La Cantina Di Pierino

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag gesloten

Epicure .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Met twee personen hier geluncht. Bij Pierino vind je een enorm uitgebreide kaart aan broodjes. Ik kom hier regelmatig en heb er inmiddels meerdere geproefd. Van pesto met buffel mozzarella en tomaat, ei en truffel tappenade, parma ham met schapenkaas, vitello tonnato tot en met een broodje met gegrilde groenten. Wij kozen deze laatste. Rijkelijk belegd en ruim voldoende als maaltijd. De man die deze lekkerre broodjes maakt is niet de meest communicatieve en het duurt als het druk is behoorlijk lang voordat je je broodje krijgt. Maar het is het wachten absoluut waard. Neem wel je portemonnee mee, want de broodjes zijn als gauw €6-€7,50 per stuk.
KNL .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Lekker buiten in de zon gezeten, bediening was snel en vriendelijk, broodje besteld (primavera: met oa aubergine en parmezaanse kaas erop). Was heerlijk! En een behoorlijk broodje, ongeveer een halve stokbrood qua formaat.
Gioiaolivia .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Al vijf jaar komen wij regelmatig vanuit Rotterdam speciaal naar dh voor la Cantina, heeeerlijk!!!! Elke keer weer. Ze zijn erg consequent als het gaat om de fantastische smaken. De bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam en de wijn is super. Dit is een verborgen pareltje. Onbegrijpelijk dat dit restaurant niet bij het grote publiek bekend is. Echt authentiek italiaans eten, zoals mijn nonna het vroeger ook maakte!
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Voor de derde keer een bezoek gebracht aan La Cantina di Pierino.
Ook deze avond overtrof het weer onze verwachtingen. De specialiteiten van de dag worden uit het hoofd aan tafel verteld. Het eten was lekker en bijzonder smaakvol, prijs en kwaliteit zijn prima in balans.
Een van de beste ( niet-pizza ) opties voor italiaans in Den Haag.
Jan W K.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2016
Hier zijn slagen te maken m.b.t. communicatie en klantvriendelijkheid, dit loopt stroef, kan zijn dat de taal barrière de grondslag is maar ja we zijn wel in Nederland.

De afhaal broodjes zijn van goede kwaliteit en keurig belegt met de ene Vitello Tonato en de andere Italiaanse runder gehaktbal, hier voel je de Nederlandse invloed, met op mijn verzoek zongedroogde tomaat en olijven.

Prijs voor het totaal E 13.50

Leuke note, ze houden van Jazz die zingt door de zaak, hou Ik wel van.
Brutogusto .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Op een dinsdagavond met een collega bij Di Pierino geweest. Vooraf hadden we peer met parmaham en zachte kaas. Heerlijk en royaal. Ik had als hoofdgerecht de vegetarische risotto met een peersaus. Die smaakte uitstekend, maar was erg machtig. Ik had mijn bord eigenlijk niet moeten leegeten ;-). De collega vond de lasagna bolognese lekker, zei ze. De pinot grigio uit Sicilië beviel me bij beide gerechten beter dan de Soave. Het was ontwapenend hoe de (waarschijnlijk Italiaanse) vriendelijke serveerster ons probeerde alles uit te leggen in een mengeling van Engels en Nederlands. La Cantina is een beetje een pijpenla. Overdag is het een broodjeszaak, maar het is er 's avonds best gezellig.
Chobel .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Nog steeds goed eten in een niet zo'n doorsnee Italiaans restaurant. Je kan er een eenvoudige pasta krijgen rond E14,- maar ook gerechten van E20,-. Alles is vers en smakelijk. De rode huiswijn is prima.
Klein minpunt blijft de gebrekkige communicatie met de bediening. Wij spreken geen Italiaans en zij slechts gebrekkig Engels en geen Nederlands.
Het decor geeft La Cantina Di Pierino een heel eigen sfeer. Wij vinden het wel lollig. Die avond had men een jazz-radiozender op staan met iets te drukke jazzmuziek en iets te hard naar mijn smaak. We hebben toen niet gevraagd om daar wat aan te doen overigens. Misschien hadden ze dat dan wel gedaan.
Matthias B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Hier met collega’s na een zakenreis gewest. Het bestaat geen bier van de tap maar iedereen heeft toch een Perroni als aperitief gepakt. Later gingen we over naar een leuke Italiaanse rode wijn uit hun goede selectie. Ondanks de mooie selectie aan dagaanbiedingen heb ik toch weer voor de Vitello Tonnato gekozen. Ernaar was het verse truffelpasta of risotto van de dagaanbieding aan ons tafel – alle twee helemaal goed op smaak. En ondanks er niemand risotto met vlees op deze manier gegeten had was het toch een belevenis. De service was vriendelijk maar het leek toch een beetje moeilijk omdat we lang moesten wachten. Het interieur is een beetje ouderwets, je moet er van houden.
Santos D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Met vrienden heerlijk gegeten bij La Cantina di Pierino. Italiaans zoals het moet.
Aan tafel hoor je de specialiteitenvan de dag. Attente en vriendelijke bediening.
Alle gerechte waren vers en erg lekker.
Al met al een aanrader als je authentiek , maar wel op niveau italiaans wilt eten.
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Erg lekker gegeten bij Cantina di Pierino. Vooraf een heerlijke bloemkool soep die wel erg warm was. Als hoofdgerecht had mijn vriend de kalfslapjes met ham en parmezaan. Mooi vlees, maar wel machtige en iets te vettige saus. Ik had de penne all arabiata en dat was een heerlijk bordje pasta met lekkere pittige saus. Gewoon precies zoals het moet zijn. Als toetje een tiramisu gedeeld die er apart uit zag (bruine crème ipv wit), maar goed smaakte. Enige minpuntje vind ik toch de bediening. De vrouw die bediende (in totaal maar 3 tafeltjes van 2 personen bezet) was echt heel erg traag. Bovendien spreekt ze geen Nederlands, maar ook nauwelijks Engels. Alleen een paar woorden en geen volle zinnen. Dit vind ik niet beleefd en vriendelijk overkomen, hoeveel je er ook bij glimlacht. Wij hebben geen moeite met Engels, maar het tafeltje achter ons wel waardoor je dus niet meekrijgt wat de extra gerechten buiten de kaart om zijn als anderen niet helpen bij het vertalen.
Robert V. W.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Italiaans zoals je dat wenst en verwacht in Italië: geweldig eten, niet goed Engels en minder aandacht voor de locatie zelf. Je eet hier verse producten, die met liefde worden gemaakt en geserveerd. Bediening is vriendelijk en charmant, niet opdringerig.

Het interieur is erg sober, zoals je dat vaker in Italië ziet. Alle aandacht voor het eten. Je kunt hier ook verse erg goede broodjes kopen voor de 'lopende lunch'. De baas is wat grommerig, maar niet onvriendelijk. Veel keuze en goede kwaliteit. De truffelpasta en de tiramisu zijn aanraders.
GeeskeHoos .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
We waren erg tevreden over het eten, het eten was erg vers en smaakvol, de pasta met verse sardines werd wat simpel opgediend, maar was van hoge kwaliteit en de hoeveelheid die je op je bord kreeg was ook voldoende, de portie verse torteloni met truffelsaus van mijn vriend was wat aan de kleine kant. De huiswijn was veel beter als wat ik van een huiswijn verwacht had.
De service was snel genoeg en liep nooit achter de feiten aan.
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2015
Hier geluncht op het terras, broodjes zijn heerlijk en met lekker veel beleg, zoals ik van de Italianen gewend ben. Het was wel een uitdaging om binnen af te rekenen met pin rond het lunchuur, want het kan dan echt druk zijn met mensen die broodjes afhalen en bestellen. De bediening spreekt gebrekkig Engels en Nederlands, dus het kan wel lastig communiceren zijn. Het decor is sober, maar het eten is puur, oprecht, lekker en niet duur.
LaVie E.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2015
Meerdere keren een Uitstekende lunch genoten. Heerlijke broodjes en goede salades. Komt goed in de buurt van de echte Italiaanse keuken.
Prijs/kwaliteit wat mij betreft prima in balans.
Bediening veelal door Italiaanse dames. Ondanks dat deze bijna geen Nederlands spreken, werkt het prima. Vriendelijk en opgetogen service. Geeft dus wat mij betreft extra charme aan dit restaurant.
Decor oubollig en weinig bijzonder.
Matthias B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2015
Hier met collega’s uit London en de VS langs geweest voor het diner. Er bestaat geen bier van de tap maar een heel leuk selectie aan Italiaanse wijnen. Helemaal lekker zijn de traditioneel Italiaanse gerechten, vooral de dag- of weekaanbiedingen. En ze dienen een geweldig Vitello Tonnato op. De service is vriendelijk maar deze avond ontbrak toch de taalvaardigheid. Het decor is een beetje ouderwets. Alleen jammer voor mijn collega’s, het werden geen creditkaarten accepteert.
Sop22 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Fantastisch geluncht! Heerlijke broodjes en goede koffie. Vriendelijke en goede bediening. Rustige zaak. Echt een aanrader.
Mariojansen .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2014
Wat een ontdekking ! Twee weken geleden voor het eerst gegeten bij " La Cantina di Pierino " en de gerechten waren uitstekend. Veel Siciliaanse gerechten, het is geen pizza typish italiaans restaurant, hier vind je ook veel andere specialiteiten van de italiaanse keuken. Veel keuze en er is ook een speciale dagmenu. Flexibele, vriendelijke en vlotte bediening, je mag bijvoorbeeld ook maar een gerecht van het speciale dagmenu hebben. Ingredienten van goede kwaliteit. Gevarieerde wijnkaart met zeer goede wijnen en prosecco. Kortom het was een aangenaam verpozen bij dit italiaans restaurant.
Hein777 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2014
Goede plek voor een heerlijke lunch met goede broodjes. Het is hier altijd druk maar de bediening is voor de drukte nog redelijk snel. In de zomer kun je lekker op het terras voor de deur zitten. Een aanrader!
Floor D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
Vrijdagavond bij Pierino gegeten met drie vriendinnen. We zaten binnen. Een gezellige avond gehad, met prima eten, leuke bediening in een ontspannen sfeer. Het was niet heel druk maar druk genoeg om gezellig te kunnen kletsen.

Vooraf deelden we de bruscetta, die erg lekker was. Als hoofdgerecht had ik de vis van de dag: tonijn in ansjovissaus. Die was prima, alhoewel hij letterlijk in de saus zwom dus of hij zonder ook lekker was weet ik niet. Ik vond hem wel erg prijzig, op de rekening bleek hij 23€ te zijn, dat was een verrassing. Twee vriendinnen hadden de vegetarische lasagne van de dag en vonden het lekker. Die was geloof ik 14€ dus wellicht een betere prijs/kwaliteit verhouding. Wat de vierde had weet ik niet meer :). Toe hadden we allemaal huisgemaakte tiramisu, die wederom prima was. Iets te veel saus naar mijn smaak, en de cake bestond uit allemaal losse stukken.

Bediening was erg prettig, ik geloof door de eigenaresse. Vriendelijk en met een echt Italiaanse achtergrond. Betalen kon ook per persoon dus dat was erg handig. De wijn was lekker en een flinke bel, en bij de koffie nog limoncello besteld dat is altijd lekker. Al vond ik deze niet fantastisch.

Al met al een prima restaurant, goed betaalbaar en heel geschikt voor een hapje met vrienden.
Iwan V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2014
Vlotte bediening op een druk stukje van de Theresiastraat, alhoewel de serveerster bijna geen Nederlands sprak (moet kunnen in een internationale stad als Den Haag) hadden we in no-time onze drankjes en de menukaart.

Mijn lunch viel erg tegen, mijn salade was een bord met een paar zongedroogde tomaten en met wat mozzarella, ijsbergla en pijnboompitten zonder dressing. Er werden een paar stukjes wit stokbrood bij geserveerd die leken op afbakbrood van de supermarkt.

Op tafel stonden wel zout, peper, olijfolie en basilicum azijn om alles een beetje verteerbaar te maken.

Naar mijn mening veel te veel geld voor een salade die je 4 keer zo goedkoop in een bakje bij de supermarkt kan kopen. Geen enkele passie / extra's bij dit restaurant.