La Cantina

Evaline H.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
cjeurissen .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Mijn 'strandhuis', heerlijk vertoeven!! Dichtbij parkeren en super vriendelijke bediening, die zelfs als het druk is goed bediend!
Ciska D.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Wat een heerlijke strandtent! Goede sfeer en buiten de drukte van Scheveningen. Met heerlijke koffie en lekker eten. De meiden van de bediening zijn top! Op drukke dagen duurt het allemaal wat langer maar dat wordt altijd netjes gemeld. En wat verwacht je dan als heel Nederland op een zonnige zondag naar het strand trekt? Ik ben blij dat het seizoen weer begonnen is!
Ciska D.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
La Cantina is een fijne strandtent. Buiten de drukte van Scheveningen met veel 'buurt'bezoekers. De koffie is heerlijk, het eten goed en de meiden in de bediening helemaal top! Op drukke dagen moet je soms wat langer wachten maar dat wordt altijd netjes gemeld en is te verwachten als heel Nederland naar het strand trekt. Ik ben blij dat het seizoen weer begonnen is!
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Alleenstaande strandtent, kom er veel, ook om te eten. Heb er ook een prima geregelde grote verjaarsborrel gegeven (100 pers). Goed bereikbaar, ook parkeergelegenheid, heerlijke ligging (opgang naast Zuiderstrandtheater).
Eenvoudige lekkere strandkeuken!
Riet B.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Super gezellig restaurant met uiterst vriendelijk personeel....worden er altijd zeer vriendelijk geholpen en heerlijke koffie!! Wij komen er al jaren zo gezellig altijd!!
WC super schoon!!! En ze zijn heel kindvriendelijk...van ons krijgen ze een dikke tien.
Riet B.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Super gezellig restaurant met uiterst vriendelijk personeel....worden er altijd zeer vriendelijk geholpen en heerlijk eten en super koffie!! Wij komen er al jaren zo gezellig altijd!!
Vincent Z.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Elke keer als ik bij La Cantina kom voelt het net als thuiskomen. Het personeel is altijd vriendelijk en de bediening is lekker snel. Het eten is altijd lekker, De volgende keer ga ik weer naar La Cantina, dat weet ik wel.
Rai V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Locatie is geweldig, bediening stoer en super aardig. Eten top met goede producten !
Aanraders : de Mexicaanse bonensoep verrukkelijk en super pittig. Ook de Gamba's in knoflook olie is super , zeker als je de volgende dag niet hoeft te werken.
Kortom een heerlijke strandtent.
Rai van Duinen
Arthur B.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Eten krijgt een krappe voldoende, inrichting een onvoldoende, net als de bediening. Focus op drankjes en een karaf water op tafel snappen ze niet.
CHT H.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Bediening is wel redelijk vlot, maar lijkt niet heel geïntereseerd... ook is het vrij onhandig dat je niet bij iedereen kunt afrekenen, maar dat je eerst de aandacht van de juiste persoon moet zien te trekken (dat kan even duren).

En één belangrijke tip: zet alsjeblieft op de kaart dat er sambalsaus op de falafelburger zit! Dit kwam voor mij namelijk nogal als een verrassing (en ik vond het best wel jammer, omdat ik verder die hele falafel niet meer proefde)..
Malou K.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Niet voor herhaling vatbaar. Ja het was druk maar dit mag niet ten koste gaan van de service vind ik. Daar moet je als strandtent op inspelen als het bekend is dat het mooi weer wordt. Gegeten met 5 personen. Mijn gerecht was lekker (falafel burger), de rest van het gezelschap was minder enthousiast.
Personeel had er weinig zin in, niet enthousiast. Er liep in ons gedeelte slechts 1 persoon die bestellingen mocht opnemen. De rest mag alleen serveren en lege glazen ophalen. Met als gevolg dat je behoorlijk veel moeite moet doen om de aandacht te trekken van de juiste medewerker. Erg jammer.
C W.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Wederom minimaal 15 keer geweest in deze super strandtent. Als je aankomt gelijk het vakantie gevoel. Het terras is gezellig. Gezeten achterin bij het kindergedeelte op de loungebanken. De bediening is vriendelijk en niet opdringerig. De rekening klopt altijd. We hebben veel koffie gehad met lekkere cake en gebak. Smoothies gedronken die erg lekker zijn. Ook savonds gegeten. Alle gerechten zijn voor de prijs prima. Alleen de schaal met tapas voor 30 euro viel tegen. Weinig (3 stuks) per gerecht. Het toilet is heel schoon. Een aardige mevrouw (familie van de eigenaar) maakt ze spik en span. Kortom een strandtent die voor volgende jaren op het lijstje blijven staan.
AdeWind .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Bij Cantina zit je heerlijk op het terras, ze hebben verrukkelijk Texels bier, Skuumkoppe, volgens mij een biologisch eerlijk lekker biertje, op de tap, de bitterballetjes zijn goed. Ze hebben elke dag een verse trek, dagvis, diezelfde dag nog gevangen. Goed van kwaliteit. Alleen, ze bakken op het ogenblik de vis niet in het lekkerste vet en dat is jammer, gewoon weer in de roomboter en ik geef jullie dan graag op alle punten een 8! Mw De Wind.
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
La Cantina ligt wat buiten de toeristenstroom want het bevindt zich aan de zuidkant van het havenhoofd. De verhouding prijs/kwaliteit is redelijk. Biefstukje, huishamburger en vega-burger waren lekker en van goede grootte. Er mag wel ietsje minder beknibbeld worden op de salade/groente erbij. En mayonaise kost je als restaurant ook de kop niet, doe er dan iets meer bij dan zo'n dopje.
De bediening is wisselend, letterlijk en figuurlijk. Sommigen heel vriendelijk, ook eentje kortaf en lomp.
Locatie: pal aan zee.
raxhenizer .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Onlangs hier geweest met een grote groep. Chagrijnig personeel dat aandacht heeft voor andere dingen dan de klant. Bij ons verzoek iets anders dan Calamares (8,50) te krijgen bij de etagère ging dit met veel moeite en kregen wij uiteindelijk extra olijven (4,00). Mij (en anderen uit onze groep) zal je er niet meer zien.
DWVS B.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Vanochtend voor het eerst op aanraden van een kennis naar La Cantina. Daar aangekomen een plekje in de schaduw gezocht. Dat waren de houten banken aan de zijkant van het gebouw. Twee kussen die er voor stonden er op gelegd en wij zaten nog geen minuut of er komt een snauwvrouw naar buiten met de mededeling...... ga van die bank af. Bank is niet droog dus krijgen we schimmel in de kussens. Gaat u daar maar zitten! Op mijn vraag of dan de parasol open kon kreeg ik een kort 'nee' te horen. Rustig tot 3 geteld en 2 koppen koffie besteld. Aangezien we de hond bij ons hadden en deze ook in de zon zat gevraagd om een bak water........ ze stond me aan te kijken als of ze door een bij gestoken was. De hond kreeg uiteindelijk een glaasje water. Beste mensen, als jullie een 'k' weekend achter de rug hebben reageer het dan niet af op je gasten. Dit was voor ons eens maar nooit weer.
FamilieB61 .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Heerlijk op het gezellige terras gezeten en genoten van het mooie weer, samen met een hapje en een drankje. Een tetagère met fingerfood en tapas besteld dus van alles wat , een echte aanrader. Vriendelijke bediening, goed eten en drinken wat wil je nog meer, dit doen we snel een keertje over.