La Cabaña

Decor6,9/10
Duur
Loonix . Gastronoom (26 recensies) 6,5 /10
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Door vrienden hier mee naar toe genomen. Binnen ziet het er gezellig uit en het personeel is vriendelijk. De tafel stond wat ongelukkig waardoor weer opstaan en gaan zitten wat lastig was. Het was aardig maar niet bijzonder. De saus bij de albondigas was veel te dun, de artisjokharten waren wat zurig en de roomsaus veel te waterig. De knoflooksaus van de (gekookte plakjes) kip was echter verrukkelijk. De portie ribjes was groot maar er zaten twee lege ribben bij. De Patatas aioli waren ook niet bijzonder. Ook de calamares vond ik niet erg smaakvol. De salade, de ansjovis, het konijn, het stoofpotje, de dadels, de kipvleugeltjes en de chico diablo waren prima. Kortom nogal wisselend.
Karel B. 1e beoordeling (1 recensie) 2,5 /10
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Inderdaad, weinig creatief, zoals hier onder beschreven, en al helemaal niet klantvriendelijk. Ook ik moest betalen voor een glas water (na drie glazen veel te dure wijn). Cabana is spaans voor armoedige woning. Ook wel: armoedig restaurant.
Angeliquefermont . 1e beoordeling (1 recensie) 5 /10
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Vanavond teamuitje afgesloten bij la Cabana. Het eten was weinig creatief. De smaak niet echt bijzonder. We waren met een groep van 13 mensen. Daarom konden we niet van de kaart bestellen maar moesten we het 3 of 4 gangen tapasmenu nemen dat la cabana zelf had samengesteld. Buiten zitten was ook geen optie omdat we met 13 mensen waren. Hoezo??? Buiten was plaats genoeg! Toen ik een glaasje water bij mijn wijn vroeg kreeg ik als antwoord dat ik een flesje water kon bestellen. Kannen water op tafel was geen optie. Ons werd verteld dat we wel een halve liter water kregen als we een fles wijn zouden bestellen. Als klap op de vuurpijl werden mijn buurvrouw en ik doodleuk overgeslagen bij de bestelling van de koffie/thee. Voor mij geen la cabana meer!
Jkl . Gastronoom (14 recensies) 4,8 /10
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Zondag 6 december hier gegeten met mijn vriendin. Zij was hier al vaker geweest, voor mij de eerste keer. De sfeer is 'donkerbruin' moet je leuk vinden. De bediening was vlot, vriendelijk en attent.
Het eten viel echter behoorlijk tegen. Dit in tegenstelling tot eerdere bezoeken, zo verzekerde mijn vriendin.
De kip in speciale saus was droog. Met name de dadels in bacon waren erg vet. Verder nog een gerecht met Iberico varkensvlees met een zeer vlakke smaak. Ook de kabeljauw in sinaasappelsaus had geen enkele smaak. Vreemd ook om een citroenschijfje te serveren bij een saus met sinaasappel.

Ik hoop dat de kok zijn dag niet had en dat dit een incident was.
Jannie B. Bourgondiër (4 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
De negatieve recensies over dit restaurant begrijp ik niet. Ik heb hier al verschillende keren tapas gegeten met familie, met vrienden, met collega's. De Tapas zijn heerlijk!

Er zitten verrassende tapas tussen zoals die met artisjokharten en groene asperges van de bakplaat. Ook de vis- en vleestapas zijn geweldig.

In het weekend moet je soms wat langer wachten omdat het restaurant vol zit.

Sommige tapas zijn inderdaad gekruid met knoflook, ik begrijp niet dat klanten daar last van hebben. In Spanje zit die knoflook ef ook in, bovendien staat het ook op de kaart.

Ik ga hier nog heel vaak terug komen.
Floortjek . 1e beoordeling (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2015
Gister op de terugreis van Frankrijk even gestopt in tilburg om te eten bij la Cabaña. Eten was erg lekker, vooral de kip in knoflooksaus en de spareribs zijn een aanrader.
Ondanks de drukte werden we evengoed snel geholpen.
Karien K. 1e beoordeling (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2015
Vanavond heerlijk gegeten bij La Cabana. De gegratineerde asperges zijn een aanrader, net als de met paprika's gevulde vis. Het restaurant ziet er gezellig uit en ook de buitenplaats is heerlijk om te zitten. Ook een aanrader voor als je iets te vieren hebt met een groter gezelschap, ze hebben een mooie zaal en grenzend aan de zaal een mooie overdekte tuin. Zeker de moeite waard om eens te gaan kijken als je iets te vieren hebt.
Sarah . 1e beoordeling (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Vanavond heerlijk gegeten bij La Cabana. We hebben zelf tapas uitgekozen, maar als je niet kan kiezen, kan je je ook laten verrassen met 'n 3- of 4-gangen menu. De spareribs en kippenvleugeltjes waren zo lekker dat we die in de laatste ronde nog 'n keer besteld hebben. Ook leuk dat er 'n aanvulling op de gewone kaart was. In dit geval 'n aantal asperge-gerechten. In de (overdekte) tuin, met 'n glaasje witte Sangria erbij kregen we er helemaal 'n vakantiegevoel van. Bediening is vriendelijk en behulpzaam. Wij begrijpen de slechte recensies eigenlijk niet. Wij vinden het restaurant 'n aanrader.
Corina T. Bourgondiër (3 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
Vandaag gegeten bij La Cab?na en zal het niet gauw weer doen.
we hadden verrassings menu van 5 rondjes Ik moet zeggen dat ik dat daar wel eens veel beter heb gehad. Het was bijna allemaal erg vet. Worstjes
met spek, kip met spek, stokbrood met spek er op bladerdeeg ( op zich al erg vet) met een vulling waar ondere andere weer spek in zat. Zelfs de calamaris was erg vet. Dit was zeker niet wat ik ervan verwacht had en ik heb spijt dat we niet gewoon sushi zijn gaan eten. Een stuk gezonder en goedkoper....
Mythio . Fijnproever (5 recensies) 3 /10
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
Vorige week hier gegeten en wij gaan nooit meer terug. Het eten was slecht, in de meeste gerechten zat veel te veel knoflook. Leek wel alsof de kok dacht dat een gerecht niet spaans was tot het verzuipt in de knoflook. Hadden voor het drie rondes verrassingsmenu gekozen, maar hadden eigenlijk al na de tweede ronde willen vertrekken. Daarnaast is de prijs absoluut niet in verhouding met wat je ervoor krijgt.

De inrichting van het restaurant is erg benauwd. Iedereen zit dicht op elkaar en er is duidelijk geprobeerd om zoveel mogelijk tafeltjes in een kleine ruimte te proppen. Hierdoor heb je veel last van gasten om je heen, omdat het zo dicht bij elkaar is.

Enige pluspuntje is de bediening, deze zijn wel vriendelijk. Helaas was de coordinatie tussen de bedienden ver te zoeken; binnen 2 minuten werd ons 3 keer gevraagd of we iets wilden drinken...

Absoluut geen aanrader dit restaurant..blijf hier ver vandaan!
Wammes4 . Gastronoom (18 recensies) 4,5 /10
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
Lekker een avondje tapas eten, dachten we, maar dat viel zwaar tegen!! De warme gerechten waren al lauw op het moment dat ze geserveerd werden, de smaken waren, zonder uitzondering, erg vlak. De prijs- kwaliteit verhouding was slecht. De glaasjes wijn waren in zo'n drie slokken op. De bediening was vriendelijk. We hebben gelukkig buiten kunnen zitten, want binnen was het erg benauwd! Zeker geen aanrader!!
ICJ . 1e beoordeling (1 recensie) 2,5 /10
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Ons bezoek aan restaurant La Cabaña is enorm tegengevallen. Na de recensies gelezen te hebben toch de gok gewaagd hier te gaan eten. Ondanks dat ze een uitgebreide kaart hebben, zijn de gerechten niet verrassend of echt Spaans. We hebben verschillende warme en koude tapas geprobeerd maar allen waren erg smakeloos. Ook hadden wij het idee dat ze niet zelf gemaakt zijn maar uit een pakje komen en vervolgens worden opgewarmd. De groentenspiezen waren zelfs nog rauw. Wij zaten in de tuin maar de entourage deed geen Spaanse sfeer aan. En ook de Spaanse muziek was niet hoorbaar (vooropgesteld dat er muziek gedraaid wordt).
Om 19:00 uur hadden we gereserveerd en om 20:10 uur stonden we weer buiten. Uiteraard niet voordat we de leidinggevende hadden gesproken. Zij gaf inderdaad toe dat er verschillende gerechten van een leverancier afkomstig zijn en deze dus niet zelf gemaakt worden. We kregen door onze klacht wel een drankje van het huis aangeboden. Op zich netjes maar geen behoefte meer aan na dit voedsel. Al met al kwam er van dat gezellige etentje niet veel meer terecht. Deze Tapasbar is zeker niet aan te raden voor de echt Spaanse fijnproever.
NvdAM . Gastronoom (23 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2014
Samen met een Tilburgse vriendin die hier al vaker lekker gegeten had.
Verschillende koude en warme trapas genomen. Heerlijke verse smaken. De garnalen waren goed bereid.
De bediening is vriendelijk en denkt mee.
Het witte chocolademousse toetje vond ik wat minder, ik miste de smaak van de witte chocolade. Mijn vriendin kon echter geen toetje kiezen en vroeg of ze een mix van een aantal toetjes mocht. En dit kon, dat was erg leuk en lekker.
Makkelijk en gratis parkeren.
Kris_K . 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2013
We kozen dit restaurant eruit aan de hand van oa recensies op deze site.

Zoals al aangegeven, laat je niet ontmoedigen door de buitenkant, binnenin is het veel ruimer en zeker op het prachtige terras achteraan.

De bediening is dik in orde, snel & vriendelijk.

Het geserveerde eten was er ook snel (we zijn wel pas binnegekomen om 21u na de drukte) en zeer lekker.

Een aanrader!
Mark S. Gastronoom (21 recensies) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2013
Met 4 mensen verschillende tapas gegeten, waaronder inktvisringen, ossenhaaspuntjes, gehaktballetjes in tomatensaus. Alle gerechten waren heerlijk en werden door een super vriendelijke bediening gebracht.
Wij kregen zelfs bij ieder fleswijn een fles water gratis, daar kunnen andere restaurants nog eens een voorbeeld aannemen.
Simone F. Gastronoom (16 recensies) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2013
Prima tapas, maar afhankelijk van de avond soms erg onvriendelijke bediening. Prima locatie voor feestjes (zaaltje en tuin) met ruime parkeergelegenheid. Hoewel het buiten het centrum ligt (vlakbij de universiteit) vind ik het toch steeds de moeite. Prijs is gemiddeld. Aan het personeel moet gewerkt worden.
Youandme . Gastronoom (11 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2012
Verschillende keren hier gegeten, het eten is lekker, personeel is aardig en vooral de sangria vind ik hier heerlijk. Met dieetwensen houden ze goed rekening en je krijgt het gevoel dat je welkom bent bij La Cabana!
Francis J.M. V. Fijnproever (8 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2012
Hebben hier nu twee keer heerlijk tapas gegeten. Hebben t verrassingsmenu op en daarbij mocht ik aangeven wat er echt niet in mocht zitten ivm dieet. Dat is een goede service. Verder prachtige sfeer. Ook buiten zit je heerlijk. gezellige sfeer. Vaak studenten in de bediening.

Makkelijk en gratis parkeren voor de deur.