La Cantina di David

Oudegracht aan de Werf 88 3511 AV Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant La Cantina di David

Traditie en innovatie

Gelegen in het hart van Utrecht aan de historische Oude Gracht. Innovatie en traditie smelten hier op prachtige wijze samen. Nieuwe technieken worden toegepast op authentieke recepten uit de Italiaanse keuken en dit levert ware smaakexplosies op. Tel daar een gepassioneerd team bij op en je avond kan echt niet meer stuk.

Meer informatie over restaurant La Cantina di David

- Diner vanaf 17:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant La Cantina di David

elin D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Zeer goed Italiaans restaurant. Vandaag bij La Cantina di David in Utrecht geweest. Wat een heerlijkheid. Zeer lekkere steak tartare en een heerlijke Zeeduivel gegeten, Italiaans bereid. Met een zeer goede wijn die ons werd aangeraden door een hele aardige gastheer. De tiramisu in een glas was zeer verrassend en heerlijk. Het decor zag er prachtig uit. Er is een gedeelte verbouwd en ziet er schitterend uit. Een zeer leuke romantische sfeer met zeer goed eten. Een Italiaan die zeker aan te raden is. Mooi restaurant aan de gracht. Wij komen zeker terug.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Keer op keer kom ik weer in dit geweldige Italiaanse restaurant in Utrecht. Heerlijke pasta's en wijn. De pasta wordt vers gemaakt wat zeer lekker smaakt. De pasta flambata smaakte heerlijk. Heerlijke wijnen en een hele leuke bediening. Zeer servicegericht. Met recht de beste Italiaan van Utrecht!
Jeffrey K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Voorgerecht waren coquilles, zeker voor de prijs weinig inhoud en weinig uitgesproken smaak. Teleurstellend.

Hoofdgerecht pasta uit de Parmezaanse kaas, de specialiteit van het huis. Niet veel inhoud qua groentes, geen extra peper oid. Smaak vrij vlak. Heb eerder hetzelfde gerecht op bij een Italiaan in Amsterdam en daarbij werd het bord gedrapeerd met extra vers geschaafde Parmezaan en truffel. Overheerlijk, maar daarom viel deze juist een beetje tegen.

Nagerecht was Panna cotta, die was goed. Had nog wel wat meer verwacht om het plaatje af te maken zoals witte chocoladeschaafsel, maar was prima.

Al met al best ok maar niet meer dan dat.
Monica J.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Subliem.
Nisha B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
heerlijk gegeten, goede service en fijne sfeer
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Helaas liep het personeel de hele avond achter de feiten aan.

De bubbels kwamen pas na ruim een kwartier. We moesten de ober eraan herinneren. Het personeel was letterlijk aan het rennen door het restaurant. De wijnen passend bij het voorgerecht kwamen pas na diverse verzoeken in het engels, te laat. Echt heel erg jammer. Uit voorzorg besloten we maar vast een fles rode wijn te bestellen zodat we voorzien waren van een passende wijn bij het hoofdgerecht. Helaas was de pasta niet gaar. De tiramusu was lekker, als ook het goedmakertje van de ober, de limoncello. Jammer! We hadden hoge verwachtigingen van dit restaurant.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Top tent,heerlijk gegeten met erg goede bediening.Het nieuwe gedeelte is stijlvol.De Ripasso is altijd aanrader.Wij gaan graag nogmaals terug.10 Plus waard.
Dierynck K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Gezellig en stijlvol, aanrader!
Rik T.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten en erg vriendelijke bediening.
jan-thijs D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Eigenlijk overtreft dit restaurant keer op keer weer m'n verwachtingen. Laten we eerlijk zijn, de gerechten zijn gewoon erg goed gemaakt. De bediening is soms wat overdreven Italiaans en de ruimte is (een kelder) toch altijd iets te rumoerig naar mijn smaak, maar zowel voorgerecht (coquilles) als hoofdgerecht (ossenhaas) waren met creativiteit en gevoel voor smaak bereid, zonder onnodige overdaad en met respect voor de basis. Ik vind dat getuigen van bovengemiddeld inzicht in waar het bij koken om draait. Terugkomertje voor mij.
(partner had heerlijke gamba's)
Cor H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Wat een service en wat een heerliijk eten.
En het nieuwe gedeelte maakt me heel.nieuwsgierig!
Thanks voor de fijne avond.
Susanne O.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
10+ waard!
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Super heerlijk gegeten met erg goede bediening!
Etienne R.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Hele goede bediening en het eten was heerlijk !
Jelle Z.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Fijne sfeer en prettige bediening. Het eten is goed:)
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Binnen gegeten op zaterdagavond.
Ossenhaas en pasta gegeten die aan tafel gemaakt zou worden. Dat laatste niet dus ........
pasta was wel lekker. Ossenhaas redelijk, de belofte op de kaart leek lekkerder.
Tiramisu zag er mooi uit, maar de smaak niet bijzonder.
De koffie was prima.
Harde muziek.
Stonden na een uur weer buiten.
Eerlijk gezegd, wij gaan niet meer terug. Voor deze prijs verwachten wij meer.
Stijn W.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten bij La Cantina di David. Het eten was van een onberispelijke kwaliteit, zonder enige poespas en pretentie. De bediening was erg attent en gaf bij alle gerechten goede toelichting. Hoewel het een vrij prijzige avond was, komen wij hier ongetwijfeld nog eens terug!
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Zeer goed Italiaans restaurant. Heerlijk gegeten. Vooraf een heerlijke Melanzana (deze is echt superieur) en als hoofdgerecht een heerlijke grote bistecca. De Ripasso wijn was ook voortreffelijk. Locatie is top aan de grachten van Utrecht. Complimenten voor de gezellige leuke bediening, Vooral Filippo was erg aardig
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Er waren twee serveersters, waarvan er één helemaal geen Nederlands sprak en de ander gebrekkig. Ik vind het al uberhaupt niet kunnen, dat je personeel hebt in een Nederlands restaurant dat geen Nederlands spreekt. Deze dames wisten echter niet duidelijk te maken, wat de gerichten in het menu waren; degene die nog wat Nederlands sprak wist niet wat er op het menu stond, degene die alleen Engels en Italiaans sprak wist niet wat de Nederlandse termen waren. Dit kan gewoon niet voor zo'n goed restaurant! Op een gegeven moment hebben we maar genomen, wat we OK dachten en dat eten was natuurlijk allemaal heel erg goed en lekker.
RSWo .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Paar steekwoorden: koud eten ( vaak gezegd in recensies en echt waar), minmale porties, duur, zonder vragen biefstuk rauw geserveerd, ongepaste smaakcominaties... wij komen niet meer terug. Alleen de ambiance is een pré.