!) Wij hadden gekozen voor all-you can eat pricing (ik noem het liever: onbezorgd tapas eten zonder verrassingen). Dat was erg geslaagd. De bediening was goed, niks geen gehaast en voldoende aandacht vanuit de bediening. Eigenlijk niks op aan te merken en zo hoort het ook. Een aanrader.
K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Erg gezellige zaak goed eten gezellige sfeer .
Alleen 1 minpuntje .
Het is jammer als je iets zegt over een gerecht dat er helaas niks mee gedaan wordt
Maar ja ik zal heus wel terug komen
Els V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
In 2 maanden tijd heb ik hier met drie verschillende groepen gegeten. En elke keer top! Ik zou het absoluut aanraden zowel qua eten, service, en gelegenheid.
Tot de volgende keer !
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
We hebben geluncht gisteren en het was uitstekend, alles was vers en lekker. We namen de Tapaslunchschotel, een met vlees en een met vis. Ruim voldoende eten en niet duur. Goede service en gratis parkeren voor de deur.
Susanne C.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
Vond de kwaliteit teleurstellend. Hollandse variant op Spaans maar niet echt authentiek. Een van de mindere tapasrestaurant tov concurrentie.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Geen
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Gezellig en vooral heerlijk tapas gegeten. Ruime keuze van gerechten.
Bediening was erg vriendelijk en gaf goed advies bij bestellen van de gerechten.
Een echte aanrader voor een gezellig avondje uit.
nokke72 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Heerlijk lekker en meer dan genoeg gegeten. Goede bediening en heerlijke tapas. Was 1 persoon met notenallergie bij en daar hadden ze netjes een speciale duidelijie kaart voor. Wij komen terug.
BartjeV .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Ook wij hebben met z'n vieren weer een gezellige avond gehad en werden weer verrast met heerlijke gerechten die bij ons aan tafel werden gebracht door het gezellige Team van La Casita.
Paul deze kwaliteit houden hoor dan komen wij zeker weer terug.

Lucy en Ben Verbeek