La Capannina

Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Anne H.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Teleurstellend; cola zonder prik, stinkende glas, lasagne koud, terwijl het uit de magnetron kwam, tot 2x toe terug moeten sturen.... Geen excuses gekregen, voelden ons zeer onwelkom.
Inge M.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Heerlijk italiaans gegeten, zoals italiaans eten hoort te zijn. Vriendelijk mensen. Zelfs een kan water en glazen werd uit hun zelf geserveerd. De zelf gebakken bananen caramel taart is een echte aanrader net als de tiramisu. Echt top.
HuibNikkels .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Zojuist heerlijk gegeten bij deze Italiaan in hartje Bloemendaal. Lekkere pasta, pizza en osso bucco. Het eten as echt lekker, maar alles ging wel heel erg snel. Binnen en buiten in nog geen drie kwartier. Bord van de pizza werd al weggehaald terwijl mijn zoon nog pizza zat te eten en er werd gelijk gevraagd of we iets na wilden bestellen. Rode wijn wordt bijgeschonken in een glas waar witte wijn in heeft gezeten. Heel gastvrij, maar voor ons iets te snel allemaal. De bediening voert een grote act op maar heeft geen oog voor wat er aan tafel gebeurd.
Maar ........ het eten was heerlijk.
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Gewoon aan komen lopen en gelukkig war er nog een plekje.
Uitstekend gegeten met zijn tweetjes. Italiaanse Snip en Snap revue aan tafel :-).
Lekker ongedwongen avond gehad.
Patrick L.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2015
Toch eens de Italiaan uitproberen. Al heel snel stond er knapperig brood en pesto op tafel. Als voorgerecht, lauw warme paddenstoelen met groen € 9,00 en een ouderwetse Parma ham met meloen,€ 12,00 ruime porties, gewoon lekker, spaghetti Bolognese en de ravioli Napolitana, goed op smaak, de tiramisu was voortreffelijk, de panna cotta viel tegen, weinig smaak en de aardbeien saus uit een knijpfles. Bediening, vrolijk, vlot op zijn Italiaans. Gewoon water op tafel is hier geen probleem. Goede prijs kwaliteit verhouding.
FrankN .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2014
We zijn hier diverse keren geweest voor een snelle Italiaanse standaard hap. Alles is hier op zijn Italiaans. maar dan in overtreffende trap.

Het bedienend personeel heeft onze perceptie voor "Italiaans theater" perfect aangevoeld en een ware opvoering hiervan valt je ten deel, zonder enige terughoudendheid,.

Iedereen die binnenkomt wordt met veel omhaal ontvangen en een luidruchtige herschikking van tafels vindt dan plaats.
Alleen jammer dat dit toneelstuk wordt opgevoerd in de nauwe doorgang tussen de volgezette tafeltjes.

Kom je binnen met een vrouw, dan kan je je wat buitenspel geplaatst voelen. Italiaanse charme...
Denk je even te kunnen uitbuiken, dan krijgt je meteen aandacht van het personeel, zo ongeveer van: Rekening of nog iets bestellen!!!
Op zijn Siciliaans, maar dan met een vette knipoog.
Toch grappig om af en toe mee te maken... af en toe dus.... voor een snelle hap.

RobbertS .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2014
Het is altijd een warm welkom bij La Capannina. De eigenaar was er gister niet, maar voor een gewone woensdag was het erg druk. om 17.45 uur zaten ze al half vol, ze hebben volgens mij zelfs mensen weg moeten sturen!
Ondanks dat het interieur wat aandoet als een bruine kroeg (vooral de lampjes mogen vervangen door iets meer sfeervolle ipv de spaarlampjes die er nu in zitten), is het er altijd gezellig.
Dan het eten: andere reviews zeggen dat ze er niet voor omrijden, wij wel! vanuit Amsterdam en tegenwoordig vanuit de regio Haarlem. heerlijke pizza's en vooral lasagne/cannelloni zijn aanraders.
Tot de volgende keer!
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2014
We moesten even snel wat eten voor een andere afspraak vroeg op de avond. Dit was geen probleem, en het eten stond ook super snel op tafel, waardoor we voldoende tijd hadden om het rustig te verorberen. We kozen allebei een pizza die prima was, goed warm, kaas goed gesmolten en rijkelijk belegd. De bediening was uiterst vriendelijk en gastvrij, je merkte dat het echte Italianen waren. We zouden dit restaurant zeker aanraden voor een snelle en lekkere Italiaanse hap!
J.p. Z.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2014
Zonder veel poespas, heerlijk italiaans eten, net zoals een eerlijk italiaans restaurant dat doet. En er worden in de keuken ook pizza's gemaakt.
Lekkerz B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2013
Prima tent voor een lekkere hap en gezelligheid. Heeft een mix van restaurant en huiskamer over zich en dat komt met name door de ongedwongen sfeer en het feit dat het een familierestaurant is. Is ieder geval voor bewoners van Bloemendaal en omgeving. Het eten afsluiten met een potje kaarten is geen uitzondering. Zeker als je hier vaker komt word je blij ontvangen met een Italiaanse gastvrijheid. De pizza's scoren echt wel boven de 7 die ik heb gegeven, maar de kwaliteit van overige gerechten is niet de Italiaanse top. Maar de prijs is daar dan ook niet naar. Geen tent om voor om te rijden, maar zeker op dagen dat het er niet heel erg druk is (en de gastheer ook wat druk uitoefent om te vertrekken), heb je er een lekkere maar vooral ook gezellige avond.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2013
Het brood stond stond al op tafel voordat we zelf zaten! Bediening zoals we die in Nederland niet vaak meer tegen komen. Vaak heeft iedereen het over de kwaliteit van het eten maar de bediening is een onderschatte factor bij de beleving van een avondje. Laat ik het zo zeggen: Wij hadden een bijzonder aangename avond en hebben genoten van het eten dat werd geserveerd. Vooral de interactie met de de bediening was daar debet aan. Complimenten! Heren, ga zo door!
Tomlaan .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2012
Heerlijk gegeten tijdens ons weekendje weg. We waren erg vroeg: 17:00 uur. Werden heel vriendelijk ontvangen door twee italiaanse heren. Hebben taggliatelle met bascilicumsaus gehad en een pizza. Deze waren beide heerlijk! Het restaurantje hangt helemaal vol met oude foto's van toen het nog een kruidenierszaak was. De inrichting is ook uit deze tijd. De eigenaar kwam zelfs met verhalen over de geschiedenis toen we vroegen naar de foto's. Kortom als je in de buurt bent, kan je hier verrukkelijk eten!
YoPlayers .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2012
Met de hele familie voor de 72e verjaardag van mijn moeder gegeten. Jorgos de eigenaar heeft zowel bij het voorgerecht, hoofdgerecht en dessert allerlei verschillende gerechten op tafel gezet. Iedereen heeft ervan genoten. We komen snel weer terug. Hier voel je je echt welkom!
Bea G.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2012
Wij waren om weekend in Ijmuiden en wouden eigenlijk in het hotel eten. Daar liet men ons een half uur achten op een tafeltje en toen zijn we vertrokken. Gps op Italiaans restaurant gezet en zo in La capannina terecht gekomen. We waren eigenlijk al slecht gezin, toen we in La Capannina een oase van Italiaanse gastvrijheid vonden, gezellige sfeer met oude meubeltjes en oh zo heerlijke Lasagne en Cannellonni. Jammer genoeg wonen we 250 km verder weg, maar ooit komen we echt terug hoor!
Emma_84 .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2012
Fijn restaurant waar wij al jaren komen. Eigenaar is altijd vriendelijk en herkent al zijn gasten. Uitgebreid menu met veel lekkere pasta's, vis en vlees. Vriendelijke bediening.
Patriciavoogt .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2012
8 jaar geleden voor het eerst gegeten met mijn 'verkering', tegenwoordig mijn man. Ieder jaar eten wij bij La Capannina tijdens onze 'verkeringsavond' en ieder jaar weer weet de eigenaar wie wij zijn. Ongelooflijk, en ieder jaar genieten wij van het heerlijke (betaalbare) eten en de Italiaanse wijn.