La Cabaña Argentina

Roode Steen 2 1621 CV Hoorn Nederland Kaart

Over het restaurant La Cabaña Argentina

Stoere steak in een sfeervolle setting

Op een pittoresk hoekje van de straat, in het centrum van Hoorn, is dit gezellige restaurant gevestigd. Het zal je, gegeven de naam, niet verrassen welke wereldkeuken hier de boventoon voert. Heerlijke Argentijnse gerechten worden met eindeloze passie bereid en zullen jou ongetwijfeld laten watertanden. Als jij houdt van een goed stukje vlees met een mooie passende wijn, dan ben je hier helemaal aan het juiste adres. Je bent ook van harte welkom voor het zakelijke diner!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant La Cabaña Argentina

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag vanaf 17:00 tot 23:00

Jouw recensie over het restaurant La Cabaña Argentina

J.L. J.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Eigenaar gaf aan bij het afrekenen dat hij geen contcact kon maken via het Halmarkpasje en dat we contant moesten afrekenen. Hij zou het contact in orde maken ,zodat we later met het afrekenbewijs terug moesten komen zodat we ons geld zouden krijgen. Tot heden nog niets ontvangen. Zou op ons bankrekening gestort worden die wij hebben op gegeven..
U begrijpt wij zijn achteraf niet zo blij met het pasje. Vr,groet, J.L.Jillings
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Nu twee keer geweest hier, afgelopen najaar voor het eerst. Toen was de bediening een beetje knullig maar wel vriendelijk. De mix grill voor 2 personen was fantastisch. We waren lange tijd de enige gasten en dat is wel oncomfortabel. De presentatie van de gerechten was minimaal maar wel heerlijk vlees en perfect gegaard. Daar kom je voor. De (rode) wijn was matig van kwaliteit.

Kort geleden weer terug geweest, het zat nu lekker vol en er liep jonge, professionele bediening rond. Ik had een kogelbiefstuk van 500 gram besteld maar ipv medium kreeg ik 'm rare en dat was wel heel jammer. Verder was het goed vlees en mijn gezelschap was ook tevreden. Wederom een leuke avond gehad en nog een leuke korting verkregen door reserveren via Iens.

De entourage en presentatie van de gerechten en bijgerechten stelt niet veel voor maar daarvoor moet je hier ook niet komen. Het draait echt om het vlees. En dat is gewoon goed. We gaan zeker nog een keer terug naar dit restaurant.
Maria Elizabeth V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Heerlijk gegeten echt super avond gehad
Margreet S.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Hele vriendelijke en welwillende bediening.
Gabriel D.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
salade was erg pover, ossenhaas had uiterlijk van biefstuk maar was wel erg smakelijk, maar terugkomen doen we hier niet
Ed D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Goed gegeten, jammer dat het zo rustig was waardoor je erg snel je eten kreeg. Verder prima restaurant en voor herhaling vatbaar.
Natasha P.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Eten was heerlijk en snel geserveerd en bediening was aardig.
We zullen zeker nog een keer terugkomen.
Misschien wat meer variatie bij voor en nagerecht
Natasha P.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Eten was heerlijk en snel geserveerd en bediening was aardig.
We zullen zeker nog een keer terugkomen.
Misschien wat meer variatie bij voor en nagerecht
Yvette R.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
bediening was aardig maar te onervaren
Het vlees was goed maar de extra's daaromheen kon beter
epietersen P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Leuke vlotte bediening. Het all you can eat concept werd een beetje ingewikkeld uitgelegd maar is op zich uitstekend voor mensen die meer dan gemiddeld willen eten. Anders kun je net zo goed kiezen uit de gewone menukaart. Ga niet in de buurt van een raam zitten, is te koud in deze periode van het jaar. Dit restaurant ga ik zeker nog een keer bezoeken.
Mariska R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Nieuw concept, wat nog verbeterd kan worden. Kwaliteit van het eten was erg goed! Je merkt dat er nog gezocht wordt naar de juiste balans. Het is een all-you-can-eat concept, maar de gerechten zijn veel te groot (volledige hoofdgerechten). Soms wat langer wachten dan gewenst, maar hierdoor kan het eten wel goed zakken. Eigenaar kwam aan het eind van de avond netjes vragen wat onze verbeterpunten waren, ze zijn druk bezig met het verfijnen van het concept. Nogmaals, aan de kwaliteit van het eten heeft het zeker niet gelegen, alles wordt vers gemaakt. Al met al een super leuke avond gehad.
raimondo L.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Het all you can eat concept geprobeerd waar het restaurant onlangs mee is gestart. We hebben erg genoten van de heerlijke gerechten, een variatie van vlees en vis, die werden geserveerd. Het duurde wel wat langer maar de porties en de kwaliteit logen er niet om. Service was ook top. Al met al een geslaagde avond onder het genot van een lekkere huiswijn (malbec). Zeker een aanrader. Wij komen hier graag terug
Richard0968 .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Buitengewoon goed gegeten. We zijn zeer kritisch en hebben op het eten werkelijk niets aan te merken biefstuk goed mals vriendelijke ober die ook het eten bereide, later komt er ook een serveerster ook vriendelijk wij waren vroeg ik denk dat de kok toen alleen was maar perfect op tijd Alles klaar top en gelijk geserveerd voor meerdere personen,
Richard P.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Net thuis van een heerlijk avondje uit. La Cabaña Argentina is echt een aanrader. Heerlijk eten met bijzonder vriendelijk en zeer behulpzaam personeel. Ook de keuze is ruim te noemen. Wij gaan er zeker weer heen. En dan gaan we meteen voor de eerste plaats
Hetty V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
We zijn met een groep van 5 personen hier gaan eten. Vriendelijke mensen, goede service en betaalbaar.
Een van ons had eten gekregen wat niet naar verwachting was, met excuus werd het opnieuw gemaakt in de
keuken, Netjes en snel opgelost.
Zeker voor herhaling vatbaar.

Groeten
Mevrouw Veldman
M H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Kwalitatief zeer goed eten, een echte aanrader. Hele lieve mensen, doen echt ontzettend hun best.
Anne H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Hele gezellige echt Argentijnse sfeer, ontzettend aardig bediening en onwijs lekker gegeten!! Een echte aanrader: empanadas als voorgerecht. Overheerlijk!
Bart H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Al 4 keer gegeten bij dit restaurant, voortreffelijk eten en een geweldige service! Echte aanrader voor wie van goed vlees houdt.
Patricia W.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Wij zijn hier nu voor de 3e x en hebben wederom heerlijk gegeten.. eigenaar en personeel is heel vriendelijk naar zijn gasten.. Wij komen hier graag weer terug..Kwaliteit van het vlees is uitstekend!!
E T.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Prima vlees, mooie locatie, vriendelijke bediening met goed advies.
In het centrum van Hoorn, naast het West Fries-museum en op loopafstand van de haven en het station.