La Cantina

6,2
Duur
CHT H.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Bediening is wel redelijk vlot, maar lijkt niet heel geïntereseerd... ook is het vrij onhandig dat je niet bij iedereen kunt afrekenen, maar dat je eerst de aandacht van de juiste persoon moet zien te trekken (dat kan even duren).

En één belangrijke tip: zet alsjeblieft op de kaart dat er sambalsaus op de falafelburger zit! Dit kwam voor mij namelijk nogal als een verrassing (en ik vond het best wel jammer, omdat ik verder die hele falafel niet meer proefde)..
Malou K.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Niet voor herhaling vatbaar. Ja het was druk maar dit mag niet ten koste gaan van de service vind ik. Daar moet je als strandtent op inspelen als het bekend is dat het mooi weer wordt. Gegeten met 5 personen. Mijn gerecht was lekker (falafel burger), de rest van het gezelschap was minder enthousiast.
Personeel had er weinig zin in, niet enthousiast. Er liep in ons gedeelte slechts 1 persoon die bestellingen mocht opnemen. De rest mag alleen serveren en lege glazen ophalen. Met als gevolg dat je behoorlijk veel moeite moet doen om de aandacht te trekken van de juiste medewerker. Erg jammer.
C W.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Wederom minimaal 15 keer geweest in deze super strandtent. Als je aankomt gelijk het vakantie gevoel. Het terras is gezellig. Gezeten achterin bij het kindergedeelte op de loungebanken. De bediening is vriendelijk en niet opdringerig. De rekening klopt altijd. We hebben veel koffie gehad met lekkere cake en gebak. Smoothies gedronken die erg lekker zijn. Ook savonds gegeten. Alle gerechten zijn voor de prijs prima. Alleen de schaal met tapas voor 30 euro viel tegen. Weinig (3 stuks) per gerecht. Het toilet is heel schoon. Een aardige mevrouw (familie van de eigenaar) maakt ze spik en span. Kortom een strandtent die voor volgende jaren op het lijstje blijven staan.
AdeWind .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Bij Cantina zit je heerlijk op het terras, ze hebben verrukkelijk Texels bier, Skuumkoppe, volgens mij een biologisch eerlijk lekker biertje, op de tap, de bitterballetjes zijn goed. Ze hebben elke dag een verse trek, dagvis, diezelfde dag nog gevangen. Goed van kwaliteit. Alleen, ze bakken op het ogenblik de vis niet in het lekkerste vet en dat is jammer, gewoon weer in de roomboter en ik geef jullie dan graag op alle punten een 8! Mw De Wind.
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
La Cantina ligt wat buiten de toeristenstroom want het bevindt zich aan de zuidkant van het havenhoofd. De verhouding prijs/kwaliteit is redelijk. Biefstukje, huishamburger en vega-burger waren lekker en van goede grootte. Er mag wel ietsje minder beknibbeld worden op de salade/groente erbij. En mayonaise kost je als restaurant ook de kop niet, doe er dan iets meer bij dan zo'n dopje.
De bediening is wisselend, letterlijk en figuurlijk. Sommigen heel vriendelijk, ook eentje kortaf en lomp.
Locatie: pal aan zee.
Raxhenizer .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Onlangs hier geweest met een grote groep. Chagrijnig personeel dat aandacht heeft voor andere dingen dan de klant. Bij ons verzoek iets anders dan Calamares (8,50) te krijgen bij de etagère ging dit met veel moeite en kregen wij uiteindelijk extra olijven (4,00). Mij (en anderen uit onze groep) zal je er niet meer zien.
DWVS B.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Vanochtend voor het eerst op aanraden van een kennis naar La Cantina. Daar aangekomen een plekje in de schaduw gezocht. Dat waren de houten banken aan de zijkant van het gebouw. Twee kussen die er voor stonden er op gelegd en wij zaten nog geen minuut of er komt een snauwvrouw naar buiten met de mededeling...... ga van die bank af. Bank is niet droog dus krijgen we schimmel in de kussens. Gaat u daar maar zitten! Op mijn vraag of dan de parasol open kon kreeg ik een kort 'nee' te horen. Rustig tot 3 geteld en 2 koppen koffie besteld. Aangezien we de hond bij ons hadden en deze ook in de zon zat gevraagd om een bak water........ ze stond me aan te kijken als of ze door een bij gestoken was. De hond kreeg uiteindelijk een glaasje water. Beste mensen, als jullie een 'k' weekend achter de rug hebben reageer het dan niet af op je gasten. Dit was voor ons eens maar nooit weer.
FamilieB61 .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Heerlijk op het gezellige terras gezeten en genoten van het mooie weer, samen met een hapje en een drankje. Een tetagère met fingerfood en tapas besteld dus van alles wat , een echte aanrader. Vriendelijke bediening, goed eten en drinken wat wil je nog meer, dit doen we snel een keertje over.
Lies60 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
We hebben hier een feest gegeven voor zo'n 75 mensen.
Het was een fantastische avond.
Het italiaans buffet was bijzonder lekker en gevarieerd, goed verzorgd, werd steeds aangevuld, kortom: super.
We hebben er heel veel complimenten over gehad.
Het personeel was vriendelijk, meedenkend en behulpzaam en had er zelf plezier in.
We kunnen het iedereen aanbevelen.
Leonie7110 .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Gisteren de eerste warme dag van het jaar ingeluid hier!! We waren niet de enige met het idee om dat bij la cantina te doen het was mega druk we hebben wel langer dan normaal moeten wachten op onze bestellingen maar ach het was lekker weer dus extra lang kunnen genieten! Petje af voor de bediening wat hadden die het druk !!
JvL23 .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Strand seizoen officieel geopend, Heerlijk gegeten, geweldige wijn en super taartjes! Een super avond, doen we snel weer over!!
Steven1908 .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Onbeschoft, slecht eten om het kort samen te vatten.
Vandaag weer, na een eerdere tegenvallen bezoek, een poging gewaagd.
Na een tijd wachten " mag" je bestelen, vervolgens bijna 40 minuten wachten op 2 broodjes en een frikandel. Maar Oops de frikandellen waren op...!
Op het terras alleen maar gekibbel en geklaag van personeel over wat ze niet meer konden serveren en ook op elkaar.
Om te betalen moet je ook even moeite doen.
Ik zou zeggen SCHAAM JE!
C W.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Afgelopen zomer veel geweest. Snap de negatieve reacties niet. Erg vriendelijke bediening, schappelijke prijzen. Toilet is svhoon, het eten is smakelijk, de smoothies zijn heerlijk. Verheug me alweer op de lente. Ga er graag weer heen.
XSusanne S.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Vandaag lekker een dag naar het strand gegaan. Heerlijk gegeten bij La Cantina met z'n viertjes. Genoeg keuze uit wijnen, wij hebben een fles merlot genomen en de kinderen een smoothy. We hebben vooraf een etagère gegeten heerlijk!! Als hoofd de ossenhaas en de kinderen een kindermenu. Ondanks de drukte kregen we ons eten netjes op tijd. Het personeel was vriendelijk en waren hard aan het werk. Wij komen zeker terug!
Liesbeth-62 .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Afgelopen zondag met het gezin bij La Cantina geluncht. Wij hadden de recensies gelezen en daar waren wij erg van geschrokken, toch heeft ons dat niet weerhouden om daar een middagje door te brengen. Toen we met zeven personen een tafeltje wilden was het personeel gelijk alert en werden de tafels bijeen geschoven. De bestelling werd direct opgenomen en na enkele minuten stonden de gewensten drankjes op tafel. Niet veel later kwam er een van de meisjes langs of wij al een keuze hadden gemaakt, dat hadden wij en we hebben toen direct de bestelling door gegeven. Ondanks het terras goed gevuld was heeft het niet lang geduurd totdat het eten daadwerkelijk op tafel stond. Iedereen heeft er heerlijk van genoten, vooral de Thaise kip salade is een echte aanrader! Wij hebben niet minder dan complimenten aan het personeel op het terras en in de keuken. De sfeer was rustgevend maar ook gezellig. Wij komen hier zeker nog eens terug en willen dan ook zeggen dat je je niet moet weerhouden door slechte recensies want alleen als het negatief was zetten mensen er iets op, de goede berichten mogen er ook wel eens op worden gezet! Dus bij deze La Cantina..
JvL23 .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer, ideale locatie! Gegeten voor het bezoek aan het zuiderstrand theater.. Alles netjes optijd door de snelle en vrolijke bediening. Super avond!
FlorinevdHoorn .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Ik heb gisteren heerlijk gegeten bij La Cantina! het was niet zo druk (vanwege het weer neem ik aan), maar desondanks een hele knusse avond gehad. Ik had de buffelmozzerella salade en die was ontzettend goed! Het was echt verse buffel mozzerella en daar hecht ik altijd veel waarde aan. Daarnaast heb ik tegelijkertijd de dagsoep gegeten (uien) en deze was ook erg smakelijk.. Goed gevuld! Mijn vriend heeft de ossenhaasspies gegeten en ook zitten smullen. De eigenaren zaten aan de tafel naast ons en daar hebben we ook mee gelachen! Heel vriendelijk, terwijl we ze eerst nog niet kenden. Niet uit de hoogte of arrogant dus. Een hele prettige avond en goede ervaring! Wij komen zeker terug. P.s een mooie uitgebreide wijnkaart waar pareltjes tussen staan! Het is ook service dat je bij een duurdere fles een fles mineraalwater krijgt, word ik heel blij van!
Casper .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
afgesproken met een vriendin hier. we hebben ondanks dat het niet druk was lang moeten wachten voordat we gevraagd werden wat we wilden hebben. na het bestellen vd koffie heeft het een half uur geduurd. ik vroeg aan de desbetreffende mw of ze ons misschien is vergeten. tot mijn verbazing werd ik afgesnauwd met NEE HOOR maar u bent niet de enige. ik schrok mij helemaal wild. ik wilde het liefst meteen weglopen maar mijn vriendin zei laat maar we drinken en gaan daarna. dit was voor mij eens maar nooit meer. en ik maar denken dat het wel een leuk sfeertje zal zijn in een strandtent.
nou hier in ieder geval NIET!
Caro197100 .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Ik ben afgelopen Zaterdag voor dat de voorstelling in het Zuiderstrand theater begon een hapje gaan eten met een groep vrienden. Ik moet zeggen dat toen ik de recenties hier las wel twijfelde om bij La Cantina te gaan eten, maar ik heb een heerlijke avond gehad en super lekker gegeten! We gaven aan dat we de voorstelling van 20:00 uur hadden dus dat we niet heel erg lang de tijd hadden, daar is rekening mee gehouden want we hadden met een half uur ons eten. Het personeel was erg vriendelijk dus prima service! Ik zou iedereen aanraden hier een hapje te gaan eten in combinatie met een theatervoorstelling of een avondje uit je hebt een prachtig mooi uitzicht op de zee wat wil je nog meer! Bedankt voor de mooie avond en je ziet me zeker nog eens terug! Groetjes Carolien
E V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
vandaag wilde ik vissticks met patat. de vissticks vielen uit elkaar dus waren in vet gebakken dat niet goed op temperatuur was. ze waren ook erg vet. illl verder was mijn patat erg donker en hard. toen ik proefde smaakte het nergens naar en de patat was zo goed als koud. deze heb ik persoonlijk terug gegeven aan de kok met de mededeling dat de patat koud is. ik zou een nieuwe krijgen. toen ik een bord patat voorbij zag gaan had deze de kleur die patat behoord te hebben dus toen wist ik het zeker. Het leek alsof ik alle bij elkaar geraapte restjes had gekregen. gatver. mijn man had een broodje zalm en een broodje kroket. hij nam een glaasje ijsthee. toen hij deze op had vertelde hij me dat de ijsthee niet koud was. hij wilde niet ook nog vervelend gaan doen dus hield hij zijn mond. de service was niet al te vriendelijk. 1 persoon daar vond ik wel vriendelijk maar verder zal ik er niet over naar huis schrijven. het was oook niet megadruk want dan kan ik een bepaald gedrag van personeel goed begrijpen. wanneer de druk toeneemt reageer je soms wat geprikkelt. toen ik een nieuw bordje patat kreeg werd er bij gezegd...ik hoop dat deze patat wel heet genoeg is. nouja zeg ....alsof ik het uit mijn duim had gezogen. grrr na 2x om de rekening te hebben gevraagd zijn we maar zelf naar binnen gegaan om de rekening te betalen. we gaven ons tafelnr. door en moesten veel minder betalen. hoe dit kwam ...nou we keken op de bon en ze had in haar computer t verkeerde tafelnr ingetoetst. normaal gesproken zou ik hier wat van zeggen maar na alle tegenslagen heb ik wijzelijk mijn mond gehouden dan maakt dit het toch nog een beetje goed whahahaha :)