La Cabaña Argentina

Roode Steen 2 1621 CV Hoorn Nederland Kaart

Over het restaurant La Cabaña Argentina

Stoere steak in een sfeervolle setting

Op een pittoresk hoekje van de straat, in het centrum van Hoorn, is dit gezellige restaurant gevestigd. Het zal je, gegeven de naam, niet verrassen welke wereldkeuken hier de boventoon voert. Heerlijke Argentijnse gerechten worden met eindeloze passie bereid en zullen jou ongetwijfeld laten watertanden. Als jij houdt van een goed stukje vlees met een mooie passende wijn, dan ben je hier helemaal aan het juiste adres!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant La Cabaña Argentina

Maandag t/m zondag vanaf 16:30

Jouw recensie over het restaurant La Cabaña Argentina

epietersen P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Leuke vlotte bediening. Het all you can eat concept werd een beetje ingewikkeld uitgelegd maar is op zich uitstekend voor mensen die meer dan gemiddeld willen eten. Anders kun je net zo goed kiezen uit de gewone menukaart. Ga niet in de buurt van een raam zitten, is te koud in deze periode van het jaar. Dit restaurant ga ik zeker nog een keer bezoeken.
Mariska R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Nieuw concept, wat nog verbeterd kan worden. Kwaliteit van het eten was erg goed! Je merkt dat er nog gezocht wordt naar de juiste balans. Het is een all-you-can-eat concept, maar de gerechten zijn veel te groot (volledige hoofdgerechten). Soms wat langer wachten dan gewenst, maar hierdoor kan het eten wel goed zakken. Eigenaar kwam aan het eind van de avond netjes vragen wat onze verbeterpunten waren, ze zijn druk bezig met het verfijnen van het concept. Nogmaals, aan de kwaliteit van het eten heeft het zeker niet gelegen, alles wordt vers gemaakt. Al met al een super leuke avond gehad.
raimondo L.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Het all you can eat concept geprobeerd waar het restaurant onlangs mee is gestart. We hebben erg genoten van de heerlijke gerechten, een variatie van vlees en vis, die werden geserveerd. Het duurde wel wat langer maar de porties en de kwaliteit logen er niet om. Service was ook top. Al met al een geslaagde avond onder het genot van een lekkere huiswijn (malbec). Zeker een aanrader. Wij komen hier graag terug
Richard0968 .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Buitengewoon goed gegeten. We zijn zeer kritisch en hebben op het eten werkelijk niets aan te merken biefstuk goed mals vriendelijke ober die ook het eten bereide, later komt er ook een serveerster ook vriendelijk wij waren vroeg ik denk dat de kok toen alleen was maar perfect op tijd Alles klaar top en gelijk geserveerd voor meerdere personen,
Richard P.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Net thuis van een heerlijk avondje uit. La Cabaña Argentina is echt een aanrader. Heerlijk eten met bijzonder vriendelijk en zeer behulpzaam personeel. Ook de keuze is ruim te noemen. Wij gaan er zeker weer heen. En dan gaan we meteen voor de eerste plaats
Hetty V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
We zijn met een groep van 5 personen hier gaan eten. Vriendelijke mensen, goede service en betaalbaar.
Een van ons had eten gekregen wat niet naar verwachting was, met excuus werd het opnieuw gemaakt in de
keuken, Netjes en snel opgelost.
Zeker voor herhaling vatbaar.

Groeten
Mevrouw Veldman
M H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Kwalitatief zeer goed eten, een echte aanrader. Hele lieve mensen, doen echt ontzettend hun best.
Anne H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Hele gezellige echt Argentijnse sfeer, ontzettend aardig bediening en onwijs lekker gegeten!! Een echte aanrader: empanadas als voorgerecht. Overheerlijk!
Bart H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Al 4 keer gegeten bij dit restaurant, voortreffelijk eten en een geweldige service! Echte aanrader voor wie van goed vlees houdt.
Patricia W.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Wij zijn hier nu voor de 3e x en hebben wederom heerlijk gegeten.. eigenaar en personeel is heel vriendelijk naar zijn gasten.. Wij komen hier graag weer terug..Kwaliteit van het vlees is uitstekend!!
E T.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Prima vlees, mooie locatie, vriendelijke bediening met goed advies.
In het centrum van Hoorn, naast het West Fries-museum en op loopafstand van de haven en het station.
Lois R.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Super mals vlees, aardige eigenaar en super goede bediening. Het plekje op terras was klein en een beetje ongezellig. Als de eigenaar daar wat aan doet, dan lok je zeker meer mensen naar je restaurant. Want de eerste indruk is het belangrijkst.
Maria B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Heerlijk vlees van de gril, super mals en goed van smaak! Aardige bediening ook heel attent!
Na telefonisch contact te hebben gezocht en er nog niet werd opgenomen via Iens geboekt.
Werden toen daarna toch nog gebeld.
isabelgwen .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
de bediening was fantastisch we werden snel geholpen en er hing een fijne sweer.
het eten was wel oke het had alleen niet de wauw factor
Chris J.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Vandaag hebben we gegeten bij lacabana argentina, ik had zelf de spareribs de botten trok je zo uit het vlees echt heerlijk zacht.
Mijn vriendin had de bife de ancho een rib-eye met chimichurry.
De sfeer is volkomen argentijns we werden perfect bediend en omdat wij de laatste waren hebben we van de eigenaar een argentijnse likeur van het huis gekregen.
Kort gezegd: heerlijk gegeten een vriendelijke bediening en een afsluiting waar je jaloers op kan zijn.
Wij komen hier zeker vaker terug.
Alex D.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Het eten is de hoofdzaak en de entourage er omheen leidt daar niet vanaf. Vriendelijke bediening en el patron komt zelf informeren of het smaakt en dat deed de mixed grill; diverse soorten mals vlees op houtskool geroosterd. Heerlijk!
MClayton .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Op uitnoding samen met vrienden gegeten. Oogt als een relaxt restaurant met terras. Net buiten de zon in de avond, maar geen probleem verder. De bediening is heel vriendelijk en adrem. Het eten vond ik teleurstellend. Ons gezelschap had lam, spareribs en lendebiefstuk. De biefstuk is goed, wordt prima gegrild. Deze mag iets gelijkmatig gegaard worden. Spareribs gaar, komt goed van het bot. Voor de rest smaakt het naar varkensvlees en ietwat droog, dat is het. Normaliter krijg je sausjes bij je spareribs, maar hier niet. En deze hadden het echt nodig…Lijkt mij op “gekruid” ingekocht en bespaart op de aanschaf. Lamskoteletten ook niet echt gekruid. Gepofte aardappel te lang in de oven denk ik, verder wordt deze bedolven onder creme fraiche en te lang in de oven. Doe er wat bieslook over ofzo en minder cremok weinig aan, en was nog koud van koelkast…

Echt zonde, want Argentijns kan zo lekker zijn. Miss maar beperken tot biefstuk. Want die was goed. Verder verbaast mij het hoge cijfer op iens, maar bij doorklikken zie ik dat het over het algemeen recensies zijn van personen waarvan het lijkt of ze eee fraiche. Friet, simpel, dieprvries friet. In de salade zit o.a. wortel en champignon uit blik/pot. Kan echt niet in mijn optiek. Voor de rest werd de biefstuk gererveerd, naar wens, met chimichuri. On account speciaal hebben opgezet voor dit restaurant. Maar dat is speculatie… Het valt mij alleen op.
Arja-- .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Bij de ingang stond op het bord een compleet menu voor €19,50 dat hebben we gekozen. We kregen echt een flinke gegrilde lendebiefstuk , lekkere krokante patat en toetje naar keus. De chocoladetaart was heel luchtig en lekker en de dame blance zag er ook heerlijk uit. Lortom echt een aanrader. Geen spijt dat we voor dit restaurant gekozen hebben en de prijs viel me 100% mee. Helaas kregen we geen likeurtje maar een snoepje bij het weggaan maar dit lag misschien aan het feit dat mijn duidelijk zwangere dochter ons vergezelde.
wjvdb .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Heerlijk vlees met gegrilde groenten en een een prima maiskolf. Gewoon goed eten.
Bediening met een glimlach in een rustige omgeving.
Astrid L.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Wij hebben het menu genomen van €19,50. Erg goed! De carpaccio vooraf was heerlijk, goed van smaak en een bescheiden dressing. De Lendebiefstuk was super mals en heerlijk op de grill klaargemaakt! Top. Daarbij hadden we sauzen en ook deze goed van smaak.