La Casita

Wilhelminastraat 16 6881 LJ Velp (Gelderland) Nederland Kaart

Over het restaurant La Casita

Bij restaurant La Casita, in het gezellige centrum van Voorschoten, waan je je in een wereld waar verschillende smaakvolle ingrediënten en geuren samenkomen.

Hier beland je in Spaanse sferen met het verrassende concept 'Tapas 2.0 - shared dining. Dit concept biedt je een uitgebreide kaart met diverse Spaanse gerechten die deze keuken symboliseren. Al deze heerlijke gerechtjes kun je met je tafelgenoten delen, maar je kunt ze natuurlijk ook gewoon voor jezelf bestellen.

Naast dit veelbelovende concept kun je ook à la carte dineren met verschillende Spaanse specialiteiten. Verrassend en smaakvol! Probeer bijvoorbeeld de botermalse biefstuk van sucade met een heerlijke saus van rode wijn. Dat klinkt toch heerlijk!

Ben je benieuwd geworden naar de smakelijke gerechten van restaurant La Casita in Voorschoten? En laten de verschillende gerechten op de menukaart jouw nu al watertanden? Reserveer dan snel en ervaar fantastische smaken!

Meer informatie over restaurant La Casita

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant La Casita

Frans V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Heerlijke tapas voor een goede prijs. Er staan ook tapas op de kaart die je nergens anders ziet. Echt een aanrader. Als we weer eens in de buurt zijn komen we zeker terug.
Anne .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Leuke en gezellige gelegenheid, goede formule met zeer geslaagde uitvoering met veel Tapas keuze. Prima kwaliteit en ook nog eens niet duur. Attent personeel.
Heltiek O.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Met spaarkaart lekker tapas gegeten. Correcte en aardige bediening. Tafels staan helaas iets te dicht op elkaar en kan je de gesprekken van de buren horen!
A.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
We hebben hier al vaker gegeten en de inrichting geeft een fijne sfeer. Het eten is altijd lekker en de bediening was weer prima!
D.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
We zijn al vaker bij La Casita komen eten. Echt lekkere tapas en veel keuze. Deze keer waren er een paar lievelingsgerechten van ons van de kaart verdwenen. Dat kan natuurlijk als je een wisselende kaart hebt. Maar wat we echt storen vonden is dat we ineens geen losse gerechtsjes meer voor oma van 89 jaar konden bestellen - we hebben het drie keer nagevraagd maar nee, geen uitzondering mogelijk: als wij onbeperkt tapas bestelden, moest oma dat ook doen hoewel ze een kleine eter is. De vorige keer hebben we hier eerst over gebeld en toen was dat prima, dus gingen we er van uit dat dat nu weer zo zou zijn. Dat is nog geen twee maanden geleden, dus we keken wel raar er van op dat het beleid dus ineens zo strak was. Was een slechte start van ons etentje, maar het eten maakte veel goed.
Helaas is deze reactie niet voor La Casita Velp maar voor La Casita Voorschoten. Hebben Iens al gevraagd dit te regelen, maar helaas!!
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Goed eten , vriendelijk personeel en de prijs kwaliteit verhouding is heel goed. Wij zaten aan de bar en konden zien hoe alles bereid werd. Fijne wijn (Rioja) is zeker aan te bevelen.
Leen S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Lekker tapas restaurant.
Misschien iets duurder maar dat merk je ook aan de kwaliteit van het eten.
Leuke bediening alleen erg druk zodat het soms iets langer duurt voordat de volgende bestelling wordt opgenomen.
Voor de rest lekkere en zeker geen 13 in een dozijn tapas
A.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Pluspunt: vriendelijke bediening. Minpunt: Ik had het tapasarrangement besteld en mijn man een gerecht van het a la carte menu. Het gevolg was dat hij al lang klaar was met eten, terwijl ik nog op het wachten was op de volgende rondes.
Om ons heen zaten veel mensen die ook het tapasarrangement hadden besteld. Ik zag vaker lege borden, dan dat ik mensen zag eten. Dus mijn advies aan het restaurant: wat sneller bedienen kan geen kwaad.
Raymond V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Het is een leuk en lekker ruim restaurant. De bediening en het eten zijn goed. Sfeer in het restaurant is goed en je hoeft nergens lang op te wachten.
Barbara L.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Altijd een feest om hier te mogen eten!!
De nieuwe kaart is weer een aanrader.
Er is voor iedereen keuze genoeg. Of je nu van vlees of vis houdt.
V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Zeer vriendelijke bediening. De tapasgerechten waren erg lekker. We zijn hier meerdere keren geweest en we waren altijd erg tevreden.
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Eten was erg goed. Jammer dat we zo'n slechte plek kregen toegewezen. Met direct uitzicht op een deur naar een prive ruimte. Personeel liep er regelmatig in en uit. Een ongastvrije plek. De serveerster deed wel moeite, maar de bedrijfsleider/eigenaar reageerde wel erg laconiek. We hadden zelf de plek uitgezocht, volgens hem, maar de andere tafels waren voor vier personen bestemd. Andere tafel voor twee was er niet, hij verwees ons toch echt naar deze tafel.. De serveerster bood ons ter compensatie een kopje koffie aan. Ik raad ze aan dit tafeltje, naast de vrrwarming, weg te halen. Geeft allen maar ergenis.
Joep V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Ondanks dat zaak helemaal vol zat, perfecte , gezellige en hele snelle bediening. Kwaliteit van tapas uitstekend.
Aanradar, we komen zeker terug!
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Je kunt een gewoon menu nemen, maar het leukst is een tapasmenu. Je kunt dan onbeperkt uit de kaart kiezen, steeds met 2 tapas tegelijk. Dat levert een heerlijk etentje op met veel variatie in smaak en structuur. De porties zijn ruim voldoende, zodat je helaas minder kunt proberen dan je van plan was. Het is een leuk concept: lekker en gezellig!
peter.ouwendijk .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Een zeer zeker aan te raden gezellig restaurant waar je heerlijk kunt genieten van een grote keuze aan diverse Tapas gerechten. Verder is de bediening zeer vriendelijk en snel. Een echte aanrader !
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Bij de kleine tafeltjes die te dicht bij elkaar geplaatst en gereserveerd waren en kon je letterlijk de gesprekken van je buren volgen.
Wij vroegen om een andere tafel wat een goede oplossing was.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Lekker tapas gegeten, veel keuze, eten kwam redelijk snel door uit de keuken, maar dat kwam waarschijnlijk ook doordat het rustig was.
V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Was een gezellige sfeer. Bediening was opgewekt en goed gehumeurd (ondanks de drukte op zaterdag) Het eten was zeer goed.
Marleen W.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Wij hadden met vier personen gereserveerd.
Bediening was ronduit slecht. 4 dames achter de bar en 4 gasten aan de bar, dit was kennelijk zo'n gezellig onderonsje dat wij niet fatsoenlijk ontvangen en aangesproken werden. Toen wij binnen kwamen werd ons vanachter de bar een vier-mondig "goede avond" toegeroepen en de dames bleven met de armen over elkaar tegen de bar aangeleund hangen. Nadat wij wat rondkeken kreeg een van de dames de ingeving om ons, nog steeds vanachter de bar, te zeggen dat we zelf een plek konden kiezen (er was slechts een tafeltje bezet). Vervolgens kwam een tweede dame ons vragen wat we wilden drinken, deze drankjes werden geserveerd en vervolgens stond het hele stel weer achter de bar te kwekken met de desbetreffende gasten. Na een kwartier werd ons gevraagd of we wilden bestellen, (we hadden ons zelf maar wat menukaarten van de tafel achter ons toegeëigend) . Er werd ons geen uitleg gegeven over het concept en na enig over en weer gepraat hebben wij wat besteld. De hapjes waren stuk voor stuk erg smakelijk, daar valt niets op aan te merken en over de inrichten kun je van smaak verschillen, geen probleem, maar de bediening was ronduit slecht. Wij kregen meer het idee dat we in een buurtkroeg waren beland dan dat we in een restaurantje zaten. Wij zullen hier niet meer terug komen!!! Jammer.
Thijs M.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Veel verschillende tapas. De Spaanse ham was uit de kunst. Lekkere kroketjes met garnalen. Leuke sfeer. Goede ontvangst.