La Cantina di David

Oudegracht aan de Werf 88 3511 AV Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant La Cantina di David

Traditie en innovatie

Gelegen in het hart van Utrecht aan de historische Oude Gracht. Innovatie en traditie smelten hier op prachtige wijze samen. Nieuwe technieken worden toegepast op authentieke recepten uit de Italiaanse keuken en dit levert ware smaakexplosies op. Tel daar een gepassioneerd team bij op en je avond kan echt niet meer stuk.

Meer informatie over restaurant La Cantina di David

- Diner vanaf 17:00

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Prima eten, stevige prijs en zeer matige service. De creme brule als toetje is een aanrader...maar de kans dat ik hier nog een keer naar toe ga is zeer minimaal
Paxsmo86 D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Vrienden namen ons hier mee naar toe, omdat zij familie uit Italië hebben die hadden aangegeven dat dit echt authentiek Italiaans eten is. Heerlijk gegeten. Beetje ouderwets decor. Interessante bediening.

Goede wijnsuggestie - onze bediening liet zelfs 2 wijnen proeven zodat we een goede keuze konden maken. Uiteindelijk gekozen voor de wijn die hij suggereerde.
Zelf had ik gekozen voor de “LA CANTINA DI DAVID” PASTA FLAMBATA AL PARMIGIANO, hun "specialiteit" wat ook meteen het lekkerste gerecht van ons allen was. Mijn vriend had een niet heel inspirerende pasta met tomatensaus en vlees, wat ik ansich ook zelf thuis had kunnen maken. Mijn specialiteit was wel echt waanzinnig lekker, zeker niet goed voor de lijn. Als afsluiter een Limoncello besteld, waardoor de avond helemaal niet meer stuk kon. Zeker een aanrader.
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Via vrienden een Iens cadeau bon ontvangen en daarna bij La Cantina di David gegeten. Wat een toprestaurant.
Fantastische bediening. Super goed gegeten. De pasta flambata werd aan tafel bereid en smaakte verrrukkelijk. Het chocolade dessert met een vleugje pikant was verassend lekker. Hele ontspannen en romantische sfeer. Wij komen zeker terug!!
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heel gezellig restaurant aan de gracht. Fantastisch eten, de pasta ala vongole was super. De tiramisu echt heerlijk. Smaakexplosie voor de papillen. Mooie ripasso gedronken. Echt goed gegeten. Hele gezellige en alerte bediening. Kan met recht zeggen de beste Italiaan van Utrecht en omgeving. Absolute aanrader.
Charlotte G.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Eten was heerlijk, personeel aardig, je kunt rustig eten.
We komen zeker terug.
Inger L.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
28 december hier gegeten voor onze 15e trouwdag..verwachtingen hooggespannen want prachtige website, mooie menukaart en (grotendeels)goede recensies.Ontvangst prima, we mochten een ander tafeltje met uitzicht op de keuken en starten met prima brood, mooie olijfolie en sud n sol tomaatjes. lekker!Na presentatie v d kaart zelf maar gevraagd naar het menu; dit bleek nog het kerstmenu te zijn(?) dat ik even daarvoor tegen was gekomen op de website..a la carte dan maar. Dochter carpaccio met truffel en wij een antipasta. Carpaccio waterig en flauw..op verzoek uiteindelijk de pepermolen op tafel, onze schotel vooral véel, verder vooral fantasie- en smakeloos. Ham met meloen, caprese,carpaccio, stukje kaas en vaag visballetje(nog van de kerst?). Niets verfijnd of verrassends gegeten. Tussendoor wel leuke animatie door het flamberen aan tafel, de gastheren hadden evenwel weinig tijd voor persoonlijk contact. Als hoofdgerecht Tournedos met een heerlijke gorgonzolasaus, waar helaas erg weinig van geserveerd werd; verzocht om nog wat extra maar helaas nooit gearriveerd, Groenten op bord (broccoli en bloemkool) niet gaar maar nog veel te hard..waarom? Tournedos was verder wel prima van cuisson. De bijgevoegd pasta aïoli te droog en een tegenvaller. Als dessert een proeverij; kost bijna 20 euro dus dan verwacht je wel wat.. de tiramisu te nat en niet vers waardoor onderkant klonterig en korrelig was..ondefinieerbaar stuk gebak en een panna cotta met zure bramen, tja.De 2 bolletjes ijs waren wel lekker. De koffie was prima, alleen het mini-glaasje sambuca wat helemaal plakte van de buitenkant had even aan tafel aangestoken kunnen worden, anders hebben die koffiebonen erin ook geen zin, toch? Of bied het lig even aan. Al met al een fijne avond gehad met elkaar, maar het restaurant of de bediening heeft daar weinig aan bijgedragen. Prijs-kwaliteit niet in orde. Wij komen niet meer bij 'David' , jammer.
Dylyan K.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
We hebben super lekker gegeten eerste kerstdag. Medewerkers zijn helemaal top!
Gabor Z.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Dinsdagavond lekker rustig prima bediening en zeer goed etwn
Bas M.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Wij hebben hier gisteren met 13 personen gegeten en gedronken. Ondanks de grote groep en het overvolle restaurant was de service uitstekend. De antipasti, risotto, ossehaas en tiramisu waren stuk voor stuk zeer smakelijk. Er werd een bijzonder goede rode wijn geschonken en een mooi glas wit bij de risotto. Ik kom graag nogeens terug!
Moniquerobheemskerk .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Prima gegeten in een zeer sfeervolle ambiance. Wij hadden het drie gangen verrassingsmenu besteld en we hebben heerlijk gegeten. Zeer goede smaken en mooi opgemaakte borden. Kortom een aanrader!!
Michiel K.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Heerlijk gegeten, we waren bang door verschillende recensies dat de porties klein zouden zijn, daar was niets van te merken, we wilden namelijk eerst voor een 4 gangen alla carte gaan, maar dat werd door de bediening afgeraden omdat dat best veel zou zijn en ze hadden gelijk. De carpaccio met zwarte truffel en de Vitello Tonnato waren heerlijk en ook de Saltimbocca was erg lekker. Speciale vermelding voor de Bistecca (800gram voor 2 personen). Als je met z'n tweeën bent en je houdt van vlees, dan mag je deze niet missen!
Wij gaan in ieder geval nog een keer terug.
Toon B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Aan de telefoon was Phillipe al bijzonder attent, ter plaatse net zo. Fijne sfeer en lekker eten.
Marianne A.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Heerlijk gegeten bij Cantina di David. Gastvrije ontvangst, heerlijke wijnen en gerechten. Zeker niet goedkoop, maar de prijs-kwaliteitverhouding klopt. Aanrader!
Pim V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Al vele malen gegeten bij Cantina. Na een lange tijd niet hier gegeten te hebben, weer een reservering gemaakt. Een mooie omgeving en een fijne kaart. Voorgerecht was goed (diverse gerechten om te delen). Hoofdgerecht krab en coquilles met pasta was op zich goed alleen had een van mijn laatste krab delen een sterke ammoniak lucht. Ik dacht wellicht ligt het aan mij, even gewacht en toch weer een hapje geprobeerd. De smaak was niet goed en de geur ook niet. Aangegeven bij bediening. Werd slecht opgepakt, eerste ober gaf aan iets te gaan doen maar deed niks, tweede ober rook er aan, nam bord mee en kwam terug met boodschap "het is vers, dus goed". Mager excuus en in de snelheid weer door. We hebben nog een paar minuten gewacht, maar niks. Geen sorry hoe kunnen we recht zetten of goed maken... zelf maar naar de kassa gelopen, betaald en weggegaan. Valt mij erg tegen van dit restaurant.
John B.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Heerlijk gegeten en goede wijn gedronken. Wel €60 per persoon afgerekend (50% wijn - 50% eten). Bediening enthousiast maar een beetje vergeetachtig.
Erik S.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Gisterenavond heb ik met een vriend een kleine maaltijd gegeten bij Cantina di David. Als hoofdgerecht had ik de ravioli gevuld met ricotta en spinazie (10). Als toetje een grand desert bestaande uit wat pannacotta met bramen (9), tiramisu (10), chocoladeijs met rum (10) en iets van koek met iets erin (8). Bij het eten heb ik 2 glazen echt verse jus (10) gedronken en een karaf gratis kraanwater. Met deze toch kleine maaltijd bewijst Cantina di David weer tot een van mijn favoriete restaurants te behoren. We waren 35 euro pp kwijt.
Ronald R.
Goed en gezellig
Marjo W.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
De kwaliteit van het eten is prima alleen zijn de porties ongelooflijk mager. Tip: Neem geen pasta. Je krijgt namelijk een halve portie voor dubbel de gemiddelde prijs. Op onze klachten daarover werd door de ober weinig professioneel gereageerd.
Casper K.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Uitstekend gegeten. Het personeel was vriendelijk. Het nadeel was de rekening hier stonden dranken op die we nooit hadden besteld. Vind ik erg slordig maar kan gebeuren. Het is heerlijk eten aan de oude gracht.
mariejanszen .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
De kwaliteit van het eten is heel redelijk, maar de porties van sommige gerechten zijn erg klein. Op kritiek hierover werd onprofessioneel gereageerd. Daarnaast is dit restaurant veel te duur voor hetgeen wordt geboden.