La Casita

Voorstraat 18 2251 BN Voorschoten Nederland Kaart

Over het restaurant La Casita

Spaanse glorie in een historische stadskern

Dit sfeervolle restaurant is gevestigd in de oudste straat van Voorschoten en ademt één en al Spaanse cultuur. Zelfs de kamers van de bijbehorende bed & breakfast zijn vernoemd naar de kleurrijke steden van het Iberisch schiereiland. Of je nou door de historische stadskern van Voorschoten wilt slenteren, een bezoekje wilt brengen aan studentenstad Leiden of gewoon even lekker uitwaaien op het Wassenaarse strand. Alles is hier binnen handbereik en wordt bij La Casita beloond met een smaakmakend diner boordevol Spaanse specialiteiten.

Meer informatie over restaurant La Casita

Dinsdag t/m Donderdag 11:30 - 23:30
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 01:00

Jouw recensie over het restaurant La Casita

Marijke A.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Prima en smakelijk gegeten! Altijd leuk om ergens te belanden waar je niet vaak komt. Via gift for you (gekregen voor onze verjaardagen) zijn we nu voor de 2de keer beland bij jullie!
Jeannette S.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Mijn stoof schotel was wel erg zout!!! Te zout! Heb t ook niet allemaaal opgegeten!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Gereserveerde tafel onder koude luchtstroom airco en andere plaats gekregen. Te weinig menukaarten aanwezig.
Geen fijne stoelen. Op wijnkaart aangegeven en gewenste wijn wordt niet meer verkocht !! In de horeca mag je geen nee verkopen (SHO)!! Tapas waren echter erg goed van smaak maar het dessert was weer minder te sober en kwaliteit van het ijs kan stuk beter (te oud). Als tapas verkrijgbare zak frites mag je veel meer van verwachten, smaakt naar olie en frites niet knapperig en te dun. Jammer jammer !! Het was er zeer druk maar de gemiddelde Nederlander laat het er waarschijnlijk bij zitten en vindt het normaal. Concept onbeperkt tapas eten niet erg duidelijk of personeel niet juist geïnstrueerd. Volgende keer want ieder verdient een tweede kans alleen tapas beperkt!
M L J P.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Heerlijk tapas gegeten! Helaas was de bediening nogal sloom. Volgende keer beter?
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Onbeperkt tapas gegeten. Veel variatie en heel smakelijk. Vlotte bediening.
heltiek .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Met vriedin heerlijk gegeten met de AH bon. Er heerst een gezellige sfeer en de bediening is vriendelijk. Ruime porties per gang.
Yvonne C.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Gezellig restaurant. Leuke hapjes, prima service. Met de Ah zegel kaart gegeten, maar er werd niet bezuinigd op de tapas.
Yvonne C.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Wat erg fijn was dat de derde persoon ook korting kreeg met de AH kaart. Eten was prima, ik vond de hoofdgerechten wel wat ‘goedkoop’ zal ik maar zeggen. Gebakken champignons kost natuurlijk niks. Gelukkig had ik gezegd dat ik geen inktvis wilde, dat kregen de anderen nl wel. Voor en na gerecht waren prima. Vriendelijke bediening. En geen probleem dat ik een karaf water wilde.
Kyran12 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Zeer goed eten,goede bediening,vriendelijk,op de goede manier vragen hoe het was,en op tijd voor de drankjes,kortom alles was goed.T en T uit Zoetermeer.
Wout V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Geen enkel maal gevraagd of alles naar wens was. Het kwam allemaal erg gehaastig over. Verder over het eten betreft... simpel. Niet op smaak en net aan warm. Ik ben zelf kok en weet wel dat dit een stuk beter kan. Ongeacht de prijs moet makkelijk eten ook goed van kwaliteit zijn. De wijn was prima. Er word mij verteld dat ik crème Catalana krijg..... krijg ik gewoon crème brulee. Dit zijn van die dingen die je al gauw breken. Sorry maar geen tweede keer voor mij.
Michel S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Tappas was erg wisselend van kwaliteit; een paar waren erg goed, een paar erg slecht en het meeste zat daar ergens tussenin.
Erg vriendelijk personeel.
Opvallend weinig privacy; tafeltjes staan erg dicht op elkaar.
Wij vonden het erg duur t.o.v. de kwaliteit.
Annelet T.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Superlekker gegeten met de Ah-actie. Nog even het volledige menu bekeken en dat ziet er ook erg goed uit. Het terras ziet er heel gezellig uit en ze hebben goeie prijzen voor als je met kinderen komt. Wij komen zeker nog eens terug.
GHBO .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We hebben met drie personen heerlijk gegeten in het kader van de AH kortingsactie. De bediening was prettig en vlot. De sfeer is bij La Casita ook heel plezierig.
manita V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heerlijk gegeten , prettige service , prima restaurant.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Wij hebben lekker gegeten en een gezellige avond gehad. De bediening was goed en de medewerkers erg aardig. Het menu wat wij kregen was wat wij er van verwachtten.
Bert K.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Restaurant is bezocht i.v.m. AH-actie. Had er al vaker gegeten en dat was altijd prima. Deze keer vond ik het helaas minder, veel aardappelgerechten en gerechten met champignons. Vond dat zij zich er deze keer wat makkelijk vanaf hebben gemaakt. Ik ben beter gewent!
lenie1111111 .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Heerlijk gegeten, lekkere Tapas gerechten sommige een beetje veel maar dat is ook fijn om te delen. Bediening prima. Komen graag terug.
Ramona H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Bediening had er duidelijk geen zin in, chagrijnig, niet in voor een praatje en hoewel restaurant niet vol zat, hield ze het niet in de gaten. Moest zelf constant aandacht proberen te vragen om iets te bestellen. Met onbeperkt tapas eten wil je genieten van je eten en het gezelschap en niet hele tijd met bediening bezig zijn. Na een kwartier tevergeefs aandacht proberen te trekken, uiteindelijk naar de bar gelopen om te vragen of we de rekening mochten, nou die kwam met pijn en moeite. Dan het eten. Eerste ronde hadden we kroketjes met ham en kroketjes met gamba's. Er zat geen verschil in qua smaak, alleen die met ham (denk ik) was wat grover van structuur. Bij de kipschnitzels ontbrak bijbehorende sambal mayonaise, de salade is nooit gekomen. De wrap met langzaam gegaard varkensvlees was de enige positieve uitschieter, alleen was dit weer een enorm portie zodat het geen tapas portie meer was. Dus wil best de plaatselijke horeca steunen, maar mag de bediening dan met een lach en het eten beter smaken?!
Joyce N.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Heerlijk gegeten ,ook de bediening was erg vriendelijk vroegen wannneer we once gerechten wilde hebben,echt een aanrader om in dit restaurant te gaan eten !!
rburny60 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Het eten was heerlijk, smaakvol en goed van temperatuur. De bediening was vlot, we kregen een duidelijke uitleg over de toegepaste producten. Het is een gezellig restaurant.