La Casa Di Michael

Admiraal de Ruijterweg 535 1055 MK Amsterdam Nederland Kaart
31-20363683

Over het restaurant La Casa Di Michael

La Casa di Michael, een vaste stek voor zowel de mensen uit de buurt als toeristen. Je kunt hier terecht voor zowel lunch als diner. Dit Italiaanse restaurant in Bos en Lommer wordt gerund door een Italiaanse familie die het je naar de zin wil maken. Voor weinig geld goed eten, bereid met biologische producten. En dat in een fijne ambiance. Een aanrader? In elk geval de huisgemaakte tiramisu.

Meer informatie over restaurant La Casa Di Michael

Dagelijks 12.00 - 23.00 uur

• Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Bar , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant La Casa Di Michael

Alain M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Vrij neutrale ontvangst en bediening. Pizza was lekker maar de penne met ricotta en spinazie was maar gewoontjes. Bijna 45 minuten speelde hetzelfde liedje van Céline Dion op de achtergrond . Bij afrekening geen extraatje zoals een limoncello of een sambuca .
Ruben V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Heerlijk eten; iets mindere uitstraling. Ik kom hier zeker weer.
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Het eten was zalig. Door de drukte kwam de bediening handen te kort, maar bleef vriendelijk. Wij komen zeker een keer terug op een door de weekse avond.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Prima eten voor een zeer nette prijs. Geen hoogstaand eten maar wel lekker Italiaans. Inrichting beetje oubollig. Goed voor een snelle hap, niet voor een lange tafelavond.
Marjan R.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Zeer vriendelijke bediening en erg lekker gegeten.
Christine W.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Was heel fijn en gezellig. Er was alleen miscommunicatie met het bedienend personeel. We vroegen hoe de zalm werd opgediend, alleen zalm of met bijgerecht. Ons werd verteld door de vriendelijke vrouw dat we dat moesten bijbestellen. Toen we sla bijbestelden als gerecht, bleek dat de vis al met sla kwam. Beetje veel sla. Maar smaak, vriendelijkheid en sfeer maakten dat goed.
Eric G.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Fijn, gezellig restaurant waar je heerlijk Italiaans kunt eten. Zelf vind ik de champignonsoep een echte aanrader. Bediening is erg vriendelijk en ongedwongen. Relaxte sfeer.
Simone B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Wat een hartelijke ontvangst! De mensen die er werken zijn echt superlief, oprecht en doen hun uiterste best om hun klanten te verwennen
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Eten was prima. Vooral de Tiramisu was zeer goed. Het duurde alleen erg lang voordat de bediening de bestellingen op kwam nemen.
Piet K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijke gegeten het was super
Vriendelijke bediening
Top