La Cantina

5,3

Jouw recensie over het restaurant La Cantina

David B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Op aanraden van een goede vriend, die weet dat ik van een ‘goede’ pizza geniet, bezoek ik La Cantina.
Het welkom van de Italiaanse pizzabakkers is warm, de geur en de sfeer veelbelovend.
We krijgen meteen een mandje met 4 stukjes lekker stokbrood en kruidenboter – in de prijs inbegrepen.
Ik kies een van de ‘luxe’ pizza’s voor €10,50 en een kopje groene thee (€2,-).
Mijn disgenoot kiest uit de lange lijst pizza’s à €6,- (met verplichte consumptie – ze neemt ook thee).
De pizza’s worden snel uitgeserveerd, zien er verrukkelijk uit en zijn net iets groter dan de grote borden!
De bodem is perfect: dun, knapperig, smakelijk. Daarop de ‘topping’. Enerzijds lijkt deze een tikkeltje karig, anderzijds is het ‘normaal’ bij dit soort échte Italiaanse pizza.
Tip: laat de pizza voorsnijden in de keuken!
Voor €20,50 hebben we een prima, snel diner gehad.
Het is immers geen restaurant om lang te blijven natafelen.
Een andere keer neem ik misschien een toetje – ik ben dol op tiramisu, hier €5,50 (net als de andere desserts).
Sowieso ga ik graag terug om andere pizza’s te proeven.
Eén nadeel: onze kleding rook naar ‘keuken’ toen we naar buiten gingen…
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Een trattoria zoals die moet zijn : Eenvoudig doch sfeervol.
Bediening laat te wensen over. Weinig gastvrij, geen kennis en routine (wel vriendelijk). Het rest. ontbeert een paar jonge vlotte ITALIAANSE jongens en/of meisjes voor de juiste Zuid Europese sfeer!
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Sambal S.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Allereerst wil ik vermelden dat ik dit veruit de beste pizzeria van Deventer vond. Tot gisteren. Gisteren koos ik voor de Trattoria, voornamelijk omdat ik honger had en trek had in een rijkelijk belegde pizza. Na de eerste hap wist ik het, dit is als warme thee moeten drinken terwijl je dorst hebt. Ik heb die pizza op gegeten bij gebrek aan beter... Het meisje die onze bediening deed, vroeg jammergenoeg niet of het gesmaakt had. Mijn vrouw vond haar Calzone overigens prima.
Marthe S.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Na een dagje flink klussen even wat eten in het centrum. Binnen is het warm, druk en gezellig, wat jonge en onervaren bediening. Lekkere pizza, bijna onvoorstelbaar voor dat geld. Desserts zijn staan al iets te lang in de koelkast. Uitstekende plek om voor weinig een behoorlijk Italiaanse pizza te eten.
Lindavdsoeria .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Ik ben en blijf fan.
wederom donkerbruin gekleurd stokbrood vooraf, warm en druk maar...helemaal top!
Diverse mensen wereden teleurgesteld omdat ze niet hadden gereserveerd. Doen dus!
La Cantona is puur, eerlijk en ongedwongen Italiaans eten. Verwacht geen verfijnde keuken maar wel een goede pizza en een prima karaffen huiswijn voor weinig geld.
Eduard V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Gezellig geroezemoes bij binnenkomst. Druk bezette tafeltjes. Prima service # pizza's waren behoorlijk zout, pasta was aardig van knoflook voorzien. Leuk Is wel dat je 2 smaken op 1 pizza kunt kiezen. Bijv diabolo en margarita. Prijs ook prima.
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
We hebben op 9 december heerlijk gegeten! Lekkere pizza's met een niet te dikke bodem en heerlijk van smaak. We hadden te weinig contanten en mochten thuis betalen!Voor een keertje dan!
76Dennis .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Is dit de beste low budget Italiaan van Deventer?
Ja, zeker. Kom hier vaak, mooie pasta's en
Vandaag penne alla amatriciana en een pizza met rucola en parmaham.
Nette bediening.
S V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2015
Geweldig om na het werk even te zitten en een pizza te eten!. Lage prijs, 6 euro voor een pizza. Een paar jaar terug vond ik ze wat vet, maar tegenwoordig zijn ze echt lekker en royaal belegd. Bediening is vlot en vriendelijk. Soms gaat het mis met het opnemen, en horen ze wat anders dan wat je bestelt. (misschien helpt het als ze herhalen wat ze opnemen) . Inrichting is duidelijk al een paar jaar oud, maar niet storend.
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Hier laasts met een vriendin hiergegeten. Echt een leuke avond en nog eens lekker gegeten. Voorgerechten een soort hapjes schotel met verschillende vleeswaren als hoofdgerecht een goede pizza. Echt lekker smullen voor een goede prijs
Gerbrand-en-Marieke .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2014
als je lekker pizza of pasta wilt eten scoort la cantina hoog in deventer! goede prijs kwaliteit verhouding. qua service kunnen ze nog het een en ander leren.. we werden om de 3 minuten gevraagd of we het al wisten terwijl mijn zus moeite had met de kaart om een keus te maken uit de lange pizza lijst. het is een druk restaurantje dus om een tafel te krijgen is het nogal een taak.

voor een gezellig avondje met lekkere pizza's voor een goede prijs is la cantina een zekere aanrader!
Alex R.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2014
Voor een pizza kan je geen 10 geven, maar oh wat was ie lekker! Mooi geprijsd en fijn dat je hem half om half mag beleggen! De inrichting is verouderd en niet onderhouden, zonde want met kleine aanpassing is het snel al mooier! We zullen er niet snel meer gaan zitten maar om af te halen is dit denk ik de beste van de stadt!
Patsy S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Heerlijke zaak, al is het maar om de Italiaanse eigenaar die vanuit de keuken de hele zaak in de gaten houdt. Kleine tafeltjes, weinig ruimte en een vreselijk leleijk decor, maar hier kom je niet voor de ruime tafel het zilveren bestek of wat dan ook, hier kom je voor Italiaanse chaos en lekker eten en die krijg je. Ik ga hier graag heen voor en pizza op een zomerdag.
En neem bijna altijd die met mozerella. De bedienning is vriendelijk en attent en zo nu en dan komt de eigenaar en praatje maken. ik kom hier graag
76Dennis .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2014
Wat een heerlijke chaos heerst hier. Wankelende tafeltjes, stoelen idem.
Een oase, het is hier een trattoria zoals je in Italië tegenkomt, maar dit is Deventer. Mooie prijzen voor pizza en pasta uitstekende prijs kwaliteit. We komen hier regelmatig voor een snelle hap.
Het enige punt van kritiek is dat je hier (nog steeds) niet kunt pinnen.
Tot het volgende bezoek.
Sonja K.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2014
Het was druk maar wij konden met z'n viertjes nog terecht. Vlotte, gezellige bediening. Alle pizza's €6,- is wel heel goedkoop en nog goed ook! Voor zo weinig geld zulk lekker eten is wel heel aantrekkelijk, jammer dat we zo ver weg wonen!l
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2013
Italiaanse chaos! Wij eten hier regelmatig voor een snelle hap, altijd druk rommeling , maar dat hoort bij dit restaurant. Ik hou er van. Het eten is prima en goedkoop soms moet je lang wachten naar dat word snel goedgemaakt met een drankje van het huis! .een nadeel je kan hier niet pinnen
miekelaer .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2013
Vaste prik in Deventer, pizza eten bij La Cantina. Altijd gezellig en knus, bediening is heel vriendelijk, het eten is lekker, prijs/kwaliteit verhouding dik in orde. Gewoon een pizzeria zoals je een pizzeria verwacht. Geen poespas, gewoon een goede sfeer en lekker eten voor heel weinig geld. En oh ja... buitengewoon gezellig!
erik_jan_l .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2013
Misschien wel de beste echte italiaan van Deventer. Alle pizza's bijna gelijk in prijs, al;leen de specialiteiten iets duurder. Enige minpuntje is dat alleen contante betaling (ja: met echt geld!!) wordt geaccepteerd. Ik zag dus dat verschillende mensen nog even flappen moesten tappen...