La Casita

Meer informatie over restaurant La Casita

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Bob V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heel lekker eten bij dit gezellige Spaanse tapasbarretje. Het eten is goed van smaak en lekker gekruid. Vooral de kip met sesamzaadjes en het appeltaart dessertje. Er hangt een goede sfeer met leuke Spaanse muziek op de achtergrond. De bediening is prima.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
De ossenhaas puntjes in cognacsaus zijn heerlijk, de spare ribs botermals!
Slechte prijs kwaliteit verhouding , te lage prijs voor deze kwaliteit , maar houden zo, dan hou je de zaak vol.
Kriebel15 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
Best okee, La Casita, maar we hebben wel eens beter gegeten. De calamares, het broodje varkensfilet en het toetje, tarte tatin, waren heel erg lekker, de rest vonden wij wat minder. Dat je gewoon de tapas bestelt waar je zin in hebt, meestal voor rond de 4 euro, is een prima formule. Je weet alleen niet wanneer je iets heel lekkers bestelt, en wanneer het meer gewoontjes is. Aardige mensen, losse sfeer, een interieur dat je, afhankelijk van je smaak, cliche of authentiek vindt. Oja, de Luzon wijn was erg lekker!
Richard2010 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2015
Per ongeluk op een maandag bij La Casita beland, omdat er verder niet veel open was. Erg gezellig restaurantje met typische Spaanse tapas. We komen zelf vaak in Spanje en je kunt aan de smaken merken dat deze mensen hun inspiratie duidelijk uit Spanje halen. Top restaurantje. Ga zo door. Wij komen zeker terug.
KarstR .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Gegeten bij La Casita en helaas gaan wij niet meer terug komen. We vonden het redelijk matig. We kwamen op basis van een giftfor2 bon. Helaas heb je dan niets te kiezen meer en moet je het doen met het standaard 2 gangen menu van 18,50 p.p. Vooraf een sangria en een portie Iberico ham gekregen. Mijn partner lust geen Sangria en kreeg een Fanta. Vind ik persoonlijk niet helemaal vervangend maar goed. Voorgerecht bestond uit een paar plakken mancheco, Gamba's in knoflookolie, een schaaltje Salchichon, een paar plakjes brood met saus en de ham kroketjes. Gamba's waren helaas de standaard smakeloze garnalen uit de supermarkt. Mancheco en salchichon waren prima, de kroketjes waren zozo en brood met saus was oké. Op zich was het redelijk en we zaten heerlijk buiten dus vooruit, op naar gang twee en hopen dat het iets beter wordt. Helaas werd het dat niet. De teriyaki kip was te zout en ietsje droog, de aardappel/tonijn salade was wel aardig, bij de champignons knerpte het zout tussen je tanden en het de patatas bravas waren ook weer veel te zout.

De bediening was erg aardig maar kon de (zoute) nasmaak van het eten niet wegspoelen. De eigenaresse ging midden in het gesprek (nadat ze vroeg hoe het was zonder het daadwerkelijk te menen) weer verder met haar werk en liet me aan de bar staan.

Binnen is het allemaal niets bijzonders, met namen het plafond mag wel wat aan gedaan worden.

Niet voor herhaling vatbaar. Hiervoor kom ik niet naar Velp.
Joke W.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
We belandden in Velp, omdat we zin hadden in tapas en dit restaurantje na wat gegoogel tevoorschijn kwam. Het was nog warm en dus konden we buiten op de stoep aan een tafeltje plaatsnemen. Niet een bijzonder uitzicht, maar wel een grappig straatje met allemaal restaurantjes.
De tapas konden we los bestellen en niet zoals tegenwoordig in een all you can eat concept.
Alle tapas waren lekker, maar niet heel bijzonder.
De bediening was attent en vriendelijk.
Bomdiamaria .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2015
Met zes personen werden wij heel gastvrij ontvangen bij La Casita in Velp. De kleine gerechten die geserveerd worden zijn Spaanse tapas, zoals patatas bravas en calamaris, beide op zijn best klaargemaakt en heerlijke iberico ham. Dit is maar een kleine greep uit de vele gerechten, waarbij de combinatie van vlees, vis en vegetarisch goed op elkaar is afgestemd. De pan con lomo en pimientos padron stonden niet op de kaart, maar waren daggerechten. Heerlijk!!
Beginnend met een sangria, die lekkerder is dan veel sangrias die ik in Spanje heb gedronken en later hele goede Spaanse wijnen. De bediening en chefkoks zijn vakkundig en heel vriendelijk. Je kunt merken dat men hier hart voor de zaak heeft. In dit knusse restaurant is de sfeer ongedwongen en gezellig. Kortom: een aanrader!
Pam G.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Ik en mijn vriend hebben al meerdere keren in La Casita gegeten. En iedere keer hebben we ervan genoten! Alle gerechten die ik heb geproefd waren erg lekker. De Patatas bravas, Puntos de solomillo, Croquetas de bacalau, Gamba's al ajilo en ook de Jamon iberico zijn een van mijn favoriete gerechten.
De lekkere, frisse Sangria met vers fruit of de Mahou van de tap smaken erg goed en zijn lekker in combinatie met het typisch Spaanse eten.
De sfeer in het restaurant is warm en gezellig en dit geeft mij het gevoel dat ik werkelijk in Spanje ben. Ook het terras is erg leuk tijdens de zomer.
De bediening en de eigenaars zijn altijd vriendelijk. Het eten, de drank, het decor, de bediening en eigenaars zorgen allen voor de warme en gezellige sfeer in dit Spaanse tapasrestaurant.
Geert-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2014
Op zoek naar een restaurant om onze Giftfor2 Cadeaukaart in te wisselen vonden we dit tweelingzusje van Casita Arnhem. Pareltje!
Vooraf wat angstig, omdat we toch het idee hebben dat inwisselaars van cadeaubonnen enigszins als tweederangs gasten gezien worden.
Daarvan was hier geen sprake. Vriendelijke, goedlachse en correcte bediening.
De sangria van het arrangement werd zonder problemen vervangen door een prima witte wijn en een Sol biertje, vergezeld van een vers gesneden Parmaham.
Daarna buiten, aan de gemoedelijke straat, een gang koude en warme tapas van deugdelijke kwaliteit en uit eigen keuken. Vermeldenswaard de inktvisringetjes die zo vaak verlept zijn tot vette fietsbanden: hier vers en goed gefrituurd. Zeldzaam.
Alles bij elkaar prima prijs/kwaliteit verhouding.
La Casita Velp komt op ons lijstje omrijtenten.
Kalaforni .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2013
Ossenhaasreepjes , gamba pyl pyl , calamaris , pittige kip , gehaktballetje in de saus enfin u kent de tapas wel! Leuk echtpaar die deze typische tapas tent runnen
hebben duidelijk zin in hun vak ! Ga zo door...