La Cabaña Argentina

Roode Steen 2 1621 CV Hoorn Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 40€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Dame Blanche
      Tarta de Chocolate
      Dulce de leche

Over het restaurant La Cabaña Argentina

Stoere steak in een sfeervolle setting

Op een pittoresk hoekje van de straat, in het centrum van Hoorn, is dit gezellige restaurant gevestigd. Het zal je, gegeven de naam, niet verrassen welke wereldkeuken hier de boventoon voert. Heerlijke Argentijnse gerechten worden met eindeloze passie bereid en zullen jou ongetwijfeld laten watertanden. Als jij houdt van een goed stukje vlees met een mooie passende wijn, dan ben je hier helemaal aan het juiste adres. Je bent ook van harte welkom voor het zakelijke diner!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant La Cabaña Argentina

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag vanaf 17:00 tot 23:00

6,6

Jouw recensie over het restaurant La Cabaña Argentina

Janine V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Heerlijk gegeten, alle aandacht gekregen ondanks onverwachte drukte.
Hein.lea.bonnema B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Gezellig restaurant, vriendelijke bediening en lekker eten!
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2018
Vrijdag 23 november...Heerlijk gegeten...alles van de houtskool grill ..echt jammie....vriendelijke hard werkende eigenaar...gaan zeker terug en dan voor de Mix Grill die je wel met 2 pers. moet bestellen maar dan krijg je ook wel iets bijzonders voorgeschoteld. Groet Peet
Marinho H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Eten redelijk, voorgerecht waren ze vergeten en de kachel mocht een graadje of 2 hoger..
S D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Eerste indruk van het restaurant: nogal sober. We vonden het ook vrij koud. Dit gaven we aan, de kok heeft daarop gekeken naar de thermostaat en gaf aan dat deze aan stond. Heb het helaas alsnog de hele tijd koud gehad. De serveerster was heel erg vriendelijk. Helaas was één van de hoofdgerechten van de AH actie op het moment van onze reservering niet meer voorradig, maar ze kwam met een prima alternatief. Het voorgerecht smaakte ons allen prima. De hoofdgerechten waren nogal karig aangekleed. (8 kleine blaadjes rucola sla als garnering..) Mijn kip smaakte nogal droog en smaakloos. Het verbaasde me dat we voor de sausjes bij moesten betalen. Overall redelijk, maar de volgende keer gaan we elders onze actiecoupon verzilveren.
Vanessa E.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
Gisteren heerlijk uitgebreid gegeten in dit gezellige restaurant. De bediening was vriendelijk en de eigenaar kwam ook even langs om te vragen of alles naar wens was. Een aanrader wanneer je in Hoorn bent.
Twj R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
We hebben heerlijk gegeten. De gast heer was erg vriendelijk.
Rosana M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Voor de Halloween walk naar Hoorn gegaan. We wisten niet waar we moesten eten en kwamen op de Roode Steen toevallig bij dit restaurant terecht. Wat een mazzel. Het restaurant is sfeervol ingericht. Het personeel is erg chaotisch maar vriendelijk. Een aandachtspuntje dus. Het eten was voortreffelijk. Zeker een aanrader. Gegrillde zalmmoot zeker proeven.
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
De appie heyn bon hoefden we niet af te geven, voor 2 personen evengoed nog € 52.50 kwijt terwijl 2 e persoon gratis is, niet goedkoop dus. Wel prima eten.
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Kaart niet duidelijk tav de AH klant
Ab E.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Vriendelijke bediening en prijs/kwaliteit gunstig. Moet wel toegeven dat we een arrangement hadden en als we het volle pond hadden betaald een andere review zouden geven. Hoewel gereserveerd leek onze komst een verrassing. Gesteggel over de inhoud van het arrangement en uiteindelijk 3 bediendes verder enige duidelijkheid. Geen kaart gezien van het arrangement zoals deze wel bij de boeking zat. Gerechten zijn heel sober en weinig aandacht aan besteed. Nagerecht stond er bijna eerde dan het hoofdgerecht, dus opnieuw bestelling doorgegeven. Afijn, een drankje van de zaak doet wonderen, dus sympathiek opgelost. Bij hoofdgerecht opnieuw gesteggel over dat er bij het arrangement geen salade zit. Prima hoor, zoek het uit! Jammer als je eens wat wilt proberen dit dan de indruk moet zijn. Dit doe je eens maar nooit weer toch? Helaas ervaren we dit steeds vaker in de horeca. Klagen doen we niet meer; we komen gewoon niet meer.
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Redelijke locatie was best wel druk toen wij er waren.

Voorafje wat ik had (gorizo) stelde niks voor.

Hoofdgerecht 2 keuzes
Je krijgt 1 stuk vlees met 5 blaadjes rucola eromheen. Een schaaltje aardappels that's itt.
Geen groente, wil je saus dan moet je extra betalen.

Vond ook dat je te vaak hoorde van de bediening nee dat hoort niet bij de AH restaurantactie....het is maar van de AH.

Toetje was wel lekker maar het duurde even voordat het kwam.

Vond het erg slecht.

Groet Esther
Ingeborg V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Na een dagje Hoorn zijn we bij La Cabaña Argentina binnen gestapt. Na een hartelijk ontvangst van de eigenaar heeft hij ons met passie het menu uitgelegd. Kleine aanpassing aan het menu was geen enkel probleem. Als voorgerecht hadden we huisgemaakte goulashsoep. Heerlijk! Als hoofdgerecht hadden we de lendebiefstuk van de houtskool grill. Vol van smaak en zo mals dat je hem bijna door een rietje kon zuigen! Als toetje een truffel taart en dame blanche. Jammie! Een perfecte afsluiting van het diner. Het is dat we in Zeeland wonen, maar zijn we weer in de buurt komen we zeker weer langs!!
Nathalie D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Bij binnenkomst flink spinnenweb bij onze tafel, zelf weggehaald.
Voorgerecht werd eerst verkeerd gebracht, daarna kwam het juiste voorgerecht dat er behoorlijk aangebrand uitzag. Ik heb veel van de chorizo worstjes weggesneden.
De kelner stond alleen en deed eeg zijn best.
Mijn tafelgenoot had inmiddels het voorgerecht al.
Rode huiswijn was niet voorradig, alternatief werd geboden, was niet mijn smaak.
De rosé smaakte goed.
Daarna meerdere keren geprobeerd contact te maken met de kelner, keek niet, dit was om het hoofdgerecht te bestellen.
De biefstuk was heerlijk mals.
Er zou alleen patat bij geserveerd worden tot onze blijdschap kwam er ook salade.
Dessert viel tegen.
Er stond truffels, was een soort truffelgebak. Verse muntthee was niet voorradig.
Na
Marco K.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Het eten was matig ! De prijzen van de gerechten op de kaart zijn goedkoper , dan de AH actie prijs . Zij rekenen 38 € voor de gerechten . Je mag niet zelf kiezen ,cappartio+ lendenbiefstuk + Dame blanche = bij elkaar 32,50€ .
Dus zit je nog duurder te eten .
Wij kregen alleen vlees en aardappelen. Dat was het.!!!!
Dus let op de prijzen .
Dit zou gecompenseerd moeten worden .!!
Marlies D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Bij La Cabana Argentina gegeten met een deal van de WF Deals. Zeer tevreden over hoe het eten eruit zag en hoe het smaakte ook natuurlijk. De sfeer die er hing was gezellig en wij werden goed ontvangen door het personeel. Het personeel was ook zeer vriendelijk. Ik ga hier zeker vaker heen.
Tamira V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Geweldige bediening. Heerlijke biefstuk en voorgerecht. Wij komen zeker terug.
Saskia K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Het eten was prima, inrichting erg sober
Jammer geen zeep en geen handdoek in dames toilet.
Service prima
Iens had wel verkeerde info op internet staan hoofdgerecht was alleen vlees en zeker geen kip of vis !!! Maar ik kreeg toch vis dus service was prima
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Afgelopen zaterdag hier gegeten met mijn partner. De vorige keer was een lichte teleurstelling, maar we gaven het nog een kans. Helaas voldeed het deze keer ook niet aan onze verwachtingen.

Het vlees bestelden we medium maar was net al de vorige keer rare en nog koud in de kern. Het kwam ook erg snel op tafel. Kennelijk gaat het vlees rechtstreek uit de koeling op de grill en vervolgens wordt het meteen uitgeserveerd, zonder eerst te laten rusten.

Verder waren er nog wat zaken aan te merken maar ik laat het hier even bij. De eigenaar is een gastvrije en vriendelijke man maar er zit weinig passie in de keuken. Zonde van zo´n leuk tentje op zo´n mooie locatie.
Cora V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Vriendelijk personeel. Hier en daar ontbrak het aan de ' finishing touch'.