La Cabana

Meer informatie over restaurant La Cabana

• Af te huren , Airconditioning
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Vier jaar geleden at ik hier coor het laatst en ik bleef het restaurant maar aanraden en sinds van de week wist ik weer waarom. Voor een goed stukje vlees ga je naar La cabaña!
Anneke S.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Heerlijk gegeten met mijn man. Het personeel was erg vriendelijk. We werden snel geholpen en ook de gerechten waren heerlijk. Echt een aanrader!
Denise B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Heerlijk gegeten met mijn vriendinnen. Combinatie van vis en vlees was van top kwaliteit en smaakte heerlijk. Een gezellige avond in een fijne huiselijke sfeer.
Trudi S.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
De kwaliteit van het vlees, en daar gaat het bij de Argentijn toch om, is altijd uitmuntend.
Weer heerlijk gegeten. Het personeel is altijd vriendelijk!
Huis03 .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Heerlijk met ons vijven gegeten! 3x ossehaas met gamba's, 1x 3 soorten steaks en 1 pepersteak. Alles lekker mals, goed gekruid - gewoon super!
Melissa O.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Heb hier gister avond heerlijk gegeten me me vader alles was goed verzorgd en de bediening was perfect, we zijn zeker van plan om daar binnen kort weer lekker uit eten te gaan
Samantha D.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
goed restaurant kom er al jaren, nu ook mijn vriend uit Eindhoven kennis laten maken met jullie.
mijn favoriet is de ossenhaas met championsaus
Maurice E.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
dit restaurant behoeft eigenlijk geen uitleg
ik heb op een hoop plekken ossehazen gegeten maar als je dan bijv in portugal weer eens een ossehaas besteld dan is het vaak teleurstelling omdat je gewoon gruwelijk verwend ben door La Cabana vlees.
Voor de mensen die hier nog nooit gegeten hebben..ik zou het snel maar eens doen.
Sfeervol restaurant met leuke bediening en twee top koks die je stukje vlees bijna hemels maken.
Hij staat bij ons mininaal 2 x per maand op de agenda
eigenlijk de standaard combinatie Ossehaas Grande met championsaus en twee patat met (rode) kruiden ...heeeeerlijk!!!!!
Elvira B.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Afgelopen zondag hier gegeten voor mijn vaders verjaardag.
Eten was geweldig maar dat wisten wij al omdat wij hier vaker komen.
Wij hebben ook onze bruiloft hier gevierd was ook super geregeld.
Eigenaar heeft ook altijd tijd voor je
Al met al een toptent waar wij graag zullen blijven komen.
Extra aanrader de ossenhaas met champignons voortreffelijk!!!!
Carodebruyn .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
Ik ga vaak samen met men ouders en men vriendin eten bij la cabana niet alleen omdat het eten ontzettend lekker maar ook omdat het altijd super gezellig is de service is snel en alle werknemers erg vriendelijk
Als ik en keuze zou moeten maken voor mijn favoriete gerecht zou dat toch de zoute sparerib''s zijn of de ribeye kort om een echte aanrader
Roland B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Na de vele goede berichten op IENS besloten hier eens te eten. Tja, ik klaag niet snel en zal dat ook nu niet doen, maar lyrisch kan ik er niet over zijn. Bediening is vlot maar ZO snel je 400 grams steam op tafel is wel erg snel. Broodmandje was nog nauwelijks aangebroken. Het vlees was goed, daar valt niets op aan te merken. Maar de sfeer, in andere berichten zo de hemel in geprezen. Een 8-track met bekende deuntjes, iets te felle verlichting en vooral: een chef/eigenaar die zonder blik op zijn klanten aan een tafeltje gaat zitten rekenen. Als er IETS is wat ik al klant NOOIT zal begrijpen is het die insteek. Je restaurant is je huiskamer, daar ontvang je je klanten, dat gebruik je niet als kantoor. Ik zie de hele dag al mensen dien zitten te rekenen achter een bureau. In een restaurant doe je dat niet. Met 30 euro p/p voor het vlees (geeft niks ik betaal graag het dubbele als het moet) verwacht je gewoon een andere service. Wilt u nog een koffie? Is er nog iets wat wij voor u kunnen doen? Eenvoudige vragen die niet gesteld werden. onze fout, volgende keer weer ergens anders. Het zal aan ons liggen want de overige verslagen zijn zeer positief.
Maria C.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Ossehaas. Een culinair orgasme. Durf nergens anders meer een ossenhaas te bestellen. Personeel/Eigenaar zeer maar dan ook zeer professioneel en vooral vriendelijk.
Liona .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Dinsdag avond heerlijk hier gegeten!
Een mixgrill voor twee met een heerlijk ijsje als toetje de Copa Cordoba mmmm.
Een fijne avond genoten was ook aardig druk voor een doordeweekse dag !
Voor een fijne avond met heerlijk eten en genot van de mooie muziek maakt het compleet.
Zeker een aanrader!
Ons zien jullie snel weer terug.
Ryan B.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Heerlijk! Ik ben afgelopen zaterdag wezen eten Bij een van mijn favoriete restaurants! Het eten is echt top! De bediening vind ik ook echt sfeervol en je kan daar een gezellig praatje mee maken! Ik kan dit restaurant echt aanraden aan een van de vele vleeseters! Top!!
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Op ziekenbezoek in Hellevoetsluis dus even op zoek naar een restaurantje via Iens. Restaurant ligt in woonwijk. Klein typisch Argentijnse inrichting. Wat opviel is dat de afzuiging niet goed werkte, de rook sloeg ietwat op je keel. We bestelden allemaal de Spareribs La Cabana. Wat me wat tegenviel is de interesse/liefde voor het vak. Er werd bediend maar niet meer dan dat. Drankjes en eten worden neer gezet, formele "heeft het gesmaakt". Het is jammer dat de dame ons niet verleidde tot het nemen van een gemeld voorafje om met zijn allen te delen bijvoorbeeld. Vooraf kregen we een mandje warm Turks brood met kruidenboter. Spareribs waren goed, kan niet anders zeggen. Garnituur naar keuze, friet/gebakken aardappels, salade en sausjes. Mayonaise stond waarschijnlijk al een paar uur onafgedekt klaar, moest laagje even wegroeren. Knoflooksaus ietwat muffig. We hadden niet veel tijd dus geen toet maar eerlijk gezegd werden we er niet echt toe verleid. Na vragen rekening kwamen er 3 personen nog vragen of we een nagerecht wilden. Toen maar zelf opgestaan om af te gaan rekenen. Wij waren niet erg onder de indruk/niet zoals velen in ieder geval. Misschien dat we ietwat verwend zijn.
Shalena .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Kom er al jaren en wat me voornamelijk opvalt is dat het restaurant bijna altijd vol geboekt is, ook op de normaal gesproken minder drukke door de weekse dagen, niet gek natuurlijk, geen massale tent maar compact sfeervol, vriendelijke bediening en top vlees. We bestellen altijd wel iets van de grill, het vlees van gras koeien wordt vanuit Argentinië ingevlogen, en is niet bevroren geweest als het voor jou op de grill wordt gelegd, en dat proef je! Zelf een liefhebber van lamsvlees, deze komt uit Nieuw Zeeland die bekend staat om hun hoge kwaliteit lamsvlees. Het gras in Nieuw Zeeland krijgt, omdat het een eiland is, continu damp van de Pacifische oceaan. Het gras is daardoor van uitstekende kwaliteit en dat proef je terug in het lamsvlees. Doordat de lammeren uitsluitend buiten in alle vrijheid en rust opgroeien is het vlees van uitzonderlijke kwaliteit, zacht , heeft een bijzondere subtiele smaak en constante kwaliteit. Ben je niet zo van vlees dan zijn de gamba's een aanrader. Hoop in de toekomst dat ze de kaart met wat biologische keuzes uit breiden. Ben je in de buurt? Tijdig bellen en niet missen!
Sharon74 .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Vandaag weer heerlijk gegeten bij la cabana. De Ossehaas met champignonesaus is echt een aanrader!!!!! Dat is zo verschrikkelijk lekker! Echt heel lekker!!!! Het personeel is super vriendelijk en de eigenaar is ook heel vriendelijk. La Cabana is echt de beste restaurant van Hellevoetsluis en omstreken. We komen weer heel snel terug. Super!!!!!
Jurjen T.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Zaterdagavond hier gegeten samen met mijn vrouw. Het voorgerecht, empanada's en chorizo's vielen erg tegen, niet huis gemaakt, niets Argentijns aan en saus uit een fles. Advies van het bedienend personeel "u kunt het volgende keer met de saus apart bestellen" Jammer! Want het hoofdgerecht was uitstekend. Als we terug komen, komen we voor het vlees!
Loesss2 .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Ben hier laatst weer geweest met familie en we waren weer allemaal erg tevreden. Ikzelf had de empenades als voorgerecht genomen die me erg bevielen! Verder een heerlijk stuk vlees als hoofdgerecht. Vriendelijk personeel met goeie service en een leuke sfeer in het zaakje. Echte aanrader!
Froukejansen .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Ik kom al jaren met mijn gezin bij dit restaurant, tot op de dag van vandaag is al het eten heerlijk en de bediening uiterst vriendelijk.

Mijn favoriete gerecht is toch wel de argentijnse ossehaas met chilisaus, een echt aanrader!