Over het restaurant La Cantina di David

Traditie en innovatie

Gelegen in het hart van Utrecht aan de historische Oude Gracht. Innovatie en traditie smelten hier op prachtige wijze samen. Nieuwe technieken worden toegepast op authentieke recepten uit de Italiaanse keuken en dit levert ware smaakexplosies op. Tel daar een gepassioneerd team bij op en je avond kan echt niet meer stuk.

Meer informatie over restaurant La Cantina di David

- Diner vanaf 17:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Goede service. Heerlijk eten. En altijd gezellig in Utrecht aan de gracht.
Janneke C.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Super lekker gegeten op het gezellige terras! We werden goed geholpen door de mannen in de bediening! Wij komen terug
Yvette H.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Zeer smaakvol ingericht met de houten vloer, gouden velours stoeltjes en wit tafellinnen; tijdloos. Eten en drinken erg lekker. Bediening correct, kan iets attenter. Buiten geen tafelllinnen, dat past m.i. niet bij een dergelijk restaurant. Al met al fijne avond gehad in prettige ambiance en lekker gegeten!
m B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Op een warme zomeravond op het sfeervolle terras aan de gracht gegeten. Lekker brood en olie vooraf. Voorgerecht tartaar, ruime portie maar wat flauw, het had wat pittiger gemogen. Na lang wachten bleek het bonnetje van ons hoofdgerecht verdwenen, met excuses kwam de gerookte zalm alsnog. Mooi opgediend in een cloche waarin de rook kringelde. Zalm was jammer genoeg te lang gegaard en daardoor wat te droog. De saus eronder was ingedikt en leek alsof hij al lang op het bord lag. Netjes gratis kopje koffie voor het vergeten hoofdgerecht gehad. Al met al gezellig, maar ik heb eerder lekkerder gegeten bij La cantina.
Rene C.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Heerlijk gegeten en goede service Vond restaurant qua prijs wel aan de hoge kant
W. K.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Heerlijk gegeten, supergezellige locatie, perfecte service; goed meegedacht over dieetwensen ivm allergie. Een feestje om hier te eten na een dagje gezellig Utrecht.
Jeroen Z.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Paar weken gelden bij dit traditionele italiaaanse restaurant. Het was lekker weer dus we konden aan de gracht zitten met onZe buitenlandse gasten. Helemaal top. Eten was lekker, wel traditioneel, dus verwacht geen liflafjes. Bediening lekker vlot. Kregen even verkeerde maaltijd maar werd erg goed opgelost. Voor herhaling vatbaar.
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Super heerlijk gegeten in een relaxte sfeer.
Bediening erg gezellig.
Aanradertje!
Anna D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Gisterenavond met zeven personen gegeten bij la Cantina di David. Met hoge verwachtingen omdat we twee jaar eerder er geweldig gegeten hadden. We bestelde het voorgerecht met verschillende hapjes en pasta als hoofdgerecht. Dit viel erg tegen. De plaat was teleurstellend en kwam niet in de buurt van de plaat die we eerder ooit hadden. De pasta had weinig smaak en viel jammer genoeg ook tegen. Bij het afrekenen hebben we dit gemeld. Het antwoord was dat het voorgerecht inderdaad veranderd was omdat mensen aan gaven dat het te veel was. Dat kan maar dan moet je als restaurant ook de prijs aanpassen naar het gerecht. De dag erna had een van de mensen ook nog eens erg last van de buik...
menno S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Super gegeten mooie ambiance zeer vriendelijke bediening aanrader
Mira S.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Erg goed eten en als ik dat als halve Siciliaan dat zeg, dan meen ik dat ook! De bediening is snel en amicaal, maar niet te amicaal. Heerlijke wijnen ook en prima stek ook als je buiten wilt eten. We waren hier met een groep van 9 (zakelijk) en alles verliep voor iedereen prima en naar wens.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Ontzettend lekker, alles was fantastisch van smaak. Hele attente en vriendelijke bediening.
kuipernest .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Goed, authentiek Italiaans restaurant op een mooie locatie met sympathiek Italiaans personeel dat erg z'n best doet om je welkom te laten voelen.
Amren V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heerlijk gegeten!
Michiel B.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Top
Marsha B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Fantastisch authentiek Italiaans restaurant, qua sfeer, bediening én eten. Als je van eerlijk en puur Italiaanse gerechten houdt is dit het restaurant bij uitstek. Het is wel wat lastig te vinden als je niet uit Utrecht komt!
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Eten was uitstekend. Gewoon goede Italiaanse keuken. Mooie gerechten met lekkere ingrediënten. Service was ok: voorgerecht kwam snel. Drinken duurde soms te lang en een keer zelfs vergeten. Aanrader op centrale locatie.
Stefanie E.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Eten was heerlijk. Bediening niet bijzonder aardig niet echt klant gericht.
Bob R.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Meer dan prima eten in een sfeervolle zaak met goede bediening
Mark R.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Bijna een toprestaurant. Geweldige kaart, topwijnen en leuke bediening. Kleine minpuntjes: de gamba in het voorgerecht was aan de droge kant en het kaasplankje bij het dessert bevat louter klassiekers en ontbeert creativiteit. Verder een prima adres voor liefhebbers van de authentieke Italiaanse keuken.