La Capanna

31-206163070

Meer informatie over restaurant La Capanna

Coen S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Na 7 maanden toch het weer eens proberen....bestellen bij La Capanna. Pff..... 55 minuten later is er nog niets! Hoe goed de pizza ook is dit is toch echt een puntje bij hen. Belachelijk!
Coen S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2015
Al 12 jaar bestel ik graag bij La Capanna voor een lekkere pizza in Amsterdam.
Tot gisterenavond! 9:45 besteld een Margharita en een 4kazen. De bezorger stond 45 minuten later voor de deur, wat rap is want het was de dag na Koningsdag,en twee biertjes ivm langere levering. Netjes!
Is het een pizza Quattro stagione en een pizza met ui en paprika. Inmiddels al betaald en de bezorger is weg komen wij hier achter. Goed! Kan gebeuren. Wij bellen en we zouden zo snel mogelijk de twee pizza's krijgen die we besteld hadden.
Deze twee pizza's die we hadden ontvangen konden we dan houden, maar die eten we niet en besluiten deze bij aankomst van de 'echte' pizza's terug te geven.
Inmiddels 1 uur en 35 minuten verder staat de bezorger voor de deur en is de honger een stuk minder geworden. Maar, met de goede pizza's. Zelf ontzettend aan het twijfelen of we de pizza's nog wel wilde omdat het inmiddels 23:25 was. Maar het ergste was nog dat ze ons niet eens, op dit latere tijdstip, tegemoetkwamen met iets als een gratis pizza of twee! al 12 jaar klant van ons maar hoho iets gratis krijg je niet! De laatste keer voor mij dus dat ik hier pizza haal.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2013
In het begin van 2012 best vaak besteld en het was meestal erg goed. Op een gegeven moment is het zwaar achteruit gegaan. Vandaag ze weer een kans gegeven, en dat bij bestelling ook gemeld. Maar klaas hebben ze de kans niet gepakt om ons weer tot vaste klant te overtuigen. Vieze, kazige, olie-achtige substantie die voor carbonara door moet gaan. We hebben het terug gebracht en werden ook erg onbeschoft behandeld. Ons geld werd arrogant op de balie gegooid. En ze boden geen excuus o.i.d. aan. Nooit meer.