La Casita

Voorstraat 18 2251 BN Voorschoten Nederland Kaart

Over het restaurant La Casita

Spaanse glorie in een historische stadskern

Dit sfeervolle restaurant is gevestigd in de oudste straat van Voorschoten en ademt één en al Spaanse cultuur. Zelfs de kamers van de bijbehorende bed & breakfast zijn vernoemd naar de kleurrijke steden van het Iberisch schiereiland. Of je nou door de historische stadskern van Voorschoten wilt slenteren, een bezoekje wilt brengen aan studentenstad Leiden of gewoon even lekker uitwaaien op het Wassenaarse strand. Alles is hier binnen handbereik en wordt bij La Casita beloond met een smaakmakend diner boordevol Spaanse specialiteiten.

Meer informatie over restaurant La Casita

Dinsdag t/m Donderdag 11:30 - 23:30
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 01:00

Elaine M.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
We komen hoer al vaker. Je kon de muziek niet horen alleen maar mensen praten. Het was druk zoals elke keer maar ze hadden niet genoeg serveersters. Ze makten ook fouten met bestellingen. Het was beter maar nu was het minder goed. Jammer
Anja M.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Erg vriendelijk personeel! Voorschoten verraste ons ook enorm. We zijn zeke van plan terug te komen!
k. D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk gegeten.Echt een aanrader.
Het was een hele drukke avond maar een tip voor de bediening kijk wat vaker rond. Dan hoeven wij niet steeds onze hand op te steken wanneer we iets willen bestellen.
Verder Top!
GeLa .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Op 4 juni 2017 in het rest. La Casita te Voorschoten geweest.
Met vieren heerlijk gegeten. Vlotte, vriendelijke bediening.
De wijn is normaal geprijsd, echter de cola is wat prijzig.
De hoofdmaaltijden zijn daarentegen redelijk geprijsd. Prima kwaliteit/prijs verhouding. Een steak van sukade, met een heerlijke saus, zag er geweldig uit en het smaakte ook prima. Een zakje patatas fritas is met € 4,50 wel aan de prijs. De twee bakjes met stoofvlees waren bijzonder lekker.
Een redelijke totaalprijs voor vier personen.
Zeker aan te bevelen!
htvhaasteren .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Via de Ah bon heerlijk Tapas gegeten op een zonnige zondagmiddag. daarbij werden we verrast door een orkestje van 5 man wat gezellige muziek kwam spelen. Zeer geslaagd
LPleunis .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Gezellig restaurant, super bediening, lekkere tapas, relaxte sfeer, goed eten. Lekker makkelijk avondje uit eten geweest.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Wij waren bij dit restaurant met de AH actie
Wij vonden het allemaal een beetje tegenvallen
Smaak was niet super, service slecht 1 ober liep zo te zweten dat het bijna in het eten viel. Als ik een restaurant zou zijn zou ik zeker met deze actie beter mijn best doen om mensen terug te krijgen in mijn restaurant
Wij gaan er niet meer naartoe
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Goede kwaliteit voor een redelijke prijs. Lekkere tapas gerechten,
Prettige, vlotte bediening.
Gezellig terras op mooie locatie in het dorp.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Super gezellig gegeten, Goede service, vriendelijke bediening, uitstekend. Aanrader!!!! ..."...................llll.l.....
mhhaak H.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Afgelopen donderdag met zijn vieren bij La Casita onbeperkt tapas gegeten. De menukaart is niet erg uitgebreid, maar ruim voldoende keuze. Ook voor vegetariërs een aanrader. Heerlijk waren de vegetarische kroketjes en de -ravioli.
De gerechten zijn heerlijk gekruid en smaakten voortreffelijk.
Wil D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Prettige omgeving. Wachttijd: op verzoek werden de gangen gereserveerd. het menu was op verzoek helemaal vegetarisch en uitstekend
Petra F.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Leuk restaurant met aardige bediening.
Lekker gegeten . Alleen denk je bij tapas dat het Spaans is... Het enige spaanse was de seranoham....
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Leuke inrichting, ruim restaurant. Aardige ontvangst en goede tafels en stoelen. Jammer dat wij met bonnen van de AH-actie kwamen; Dan krijg je een selectiemenu, bestaande uit een koud voorgerecht, een hoofdgerecht (warme tapas) en een samengesteld dessert. Terwijl we aan andere tafels zagen dat de kok heus wel iets kan en de gasten heerlijke tapas bestelden en kregen (onbeperkt voor 23,50), moesten wij het doen met de goedkoopste selectie; o.a. kaas en ham, tonijn uit blik met wat bonen (droog!) en bij de warme tapas calamares, patat, aardappeltjes, gehaktballetjes in tomatensaus en wat kipstukjes. Bij het dessert wat piepkleine hoeveelheden varia. Als je als restaurant meedoet aan zo'n actie van de Albert Heijn en je maakt je er zo gemakkelijk van af dan zet je jezelf niet erg in de etalage hoor! Doe er tenminste een paar echt lekkere tapas bij, pas de hoeveelheden wat aan, zet er een mandje brood bij, en doe iets aan de toetjes. Op deze manier is de deelname aan zo'n actie wel heel erg opzichtig een lokkertje, al kan dat in onze situatie wel eens averechts uitpakken.
Marianne A.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Het was Moederdag en bijna alle tafels bezet. We hadden ah-actie en 3-gangen tapasmenu met proeverij van 4 toetjes. Lekker gegeten ook ideeën opgedaan om thuis tapas te maken. We komen nog wel terug zonder de ah-actie om nog meer uit te proberen.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Het was weer genieten.
Dave O.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Bediening en service was wat matig. Vaak net even te lang moeten wachten (hoewel het vrij rustig was), twee keer verkeerde bestelling ontvangen.

Leuke plek voor (onbeperkt) tapas, prijs is goed te doen.
Inez M.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
We waren hier met de AH kortingsbon. Je krijgt een 3 gangen tapasproeverij. Was het de vorige echt fantastisch, nu teleurstellend. Veel frituur en geen enkele groente. Was er vorige keer een keur aan mooie vis en groente, nu waren er, taaie, gefrituurde inktvisringen en gebakken champignons. Eigenlijk alleen de gestoofde kipfilet was lekker. De serveerster gaf aan dat samenstelling van de schotels kan verschillen. Het feit dat de samenstelling en de kwaliteit dus kunnen wisselen maakt dat je je niet kunt verheugen op een volgende keer. We zullen hier heus nog wel eens terugkomen, maar we gaan niet meer voor de proeverij.
Karin Z.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Goed gegeten in een moderne, sfeervolle setting. Gevarieerde kaart en vlotte bediening.
Elly B.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Gezellig restaurant. Vriendelijke bediening en ontvangst.
Lekker gegeten. Leuk opgediend. Vooral het nagerecht leuk in heel kleine potjes.
Prima voor een casual etentje.
Elvire L.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Bij aankomst lieten wij de bevestiging van onze reservering via Iens zien, maar die bleek niet te zijn aangekomen. Het restaurant zat bijna helemaal vol, maar er werd toch redelijk snel een tafeltje vrij gemaakt en we kregen een drankje aangeboden tijdens het wachten, dus heel goed opgelost! Het eten was erg lekker en het restaurant is leuk ingericht. Voor herhaling vatbaar!