La Casa

Meer informatie over restaurant La Casa

7,1
Ivonne P.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
zaterdag met 7 personen hier voor het eerst gegeten,ik zelf met nog 2 anderen de carpaccio genomen was erg lekker maar miste wel wat sla maar een ander had de gebakken champignons genomen en daar zat wat te veel sla bij dus kon er wat naar mijn bord toe.als hoofdgerecht had ik kalfssnitsel met asperges en artisjok en roomsaus,was lekker maar was jammer dat alles in de saus zat ik had de saus toch liever apart erbij gehad.toch hebben we allemaal lekker gegeten en misschien duurde het wat langer maar de kok staat alleen en nam toch de tijd om even langs de tafel te komen om te vragen of alles okee was.al met al zullen we hier vaker naar toe gaan.
Neni .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Prima tent voor een lekkere pizza. Mooie dunne bodem en rijkelijk bedekt. Vlotte en attente bediening en hier kun je gewoon nog om kraanwater vragen. Het interieur van het restaurant is wat oud en gedateerd en zeker het toilet mag wel vernieuwd en verbeterd worden.
Marinus M.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2015
Van buiten af oogt het niet heel bijzonder omdat het binnen wel wat erg gedimpt licht brandt.
De bediening doet haar uiterste best maar het bestelde menu laat wel wat lang op zich wachten. Dat wachten wordt beloond want de spaghetti was uitstekend van smaak, de smaak van de wijn was goed en de chef Boutros heeft het in zijn vingers om lekker te koken en houdt ook van een lach. Het interieur is intiem en gezellig. Maar nogmaals: de gerechten zijn prima van smaak. Niet aan voorbij lopen maar gewoon naar binnen stappen!
Rinus van der Molen
André D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
Ik kom hier regelmatig, heerlijke carpaccio en lasagna, gezellig en niet duur, zeker waar voor je geld, ben pas geleden nog geweest en ben gaan letten op de muziek, alleen maar Andrea Bocelli terwijl er veel meer heerlijke romantische muziek bestaat, restaurant is een topper!!!
Rinie-1445 .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2012
Klein en gezellig Italiaans restaurantje.
Met uitermatig aardige gastheer / eigenaar.
Eten is hier altijd zeer goed, en dan maakt het niet uit of je
hier nu pasta, pizza of een vleesgerecht besteld.
En alles altijd met top verse ingedienten.

Ook is het geen probleem, als je bijvoorbeeld een pasta (hoofdgerecht) wilt laten opdelen voor twee personen als voorgerecht. Met andere woorden, ze zijn hier altijd heel
erg soepel, en bereid wat extra te doen voor de klant.

Een kleine tip.
Draai eens een keer wat andere muziek!! Want we komen hier regelmatig, maar horen bijna altijd alleen maar een vast repertoire van Andrea Borcelli. En ook deze wereld artiest heeft vast wel meer liedjes dan die wij daar altijd uit de stereo horen komen :-)

* enig minpuntje. Als je hier een frisdrank besteld, dan krijg je
een klein gevult glaasje met ijsblokjes. in plaats van een
reguliere flesje van 25 cl.
AnkeHogenkamp .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2012
Gelukkig is La Casa weer geopend! En in de keuken staat dezelfde kok en 'pizzabakker'! Het eten is weer zalig, de zalm was weer goed gegrild met een fijne wijnsaus, calzone weer uitstekend gevuld en zalig van smaak. Lekker wijntje erbij, helemaal Top! Bediening is erg alert en vriendelijk, kortom: we hebben weer een goede italiaan in het centrum van Purmerend!
Botte338 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2012
lekker eten en niet te duur, grote porties en smaakvol. vlotte bediening. lekkere warme broodjes met kruidenboter als voorafje. wc is boven en let op je hoofd