La Cantina

31-570611900

Meer informatie over restaurant La Cantina

Marthe S.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Na een dagje flink klussen even wat eten in het centrum. Binnen is het warm, druk en gezellig, wat jonge en onervaren bediening. Lekkere pizza, bijna onvoorstelbaar voor dat geld. Desserts zijn staan al iets te lang in de koelkast. Uitstekende plek om voor weinig een behoorlijk Italiaanse pizza te eten.
Lindavdsoeria .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Ik ben en blijf fan.
wederom donkerbruin gekleurd stokbrood vooraf, warm en druk maar...helemaal top!
Diverse mensen wereden teleurgesteld omdat ze niet hadden gereserveerd. Doen dus!
La Cantona is puur, eerlijk en ongedwongen Italiaans eten. Verwacht geen verfijnde keuken maar wel een goede pizza en een prima karaffen huiswijn voor weinig geld.
Eduard V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Gezellig geroezemoes bij binnenkomst. Druk bezette tafeltjes. Prima service # pizza's waren behoorlijk zout, pasta was aardig van knoflook voorzien. Leuk Is wel dat je 2 smaken op 1 pizza kunt kiezen. Bijv diabolo en margarita. Prijs ook prima.
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
We hebben op 9 december heerlijk gegeten! Lekkere pizza's met een niet te dikke bodem en heerlijk van smaak. We hadden te weinig contanten en mochten thuis betalen!Voor een keertje dan!
76Dennis .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Is dit de beste low budget Italiaan van Deventer?
Ja, zeker. Kom hier vaak, mooie pasta's en
Vandaag penne alla amatriciana en een pizza met rucola en parmaham.
Nette bediening.
S V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2015
Geweldig om na het werk even te zitten en een pizza te eten!. Lage prijs, 6 euro voor een pizza. Een paar jaar terug vond ik ze wat vet, maar tegenwoordig zijn ze echt lekker en royaal belegd. Bediening is vlot en vriendelijk. Soms gaat het mis met het opnemen, en horen ze wat anders dan wat je bestelt. (misschien helpt het als ze herhalen wat ze opnemen) . Inrichting is duidelijk al een paar jaar oud, maar niet storend.
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Hier laasts met een vriendin hiergegeten. Echt een leuke avond en nog eens lekker gegeten. Voorgerechten een soort hapjes schotel met verschillende vleeswaren als hoofdgerecht een goede pizza. Echt lekker smullen voor een goede prijs
Gerbrand-en-Marieke .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2014
als je lekker pizza of pasta wilt eten scoort la cantina hoog in deventer! goede prijs kwaliteit verhouding. qua service kunnen ze nog het een en ander leren.. we werden om de 3 minuten gevraagd of we het al wisten terwijl mijn zus moeite had met de kaart om een keus te maken uit de lange pizza lijst. het is een druk restaurantje dus om een tafel te krijgen is het nogal een taak.

voor een gezellig avondje met lekkere pizza's voor een goede prijs is la cantina een zekere aanrader!
Alex R.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2014
Voor een pizza kan je geen 10 geven, maar oh wat was ie lekker! Mooi geprijsd en fijn dat je hem half om half mag beleggen! De inrichting is verouderd en niet onderhouden, zonde want met kleine aanpassing is het snel al mooier! We zullen er niet snel meer gaan zitten maar om af te halen is dit denk ik de beste van de stadt!
Patsy S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Heerlijke zaak, al is het maar om de Italiaanse eigenaar die vanuit de keuken de hele zaak in de gaten houdt. Kleine tafeltjes, weinig ruimte en een vreselijk leleijk decor, maar hier kom je niet voor de ruime tafel het zilveren bestek of wat dan ook, hier kom je voor Italiaanse chaos en lekker eten en die krijg je. Ik ga hier graag heen voor en pizza op een zomerdag.
En neem bijna altijd die met mozerella. De bedienning is vriendelijk en attent en zo nu en dan komt de eigenaar en praatje maken. ik kom hier graag
76Dennis .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2014
Wat een heerlijke chaos heerst hier. Wankelende tafeltjes, stoelen idem.
Een oase, het is hier een trattoria zoals je in Italië tegenkomt, maar dit is Deventer. Mooie prijzen voor pizza en pasta uitstekende prijs kwaliteit. We komen hier regelmatig voor een snelle hap.
Het enige punt van kritiek is dat je hier (nog steeds) niet kunt pinnen.
Tot het volgende bezoek.
Sonja K.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2014
Het was druk maar wij konden met z'n viertjes nog terecht. Vlotte, gezellige bediening. Alle pizza's €6,- is wel heel goedkoop en nog goed ook! Voor zo weinig geld zulk lekker eten is wel heel aantrekkelijk, jammer dat we zo ver weg wonen!l
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2013
Italiaanse chaos! Wij eten hier regelmatig voor een snelle hap, altijd druk rommeling , maar dat hoort bij dit restaurant. Ik hou er van. Het eten is prima en goedkoop soms moet je lang wachten naar dat word snel goedgemaakt met een drankje van het huis! .een nadeel je kan hier niet pinnen
Miekelaer .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2013
Vaste prik in Deventer, pizza eten bij La Cantina. Altijd gezellig en knus, bediening is heel vriendelijk, het eten is lekker, prijs/kwaliteit verhouding dik in orde. Gewoon een pizzeria zoals je een pizzeria verwacht. Geen poespas, gewoon een goede sfeer en lekker eten voor heel weinig geld. En oh ja... buitengewoon gezellig!
Erik_jan_l .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2013
Misschien wel de beste echte italiaan van Deventer. Alle pizza's bijna gelijk in prijs, al;leen de specialiteiten iets duurder. Enige minpuntje is dat alleen contante betaling (ja: met echt geld!!) wordt geaccepteerd. Ik zag dus dat verschillende mensen nog even flappen moesten tappen...
Gromit .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2013
La Cantina is een klein restaurant in het winkelcentrum van Deventer. Goed eten voor een zeer schappelijk prijs. Over smaak valt te twisten maar als je verschillende wijnglazen geen probleem vind en als n bord beschadigd mag zijn dan kan je goed bij La Cantina terecht. Het eten is voor de prijs meer dan goed en kan zich meten met de betere 'italiaan'. Penne met Pesto en Spagettie met peper/knoflook waren beiden vers gemaakt. De pesto was heerlijk en de peper .. scherp!. Als je assertief bent is de bediening vlot en ligt ook de rekening voor je klaar als je naar de kassa loopt. La Cantina kan ik iedereen aanbevelen die een goed bord pasta of een pizza wil eten. Wil je romantisch dineren of lang tafelen dan moet je ergens anders naar toe gaan.
Sharonkyona .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2013
Gezellig, knus restaurantje. Wel een beetje aan de krappe kant en het kan wel warm worden. Als student ga ik hier af en toe eten en soms haal ik ook op. Altijd heerlijke pizza's voor weinig geld. 6 euro voor een 'normale' pizza en 7 euro voor een 'half/half' pizza. Pasta's zijn ook niet duur en erg lekker. Wijn is ook gewoon een lekker wijntje. Aan te raden als je niet heel lang uit eten wil en uit eten wil voor een schappelijke prijs!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2013
Lekker gegeten en erg goedkoop. Gewoon lekker voor een vullende maaltijd. Prima pizzas en pasta's verwacht geen culinaire hoogstandjes. De bediening is een beetje chaotisch maar erg gezellig
Myra L.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2013
Op weg naar huis onderweg een italiaans restaurant gezocht via internet. De goede recensie sprak ons aan. En hij klopt. Vriendelijke gezellige bediening. Nette bedrijfskleding. Zalige pizza's. Inrichting vonden wij gezellig . Echt zoals je in italie een pizza gaat eten. En zeker niet onbelangrijk: een echte italiaanse kok! Een aanrader. Als wij weer eens in de buurt van Deventer zijn, gaan wij zeker terug. O ja, en zeker niet duur. Pizza's zijn maar 6 euro.
Vera S.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2013
Lekkere pizza's, vooral gezien de prijs-kwaliteit verhouding. Ik sluit me aan bij de meeste recensies: Een knusse pizzeria zonder teveel poespas, gewoon gezellig en lekker. Soms een beetje krap. Ik eet hier graag een paar keer per jaar.