La Cabaña Argentina

Roode Steen 2 1621 CV Hoorn Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 40€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Dame Blanche
      Tarta de Chocolate
      Dulce de leche

Over het restaurant La Cabaña Argentina

Stoere steak in een sfeervolle setting

Op een pittoresk hoekje van de straat, in het centrum van Hoorn, is dit gezellige restaurant gevestigd. Het zal je, gegeven de naam, niet verrassen welke wereldkeuken hier de boventoon voert. Heerlijke Argentijnse gerechten worden met eindeloze passie bereid en zullen jou ongetwijfeld laten watertanden. Als jij houdt van een goed stukje vlees met een mooie passende wijn, dan ben je hier helemaal aan het juiste adres. Je bent ook van harte welkom voor het zakelijke diner!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant La Cabaña Argentina

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag vanaf 17:00 tot 23:00

6,6

Jouw recensie over het restaurant La Cabaña Argentina

Ingeborg V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Na een dagje Hoorn zijn we bij La Cabaña Argentina binnen gestapt. Na een hartelijk ontvangst van de eigenaar heeft hij ons met passie het menu uitgelegd. Kleine aanpassing aan het menu was geen enkel probleem. Als voorgerecht hadden we huisgemaakte goulashsoep. Heerlijk! Als hoofdgerecht hadden we de lendebiefstuk van de houtskool grill. Vol van smaak en zo mals dat je hem bijna door een rietje kon zuigen! Als toetje een truffel taart en dame blanche. Jammie! Een perfecte afsluiting van het diner. Het is dat we in Zeeland wonen, maar zijn we weer in de buurt komen we zeker weer langs!!
Nathalie D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Bij binnenkomst flink spinnenweb bij onze tafel, zelf weggehaald.
Voorgerecht werd eerst verkeerd gebracht, daarna kwam het juiste voorgerecht dat er behoorlijk aangebrand uitzag. Ik heb veel van de chorizo worstjes weggesneden.
De kelner stond alleen en deed eeg zijn best.
Mijn tafelgenoot had inmiddels het voorgerecht al.
Rode huiswijn was niet voorradig, alternatief werd geboden, was niet mijn smaak.
De rosé smaakte goed.
Daarna meerdere keren geprobeerd contact te maken met de kelner, keek niet, dit was om het hoofdgerecht te bestellen.
De biefstuk was heerlijk mals.
Er zou alleen patat bij geserveerd worden tot onze blijdschap kwam er ook salade.
Dessert viel tegen.
Er stond truffels, was een soort truffelgebak. Verse muntthee was niet voorradig.
Na
Marco K.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Het eten was matig ! De prijzen van de gerechten op de kaart zijn goedkoper , dan de AH actie prijs . Zij rekenen 38 € voor de gerechten . Je mag niet zelf kiezen ,cappartio+ lendenbiefstuk + Dame blanche = bij elkaar 32,50€ .
Dus zit je nog duurder te eten .
Wij kregen alleen vlees en aardappelen. Dat was het.!!!!
Dus let op de prijzen .
Dit zou gecompenseerd moeten worden .!!
Marlies D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Bij La Cabana Argentina gegeten met een deal van de WF Deals. Zeer tevreden over hoe het eten eruit zag en hoe het smaakte ook natuurlijk. De sfeer die er hing was gezellig en wij werden goed ontvangen door het personeel. Het personeel was ook zeer vriendelijk. Ik ga hier zeker vaker heen.
Tamira V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Geweldige bediening. Heerlijke biefstuk en voorgerecht. Wij komen zeker terug.
Saskia K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Het eten was prima, inrichting erg sober
Jammer geen zeep en geen handdoek in dames toilet.
Service prima
Iens had wel verkeerde info op internet staan hoofdgerecht was alleen vlees en zeker geen kip of vis !!! Maar ik kreeg toch vis dus service was prima
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Afgelopen zaterdag hier gegeten met mijn partner. De vorige keer was een lichte teleurstelling, maar we gaven het nog een kans. Helaas voldeed het deze keer ook niet aan onze verwachtingen.

Het vlees bestelden we medium maar was net al de vorige keer rare en nog koud in de kern. Het kwam ook erg snel op tafel. Kennelijk gaat het vlees rechtstreek uit de koeling op de grill en vervolgens wordt het meteen uitgeserveerd, zonder eerst te laten rusten.

Verder waren er nog wat zaken aan te merken maar ik laat het hier even bij. De eigenaar is een gastvrije en vriendelijke man maar er zit weinig passie in de keuken. Zonde van zo´n leuk tentje op zo´n mooie locatie.
Cora V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Vriendelijk personeel. Hier en daar ontbrak het aan de ' finishing touch'.
ZIna55 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Bij het bekijken van de site viel mij op dat een voorgerecht 8,75 euro kost, een hoofdgerecht 15,75 euro en een nagerecht maximaal 4,50 euro. Totaal dus 29,00 €. Ik vind het dus heel raar dat voor de AH Restaurantactie het keuzemenu 38,95 euro kost. Voor mij een reden om hier NIET te gaan eten. De keuze valt dus op een ander restaurant voor de AH Restaurantactie. Dit kost La Cabeña Argentina dus klanten. En ook voor een volgende keer.
Nils N.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Er een dagje op uit & leuk eens eten in oude centrum van Hoorn. Via AH actie dit restaurant geboekt. Menu voor € 38,95, maar wat we kregen kost volgens de kaart maximaal zo'n € 25 en dat is al aan de prijs.
Het gebodene staat absoluut niet in verhouding tot deze prijs. Vooraf een middelmatige carpaccio met zoetige dressing. Hoofd een -eerlijk is eerlijk- smakelijke entrecote, met matige frietjes. Op de vraag zit er verder niets bij, mayonaise en een salade bij moeten bestellen én betalen. Salade voor € 5,50, groot bord met harde stukken sla, drie schijfjes komkommer, 3 stukjes waterige tomaat, een handvol maïskorrels uit blik en een paar druppels van dezelfde zoetige dressing. Dessert een niet bijzondere dulche de leche. Presentatie van alles bijzonder ongeïnspireerd. Een teleurstelling!
Bea E.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Op 26 juli hier gegeten met de AH korting, waardoor het tweede driegangen menu ( € 38,95) gratis aangeboden wordt.
Het driegangenmenu dat werd geserveerd voldeed niet aan onze verwachtingen. Dit had met name te maken met het hoofdgerecht dat bestond uit een entrecote met patat. Geen groenten als bijgerecht. Daarom sla als bijgerecht erbij gekocht. Dit werd een hoop sla op een bord zonder bestek met 3 schijfjes tomaat en 3 schijfjes komkommer en een handvol mais waarvoor € 5.50 op de rekening stond. Als je de gerechten apart van de kaart had gekozen was je goedkoper uit geweest dan het driegangen menu dat werd geserveerd. Dit hebben wij nog nooit eerder meegemaakt bij de eerdere AH acties.
W.J. P.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Bij ons bezoek had La Cabana een desastreus personeelsgebrek. Hulde aan buurman en buurvrouw die een handje toestaken en de schade beperkten. Dat riep sympathie op, maar zo houd je een restaurant niet overeind!
Henny S.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Fantastisch, eerlijk eten. Geen kunstmatige toevoegingen o.i.d. De aankleding van het restaurant zou wat vriendelijker en uitnodigender kunnen. Neem de moeite om daar doorheen te kijken en geniet van het goede eten en de uitermate gastvrije eigenaar.
J.L. J.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Eigenaar gaf aan bij het afrekenen dat hij geen contcact kon maken via het Halmarkpasje en dat we contant moesten afrekenen. Hij zou het contact in orde maken ,zodat we later met het afrekenbewijs terug moesten komen zodat we ons geld zouden krijgen. Tot heden nog niets ontvangen. Zou op ons bankrekening gestort worden die wij hebben op gegeven..
U begrijpt wij zijn achteraf niet zo blij met het pasje. Vr,groet, J.L.Jillings
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Nu twee keer geweest hier, afgelopen najaar voor het eerst. Toen was de bediening een beetje knullig maar wel vriendelijk. De mix grill voor 2 personen was fantastisch. We waren lange tijd de enige gasten en dat is wel oncomfortabel. De presentatie van de gerechten was minimaal maar wel heerlijk vlees en perfect gegaard. Daar kom je voor. De (rode) wijn was matig van kwaliteit.

Kort geleden weer terug geweest, het zat nu lekker vol en er liep jonge, professionele bediening rond. Ik had een kogelbiefstuk van 500 gram besteld maar ipv medium kreeg ik 'm rare en dat was wel heel jammer. Verder was het goed vlees en mijn gezelschap was ook tevreden. Wederom een leuke avond gehad en nog een leuke korting verkregen door reserveren via Iens.

De entourage en presentatie van de gerechten en bijgerechten stelt niet veel voor maar daarvoor moet je hier ook niet komen. Het draait echt om het vlees. En dat is gewoon goed. We gaan zeker nog een keer terug naar dit restaurant.
Maria Elizabeth V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Heerlijk gegeten echt super avond gehad
Margreet S.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Hele vriendelijke en welwillende bediening.
Gabriel D.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
salade was erg pover, ossenhaas had uiterlijk van biefstuk maar was wel erg smakelijk, maar terugkomen doen we hier niet
Ed D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Goed gegeten, jammer dat het zo rustig was waardoor je erg snel je eten kreeg. Verder prima restaurant en voor herhaling vatbaar.
Natasha P.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Eten was heerlijk en snel geserveerd en bediening was aardig.
We zullen zeker nog een keer terugkomen.
Misschien wat meer variatie bij voor en nagerecht