La Cantina di David

Oudegracht aan de Werf 88 3511 AV Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant La Cantina di David

Traditie en innovatie

Gelegen in het hart van Utrecht aan de historische Oude Gracht. Innovatie en traditie smelten hier op prachtige wijze samen. Nieuwe technieken worden toegepast op authentieke recepten uit de Italiaanse keuken en dit levert ware smaakexplosies op. Tel daar een gepassioneerd team bij op en je avond kan echt niet meer stuk.

Meer informatie over restaurant La Cantina di David

- Diner vanaf 17:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant La Cantina di David

Laura M.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Super heerlijk gegeten met erg goede bediening!
Etienne R.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Hele goede bediening en het eten was heerlijk !
Jelle Z.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Fijne sfeer en prettige bediening. Het eten is goed:)
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Binnen gegeten op zaterdagavond.
Ossenhaas en pasta gegeten die aan tafel gemaakt zou worden. Dat laatste niet dus ........
pasta was wel lekker. Ossenhaas redelijk, de belofte op de kaart leek lekkerder.
Tiramisu zag er mooi uit, maar de smaak niet bijzonder.
De koffie was prima.
Harde muziek.
Stonden na een uur weer buiten.
Eerlijk gezegd, wij gaan niet meer terug. Voor deze prijs verwachten wij meer.
Stijn W.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten bij La Cantina di David. Het eten was van een onberispelijke kwaliteit, zonder enige poespas en pretentie. De bediening was erg attent en gaf bij alle gerechten goede toelichting. Hoewel het een vrij prijzige avond was, komen wij hier ongetwijfeld nog eens terug!
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Zeer goed Italiaans restaurant. Heerlijk gegeten. Vooraf een heerlijke Melanzana (deze is echt superieur) en als hoofdgerecht een heerlijke grote bistecca. De Ripasso wijn was ook voortreffelijk. Locatie is top aan de grachten van Utrecht. Complimenten voor de gezellige leuke bediening, Vooral Filippo was erg aardig
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Er waren twee serveersters, waarvan er één helemaal geen Nederlands sprak en de ander gebrekkig. Ik vind het al uberhaupt niet kunnen, dat je personeel hebt in een Nederlands restaurant dat geen Nederlands spreekt. Deze dames wisten echter niet duidelijk te maken, wat de gerichten in het menu waren; degene die nog wat Nederlands sprak wist niet wat er op het menu stond, degene die alleen Engels en Italiaans sprak wist niet wat de Nederlandse termen waren. Dit kan gewoon niet voor zo'n goed restaurant! Op een gegeven moment hebben we maar genomen, wat we OK dachten en dat eten was natuurlijk allemaal heel erg goed en lekker.
RSWo .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Paar steekwoorden: koud eten ( vaak gezegd in recensies en echt waar), minmale porties, duur, zonder vragen biefstuk rauw geserveerd, ongepaste smaakcominaties... wij komen niet meer terug. Alleen de ambiance is een pré.
micheline M.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Gisteravond met 5 vriendinnen weer heerlijk gegeten bij La Cantina di David. De omgeving (een Italians ingerichte werfkelder) is sfeervol de gerechten zijn erg lekker en de bediening is gedeeltelijk Italiaans.We waanden ons even in Italië :).
Carolina H.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Het blijft mijn favoriete restaurant in Utrecht. Houd een plekje vrij voor de tiramisu!
Judith W.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Iets te duur voor de kwaliteit van het eten en drinken
Mark M.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Fijne bediening en prima eten, maar wel aan de prijs. Helaas was er iets niet goed met het eten waardoor ik de rest van de avond me niet lekker voelde.
paul M.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Ik had vlees besteld op medium niveau en dit werd rauw geserveerd, toen hebben we dit terug gestuurd en ook hierna was het vlees nog rauw. Volgens de eigenaar moest ik de volgende keer maar aangeven dat ik het extra medium wilde hebben. Ze vragen de hoofdprijs voor hun gerechten maar zijn dit absoluut niet waard. Voor mij nooit meer.
Angelien V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Sfeervolle locatie, maar het duurde lang voordat we bediend werden. Ook de rekening liet lang op zich wachten. Het eten was goed. Zag er verzorgd uit.
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Fantastisch echt Italiaans gegeten!
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Wat een geweldige ervaring! Super vriendelijke bediening en eten met passie! Mooie wijn spijs combinatie door wijnsuggestie van de chef bij de menu keuzes. Coquilles en vitello tonato vooraf en de pasta flambata als hoofd, werkelijk voortreffelijk!! We komen zeker weer!
Diewertje V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
La Cantina was een grote verrassing en het was echt heerlijk. Plekje aan het water, het was er heerlijk rustig, en de bediening fantastisch. Wij kozen allen voor een ander voorgerecht, maar kozen unaniem voor de special, die wordt klaar gemaakt aan tafel (alleen binnen) in een wiel van kaas. Het dessert van Creme Brulee met mango was een geweldige afsluiter. De rose wijn was fruitig en droog, paste uitstekend bij ons eten. Wij gaan graag nogmaals terug.
kathinka M.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
We hadden meer van het eten verwacht, het was erg veel (zelfs het voorgerecht waren grote borden) en goed te eten maar niet meer dan dat. Ook het dessert viel tegen.
de service was wat wisselend, 1 iemand zeer vriendelijk, de anderen hadden er niet erg veel zin in volgens ons.
Mariëlle V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Fijn terras aan het water, vriendelijke bediening, mooie, smakelijke gerechten.
Magnus K.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017