La Cabana

Jouw recensie over het restaurant La Cabana

Danielle T.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Eten was top
Spare ribs en entrecote super
Alleen personeel matig
Geen gedag bij weg gaan jammer
Maar komen toch terug .
Brord D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Ik heb hier heerlijk gegeten vanavond. Het vlees was echt het beste wat ik in tijden gegeten heb. De aardappels waren heerlijk!! Je proeft dat alles verg gemaakt is. Goede atmosfeer met heel vriendelijk personeel. Wil je een leuke avond uit met lekker eten ga je hier naar toe.
Chris B.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Bezoek dd 22-07-2017
Dit was ons 2e bezoek aan dit restaurant, en het is dit keer een tegenvaller.
Wij hadden geboekt voor een 2e zitting waarbij je om 7:30 wordt verwacht.
Tafel stond klaar, maar was nog wel plakkerig.
De bediening was prettig ongedwongen.
Wij bestellen een vleesassortiment voor 4 personen deze wordt op een grill aan tafel gebracht, de bedoeling van zo'n grill aan tafel is dat je minimaal mag verwachten dat deze het vlees warm houdt.
De grill bevatte helaas geen kolen dus het vlees wat hierop lag werd steeds kouder, jammer want koud vlees is niet waarvoor ik kwam.
Gedurende de eerste 2 uren was het warm in de zaak, rond 9:45 is waarschijnlijk een omslagpunt en wil men rond 22:00 de zaak leeg hebben en de airco ging aan op standje vrieskist en het werd onaangenaam koud in de zaak waarop wij maar af te rekenen en een warmer onderkomen te zoeken.
Jammer jammer dat het zo gegaan is na het uiterst positieve bezoek van de 1e keer.
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Vier jaar geleden at ik hier coor het laatst en ik bleef het restaurant maar aanraden en sinds van de week wist ik weer waarom. Voor een goed stukje vlees ga je naar La cabaña!
Anneke S.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Heerlijk gegeten met mijn man. Het personeel was erg vriendelijk. We werden snel geholpen en ook de gerechten waren heerlijk. Echt een aanrader!
Denise B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Heerlijk gegeten met mijn vriendinnen. Combinatie van vis en vlees was van top kwaliteit en smaakte heerlijk. Een gezellige avond in een fijne huiselijke sfeer.
Trudi S.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
De kwaliteit van het vlees, en daar gaat het bij de Argentijn toch om, is altijd uitmuntend.
Weer heerlijk gegeten. Het personeel is altijd vriendelijk!
huis03 .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Heerlijk met ons vijven gegeten! 3x ossehaas met gamba's, 1x 3 soorten steaks en 1 pepersteak. Alles lekker mals, goed gekruid - gewoon super!
Melissa O.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Heb hier gister avond heerlijk gegeten me me vader alles was goed verzorgd en de bediening was perfect, we zijn zeker van plan om daar binnen kort weer lekker uit eten te gaan
Samantha D.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
goed restaurant kom er al jaren, nu ook mijn vriend uit Eindhoven kennis laten maken met jullie.
mijn favoriet is de ossenhaas met championsaus
Maurice E.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
dit restaurant behoeft eigenlijk geen uitleg
ik heb op een hoop plekken ossehazen gegeten maar als je dan bijv in portugal weer eens een ossehaas besteld dan is het vaak teleurstelling omdat je gewoon gruwelijk verwend ben door La Cabana vlees.
Voor de mensen die hier nog nooit gegeten hebben..ik zou het snel maar eens doen.
Sfeervol restaurant met leuke bediening en twee top koks die je stukje vlees bijna hemels maken.
Hij staat bij ons mininaal 2 x per maand op de agenda
eigenlijk de standaard combinatie Ossehaas Grande met championsaus en twee patat met (rode) kruiden ...heeeeerlijk!!!!!
Elvira B.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Afgelopen zondag hier gegeten voor mijn vaders verjaardag.
Eten was geweldig maar dat wisten wij al omdat wij hier vaker komen.
Wij hebben ook onze bruiloft hier gevierd was ook super geregeld.
Eigenaar heeft ook altijd tijd voor je
Al met al een toptent waar wij graag zullen blijven komen.
Extra aanrader de ossenhaas met champignons voortreffelijk!!!!
Carodebruyn .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
Ik ga vaak samen met men ouders en men vriendin eten bij la cabana niet alleen omdat het eten ontzettend lekker maar ook omdat het altijd super gezellig is de service is snel en alle werknemers erg vriendelijk
Als ik en keuze zou moeten maken voor mijn favoriete gerecht zou dat toch de zoute sparerib''s zijn of de ribeye kort om een echte aanrader
Maria C.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Ossehaas. Een culinair orgasme. Durf nergens anders meer een ossenhaas te bestellen. Personeel/Eigenaar zeer maar dan ook zeer professioneel en vooral vriendelijk.
liona .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Dinsdag avond heerlijk hier gegeten!
Een mixgrill voor twee met een heerlijk ijsje als toetje de Copa Cordoba mmmm.
Een fijne avond genoten was ook aardig druk voor een doordeweekse dag !
Voor een fijne avond met heerlijk eten en genot van de mooie muziek maakt het compleet.
Zeker een aanrader!
Ons zien jullie snel weer terug.
Ryan B.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Heerlijk! Ik ben afgelopen zaterdag wezen eten Bij een van mijn favoriete restaurants! Het eten is echt top! De bediening vind ik ook echt sfeervol en je kan daar een gezellig praatje mee maken! Ik kan dit restaurant echt aanraden aan een van de vele vleeseters! Top!!
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Op ziekenbezoek in Hellevoetsluis dus even op zoek naar een restaurantje via Iens. Restaurant ligt in woonwijk. Klein typisch Argentijnse inrichting. Wat opviel is dat de afzuiging niet goed werkte, de rook sloeg ietwat op je keel. We bestelden allemaal de Spareribs La Cabana. Wat me wat tegenviel is de interesse/liefde voor het vak. Er werd bediend maar niet meer dan dat. Drankjes en eten worden neer gezet, formele "heeft het gesmaakt". Het is jammer dat de dame ons niet verleidde tot het nemen van een gemeld voorafje om met zijn allen te delen bijvoorbeeld. Vooraf kregen we een mandje warm Turks brood met kruidenboter. Spareribs waren goed, kan niet anders zeggen. Garnituur naar keuze, friet/gebakken aardappels, salade en sausjes. Mayonaise stond waarschijnlijk al een paar uur onafgedekt klaar, moest laagje even wegroeren. Knoflooksaus ietwat muffig. We hadden niet veel tijd dus geen toet maar eerlijk gezegd werden we er niet echt toe verleid. Na vragen rekening kwamen er 3 personen nog vragen of we een nagerecht wilden. Toen maar zelf opgestaan om af te gaan rekenen. Wij waren niet erg onder de indruk/niet zoals velen in ieder geval. Misschien dat we ietwat verwend zijn.
Shalena .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Kom er al jaren en wat me voornamelijk opvalt is dat het restaurant bijna altijd vol geboekt is, ook op de normaal gesproken minder drukke door de weekse dagen, niet gek natuurlijk, geen massale tent maar compact sfeervol, vriendelijke bediening en top vlees. We bestellen altijd wel iets van de grill, het vlees van gras koeien wordt vanuit Argentinië ingevlogen, en is niet bevroren geweest als het voor jou op de grill wordt gelegd, en dat proef je! Zelf een liefhebber van lamsvlees, deze komt uit Nieuw Zeeland die bekend staat om hun hoge kwaliteit lamsvlees. Het gras in Nieuw Zeeland krijgt, omdat het een eiland is, continu damp van de Pacifische oceaan. Het gras is daardoor van uitstekende kwaliteit en dat proef je terug in het lamsvlees. Doordat de lammeren uitsluitend buiten in alle vrijheid en rust opgroeien is het vlees van uitzonderlijke kwaliteit, zacht , heeft een bijzondere subtiele smaak en constante kwaliteit. Ben je niet zo van vlees dan zijn de gamba's een aanrader. Hoop in de toekomst dat ze de kaart met wat biologische keuzes uit breiden. Ben je in de buurt? Tijdig bellen en niet missen!
Sharon74 .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Vandaag weer heerlijk gegeten bij la cabana. De Ossehaas met champignonesaus is echt een aanrader!!!!! Dat is zo verschrikkelijk lekker! Echt heel lekker!!!! Het personeel is super vriendelijk en de eigenaar is ook heel vriendelijk. La Cabana is echt de beste restaurant van Hellevoetsluis en omstreken. We komen weer heel snel terug. Super!!!!!
Jurjen T.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Zaterdagavond hier gegeten samen met mijn vrouw. Het voorgerecht, empanada's en chorizo's vielen erg tegen, niet huis gemaakt, niets Argentijns aan en saus uit een fles. Advies van het bedienend personeel "u kunt het volgende keer met de saus apart bestellen" Jammer! Want het hoofdgerecht was uitstekend. Als we terug komen, komen we voor het vlees!