La Buvette

Coolsingel 104 3011 AG Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant La Buvette

Weelderig in stijl en smaak

Chique zaak aan de Coolsingel, in het monumentale Erasmushuis, La Buvette. Bijna alles op de Franse kaart wordt huisgemaakt met kwaliteitsproducten, en op het terras hebben ze ook een traiteur en boulangerie. Binnen marmer en goud alsof je een weelderig grand café uit de jaren veertig binnenstapt. Voor een receptie van allure de ideale plek!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant La Buvette

Maandag t/m woensdag 08.00 - 18.00 uur
Donderdag en vrijdag 08.00 - 20.00 uur
Zaterdag 08.00 - 18.00 uur
Zondag gesloten

Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Mooie plek en prima eten en service; we komen terug !
Monique W.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Fantastische plek! Zeer vriendelijke bediening en aparte inrichting. Prachtige plek met direct uitzicht op de Coolsingel. Mooie kaart met heerlijke gerechten. Wij namen de zalm met roerei, echt fantastisch! De zalm was heerlijk! En dit alles zeer schappelijk geprijsd. Wij komen zeker terug!
Annemieke-klaver .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Leuke nieuwe zaak aan de Coolsingel, op de begane grond van het oude HBU gebouw. Toffe locatie, gelegen in een van de weinige gebouwen die overeind zijn blijven staan tijdens het bombardement. Frans petit restaurant, luxe interieur, je kunt echt zien dat er aandacht aan is besteed. Enthousiast personeel, tijd voor een praatje. Afgelopen zaterdag hier in het zonnetje op het terras gezeten, heerlijke plek om even de beentjes te strekken na een dagje shoppen ! De croque madame was echt heerlijk. Leuke kaart met mooie, originele gerechten. We komen zeker terug !
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Dit restaurant zit nog in de opstartfase van een enorm leuk concept en in het midden van het centrum van Rotterdam. Wij hebben hier inmiddels twee keer mogen genieten van North Sea Round Town en de heerlijke muziek van Maya Christina. Vanzelfsprekend hebben we een heerlijke lunch gehad : toast met zalm, roerei en avocado. Heerlijk!

De inrichting is bijzonder te noemen, in het oude bedrijfsrestaurant met moderne zithoekjes en lounge plekken bij het raam. De service is goed en professioneel.

Minpunten
- Capaciteit
- Kinderstoeltjes niet aanwezig?

Pluspunten
+++ prijs-kwaliteitsverhouding