La Casa

Meer informatie over restaurant La Casa

Lang
David D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
De kaart van dit restaurant is zoals veel mensen al zeggen heel uitgebreid en gevarieerd. wij zaten lekker buiten onder de warmte lampen met een dekentje. het personeel was vriendelijk en redelijk snel, wel duurde het wat langer voordat we ons eten hadden, maar het was dan ook heel erg druk! Ik nam er de tapas schotel en die was echt voortreffelijk, niks op aan te merken mijn partner naam een pasta en vond hem ook heerlijk. hier gaan we zeker nog een terug komen.
Christel B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Een restaurant met een uitgebreide kaart. Alles op de kaart ziet er lekker uit en de geuren die hier naar buiten komen zijn heerlijk. Uiteindelijk als voorgerecht de champignons genomen en als hoodgerecht de garnalen met king prawns met pasta genomen. Het bord was mooi opgemaakt en het smaakte heerlijk.(zoals ik al had gehoopt door wat ik rook). Naast het restaurant is la casa ook een hotel. Het ontbijt werd direct aan je tafel geserveerd dus geen vervelend buffet maar goed en uitgebreid wakker worden. Alleen voor het eten al kom ik graag nog een keer terug.
Leslee .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Prachtig ingericht restaurant, heel sfeervol in Mexicaanse stijl. Heerlijk gegeten, flinke porties voor een hele redelijke prijs en vriendelijke en snelle bediening. Het bijbehorende hotel is overigens ook prima!
Frank O.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Gisteravond weer eens bij La Casa in Valkenburg gaan eten. Deze keer met de kids.
Gezellig ingericht, zeer vlotte bediening (die wel wat arrogant kunnen overkomen maar ik heb er wel begrip voor en men is zeer kundig).

Mediteraanse keuken; het ruikt er heerlijk naar knoflook en andere kruiden. In feite is alles lekker; van pizza's en vlees/vis schotels.

Maar wij komen altijd voor de verrukelijke tapasschotels. Men heeft 4 verschillende soorten van enkel vlees of vis of een combi. Wij nemen zo'n schotel de man als hoofdgerecht; het is meer dan zat! knoflookpasta, zalmpuntjes, gambas, kipspies, worstjes, gehaktballetjes, uienringen, calamaris, you name it. Lekker brood en saus erbij. De kinderen eten van de kinderkaart; van frietjes met snacks tot spareribs of spaghetti met zalm.

Succes gegarandeerd!
1982anne .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
We hadden allebei een tapasschotel en die was heerlijk. Het is een prachtig restaurant alleen de service is heel slecht. We werden heel arrogant en ongeïnteresseerd behandeld. De bediening heeft nog veel bij te leren over gastvrijheid en service. Het verpestte mijn avond helaas.
Debbie H.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Eten is er voortreffelijk. Ook met een grotere groep. Jammer dat we bij de deur zaten, veel last van de temperatuurverschillen tussen binnen en buiten. Op ons gemak kunnen eten en ook lang mogen natafelen, dat terwijl het een drukke zaterdagavond was. Tiramisu/crème Catalana zijn overheerlijk. Personeel was erg aardig.
Jmz .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Gezellig restaurant en goed eten. Samen 1 tapas caliente als voorgerecht. Hoofdgerecht Gamba's en pasta scampi. Bediening is attent en vriendelijk.
Armurphy .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Wat een gezellig restaurant!! Leuk aangekleed . Vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten vooral de flinterdunne pizza die je als voorgerecht kunt bestellen is heerlijk!!!
Ada V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Ze zaten zo goed als vol (druk weekend in Valkenburg vlak voor de kerstdagen), maar: "heeft u een moment, ga ik even kijken"... en ja hoor, helemaal achterin nog een tafel voor 4.
Daar zaten we best rustig & gezellig.
De tapas is geen keuze van de kaart maar zijn standaard schotels, vlees, vis, combi of vega. En behoorlijk 'volle' ;-) schotels. Ook de andere schotels, mixed grill o.a. waren overvolle borden, maar alles van goede kwaliteit.
Hoewel ik 1 stukje verbrand vlees erbij had, opzij gelegd, bleef meer dan voldoende over.
Erwin K.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Zojuist heerlijk ???? gegeten bij La Casa. Op aanraden van de chef-kok Wild trio combinatie van wild-zwijn, hert & hazenrugfilet met een wildsausje, rodekool en stoofpeertjes. Werkelijk fantastisch! Super aardige bediening in een uiterst sfeervol La Casa.
Erik R.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Uitstekende tapas en pasta's. Vriendelijke bediening. Mooie locatie om in de zon op het terras te genieten van eten en Valkenburg
Ramirez .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Veruit het beste restaurant in Valkenburg. Echt heerlijke mediterrane gerechten. Enige minpunt vind ik altijd dat het echt afgeladen vol zit en je echt ten alle tijden moet reserveren, maar de kwaliteit van het eten maakt alles goed.
Chantal T.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2015
Een weekendje Valkenburg gedaan, overnacht en gegeten bij La Casa. Ik heb zelden zo goed gegeten! Let op, porties zijn zo groot dat een voorgerecht niet nodig is en zelfs sommige voorgerechten kunnen dienen als volledig gerecht. Druk en altijd vol, dus reserveren noodzakelijk.
Laurientje .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Afgelopen weekend tweemaal hier gezeten en gegeten, één keer buiten en één keer binnen. Beide keren genoten van de tapas schotel, de heerlijke wijn, de bediening en de sfeer. Alles klopt hier en het is een geoliede machine. De bediening is erg goed en vooral vriendelijk voor zo'n drukke zaak. Een compliment ook aan de eigenaar, omdat dit alleen haalbaar is als hij goed is voor zijn medewerkers. We komen graag terug.
Abby D.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Hier gaan eten met mijn vriend, hadden een leuke avond.. Tot dat we weg gestuurd werden omdat ze onze tafel nodig hadden, ze brengen het wel mooi. Ze vroegen of we aub buiten een drankje op hun wouden drinken zodat ze de tafel weer konden hergebruiken . Terwijl we net klaar waren met eten. En zeiden lekker warm onder de warmte bron terwijl daar geen plaats was. Hebben we na een leuke avond een drankje in de kou moeten drinken. Al met al het begon als een top avond en eindigt zeer vervelend. Wij zullen niet snel terug gaan. Horeca gaat om gastvrijheid niet om hoeveel je kan verdienen. Daarom scoren ze uiteindelijk niet hoog bij mij. Ik zal niet snel daat terug gaan, terwijl ik best vaak met mijn vriend bij verschillende horeca gelegenheden ga eten in Valkenburg
Rik S.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Na een aantal jaren geleden zijn we wederom bij La Casa beland. Een vleestapas besteld met extra spareribs. Naar mijn mening is de kwaliteit van de tapas minder geworden dan een aantal jaren geleden. De spareribs waren ze vergeten en had er opnieuw naar moeten vragen net zoals de drankjes. De spareribs stonden bij mij hoog aangeschreven, maar helaas kreeg ik weinig vlees en veel vet. De rest van de vlees tapas was lekker, maar minder lekker dan voorheen.
René H.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2015
Ik geef niet snel zo'n hoge waardering, maar dit was het wel waard.
We zaten op het prima verwarmde terras en dan zit je in deze straat in Valkenburg toch altijd prima. Het leek wel hartje zomer, zo aangenaam was de temperatuur. Van alle terrassen in deze drukke straat was dat van La Casa het best bezocht en ik weet wel waarom. De bediening is helemaal op de gast gericht, niet opdringerig, maar wel attent. Compliment! En dan natuurlijk het eten. Daarvoor komen mensen graag terug hier en ook voor ons was het al de zoveelste keer. Ditmaal koos mijn partner voor een tapascombinatie vlees. Overheerlijk, maar wel een portie voor grote eters. Zelf koos ik voor de Combinazione La Casa, een vleesspies, aangevuld met ossenhaaspuntjes en lamskoteletjes, met een selectie van warme groenten en pasta. Begeleid met een heerlijke rode wijn en we konden weer zeer voldaan huiswaarts keren.
Dimphy .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2015
Lekker veel keuze. Zeer vriendelijke bediening. Ze kunnen wel wat beter luisteren naar de bestelling. De tapas als voorgerecht zijn een echte aanrader. Het eten was wel wat vettig. En een heerlijk terras om mensen te kijken.
SDRK .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Het is wel duidelijk waarom je absoluut moet reserveren als je hier een hapje wilt eten. Het is een echte aanrader!
Enige tijd geleden hebben we hier heerlijk gegeten met een paar vrienden. De avond begon prima met een goede ontvangst door de gastheer. Wat een aardige kerel zeg! Gezellig, amicaal en precies de juiste snaar.
Mijn mixed grill smaakte uitstekend. Lekkere gestoomde groenten, goede friet en veel en goed bereid vlees. Heerlijk! De spareribs waren lekker mals en smaakten prima.
Wat decor betreft: het moet je smaak zijn. De tafeltjes stonden wat mij betreft wat te dicht bij elkaar en het was wat donker.
De bediening was goed: erg beleefd, alert en toch niet te aanwezig. Na het afrekenen bij de charmante eigenaresse nog een leuke avond gehad!
Hier komen we zeker nog eens terug.
Donny48 .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2015
La casa is mijn favorieten restaurant!!
Hele leuke aankleding, heel druk en alle kleuren en printjes, maar o zo leuk en sfeervol.
Alle gerechten op de kaart zijn wel aan te bevelen.
Heerlijke voorgerechten en ook super lekkere hoofdgerechten en toetjes!

Personeel is heel vriendelijk en ook al heb je niet gereserveerd, komt er altijd wel snel een plekje voor je vrij!

*tip: de spareribs en de mixgrill zijn mijn favorieten.