La Cantina di David

Oudegracht aan de Werf 88 3511 AV Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant La Cantina di David

Traditie en innovatie

Gelegen in het hart van Utrecht aan de historische Oude Gracht. Innovatie en traditie smelten hier op prachtige wijze samen. Nieuwe technieken worden toegepast op authentieke recepten uit de Italiaanse keuken en dit levert ware smaakexplosies op. Tel daar een gepassioneerd team bij op en je avond kan echt niet meer stuk.

Meer informatie over restaurant La Cantina di David

- Diner vanaf 17:00

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Rianne B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Het was heerlijk! Goed eten, goede wijn en vriendelijk personeel!
nanda J.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk gegeten, leuke spontane bediening, 5.50 euro voor een fles water is wat veel maar verder heel fijn en gezellig de avond door gebracht.
marieke F.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Het voorgerecht met coquilles is een absolute aanrader. We hadden beide een andere pasta als hoofdgerecht en deze waren allebei heerlijk. Mooie wijnkaart en vriendelijke bediening.
De tiramisu was heerlijk. Alle versiering die erop zat (oa fruit en ijs) zag er prachtig uit, maar deed eigenlijk afbreuk aan de smaak.
Zeer geslaagde avond!
Joop R.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Prima gegeten, zeer vriendelijke en bescheiden bediening, sfeervolle ambiance.
Antipasta voor 2 personen had ook voor 4 voldoende geweest.
Wij komen terug!
Jona K.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Soms lichtelijk chaotisch maar dat heeft ook zijn charme. Heerlijk gegeten met een prettige algemene sfeer. Aanrader!
sandrine V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Wij zaten bij de ingang. Dan zit je onder de gewelven. Dat is prachtig maar qua geluid erg storend. Je hoort namelijk lettelijk de gesprekken van de mensen in de andere hoek. Ook was het te druk. waardoor er te veel mensen waren geplaatst in het voor stuk.
Als de deur naar buiten open ging was de kou zeer goed voelbaar.
Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Erg lekker eten maar ook erg duur. Prijs kwaliteit verhouding klopte niet wat mij betreft. 18,50 voor een bord pasta en 5.50 euro voor een kan water is echt te veel.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
leuke ontvangst, daarnaast werd je met Italiaans elan bedient en goed geïnformeerd over de bestelde -en gepresenteerde gerechten. Een aanrader als je gecharmeerd bent van Italiaanse gerechten.
Gjbutrecht D.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
wat een fantastische Italiaanse keuken: smakelijk, verse ingrediënten, een mooie wijn en ook authentiek Italiaans. Bediening uiterst charmant! Ik kom zeker terug maar...dan wel weer een tafeltje in de voorste ruimte want bij toiletgang viel op dat het geluidsniveau in de ruimte dichter bij de keuken wel erg hoog was.
Mariska T.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Op 31 januari in dit restaurant gegeten, het eten was heerlijk, de ambiance super en de bediening was erg vriendelijk. Zeker een aanrader en kom graag nog een keer terug
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk eten, ook leuke opties to share. Zeer vriendelijke en attente bediening.
Pieter H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk Italiaans gegeten, charmante bediening.
Hakima K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten! Gewoon top. Een aanrader. Vooral de truffelpasta en de tiramissu.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Sfeervol restaurant in een werfkelder aan de Oudegracht. Spontane ontvangst. De oudere garde en de keukenbrigade zijn italiaans. We kozen voor een menu, met de meer standaard gerechten als gevolg, die overigens prima smaakten. Vlakbij ons zat een tafel dames die nogal uitgelaten waren waardoor een gesprek met tafelgenoot soms even niet mogelijk was... Maar daar kon La Cantina niets aan doen...
Mariette K.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Heerlijk 3 gangendiner gegeten. Verrassende gerechten. Hele Prettige bediening.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Prima eten, stevige prijs en zeer matige service. De creme brule als toetje is een aanrader...maar de kans dat ik hier nog een keer naar toe ga is zeer minimaal
Paxsmo86 D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Vrienden namen ons hier mee naar toe, omdat zij familie uit Italië hebben die hadden aangegeven dat dit echt authentiek Italiaans eten is. Heerlijk gegeten. Beetje ouderwets decor. Interessante bediening.

Goede wijnsuggestie - onze bediening liet zelfs 2 wijnen proeven zodat we een goede keuze konden maken. Uiteindelijk gekozen voor de wijn die hij suggereerde.
Zelf had ik gekozen voor de “LA CANTINA DI DAVID” PASTA FLAMBATA AL PARMIGIANO, hun "specialiteit" wat ook meteen het lekkerste gerecht van ons allen was. Mijn vriend had een niet heel inspirerende pasta met tomatensaus en vlees, wat ik ansich ook zelf thuis had kunnen maken. Mijn specialiteit was wel echt waanzinnig lekker, zeker niet goed voor de lijn. Als afsluiter een Limoncello besteld, waardoor de avond helemaal niet meer stuk kon. Zeker een aanrader.
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Via vrienden een Iens cadeau bon ontvangen en daarna bij La Cantina di David gegeten. Wat een toprestaurant.
Fantastische bediening. Super goed gegeten. De pasta flambata werd aan tafel bereid en smaakte verrrukkelijk. Het chocolade dessert met een vleugje pikant was verassend lekker. Hele ontspannen en romantische sfeer. Wij komen zeker terug!!
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heel gezellig restaurant aan de gracht. Fantastisch eten, de pasta ala vongole was super. De tiramisu echt heerlijk. Smaakexplosie voor de papillen. Mooie ripasso gedronken. Echt goed gegeten. Hele gezellige en alerte bediening. Kan met recht zeggen de beste Italiaan van Utrecht en omgeving. Absolute aanrader.
Charlotte G.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Eten was heerlijk, personeel aardig, je kunt rustig eten.
We komen zeker terug.