La Casita

Wilhelminastraat 16 6881 LJ Velp (Gelderland) Nederland Kaart

Over het restaurant La Casita

Bij restaurant La Casita, in het gezellige centrum van Voorschoten, waan je je in een wereld waar verschillende smaakvolle ingrediënten en geuren samenkomen.

Hier beland je in Spaanse sferen met het verrassende concept 'Tapas 2.0 - shared dining. Dit concept biedt je een uitgebreide kaart met diverse Spaanse gerechten die deze keuken symboliseren. Al deze heerlijke gerechtjes kun je met je tafelgenoten delen, maar je kunt ze natuurlijk ook gewoon voor jezelf bestellen.

Naast dit veelbelovende concept kun je ook à la carte dineren met verschillende Spaanse specialiteiten. Verrassend en smaakvol! Probeer bijvoorbeeld de botermalse biefstuk van sucade met een heerlijke saus van rode wijn. Dat klinkt toch heerlijk!

Ben je benieuwd geworden naar de smakelijke gerechten van restaurant La Casita in Voorschoten? En laten de verschillende gerechten op de menukaart jouw nu al watertanden? Reserveer dan snel en ervaar fantastische smaken!

Meer informatie over restaurant La Casita

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant La Casita

Joep V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Ondanks dat zaak helemaal vol zat, perfecte , gezellige en hele snelle bediening. Kwaliteit van tapas uitstekend.
Aanradar, we komen zeker terug!
V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Je kunt een gewoon menu nemen, maar het leukst is een tapasmenu. Je kunt dan onbeperkt uit de kaart kiezen, steeds met 2 tapas tegelijk. Dat levert een heerlijk etentje op met veel variatie in smaak en structuur. De porties zijn ruim voldoende, zodat je helaas minder kunt proberen dan je van plan was. Het is een leuk concept: lekker en gezellig!
peter.ouwendijk .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Een zeer zeker aan te raden gezellig restaurant waar je heerlijk kunt genieten van een grote keuze aan diverse Tapas gerechten. Verder is de bediening zeer vriendelijk en snel. Een echte aanrader !
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Bij de kleine tafeltjes die te dicht bij elkaar geplaatst en gereserveerd waren en kon je letterlijk de gesprekken van je buren volgen.
Wij vroegen om een andere tafel wat een goede oplossing was.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Lekker tapas gegeten, veel keuze, eten kwam redelijk snel door uit de keuken, maar dat kwam waarschijnlijk ook doordat het rustig was.
V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Was een gezellige sfeer. Bediening was opgewekt en goed gehumeurd (ondanks de drukte op zaterdag) Het eten was zeer goed.
M.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Uitstekende prijs/kwaliteit vehouding met prima en vriendelijke medewerkers. Ga zo door, La Casita voorziet in een grote behoefte in Voorschoten.
Ed D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
7 jan 2018 een feest gegeven bij La Casita ter gelegenheid van de 50ste verjaardag van mijn vriendin . Het achterste deel van het restaurant werd ons ter beschikking gesteld, een bandje geregeld voor muzikale ondersteuningen was ook geen probleem ( werd door eigenaar Paul zelf toegejuicht ) en wat hebben wij en onze gasten genoten die dag . Iedereen vind het restaurant gezellig en sfeervol ingericht en de bediening is zeer vriendelijk en uitstekend . Na het feest zijn mijn vriendin en ik ook nog blijven eten en het eten is ook heerlijk maar dat wisten we al ( was niet de eerste keer ) Ik kan La Casita dan ook van harte aanbevelen aan iedereen die een feest wil geven of gewoon gezellig en lekker wil dineren !!! Wij gaan deze beleving nooit meer vergeten , La Casita bedankt voor alles !!!
Ed de Boer
Nancy N.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Het is een gezellig tapas restaurant met een uitstekende bediening. Er zijn diverse tapas van goede kwaliteit. Voor herhaling vatbaar !
Marleen W.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Wij hadden met vier personen gereserveerd.
Bediening was ronduit slecht. 4 dames achter de bar en 4 gasten aan de bar, dit was kennelijk zo'n gezellig onderonsje dat wij niet fatsoenlijk ontvangen en aangesproken werden. Toen wij binnen kwamen werd ons vanachter de bar een vier-mondig "goede avond" toegeroepen en de dames bleven met de armen over elkaar tegen de bar aangeleund hangen. Nadat wij wat rondkeken kreeg een van de dames de ingeving om ons, nog steeds vanachter de bar, te zeggen dat we zelf een plek konden kiezen (er was slechts een tafeltje bezet). Vervolgens kwam een tweede dame ons vragen wat we wilden drinken, deze drankjes werden geserveerd en vervolgens stond het hele stel weer achter de bar te kwekken met de desbetreffende gasten. Na een kwartier werd ons gevraagd of we wilden bestellen, (we hadden ons zelf maar wat menukaarten van de tafel achter ons toegeëigend) . Er werd ons geen uitleg gegeven over het concept en na enig over en weer gepraat hebben wij wat besteld. De hapjes waren stuk voor stuk erg smakelijk, daar valt niets op aan te merken en over de inrichten kun je van smaak verschillen, geen probleem, maar de bediening was ronduit slecht. Wij kregen meer het idee dat we in een buurtkroeg waren beland dan dat we in een restaurantje zaten. Wij zullen hier niet meer terug komen!!! Jammer.
Thijs M.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Veel verschillende tapas. De Spaanse ham was uit de kunst. Lekkere kroketjes met garnalen. Leuke sfeer. Goede ontvangst.
Ruvo .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Fantastisch restaurant waar we graag komen. We hebben hier heerlijk onbeperkt Tapas gegeten, petje af voor Paul Bruinzeels en z’n team.
BartjeV .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Beste Paul en het Team van La Casita,

Met dit concept op de menukaart,zo volhouden met goede producten en vriendelijke medewerkers, dan is een avondje uit een feestje en dan komen de gasten vast en zeker weer terug, wij zeker wel.

Groetjes Lucy en Ben Verbeek
John Z.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Samen genoten van de tapas. Delen proeven van de diverse verschillende gerechten. Ambiance en bediening was perfect.
De aanbevolen wijn paste prima bij onze gerechtssecretaris.
JHLO .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Eten met zorg bereid.Gezellig druk.Kleine desserts waren een goede afsluiting na ons hoofdgerecht.Gelukkig had ik gereserveerd.Personeel is vriendelijk.
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Het eten was afwisselend. Er was veel keus. Ook hele lekkere desserts. Het personeel is erg aardig. Wij gaan hier zeker nog een keer naar terug.
mylenestikvoort .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Al voor de 3e keer geweest hier en weer top! Goede sfeer, heerlijk eten, snelle service.
Zelfs op woensdagavond volle zaak, dat zegt wel genoeg
Jorge W.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Jammer dat Iens onze reservering niet had doorgrgeven, maar de gastvrouw loste het perfect op en we hebben een hele gezellige en lekkere avond gehad. Aanraders: de manchego, kip in soya en calamares!
Pieter S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Prijzen zijn echt veel te hoog, maar wel super lekker en gezellig.
Wel leuk gevestigd enzovoort.
Beste restaurant ooit geweest.
Jacqueline M.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Duurde wat lang voor we een drankje kregen. Moesten ook zelf naar concept vragen. Maar eten super, gezellige sfeer. Na stroef begin verder prima bediening. Voor herhaling vatbaar.