La Cantina di David

Oudegracht aan de Werf 88 3511 AV Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant La Cantina di David

Traditie en innovatie

Gelegen in het hart van Utrecht aan de historische Oude Gracht. Innovatie en traditie smelten hier op prachtige wijze samen. Nieuwe technieken worden toegepast op authentieke recepten uit de Italiaanse keuken en dit levert ware smaakexplosies op. Tel daar een gepassioneerd team bij op en je avond kan echt niet meer stuk.

Meer informatie over restaurant La Cantina di David

- Diner vanaf 17:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
paul M.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Ik had vlees besteld op medium niveau en dit werd rauw geserveerd, toen hebben we dit terug gestuurd en ook hierna was het vlees nog rauw. Volgens de eigenaar moest ik de volgende keer maar aangeven dat ik het extra medium wilde hebben. Ze vragen de hoofdprijs voor hun gerechten maar zijn dit absoluut niet waard. Voor mij nooit meer.
Angelien V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Sfeervolle locatie, maar het duurde lang voordat we bediend werden. Ook de rekening liet lang op zich wachten. Het eten was goed. Zag er verzorgd uit.
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Fantastisch echt Italiaans gegeten!
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Wat een geweldige ervaring! Super vriendelijke bediening en eten met passie! Mooie wijn spijs combinatie door wijnsuggestie van de chef bij de menu keuzes. Coquilles en vitello tonato vooraf en de pasta flambata als hoofd, werkelijk voortreffelijk!! We komen zeker weer!
kathinka M.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
We hadden meer van het eten verwacht, het was erg veel (zelfs het voorgerecht waren grote borden) en goed te eten maar niet meer dan dat. Ook het dessert viel tegen.
de service was wat wisselend, 1 iemand zeer vriendelijk, de anderen hadden er niet erg veel zin in volgens ons.
Mariëlle V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Fijn terras aan het water, vriendelijke bediening, mooie, smakelijke gerechten.
Magnus K.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Very good
Fokko S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Toprestaurant! Waanzinnig gegeten. Luxueus en sfeervol ingericht restaurant, heel stijlvol. Écht Italiaans eten, en belangrijk: een 'verrassende' kaart die écht anders is dan die van andere italiaanse restaurants, die zich met alle respect meer op de massa richten en in een iets goedkoper segment zitten. La Cantina di David is onderscheidend qua eten en stijl.
Noel V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Een echte Itiaan, met een prima ligging en dat heeft blijkbaar ook nadelen...
We gingen voor écht Italiaans eten en dat krijg je hier ook.
De bediening en presentatie was enigszins nonchalant en dat is jammer en ook niet Italiaans, niet op deze manier anyway. Borden die zonder blikken of blozen hard op je bestek optafel worden gedeponeerd; ik vind dat een afknapper. Het zal het toeristenseizoen zijn, het zou mijn eer te na zijn je serviceniveau te laten hangen.
Het eten was prima, maar ook nét niet helemaal. Mijn lamsrack was te lauw, de pasta van de kinderen echt niet al dente...
Wat ontbrak en dat vind ik de kern van een geslaagd restaurantbezoek, is dat er voor je wordt gezorgd, met aandacht, voor de twee uur die je daar rondbrengt: mwah...
En zo druk was het echt niet.
Onbevredigend dus. Jammer.
De wijn was heerlijk en de serveerster ook top. Dat wel.
Anne W.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Fantastisch eten, heerlijke wijn, vriendelijk personeel en een mooie plek! Persoonlijk vind ik het erg duur, maar je krijgt wel waar voor je geld!
Charlotte G.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Weer heerlijk gegeten, ditmaal de ravioli uitgeprobeerd. Heerlijke smaak combinatie. De hoeveelheid leek meer op een voorgerecht dan een hoofdgerecht.
De melanzana zag eruit zoals zoals hij smaakte.............zalig. Ook een heerlijk voorgerecht met pompoen, zeker een aanrader.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Goede service. Heerlijk eten. En altijd gezellig in Utrecht aan de gracht.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Top locatie aan de gracht. Heerlijk echt Italiaans eten, heerlijke wijnen. Personeel en met name de eigenaar heel erg vriendelijk. Samen eerst een voorgerecht voor 2 personen besteld (echt een aanrader). Daarna samen met de chef een aansluitend hoofdgerecht uitgekozen. Veel ruimte voor een nagerecht hadden we niet meer dus voor een bolletje ijs gekozen met een heerlijk glaasje limoncello erbij. Kortom zoek je een gezellig goed Italiaans restaurant met goede wijnen? Hier moet je zijn!!
Janneke C.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Super lekker gegeten op het gezellige terras! We werden goed geholpen door de mannen in de bediening! Wij komen terug
Yvette H.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Zeer smaakvol ingericht met de houten vloer, gouden velours stoeltjes en wit tafellinnen; tijdloos. Eten en drinken erg lekker. Bediening correct, kan iets attenter. Buiten geen tafelllinnen, dat past m.i. niet bij een dergelijk restaurant. Al met al fijne avond gehad in prettige ambiance en lekker gegeten!
m B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Op een warme zomeravond op het sfeervolle terras aan de gracht gegeten. Lekker brood en olie vooraf. Voorgerecht tartaar, ruime portie maar wat flauw, het had wat pittiger gemogen. Na lang wachten bleek het bonnetje van ons hoofdgerecht verdwenen, met excuses kwam de gerookte zalm alsnog. Mooi opgediend in een cloche waarin de rook kringelde. Zalm was jammer genoeg te lang gegaard en daardoor wat te droog. De saus eronder was ingedikt en leek alsof hij al lang op het bord lag. Netjes gratis kopje koffie voor het vergeten hoofdgerecht gehad. Al met al gezellig, maar ik heb eerder lekkerder gegeten bij La cantina.
Rene C.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Heerlijk gegeten en goede service Vond restaurant qua prijs wel aan de hoge kant
Wilma K.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Heerlijk gegeten, supergezellige locatie, perfecte service; goed meegedacht over dieetwensen ivm allergie. Een feestje om hier te eten na een dagje gezellig Utrecht.
Jeroen Z.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Paar weken gelden bij dit traditionele italiaaanse restaurant. Het was lekker weer dus we konden aan de gracht zitten met onZe buitenlandse gasten. Helemaal top. Eten was lekker, wel traditioneel, dus verwacht geen liflafjes. Bediening lekker vlot. Kregen even verkeerde maaltijd maar werd erg goed opgelost. Voor herhaling vatbaar.
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Super heerlijk gegeten in een relaxte sfeer.
Bediening erg gezellig.
Aanradertje!