La Cantina Argentina

Andreas Bonnstraat 40 1091 Amsterdam Nederland Kaart
31-208451418

Over restaurant La Cantina Argentina

De echte Argentijnse keuken

Nog nooit in Argentinië geweest? Bezoek dan La Cantina Argentina, gewoon in Amsterdam. Hier worden gerechten uit de echte Argentijnse keuken geserveerd die tot in perfectie zijn bereid. Niet alleen vlees van de grill, maar bijvoorbeeld ook Milanesa Buenos Aires, zacht vlees met tomatensaus, ham en mozzarella.

Meer informatie over restaurant La Cantina Argentina

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 22:00

• Af te huren , Terras
Ester T.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Heerlijk eten! Vooral de 'spinaziekoekjes' als voorgerecht zijn een aanrader, en het vlees is natuurlijk heerlijk! Betere bediening kan je je niet wensen ;)
Bubz2005 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Prima buurtrestaurant, uitgebaat door mensen met hart voor de Argentijnse keuken. Heerlijke gerechten (vooral de voorgerechten vind ik bijna allemaal zalig). Meermaals gegeten hier. De bediening is vlot en vriendelijk en de wijn heerlijk.
De uitstraling van het restaurant is niet echt heel gezellig (echt een Argentijnse cantine) maar het eten maakt veel goed. En ook goed betaalbaar. Enig andere minpuntje is de matige afzuiging van de grill waardoor het in het restaurant soms erg naar barbecue kan ruiken.
Marynashulga S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Gedreven door de positieve recensies gingen we zaterdagavond naar La Cantina Argentina. Eerlijk gezegd, vonden wij het tegenvallen. De prijzen waren te hoog voor relatief eenvoudige vleesmenu's zoals schnitzels. Je kreeg een stuk vlees met een slablaadje en uien. Als je meer groete wilde, kon je een salade bestellen tegen extra kosten, maar dit was dan vooral uien en tomaat. Het vlees was voldoende, maar snel koud. De tonijn was al koud op het moment van opdienen. Ik denk dat je in een willekeurig schnitzelrestaurant in Duitsland een dergelijk gerecht voor 10 Euro krijgt, terwijl men er hier 3 keer zo veel voor vraagt! Prijs-kwaliteit was absoluut niet in orde. De recensies op Iens zijn veel te positief, maar misschien zijn wij op een ongelukkig tijdstip geweest.
Rejean K.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Geweldige ervaring, helemaal niets op aan te merken. Ik kan dit iedereen aanraden. De croquettes als voorgerecht waren heerlijk, echt een fantastische steak gehad en de pannenkoeken als toetje waren de perfecte afsluiter, echt heerlijk! Super vriendelijke serveerster die ons wat heerlijke extra's gaf.
Violeta V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Afgelopen zaterdag spontaan binnen gelopen bij dit gezellige restaurant. De milanesas, het vlees van de grill, het dessert met dulce de leche.. heerlijk! De vriendelijke bediening maakte deze gezellige avond helemaal af. Zeker een aanrader!
Eric T.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Hier vorige week heerlijk gegeten met vriendinnen! Gezellig restaurant, met leuke informatie over Argentinië. De eigenaar en de koks komen allemaal uit Argentinië en dat maakt deze plek echt authentiek; even wat anders als de gemiddelde hipster plekken in oost. Ik kon niet kiezen wat ik wou hebben dus heeft de (geloof ik) behulpzame eigenaar mij geholpen met rib-eye, lam en heerlijke aardappel-sides en gruwelijk lekkere spinazie oliebollen achtige snacks! Ik had eigenlijk te veel gegeten, maar toch afgesloten met dulce de leche ijs, een soort karamel uit Argentinië. Rollend naar huis en zal zeker terugkomen!
Vesnasr .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Het eten en service was voor dikke 10. Het beste vlees die wij in Amsterdam ooit hebben gegeten ( rib eye). WIj komen zeker weer.
Caroline A.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Hele vriendelijke bediening, lekker gegeten, buiten op het terras! Absoluut overheerlijke spinaziepasteitjes. Wijn ook erg goed.
John D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Met vier personen gegeten diverse voorgerechten een Argentijns traditioneel gemaakte pastei bijzonder fijn van smaak ook de chorizo, en de calamaris anders en fijn van smaak, diverse soorten vlees hoofdgerechten met heel veel aandacht en smaakvol gegrild, een echt aardige goede kok/eigenaar die absoluut weet waar hij mee bezig is met veel aandacht voor zijn gasten en de kwaliteit van het eten, een absolute aanrader.
Margaritagarrido .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Ik heb hier al een paar keer heerijk gegeten! Vooral de milanesa a la napolitana kan ik erg aanraden en als toetje de pannekoek met dulce de leche! Eigenaar is erg betrokken. Je kan heerlijk op terras eten. Fijne argentijns muziek op de achtergrond.
Anne-Marie V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Heerlijk op het terrasje gegeten. Vlees was van perfecte kwaliteit en op de juiste wijze klaar gemaakt. De bediening was super aardig! Echt een aanrader.
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Waande me gisteren voor even weer terug in Buenos Aires. Voorafjes waren lekker, maar het hoogtepunt werd natuurlijk gevormd door de steaks. Bediening was echt geweldig, Santiago zorgde ervoor dat we ons echt welkom voelden.
Prudentius1 .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Leuk restaurant met authentiek aandoende inrichting. De eigenaar is vriendelijk en toeschietelijk. Medium rare entrecote was iets te rare maar verder was alles prima. Lekkere eitjes met anjovispasta.
Mark393 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Heerlijk gegeten; longhaas, Rib-eye, en lomo zijn heerlijk mals en sappig. De eigenaar is zeer gastvrij. Ook de Empenadas zijn een aanrader.
Esther T.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Vanaf het begin tot het eind hebben we intens genoten van zowel het eten als de supervriendelijke, attente, enthousiaste bediening. Nieuwe dingen uitgeprobeerd zoals kalfszwezerik, bloedworst en longhaas. Allemaal even lekker!
PA C.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
We zijn weer wijze eten bij deze restaurant. Deze keer met zijn tweeën, zonder de kinderen. Met het plan te kunnen genieten van het lekker eten en de wijn die we ons nog herinneren van de vorige keer. Goed idee geweest! Heerlijk genoten van de provolone, de empanadas, het vlees, de wijn, de pannenkoeken en de flan met dulce de leche!!
En weer zeer goed bediend.
Lilithk .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Ik heb op catch52 een artikel gelezen waar dit restaurant als best authentieke Argentijnse restaurant werd beoordeeld. Het eten was heel goed, worstjes en kroketjes vooraf daarna een goed stuk vlees met als afsluiter huisgemaakt ijs verrukkelijk! De locatie is in een leuke gezellige buurt en de bediening was top. Afgesproken met de eigenaar dat ik mijn verjaardag hier ga vieren.
Ismail K.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Na een lange tijd weer gegeten in La Cantina Argentina. Wederom genoten van de spinaziekoekjes! Nergens anders heb ik deze kunnen vinden en hierom al een reden om terug te komen. De kalfszwezerik was ontzettend mals en goed van smaak, deze besteld op aanrader van de eigenaar, die er een geslaagde avond van heeft gemaakt. Als hoofdgerecht een heerlijke ossenhaas met champignonsaus en als afsluiter dulce de leche pannenkoek. Super avond! Bedankt
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Ik heb met een paar vriendinnen daar gegeten en ons laten verrassen. Het was heerlijk .en na de eerste twee gangen zaten we al vol. Toen nog het toetje dat overtrof onze dromen. Zeker voor herhaling vatbaar. Hier eten we vaker. En de service was ook super
Toksoz .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Weer een goede avond bij La Cantina Argentina! De bediening was zoals altijd heel hartelijk en het eten zoals altijd heerlijk. Op aanraden als voorgerecht de kalfszwezerik, bijzonder goed! De ossenhaas van de grill was heerlijk mals.
Geen twijfel mogelijk, wij komen snel weer!