La Casa Maja

Meer informatie over restaurant La Casa Maja

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00
Mick 7.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Hier belandt na een middagje Avifauna, een vogelpark in Alphen a/d Rijn. In het centrum van Bodegraven waar we nog niet eerder waren geweest. Het restaurant, ligt gelegen in een zijstraat van de Kerkstraat, als je binnenkomt waan je je in een smal steegje met zithoekjes en boven balkonnetjes. Erg leuk om te zien, maar niet er praktisch voor het personeel dat continue met glazen, borden en bestek trap op en af moeten lopen. Maar goed, zeer vriendelijk ontvangen door een dame. Mochten een plekje uitzoeken, maar het is iets lastiger voor de wat zwaardere/grotere gasten om tussen de bankjes en tafel plaats te nemen. Maar gelukkig niet zo fors dat het wel prima lukte, maar attent dat dit verteld werd omdat de ruimte wat aan de krappere kant is. Na het opnemen van wat we te drinken wilden kregen we een voorgerecht van het huis, een gefrituurde tortilla met guacamole. Bestelling was inmiddels opgenomen zodat de keukenbrigade hier druk mee kon bezigen. Ondertussen verorberden wij het voorgerechtje, voor mij aan de wat drogere kant. Niet lang daarna kregen we onze hoofdgerechten, een biefstuk en een portie spare-ribs. Gebakken aardappeltjes lieten we ons zeer goed smaken, evenals de patat. Salade kon mij helaas niet bekoren, leek mij wel verse allemaal maar er leek mij geen dressing bij te zitten. Stond helaas ook niet op tafel. Spare-ribs, dik bevleesd zoals het hoort, sappig en mals en glijdt zo van het bot af. Heerlijke en pittige marinade/saus erbij. Helemaal goed, de biefstuk was medium gevraagd maar kwam medium rare (en helaas had men het vlees niet laten rusten).
Dit keer geen tijd voor een dessert, maar we komen in de nieuwe vestiging nog zeker een keer terug.
Connie14 V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Zaterdag 9 april gegeten bij La Casa Maja in Bodegraven.
Een typisch Argentijns restaurant zowel de inrichting als het eten.
Kinderen kunnen hier makkelijk mee. Er waren verschillende families. Wie in een rustige omgeving wil eten is bij La Casa Maja niet op zijn plaats.
Als voorgerecht had ik meloen met ham, smaakte prima. Het hoofdgerecht, een flinke gegrilde entrecote met patat en salade, was uitstekend. Bij een Argentijns restaurant is dit soort vlees toch meestal erg lekker, ook nu.
Ijs als dessert was matig.
RJW .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Erg gezellige zitplekken
Vriendelijke gastvrouw die persoonlijk praatje maakt en goed en netjes bediend en Fijne Kinderspeelhoek

Eten lekker maar wat gewoon. Vooraf tortillabrood is heerlijk!
Klein bakje frites, een salade en vlees.
de soep bevat diepvries groentes en de cheesecake die overigens heerlijk was van smaak komt uit de vriezer.
Een deel was nog bevroren terwijl andere deel aan smelten was. Jammer!

Thomasi78 .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Heerlijk gegeten bij La Casa Maja. Eerst een lekker krokant voorgerechtje met guacamole dip. Daarna onbeperkt spareribs met salade en patat genomen. De spareribs zijn, als vanouds, van uitzonderlijk goede kwaliteit voor een goede prijs.

Bediening is vriendelijk en attent.
Absoluut een aanrader! Wij komen in elk geval vaker.