La Cabaña

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant La Cabaña

Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Heel tevreden! Leuke sfeer en lekker eten! Heel veel verschillende tapas :-) Ik zou altijd weer vor la cabana kiezen met vrienden of familie
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Fijn restaurant, heerlijk gegeten met vrienden en zeker voor herhaling vatbaar. Wijzelf komen er vaak met goede vrienden.
Natacha V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Een leuk intiem restaurant waar de klant koning is, ook als het gaat over het verrassingsbezoek
René O.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Heerlijk gegeten, prima sfeer en uitstekende bediening. Zelfs een presentje ontvangen na afloop, omdat het 5 december was!
Francie V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Echt weer een SUPER avond gehad met veel gezelligheid en lekker eten! Tot een volgende keer ;-) Kijken er nu al weer naar uit!
Cindy O.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Voor de zoveelste keer super lekker gegeten hier en zeer hartelijk ontvangen.
Altijd een feestje om hier een hapje te eten.
Carlo V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Prijs/kwaliteit/hoeveelheid klopt niet meer helaas.
T.o.v.andere tapas restaurant,s prijst men zich uit de markt(helaas).
Jammer.
Carlo V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Men begint zich prijstechnisch een beetje uit de markt te prijzen t.o.v. de andere tapas restaurants.
Prijs/kwaliteit/hoeveelheid klopt niet helemaal meer.
Ingrid W.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Ik was altijd beter gewend. Tijdje niet geweest, viel erg tegen. Eten prima, maar 60 euro voor 2 personen vind ik erg aan de prijs. Zeker als je in feite 3 voorgerechten eet( delen met 2!). Bediening en entourage ook niet echt top. Niet meer voor herhaling vatbaar vrees ik.
Joan M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Erg prettige eetgelegenheid met voldoende keus en heerlijke gerechten
Angelique C.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We hebben heerlijk genoten van een 3-gangen verrassingsmenu!! Kom snel weer een keer langs!! Het was echt goed en lekker!!! ????
Bert S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
De “goedkoopste” gerechtjes bij een verrassingsmenu. Tevens niet zwangerproef, jammer. Verder was het wel lekker, komen nog een keer terug voor de andere gerechtjes
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Ik val in herhaling: zoals elke keer prima!
Het was weer bijzonder goed verzorgd en de bediening ook prima in orde.
Gezellig en lekker, dus tot de volgende keer!
Bart En Anja B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Een leuke avond, fijne bediening, heerlijk eten en lekkere wijn. Voor herhaling vatbaar, wij gaan zeker nog eens terug..
Lars V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Mijn ervaringen zijn zeer goed. Ik ben er inmiddels al 2 keer geweest met 4 personen. Genoeg keuze en alles kan door elkaar besteld worden en komt altijd tegelijkertijd op tafel te staan.
Gerda P.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
We hebben hier al vaker gegeten en komen zeker nog vaker terug!
Heerlijk eten en gezellige en goede bediening. Een sfeervol restaurant waar je met mooi weer ook heerlijk in de tuin kan zitten!
loonix .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Door vrienden hier mee naar toe genomen. Binnen ziet het er gezellig uit en het personeel is vriendelijk. De tafel stond wat ongelukkig waardoor weer opstaan en gaan zitten wat lastig was. Het was aardig maar niet bijzonder. De saus bij de albondigas was veel te dun, de artisjokharten waren wat zurig en de roomsaus veel te waterig. De knoflooksaus van de (gekookte plakjes) kip was echter verrukkelijk. De portie ribjes was groot maar er zaten twee lege ribben bij. De Patatas aioli waren ook niet bijzonder. Ook de calamares vond ik niet erg smaakvol. De salade, de ansjovis, het konijn, het stoofpotje, de dadels, de kipvleugeltjes en de chico diablo waren prima. Kortom nogal wisselend.
Karel B.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Inderdaad, weinig creatief, zoals hier onder beschreven, en al helemaal niet klantvriendelijk. Ook ik moest betalen voor een glas water (na drie glazen veel te dure wijn). Cabana is spaans voor armoedige woning. Ook wel: armoedig restaurant.
angeliquefermont .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Vanavond teamuitje afgesloten bij la Cabana. Het eten was weinig creatief. De smaak niet echt bijzonder. We waren met een groep van 13 mensen. Daarom konden we niet van de kaart bestellen maar moesten we het 3 of 4 gangen tapasmenu nemen dat la cabana zelf had samengesteld. Buiten zitten was ook geen optie omdat we met 13 mensen waren. Hoezo??? Buiten was plaats genoeg! Toen ik een glaasje water bij mijn wijn vroeg kreeg ik als antwoord dat ik een flesje water kon bestellen. Kannen water op tafel was geen optie. Ons werd verteld dat we wel een halve liter water kregen als we een fles wijn zouden bestellen. Als klap op de vuurpijl werden mijn buurvrouw en ik doodleuk overgeslagen bij de bestelling van de koffie/thee. Voor mij geen la cabana meer!
Jkl .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Zondag 6 december hier gegeten met mijn vriendin. Zij was hier al vaker geweest, voor mij de eerste keer. De sfeer is 'donkerbruin' moet je leuk vinden. De bediening was vlot, vriendelijk en attent.
Het eten viel echter behoorlijk tegen. Dit in tegenstelling tot eerdere bezoeken, zo verzekerde mijn vriendin.
De kip in speciale saus was droog. Met name de dadels in bacon waren erg vet. Verder nog een gerecht met Iberico varkensvlees met een zeer vlakke smaak. Ook de kabeljauw in sinaasappelsaus had geen enkele smaak. Vreemd ook om een citroenschijfje te serveren bij een saus met sinaasappel.

Ik hoop dat de kok zijn dag niet had en dat dit een incident was.