La Cantina

Zuiderstrand 1 2586 JK Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant La Cantina

Peter C.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
hele slechte service. nooit zoooo lang moeten wachten..brutale bediening, geen prioriteit, te weinig personeel, kapot raam, geen vriendelijke lach kon er af.... ongelofelijk. niet eens een excuus.
x M.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Afgelopen donderdag gegeten bij La Cantina. De hamburger was echt beneden ieder peil. Oud droog broodje met daartussen een helemaal doorgebakken droge hamburger. Nooit meer!
Sander T.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Boven verwachting goed! De tapas zijn een aanrader! De albondigas zijn top! Bediening snel en leuk! Echt een van de meest relaxte strandtenten van DH!
George D.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Een strandtent. Maar wel een héle goede.
Verantwoord eten biologisch en duidelijk wat je te eten krijgt. Lekker bivendien en goede prijs/kwaliteit!
Familietent grootouders kinderen en kleinkinders werken mee.Een prachtige plek aan t Zuiderstrand. Goede leuke bediening zonder flauwekul. Waarbij de meisjes t dik winnen van de jongen. Veel parkeerruimte. TOP
langee .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Lekker groot terras, waardoor je altijd wel ergens "uit de wind/in de zon" kunt zitten. Leuke kaart met ontijbt, lunch, diner en lekkere tussendoor hapjes. Vlotte en gezellige bediening, waarvoor niks te veel is!!! Gewoon een fijne en mooie plek op een mooi en rustig stukje strand van Scheveningen.
Noortje E.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Fantastische tent! Super lieve bediening, zowel ik als mijn honden voelde zich meteen thuis. Het eten is van goede kwaliteit en een leuk aanbod. En de service is zeker fantastisch: mijn hond pakte een gedeelte van mijn omelet van mijn bord, de bediening zag het en ik kreeg gelijk een nieuwe omelet, gratis! Echt super. Wij hebben er een nieuwe hotspot bij waar service, kwaliteit en gastvrijheid hoog in het vaandel staan.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Vanmiddag heerlijk wezen lunchen bij La Cantina.
Een heerlijke salade met bietjes en geitenkaas gegeten en mijn man een uitsmijter met ham en kaas.
Daarna nog een heerlijke capuchinno gedronken
Evaline H.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Het prima om bij la catina de eten en te drinken en heerlijk buiten zitten tot savonds laat. Het is ook prima om.daar een groot feest de houden
Is een gezellig sfeertje
cjeurissen .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Mijn 'strandhuis', heerlijk vertoeven!! Dichtbij parkeren en super vriendelijke bediening, die zelfs als het druk is goed bediend!
Ciska D.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Wat een heerlijke strandtent! Goede sfeer en buiten de drukte van Scheveningen. Met heerlijke koffie en lekker eten. De meiden van de bediening zijn top! Op drukke dagen duurt het allemaal wat langer maar dat wordt altijd netjes gemeld. En wat verwacht je dan als heel Nederland op een zonnige zondag naar het strand trekt? Ik ben blij dat het seizoen weer begonnen is!
Ciska D.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
La Cantina is een fijne strandtent. Buiten de drukte van Scheveningen met veel 'buurt'bezoekers. De koffie is heerlijk, het eten goed en de meiden in de bediening helemaal top! Op drukke dagen moet je soms wat langer wachten maar dat wordt altijd netjes gemeld en is te verwachten als heel Nederland naar het strand trekt. Ik ben blij dat het seizoen weer begonnen is!
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Alleenstaande strandtent, kom er veel, ook om te eten. Heb er ook een prima geregelde grote verjaarsborrel gegeven (100 pers). Goed bereikbaar, ook parkeergelegenheid, heerlijke ligging (opgang naast Zuiderstrandtheater).
Eenvoudige lekkere strandkeuken!
Riet B.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Super gezellig restaurant met uiterst vriendelijk personeel....worden er altijd zeer vriendelijk geholpen en heerlijke koffie!! Wij komen er al jaren zo gezellig altijd!!
WC super schoon!!! En ze zijn heel kindvriendelijk...van ons krijgen ze een dikke tien.
Riet B.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Super gezellig restaurant met uiterst vriendelijk personeel....worden er altijd zeer vriendelijk geholpen en heerlijk eten en super koffie!! Wij komen er al jaren zo gezellig altijd!!
Vincent Z.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Elke keer als ik bij La Cantina kom voelt het net als thuiskomen. Het personeel is altijd vriendelijk en de bediening is lekker snel. Het eten is altijd lekker, De volgende keer ga ik weer naar La Cantina, dat weet ik wel.
Rai V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Locatie is geweldig, bediening stoer en super aardig. Eten top met goede producten !
Aanraders : de Mexicaanse bonensoep verrukkelijk en super pittig. Ook de Gamba's in knoflook olie is super , zeker als je de volgende dag niet hoeft te werken.
Kortom een heerlijke strandtent.
Rai van Duinen
Arthur B.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Eten krijgt een krappe voldoende, inrichting een onvoldoende, net als de bediening. Focus op drankjes en een karaf water op tafel snappen ze niet.
CHT H.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Bediening is wel redelijk vlot, maar lijkt niet heel geïntereseerd... ook is het vrij onhandig dat je niet bij iedereen kunt afrekenen, maar dat je eerst de aandacht van de juiste persoon moet zien te trekken (dat kan even duren).

En één belangrijke tip: zet alsjeblieft op de kaart dat er sambalsaus op de falafelburger zit! Dit kwam voor mij namelijk nogal als een verrassing (en ik vond het best wel jammer, omdat ik verder die hele falafel niet meer proefde)..
Malou K.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Niet voor herhaling vatbaar. Ja het was druk maar dit mag niet ten koste gaan van de service vind ik. Daar moet je als strandtent op inspelen als het bekend is dat het mooi weer wordt. Gegeten met 5 personen. Mijn gerecht was lekker (falafel burger), de rest van het gezelschap was minder enthousiast.
Personeel had er weinig zin in, niet enthousiast. Er liep in ons gedeelte slechts 1 persoon die bestellingen mocht opnemen. De rest mag alleen serveren en lege glazen ophalen. Met als gevolg dat je behoorlijk veel moeite moet doen om de aandacht te trekken van de juiste medewerker. Erg jammer.
C W.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Wederom minimaal 15 keer geweest in deze super strandtent. Als je aankomt gelijk het vakantie gevoel. Het terras is gezellig. Gezeten achterin bij het kindergedeelte op de loungebanken. De bediening is vriendelijk en niet opdringerig. De rekening klopt altijd. We hebben veel koffie gehad met lekkere cake en gebak. Smoothies gedronken die erg lekker zijn. Ook savonds gegeten. Alle gerechten zijn voor de prijs prima. Alleen de schaal met tapas voor 30 euro viel tegen. Weinig (3 stuks) per gerecht. Het toilet is heel schoon. Een aardige mevrouw (familie van de eigenaar) maakt ze spik en span. Kortom een strandtent die voor volgende jaren op het lijstje blijven staan.