La Cantina

6,9
6,5
Brigitte S.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Op vakantie en dochter wilde Mexicaans eten dus kwamen we hier terecht.
De voorgerechten gingen nog wel al hadden we niets bijzonders...nacho's met kaas en saus en kip en gamba's met een deegjasje met een sausje.
Verder hadden wij taco's en wraps met gehakt en heb nog nooit zo'n smakeloze opgekruide brei gegeten. Je kreeg enorm veel gehakt waarbij het leek alsof de kok de kruiden was vergeten...en geen tomaat of ui of wat dan ook door het gehakt, geen quacamole of salsasaus oid erbij...een bakje niet aangemaakte sla écht het leek niet in de verste verte op Mexicaans!
De zaak was klein en weinig sfeervol, de bediening snel en aardig maar omdat ik ruim de helft liet staan werd er gevraagd of het in orde was en op mijn antwoord dat het zo enorm flauw en smakeloos werd met grote verbazing gereageerd!
Volgens de bediening zelf vond hij het altijd erg gekruid?
Geen aanrader en teveel geld voor wat je krijgt!
_M_M_ .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Een keer doordeweeks kwamen wij La Cantina binnen om een hapje te eten en we waren de enige gasten. Vaak betekent dat niet veel goeds, maar vlak na ons kwamen nog 3 gezelschappen binnen en een stel om eten af te halen, dus dit voelde al beter.
De enige bediening die rond liep, was de dame achter de bar en zij vertelde dat zij samen met haar man dit restaurant runt. Hele vriendelijke en behulpzame dame, heeft echt een hart voor de zaak, dat zie je altijd graag.
De aankleding is oké, de muurschildering maakt dat het spaans/mexicaans oogt, maar het meubilair en de tafelversiering voegen hier niets aan toe.
Als voorgerecht bestelden we warme nacho's met kip, de jalepenos erin maakte het wat pittig, maar daar kon je goed omheen eten. Ik hou van dit gerecht en ook nu smaakte het mij weer heerlijk! Als hoofdgerecht had ik enchiladas, een met kip en een met gehaktvulling, diegene met kip had achteraf meer mijn voorkeur. De bruine bonen die erbij geserveerd werden, konden mij niet bekoren. Maar goed, dat heb je vaak bij Mexicaanse gerechten (ook zeker in Mexico). Het dessert sloegen we over, maar we hebben prima gegeten voor een prima prijs. Zeker niet duur, maar het was dan ook geen hoogstaand eten. Gewoon lekker eten voor een prima prijs.
DVON .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Vorig weekend in dit knusse restaurantje wezen eten. Geen michelinrestaurant, maar dat doet de naam natuurlijk al vermoeden "Cantina". Ik moet zeggen dat ik blij verrast was! Voortreffelijke Spare-Ribs en in combinatie met de rode huiswijn een Chileense of Argentijnse Cabernet Sauvignon! Mijn vrouw at een Pizza Mexico en deze was ook uitstekend. Prijs-Kwaliteit erg goed naar onze mening.
Mochten wij weer in de buurt zijn, dan komen wij zeker terug!
Mir J.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2015
Zomaar midden in de week en niet in het hoogseizoen even een hapje eten in Kamperland.
Dan is de keuze niet zo groot maar wij kozen goed: la Cantina
Waren met zijn vijven en hebben heerlijk gegeten: vriendelijke bediening en een goede prijs kwaliteit verhouding.
Als we weer in de buurt zijn gaan we zeker terug.
Steenhoek .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2013
Ontzettend vriendelijke bediening! Mijn partner en ik hebben erg goed gegeten. Hij spare-ribs en ik een Pizza rolando op aanraden van de ober. Verrukkelijke pizza! Het was ruimschoots voldoende en zeker voor herhaling vatbaar.
Jammer dat ze geen kraanwater serveren, maar aan de andere kant begrijp ik ook wel dat dit familierestaurantje ook wat moet verdienen!
Al met al heerlijk en gezellig, we komen zeker terug!
Moniquebb .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2013
Wij waren afgelopen zaterdag in La Cantina met onze dochters van 7 en 9. De bediening was alert en kwam op tijd naar de tafel om bestellingen op te nemen. De kinderen hadden een gewone portie lasagna met zn tweetjes (we kregen er een bordje bij dus of we het even zelf wilden verdelen), ik had tortillas (kip-gehakt-groenten) en mijn partner taco's. De groententortilla zal ik nooit meer bestellen: het leek wel groeten uit blik/pot. De lasagna leek ook gewoon uit de magnetron te komen.
Nadat de kinderen een glas sinas en een flesje fristie hadden gedronken vroegen wij voor de kinderen kraanwater... maar daar deden ze niet aan. Mijn partner en ik dronken gewoon van de kaart (tapbier en Desperado met limoen).. dus aan zuinigheid bij ons lag het niet. Ik vind het geen service van La Cantina. Voor het eten en de service komen wij hier dus niet meer terug. Het restaurant ziet er verder inderdaad uit als een Cantina met een leuke muurschildering. We hebben geen life muziek gehad.