La Caleta

6,4
5,9
GertjanNel .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
We kwamen hier weer eten, omdat we begin april zo heerlijk gegeten hebben en leuk bediend werden. Ik weet niet wat er met de sfeer gebeurd is daar...?? De serveerster leek wel een van de tokkies die ons bediende...!! Moesten meer als een half uur op ons drankje wachten, en het leek wel of er maar 1persoon aan het werk was!! Er jammer, want het vlees is erg lekker!!
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2016
Een goed bedoelde ellende.
Toen we binnen kwamen wilde ik al weg.
De tent stond blauw, want vergeten de afzuigkap aan te zetten, dus 't sloeg gelijk op je longen.
Maar gelukkig werden de deuren achter ons open geschoven, waardoor we koud werden tot op onze botten.
De tonijnsalade was de vreselijkste die ik ooit heb gegeten. Er zat zoveel vocht in de salade dat er met gemak een hele school tonijntjes in rond kon zwemmen. We hebben het niet opgegeten.. het was serieus niet te doen..
De kroketjes waren laf en het stokbrood werd opgediend met kruidenboter? Het was boter waar een laagje kruiden overheen was gesprenkeld.
We hebben ook maar besloten om verder niets meer bestellen, het hier bij te laten en thuis een boterham te eten.
En samen met onze stinkende kleren in de wasmachine te kruipen. Werden we ook wat warmer van...
Jwtaapken .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Lang geleden dat ik zo slecht heb gegeten speciaal van Rotterdam naar Rozenburg gereden om paella te eten, jammer was een smakeloze veel te zoute aangebrande hap ( heeft waarschijnlijk al lang van tevoren warm klaargestaan ) na de klacht zou het met de rekening verrekend worden, niets van te zien op de rekening, maar betaald en vertrokken,
p.s. zelfs de koffie was een smakeloze veel veel te hete bak prut.
De likeur 43 was lekker
Capirexie .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
De lomo hier is hier goddelijk! Dit komt doordat de eigenaar Pepe het vlees met bijzonder veel liefde en aandacht bereidt op de grill midden in het sfeervolle huiskamerachtige restaurant.
Je moet geen haast hebben als je hier gaat eten maar dit is helemaal niet erg met een goede rioja in je hand en je bips op een heerlijk comfortabele stoel.
El12 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Komen hier geregeld eten. Het eten is altijd voortreffelijk! Ruime keuze. De kaart veranderd weinig, maar is ook niet heel erg, want het eten is gewoon lekker. Prachtige stukken vlees en vis. Wel wat prijzig! Lekkere wijnen.
Personeel is altijd vriendelijk en adequaat. Inrichting is wel wat verouderd, maar knus. Het is binnen niet heel groot en het is leuk dat je kunt zien hoe het eten wordt klaargemaakt op de grillplaat
Christian V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Vanavond gegeten, en het is goed bevallen. Veel keuzes in drank/wijnen. We hadden een combinatie zelf gekozen van een hoofdgerecht en wat voorgerechten. In eerste instantie leek mijn vleescombinatie wat vet en bleek te zijn, maar de smaak is prima. Opvallend goed vonden we alle zij- en bijgerechten: frietjes en salades en sausjes bovengemiddeld goed! De entourage / het decor vonden we her en der wat vervallen ogen: niet zulke schone zijwanden op het terras, tafel niet vooraf afgenomen (veel kruimels en zand) en wat beschadigde stoelen: kan beter. Dames in bediening; prima, leuk en vlot!
HansK59 .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
Heerlijk gegeten daar niet 1 x maar diverse keren.
met de zaak een heel lekker etentje gehad ,daarna al div malen terug geweest en altijd was het heerlijk vertoeven daar.
Enthousiaste kok eigenaar super personeel.
Zaterdag de 21e februari gaan we weer heb er nu al zin in!!!
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Lekker gegeten. Schotel Mexicaans vlees. Goed mals vlees met paprika en uien gegarneerd.
Vriendelijk personeel en aan het eind kwam Pepe (de eigenaar) nog een praatje maken.
Een aanrader voor liefhebbers van de Spaanse keuken.
SLS08 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Toevallig reden wij langs Rozenburg,
Bijna niks was geopend, maar dit zag er zo gezellig uit.
Wij hadden wat verschillende tapas in de middag genomen, het was heerlijk!
Wij hadden garnalen in knoflook, gehaktballen in tomatensaus, chorizo en spaans omelet.
Alles was echt klaargemaakt door een echte Spanjaard, je kon zeker proeven dat het moeders recept was.
De service daar is ook hartstikke goed. Ze komen graag een praatje met je maken.
Enige "minpuntje" is dat op de lunchkaart de prijzen nog niet zijn veranderd, maar dat maakte het eten niet minder lekker erop!

Als we weer in de buurt zijn, hebben wij een leuk adresje!
Daisy S.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2014
Als je hier voor de eerste keer komt eten, zou je er zo voorbij lopen.
Omdat wij het eerder op een soort pannenkoeken restaurant vinden lijken.
Maar jeetje wat kun je hier super lekker eten!
Service is ook uitstekend.
Susanne P.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2014
Afgelopen vrijdag weer een heerlijke avondvakantie in Rozenburg gevierd ;-) . Gezellig, leuke, vriendelijke bediening en Pepe, de eigenaar, is een magiër aan de grill. De zwaardvis en merlijn van de grill.... de Frito Gaditano (diverse soorten gefrituurde en gegrilde vis)... de tapas.. alles is even heerlijk! Maar met stip op 1: vooraf de lekkerste Gamba's al ajillo (garnalen in pittige knoflooksaus) ever, met als hoofdgerecht de Lomo (ossenhaas) van de grill: het beste stukje vlees dat je ooit hebt geproefd.
IrmaHadobas .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2014
afrader frito Gaditano ,het zag eruit als koolvis uit de diepvries. de vis was zwaardvis en nog een wit vis smakeloos en droog heb het doorgegeven en als service werd de prijs van het hoofdgerecht gehalveerd. Een oplossing die ik wel kon waarderen, maar het was niet de bedoeling .
Het voorgerecht was een paleta espagnol een plankje met een paar plakjes chorizo .salami, schilfertje sarano ham en kaas en een paar olijven een beetje karig voor 8,95 euro. Mijn partner had een betere keus .Lomo en een tonijnsalade vooraf.Het enige spaans aan dit restaurant was een spaanse gitaar. Bij het afruimen van de tafel na het voorgerecht werden de servetten meegenomen gelukkig had ik zakdoekjes bij me. Jammer van ons verjaardags-feestje
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2014
Je moet kritisch zijn, maar in alle opzichten een dikke + voor La Caleta. Heerlijke diverse tapas vooraf en een lekker stukje vlees (Lomo) gecombineerd met een goed glas wijn met een fijne bediening staan garant voor een goed adres om "een vorkje te prikken". Ga zo door Pepe en crew!!!
Tim A.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2014
Enkel lof voor La Caleta! Het eten was ver boven verwachting en de service en aandacht van de bediening en tevens ook de chef was fantastisch. De sfeer en rust die er heerst complementeerde de kwaliteit van het eten. Dit alles zorgt ervoor dat ik dit restaurant vooral niet ga doorgeven aan vrienden, want dit is nu het stamrestaurantje voor mij en mijn vriendinnetje ^^
Tonvano .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2012
Wat een fijn restaurant, heerlijk eten en een leuke bediening. Persoonlijke aandacht niet alleen van het bedienend personeel maar ook van de chef zelf.
Voor mijn vrouw de tweede keer, voor mij de eerste.

Een aanrader!

PS De lomo is super!
Ineke H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2012
Gisteravond voor de 2e x in twee weken hier gegeten. Het was weer super! Wij wonen een paar maanden per jaar in Spanje, en komen hier om "het gevoel" terug te krijgen. Nou, dat lukt! Sommige gerechten (de lomo) zijn zelfs beter dan in ons favoriete restaurant in Spanje! Estupendo!