La Casita

Voorstraat 18 2251 BN Voorschoten Nederland Kaart

Over het restaurant La Casita

Spaanse glorie in een historische stadskern

Dit sfeervolle restaurant is gevestigd in de oudste straat van Voorschoten en ademt één en al Spaanse cultuur. Zelfs de kamers van de bijbehorende bed & breakfast zijn vernoemd naar de kleurrijke steden van het Iberisch schiereiland. Of je nou door de historische stadskern van Voorschoten wilt slenteren, een bezoekje wilt brengen aan studentenstad Leiden of gewoon even lekker uitwaaien op het Wassenaarse strand. Alles is hier binnen handbereik en wordt bij La Casita beloond met een smaakmakend diner boordevol Spaanse specialiteiten.

Meer informatie over restaurant La Casita

Dinsdag t/m Donderdag 11:30 - 23:30
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 01:00

Jouw recensie over het restaurant La Casita

Bert H.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Een tevreden klant en kom zeker nog een keer terug.
Frits B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Heerlijk gegeten met partner. Tapas met elkaar eten is een feestje. Door met elkaar te delen kan je veel gerechtjrs proeven. En ze smaakten fijn!
Hennie T.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Leuk en gezellig restaurant in Spaanse sferen, vlotte en vriendelijke bediening. Heerlijke tapasgerechten gegeten voor een hele mooie all-in prijs.
H. D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Vriendelijke bediening, korte wachttijd van de bestelling. Gemoedelijke sfeer. Een aanrader
Ruth H.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Goedeavond. Het onbeperkt tapas eten is leuk maar zo jammer dat als je ervoor kiest de hele tafel mee MOET doen... wij hebben gisteravond gegeten met zijn viertjes waaronder twee dames van 71 en 83 die kleine eters zijn. Mijn vriendin en ik kiezen graag voor onbeperkt tapas eten maar de dames hebben genoeg aan uiterlijk drie tapas gerechtjes. Zo jammer dat ze dan toch veel meer moeten betalen dan dat ze eten.... is het misschien een idee om net als het kinderbedrag een 65- plus of ouderen bedrag in te voeren? Het eten was heerlijk, de bediening was okey. Wij hebben een fijne avond gehad.

Groetjes, Ruth Cavé-Hameetman
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Goede bediening en heerlijke tapas!
Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Weer lekker gegeten . Alleen was het aan de keuken en bediening te merken dat het druk was.
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer, de prijs kwaliteit verhouding is erg goed.
Wij komen hier zeker een keer terug.
Ewout W.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Heerlijke tapasgerechten. De tijd tussen de gerechten was precies goed. Bediening prima. De kinderen hebben lekker gespeeld, echter vond mijn dochter (7) het speelgoed te kinderachtig (ze had zelf wat meegenomen, dus zich prima vermaakt).
Fijne avond gehad!
Patricia T.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Lekker gegeten !
Zeer vriendelijk personeel
Onbeperkt tapas gegeten alles was Naar wens , wijn was ook goed.
En afgesloten met een romanov toetje
En ook deze was zeer lekker
Wij komen graag een keer terug
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Leuke locatie, zeer vriendelijk personeel en gezellige inrichting. Het eten is overheerlijk
Chantalle W.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
All-in tapas arrangement had voldoende keuze en smaakte prima! Porties waren ook goed. Service was helaas heel wisselend, zo werd bij aanvang veel rode wijn geknoeid op tafel en niet opgeruimd, en bij thuiskomt bleek er 13 euro te veel in rekening te zijn gebracht (gerechten aangeslagen terwijl het onbeperkt was).
Els V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Heerlijke gerechten die je met elkaar kunt delen! We aten buiten en daar was het helemaal bezet. Er liep flink wat personeel om iedere gast tijdig en persoonlijk te kunnen bedienen. Petje af!
Wij komen zeker terug!
J. H.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Goed en gezellig restaurant met vriendelijke bediening.
L.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
We hebben genoten van het lekkere eten, goede service en de gezellige omgeving. We konden fijn binnen zitten in de koelte aangezien het een erg warme dag was.
RobbertMargareth R.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Superleuke lokatie, vriendelijke personeel en overheerlijke tapas!
Wij gingen met de gift for you card en we mochten gewoon ons bedrag besteden aan een driegangenmenu, van de kaart of tapas. Wij kozen voor de heerlijke tapas ( grote porties), we hebben meer dan genoeg kunnen eten.
Marcel R.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Wij hebben heerlijk onbeperkt tapas gegeten op het terras van La Casita. En het was erg gezellig. Marcel en Anneke
B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Beste Medewerker,
wat wellicht 'n aandachtpuntje is, als de rekening gepresenteerd is, iets later terug te komen en niet aan tafel te blijven staan om gelijk af te rekenen.
misschien was dit 'm moment opname en dat de medewerkster er hier niet zo bij stil heeft gestaan!

met vriendelijke groet
Marlène Bouwmeester
D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Genoten van de vele verschillende gerechten.
Alles werd steeds op het juiste moment geserveerd.
Complimenten voor de kok en de vlotte bediening!
Richard H.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Een gezellige lokaliteit. Het was mooi, warm weer en we konden buiten zitten. Het was gezellig druk. Snel en vriendelijk geholpen. Het eten, zowel het menu als de Tapaz waren voortreffelijk. Niets op aan te merken. Zeker voor herhaling vatbaar.