La Cantina

Meer informatie over restaurant La Cantina

Jouw recensie over het restaurant La Cantina

ElSt S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Na een voorstelling in het Zuiderhouttheater hebben we heerlijk met 4 vrienden op het strand gegeten. Een prima kaart met een ruime keuze. De wachttijden waren korter dan ons vooraf was gezegd, heel prettig. Het personeel was echt leuk, de sfeer heel relaxt en de prijs/kwaliteitverhouding dik in orde. Een topavondje dus!
M&P ..
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Gisteren met veel plezier bij La Cantina gegeten met zeven volwassenen en één kleintje van 1 jaar. In verband met het kleintje konden wij niet naar een strandtent die minder goed bereikbaar was. Dus voor La Cantina gekozen. Onze verwachtingen werden overtroffen: De menukaart bevat gerechten die je meestal niet op kaarten van strandtenten ziet. Ze hebben een uitstekende kok. Er werd keurig gezegd dat het ongeveer een half uur/drie kwartier kon duren voor het eten er zou zijn i.v.m. de theatergasten die tijdig weer weg moesten zijn. Drankjes tussendoor waren er steeds snel. Prijs/kwaliteitsverhoudingen ook prima. We waren per persoon niet eens veel kwijt. Een tent om te onthouden dus!
Peter C.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
hele slechte service. nooit zoooo lang moeten wachten..brutale bediening, geen prioriteit, te weinig personeel, kapot raam, geen vriendelijke lach kon er af.... ongelofelijk. niet eens een excuus.
x M.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Afgelopen donderdag gegeten bij La Cantina. De hamburger was echt beneden ieder peil. Oud droog broodje met daartussen een helemaal doorgebakken droge hamburger. Nooit meer!
Sander T.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Boven verwachting goed! De tapas zijn een aanrader! De albondigas zijn top! Bediening snel en leuk! Echt een van de meest relaxte strandtenten van DH!
George D.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Een strandtent. Maar wel een héle goede.
Verantwoord eten biologisch en duidelijk wat je te eten krijgt. Lekker bivendien en goede prijs/kwaliteit!
Familietent grootouders kinderen en kleinkinders werken mee.Een prachtige plek aan t Zuiderstrand. Goede leuke bediening zonder flauwekul. Waarbij de meisjes t dik winnen van de jongen. Veel parkeerruimte. TOP
langee .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Lekker groot terras, waardoor je altijd wel ergens "uit de wind/in de zon" kunt zitten. Leuke kaart met ontijbt, lunch, diner en lekkere tussendoor hapjes. Vlotte en gezellige bediening, waarvoor niks te veel is!!! Gewoon een fijne en mooie plek op een mooi en rustig stukje strand van Scheveningen.
Noortje E.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Fantastische tent! Super lieve bediening, zowel ik als mijn honden voelde zich meteen thuis. Het eten is van goede kwaliteit en een leuk aanbod. En de service is zeker fantastisch: mijn hond pakte een gedeelte van mijn omelet van mijn bord, de bediening zag het en ik kreeg gelijk een nieuwe omelet, gratis! Echt super. Wij hebben er een nieuwe hotspot bij waar service, kwaliteit en gastvrijheid hoog in het vaandel staan.
Evaline H.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Het prima om bij la catina de eten en te drinken en heerlijk buiten zitten tot savonds laat. Het is ook prima om.daar een groot feest de houden
Is een gezellig sfeertje
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Vanmiddag heerlijk wezen lunchen bij La Cantina.
Een heerlijke salade met bietjes en geitenkaas gegeten en mijn man een uitsmijter met ham en kaas.
Daarna nog een heerlijke capuchinno gedronken
cjeurissen .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Mijn 'strandhuis', heerlijk vertoeven!! Dichtbij parkeren en super vriendelijke bediening, die zelfs als het druk is goed bediend!
Ciska D.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Wat een heerlijke strandtent! Goede sfeer en buiten de drukte van Scheveningen. Met heerlijke koffie en lekker eten. De meiden van de bediening zijn top! Op drukke dagen duurt het allemaal wat langer maar dat wordt altijd netjes gemeld. En wat verwacht je dan als heel Nederland op een zonnige zondag naar het strand trekt? Ik ben blij dat het seizoen weer begonnen is!
Ciska D.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
La Cantina is een fijne strandtent. Buiten de drukte van Scheveningen met veel 'buurt'bezoekers. De koffie is heerlijk, het eten goed en de meiden in de bediening helemaal top! Op drukke dagen moet je soms wat langer wachten maar dat wordt altijd netjes gemeld en is te verwachten als heel Nederland naar het strand trekt. Ik ben blij dat het seizoen weer begonnen is!
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Alleenstaande strandtent, kom er veel, ook om te eten. Heb er ook een prima geregelde grote verjaarsborrel gegeven (100 pers). Goed bereikbaar, ook parkeergelegenheid, heerlijke ligging (opgang naast Zuiderstrandtheater).
Eenvoudige lekkere strandkeuken!
Riet B.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Super gezellig restaurant met uiterst vriendelijk personeel....worden er altijd zeer vriendelijk geholpen en heerlijke koffie!! Wij komen er al jaren zo gezellig altijd!!
WC super schoon!!! En ze zijn heel kindvriendelijk...van ons krijgen ze een dikke tien.
Riet B.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Super gezellig restaurant met uiterst vriendelijk personeel....worden er altijd zeer vriendelijk geholpen en heerlijk eten en super koffie!! Wij komen er al jaren zo gezellig altijd!!
Vincent Z.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Elke keer als ik bij La Cantina kom voelt het net als thuiskomen. Het personeel is altijd vriendelijk en de bediening is lekker snel. Het eten is altijd lekker, De volgende keer ga ik weer naar La Cantina, dat weet ik wel.
Rai V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Locatie is geweldig, bediening stoer en super aardig. Eten top met goede producten !
Aanraders : de Mexicaanse bonensoep verrukkelijk en super pittig. Ook de Gamba's in knoflook olie is super , zeker als je de volgende dag niet hoeft te werken.
Kortom een heerlijke strandtent.
Rai van Duinen
Arthur B.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Eten krijgt een krappe voldoende, inrichting een onvoldoende, net als de bediening. Focus op drankjes en een karaf water op tafel snappen ze niet.
CHT H.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Bediening is wel redelijk vlot, maar lijkt niet heel geïntereseerd... ook is het vrij onhandig dat je niet bij iedereen kunt afrekenen, maar dat je eerst de aandacht van de juiste persoon moet zien te trekken (dat kan even duren).

En één belangrijke tip: zet alsjeblieft op de kaart dat er sambalsaus op de falafelburger zit! Dit kwam voor mij namelijk nogal als een verrassing (en ik vond het best wel jammer, omdat ik verder die hele falafel niet meer proefde)..