La Buona Forchetta

Vijzelstraat 103 1017 HH Amsterdam Nederland Kaart
31-203638196

Over restaurant La Buona Forchetta

Met open armen

Dagje Amsterdam? Sluit deze dan gezellig af bij La buona Forchetta aan de Vijzelstraat. Het personeel ontvangt je met open armen en ook de chef doet zijn uiterste best om jouw avondje uit tot een daverend succes te maken. Ervaar de gastvrijheid bij binnenkomst en geniet van voortreffelijke gerechten!

Meer informatie over restaurant La Buona Forchetta

Maandag 17:00 - 21:30
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 21:30
9,2
Voordelig
Merel H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Radio maakte een storend geluid en de deur naar buiten zorgde voor tocht
Cynthia K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten en super aardig personeel met veel humor. De huisgemaakte Tiramisu was erg goed.
Kathrin H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heel spontaan konden we met 11 personen op een zaterdag hier terecht. Wat een verrassing. Hier heb je het gevoel nog echt gast te zijn. De antipasti die de baas voor ons opdiende: uitstekend! Een het hoofdgerecht zat op hetzelfde hoog niveau. Het mooie van deze restaurant is dat je net zo goed een lekkere pizza als ook een goed Italiaans gerecht kan komen eten. We gingen allemaal tevreden naar huis.
C L.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Eten in dit restaurant is van begin tot eind goddelijk! Lieve bediening, snelle service en attent met het geven van extra's bij de maaltijd.
Chanon79 .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
In 1 woord goddelijk! Wij gaan frequent uit eten en dit restaurant behoort vanaf heden tot onze favorieten. Zeebaars, dunne reepjes vlees en de truffel risotto zijn heerlijk. Espresso een geweldige afsluiter. Ik hoop dat meer mensen de heerlijke smaak sensatie van dit restaurant leren kennen. Het is een authentiek Italiaans restaurant met vriendelijke en snelle service. Niet de doorsnee Italiaanse pizzaria zoals de Europeanen deze kennen, maar een traditioneel restaurant met pure gerechten die mooi in balans zijn!
Onnie B.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Geweldig restaurant, heerlijk eten, goede en leuke bediening en veel extra's en.... niet duur! Alles wordt vers aangevoerd, ook de huiswijn is heerlijk. De tiramisu niet te versmaden!
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Lekker gegeten met een lekker huiswijntje erbij. Bediening was heel attent en vriendelijk.
We kregen vooraf gratis bruschetta en kregen bij de koffie nog een toetje en glaasje limoncello van het huis. Erg lekker toetje trouwens, daar kom ik nog een keer voor terug!
Chantal D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Na een dagje Rijksmuseum heb ik hier met mijn ouders heerlijk gegeten. Lekkere bruchetta vooraf, goede pizza en een hele goede schotel met zeebaars. Vriendelijke eigenaar en daarmee een top einde van ons dagje uit!
SandraEet .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
De gastheer wijdde ons in in de beginselen van de Italiaanse kookkunst. En had een warm pleidooi voor roze knoflook in plaats van witte. Dat plezier in het vak proefden we! Aan het einde van de avond hebben we de kokkin een staande ovatie gegeven.
Amy M.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Echt een aanrader! Een hele vriendelijke en spontane gastheer en lekker eten!! Ook het decor was erg mooi. Wij komen zeker terug :)
Astrid99 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Een heel gezellig, niet te groot, restaurant. We wilden heel hartelijk ontvangen met direct al heerlijk brood. We waren met z'n vieren en als voorafje wilden de chef's keuze, een combinatie van verschillende gerechtjes. Degene die ons bediende vond dat wel wat veel, dus raadde hij ons aan om een schotel voor 3 te nemen, want dat zou meer dan genoeg zijn. En dat was zeker zo. Maar ook erg lekker. We hadden alle 4 een ander hoofdgerecht, maar iedereen was meer dan tevreden. En een verrukkelijke wijn erbij, wat willen we nog meer? We hebben maar afgezien van een nagerecht en koffie met een limoncello besteld. Kregen we daar zo maar een flionk stuk tiramisu bij, met 4 vorkjes. En tot slot nog een kleine refill van de limoncello.
Een goed restaurant met uitstekende gerechten en bediening. Zeker een plek om een keer terug te komen!
BibianWetzels .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Na ons telefoontje en vraag over parkeren stond men ons al op te wachten met een pionnetje op de parkeerplaats recht voor de deur. We werden hartelijk ontvangen en kregen bij ons aperitiefje een brochetta. Voor de vrouw in het gezelschap werd extra moeite gedaan, want het was tenslotte moederdag. 3 Vriendelijke Italianen deden hun uiterste best. Eten was prima en bij de koffie kwam er nog een spontaan taartje.
We komen graag nog eens terug!
Jeanfrere .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Uitstekende keuken! Als welkomst een bruschetta van de zaak, geweldige biefstuk met paddestoelen en truffelsaus, tenslotte alweer van de zaak: een stukje tiramisu met aardbeien en een glaasje limoncello. Werkelijk zeer gastvrije bediening. Je verwacht het niet zo aan de Vijzelstraat maar dit is echt een ontdekking!
Sanne W.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Fantastisch! Heel lekker eten, super aardige bediening, niet te lang wachten. Zeker geen toeristische valkuil, een echt italiaans restaurant met meer dan oizza!
Eml.gerdes .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
We werden heel vriendelijk geholpen. Voor mijn neefje werd speciaal een kleine pizza gebakken. Als toetje kregen we een heerlijke tiramisu aangeboden.
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijke en goede bediening. Zeker een aanrader. Wij gaan hier zeker nog een keer eten. De scroppino's waren overheerlijk...
Hildasiebenga .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Heerlijk gegeten met collega's. De tafel stond vol met smaakvolle antipasti met daaropvolgend verschillende hoofdgerechten. Lekkere huiswijn en top gastvrijheid. Dank voor de fijne avond!
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Een gezellige nieuwkomer waar je ontzettend lekker eet voor niet al te veel geld. De sfeer is gezellig en informeel. Het personeel is super gastvrij en je krijgt zo hier en daar wat kleine bordjes op tafel - " moet je even proeven". De keuken is open dus je ziet hoe en wanneer je eten klaar gemaakt wordt. Ik had als eerste gerecht een ravioli al tartufo die heerlijk al dente was en toen nog werd bedruppeld met truffel honing uit Toscanie. Daarna kwam een overheerlijke ossenhaas biefstuk in een zoete balsamic ik saus. Echt een ontdekking voor mensen die gewoon heel lekker willen eten zonder dat je daarvoor €70+ per persoon moet uittrekken
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Vrij nieuw restaurant waar we zowel met z,n tweeen als ook al met een groep van 25 personen hebben gegeten.
Echt iedereen tevreden over zowel het eten alsook de bediening .
Betaalbare goede wijnen.
Hier gaan we zeker regelmatig terugkomen.
Ton Purmerend
Kim G.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Super avond gehad. Heerlijke pizza en pasta gegeten. We waren met een grote groep (vrijgezellen feest) en de service was top. Niet lang hoeven wachten op eten en drinken. En zeer flexibel personeel.