La Casita del Mojo

Sonja R.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Eugenie B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Ik vond alles fantastisch bij Casita del Mojo. Het eten was heerlijk. De eigenaren, Jackie & Josemo, supervriendelijk. En de taspasbar is heel gezellig ingericht. Het is een verborgen juweeltje. Echt een aanrader!!!!
N. J.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Een van weinige echte tapas tentjes in Utrecht. Voor een gezellige tapas kan je hier heel goed terecht. Wellicht zou het een goed idee zijn als ze ook een hele goeie solomillo aan zouden bieden.
Goudsmaak .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Eindelijk in Nederland eens tapas eten van authentiek Spaanse kwaliteit !
Aanrader zijn de kleine ronde aardappeltjes met sauzen (papas arrugadas y mojos), maar eigenlijk zijn alle tapas waaruit je kunt kiezen aan de toonbank van prima kwaliteit (zoals bladerdeeg met tonijn, om er nog een te noemen).
Voortreffelijke droge witte wijn (Rioja).
Attente en hartelijke bediening. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.
Er is een tafel voor vier a vijf personen, en nog twee kleinere tafels.
Dus als je zeker wilt zijn van een plaats: reserveren.
Eduard S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Leuk tentje waar we toevallig 'tegenaan' liepen. Een ongezochte vondst, zogezegd. Huiselijk interieur, en de Spaanse eigenaars in het keukentje. Alles huisgemaakt en erg lekker. We hebben heerlijke tapas gegeten en vonden de entourage sfeervol en bijna Hollands (on-Spaans) gezellig. Redelijk aan de prijs, verwacht geen concurrentie met de 'all-you-can-eat' formules, hier betaal je wat meer voor huisgemaakte kwaliteit.
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Gezellige authentieke Tapasbar met heerlijk eten. Op verzoek werd, bij gebrek aan vegetarische tapas keuze die dag ook snel een vegetarische salade gemaakt die heerlijk was. De kaas met Mojo is erg aan te raden, als ook het dessert van taart. En super-restaurantje met zeer vriendelijke eigenaars.
Berber B.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2015
Kleine tapasbar is uniek in zijn soort. Vooral voor afhalen maar er zijn ook een paar tafeltjes voor wie ter plekke wil proeven. Wij hebben een dag van tevoren gereserveerd en konden terecht. Kiezen aan de toonbank van al het lekkers en je krijgt het in een aangenaam tempo geserveerd. Je krijgt het gevoel dat je bij Jackie en Josema thuis aan tafel op een Canarisch eiland zit als een zeer welkome gast. Het was allemaal zo lekker dat we toch nog twee gerechtjes bij hebben besteld - en zelfs nog een overheerlijke chocolade/citroentaart toe - toen we allang vol zaten. Toppers: de serranoham van rundvlees, gedroogde tonijn met amandelen, gevulde witlofbladeren met sardientje erop en aardappeltjes met mojo. Ga spijs en wijn halen in la casita en neem vast een gerechtje terwijl je keuze wordt ingepakt.