La Cabaña Argentina

Roode Steen 2 1621 CV Hoorn Nederland Kaart

Over restaurant La Cabaña Argentina

Stoere steak in een sfeervolle setting

Op een pittoresk hoekje van de straat, in het centrum van Hoorn, is dit gezellige restaurant gevestigd. Het zal je, gegeven de naam, niet verrassen welke wereldkeuken hier de boventoon voert. Heerlijke Argentijnse gerechten worden met eindeloze passie bereid en zullen jou ongetwijfeld laten watertanden. Als jij houdt van een goed stukje vlees met een mooie passende wijn, dan ben je hier helemaal aan het juiste adres!

Meer informatie over restaurant La Cabaña Argentina

Maandag t/m Zondag vanaf 04:30
- Diner vanaf 04:30

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Hetty V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
We zijn met een groep van 5 personen hier gaan eten. Vriendelijke mensen, goede service en betaalbaar.
Een van ons had eten gekregen wat niet naar verwachting was, met excuus werd het opnieuw gemaakt in de
keuken, Netjes en snel opgelost.
Zeker voor herhaling vatbaar.

Groeten
Mevrouw Veldman
Richard P.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Net thuis van een heerlijk avondje uit. La Cabaña Argentina is echt een aanrader. Heerlijk eten met bijzonder vriendelijk en zeer behulpzaam personeel. Ook de keuze is ruim te noemen. Wij gaan er zeker weer heen. En dan gaan we meteen voor de eerste plaats
M H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Kwalitatief zeer goed eten, een echte aanrader. Hele lieve mensen, doen echt ontzettend hun best.
Bart H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Al 4 keer gegeten bij dit restaurant, voortreffelijk eten en een geweldige service! Echte aanrader voor wie van goed vlees houdt.
Anne H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Hele gezellige echt Argentijnse sfeer, ontzettend aardig bediening en onwijs lekker gegeten!! Een echte aanrader: empanadas als voorgerecht. Overheerlijk!
Patricia W.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Wij zijn hier nu voor de 3e x en hebben wederom heerlijk gegeten.. eigenaar en personeel is heel vriendelijk naar zijn gasten.. Wij komen hier graag weer terug..Kwaliteit van het vlees is uitstekend!!
E T.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Prima vlees, mooie locatie, vriendelijke bediening met goed advies.
In het centrum van Hoorn, naast het West Fries-museum en op loopafstand van de haven en het station.
Lois R.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Super mals vlees, aardige eigenaar en super goede bediening. Het plekje op terras was klein en een beetje ongezellig. Als de eigenaar daar wat aan doet, dan lok je zeker meer mensen naar je restaurant. Want de eerste indruk is het belangrijkst.
M.c.j.bouwman .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Heerlijk vlees van de gril, super mals en goed van smaak! Aardige bediening ook heel attent!
Na telefonisch contact te hebben gezocht en er nog niet werd opgenomen via Iens geboekt.
Werden toen daarna toch nog gebeld.
Isabelgwen .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
de bediening was fantastisch we werden snel geholpen en er hing een fijne sweer.
het eten was wel oke het had alleen niet de wauw factor
Chris J.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Vandaag hebben we gegeten bij lacabana argentina, ik had zelf de spareribs de botten trok je zo uit het vlees echt heerlijk zacht.
Mijn vriendin had de bife de ancho een rib-eye met chimichurry.
De sfeer is volkomen argentijns we werden perfect bediend en omdat wij de laatste waren hebben we van de eigenaar een argentijnse likeur van het huis gekregen.
Kort gezegd: heerlijk gegeten een vriendelijke bediening en een afsluiting waar je jaloers op kan zijn.
Wij komen hier zeker vaker terug.
Alex D.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Het eten is de hoofdzaak en de entourage er omheen leidt daar niet vanaf. Vriendelijke bediening en el patron komt zelf informeren of het smaakt en dat deed de mixed grill; diverse soorten mals vlees op houtskool geroosterd. Heerlijk!
MClayton .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Op uitnoding samen met vrienden gegeten. Oogt als een relaxt restaurant met terras. Net buiten de zon in de avond, maar geen probleem verder. De bediening is heel vriendelijk en adrem. Het eten vond ik teleurstellend. Ons gezelschap had lam, spareribs en lendebiefstuk. De biefstuk is goed, wordt prima gegrild. Deze mag iets gelijkmatig gegaard worden. Spareribs gaar, komt goed van het bot. Voor de rest smaakt het naar varkensvlees en ietwat droog, dat is het. Normaliter krijg je sausjes bij je spareribs, maar hier niet. En deze hadden het echt nodig…Lijkt mij op “gekruid” ingekocht en bespaart op de aanschaf. Lamskoteletten ook niet echt gekruid. Gepofte aardappel te lang in de oven denk ik, verder wordt deze bedolven onder creme fraiche en te lang in de oven. Doe er wat bieslook over ofzo en minder cremok weinig aan, en was nog koud van koelkast…

Echt zonde, want Argentijns kan zo lekker zijn. Miss maar beperken tot biefstuk. Want die was goed. Verder verbaast mij het hoge cijfer op iens, maar bij doorklikken zie ik dat het over het algemeen recensies zijn van personen waarvan het lijkt of ze eee fraiche. Friet, simpel, dieprvries friet. In de salade zit o.a. wortel en champignon uit blik/pot. Kan echt niet in mijn optiek. Voor de rest werd de biefstuk gererveerd, naar wens, met chimichuri. On account speciaal hebben opgezet voor dit restaurant. Maar dat is speculatie… Het valt mij alleen op.
Arja-- .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Bij de ingang stond op het bord een compleet menu voor €19,50 dat hebben we gekozen. We kregen echt een flinke gegrilde lendebiefstuk , lekkere krokante patat en toetje naar keus. De chocoladetaart was heel luchtig en lekker en de dame blance zag er ook heerlijk uit. Lortom echt een aanrader. Geen spijt dat we voor dit restaurant gekozen hebben en de prijs viel me 100% mee. Helaas kregen we geen likeurtje maar een snoepje bij het weggaan maar dit lag misschien aan het feit dat mijn duidelijk zwangere dochter ons vergezelde.
Wjvdb .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Heerlijk vlees met gegrilde groenten en een een prima maiskolf. Gewoon goed eten.
Bediening met een glimlach in een rustige omgeving.
R.luijten .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Wij hebben het menu genomen van €19,50. Erg goed! De carpaccio vooraf was heerlijk, goed van smaak en een bescheiden dressing. De Lendebiefstuk was super mals en heerlijk op de grill klaargemaakt! Top. Daarbij hadden we sauzen en ook deze goed van smaak.
Dlaan .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Heerlijk gegeten vooral het vlees perfect gegrild op een houtskool gril biefstuk helemaal top ook de spareribs om van het bot af te zuigen
Wij komen zeker nog een keer terug
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Het eten was prima, we named de mixed grill. Beiden geen voorgerecht, verstandig, want er bleef nog vlees over. Alles goed gegaard, zonder door te slaan.
Koffie met likeur toe, op advies van eigenaar argentijnse likeur geproefd. Erg lekker. Kortom, een prima avond, hier gaan we baker eten.
Bert H.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Dit onopvallende tentje is de moeite waard. De eigenaar heeft hart voor zijn zaak en dat toont zich in alles.

Wij kozen vier maal het dagmenu, een lendebiefstuk met salade en frites, met capaccio als voorgerecht. Prima klaargemaakt.

De bediening, de echtgenote van de baas plus twee jonge Hoornse meiden, geven je het gevoel echt welkom te zijn. Dat is een grote plus.

Wij gaan hier vaker naar toe, ook al is het aanbod van restaurants in Hoorn sowieso erg ruim.
Kieft25 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
We hebben heerlijk gegeten en en erg gezellig aangezeten met een grote groep. Er was gekozen voor het menu van DinnerDeals, de uitleg over de gerechten was goed en duidelijk. Ik had gekozen voor de carpaccio en de lendebiefstuk, echt een aanrader in dit Argentijns restaurant.
Ook het truffel-chocolade toetje was heerlijk.