La Cabana

9,1

Jouw recensie over het restaurant La Cabana

Jenny V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Het eten is heerlijk. personeel is erg aardig. Het vlees is botermals en heerlijk gekruid. Een echte aanrader!! Gezellige niet overheersende achtergrond muziek in argentijnse sfeer
Susan D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Zowel bediening ( mevrouw met het donkere haar die er al lang werkt ) als de argetijnse steak met verse knoflook zijn super !! Iedere keer weer een leuke avond met een goede steak.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
La Cabaña is al jaren ons favoriete restaurant in Hellevoetsluis. Al zijn er de laatste jaren meer kwaliteit restaurants bijgekomen, deze blijft wel favoriet. Goed eten voor weinig geld. Goede bediening, leuk inrichting. En hun verse knoflook is top!
We blijven hier komen, dat is zeker.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Wij hebben hier heerlijk gegeten. Fantastische gerechten.
Relaxte sfeer, mooie en smaakvolle gerechten, prettige bediening. Vriendelijk personeel, vlees was van zeer goede smaak en kwaliteit. Ons nieuw favouriete Steak restaurant.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Heerlijk gegeten perfecte grill met diverse soorten vlees.
Je eet nergens beter qua prijs kwaliteit.
gas gauw weer terug ????????????
Alfred E.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Wij komen hier al heel lang. Het eten is hier altijd erg lekker, van goede kwaliteit. De prijs-kwaliteitsverhouding is prima!
jelle wiebe B.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
spareribs heerlijk en ruim voldoende 3 soorten steak prima.
kreeg ter ere van mijn verjaardag ijs met vuurfonteintje aangeboden van de zaak
peter M.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Komen hier regelmatig met ons gezin. Altijd moeilijk kiezen want alles smaakt perfect, spareribs de ossenhaas etc tordeer volgende Kerr
Michael R.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Superlekker gegeten, er was nog plek in dit niet al te grote restaurant terwijl we niet gereserveerd hadden. Alles was netjes verzorgd en er is tijd voor de klanten.
Natascha S.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
We hebben heerlijk gegeten. We werden snel geholpen en alle gerechten waren heerlijk.
We zijn zeker van plan om daar binnen kort weer lekker te gaan eten.
nickyrijckaert8 .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
echt heerlijke spare ribs. ik zou er voor omrijden. charmante gastheer vertelt je graag over de bereiding en alle andere lekkere gerechten op de kaart. dat kun je overigens ook zien. manden hout worden de keuken in gedragen en even later zie je de rode gloed en wordt het heerlijk warm en komen de geuren van echt vlees en kruiden je tegemoet. fantastische ervaring!
Danielle T.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Eten was top
Spare ribs en entrecote super
Alleen personeel matig
Geen gedag bij weg gaan jammer
Maar komen toch terug .
Brord D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Ik heb hier heerlijk gegeten vanavond. Het vlees was echt het beste wat ik in tijden gegeten heb. De aardappels waren heerlijk!! Je proeft dat alles verg gemaakt is. Goede atmosfeer met heel vriendelijk personeel. Wil je een leuke avond uit met lekker eten ga je hier naar toe.
Chris B.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Bezoek dd 22-07-2017
Dit was ons 2e bezoek aan dit restaurant, en het is dit keer een tegenvaller.
Wij hadden geboekt voor een 2e zitting waarbij je om 7:30 wordt verwacht.
Tafel stond klaar, maar was nog wel plakkerig.
De bediening was prettig ongedwongen.
Wij bestellen een vleesassortiment voor 4 personen deze wordt op een grill aan tafel gebracht, de bedoeling van zo'n grill aan tafel is dat je minimaal mag verwachten dat deze het vlees warm houdt.
De grill bevatte helaas geen kolen dus het vlees wat hierop lag werd steeds kouder, jammer want koud vlees is niet waarvoor ik kwam.
Gedurende de eerste 2 uren was het warm in de zaak, rond 9:45 is waarschijnlijk een omslagpunt en wil men rond 22:00 de zaak leeg hebben en de airco ging aan op standje vrieskist en het werd onaangenaam koud in de zaak waarop wij maar af te rekenen en een warmer onderkomen te zoeken.
Jammer jammer dat het zo gegaan is na het uiterst positieve bezoek van de 1e keer.
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Vier jaar geleden at ik hier coor het laatst en ik bleef het restaurant maar aanraden en sinds van de week wist ik weer waarom. Voor een goed stukje vlees ga je naar La cabaña!
Anneke S.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Heerlijk gegeten met mijn man. Het personeel was erg vriendelijk. We werden snel geholpen en ook de gerechten waren heerlijk. Echt een aanrader!
Denise B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Heerlijk gegeten met mijn vriendinnen. Combinatie van vis en vlees was van top kwaliteit en smaakte heerlijk. Een gezellige avond in een fijne huiselijke sfeer.
Trudi S.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
De kwaliteit van het vlees, en daar gaat het bij de Argentijn toch om, is altijd uitmuntend.
Weer heerlijk gegeten. Het personeel is altijd vriendelijk!