La Buona Cucina

Meer informatie over restaurant La Buona Cucina

Jouw recensie over het restaurant La Buona Cucina

Yvonne L.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Gisteren 7 oktober 2016 zijn we er geweest om de verjaardag van mijn vader te vieren, nadat we op de website de kaart hadden bekeken en nadat we de goede recensies hadden gelezen waren we ervan overtuigd dat ook mijn vader hier goed kon eten. Niets was minder waar. De halve kaart was verdwenen, onder het mom van het is winter,... dus geen vleesgerechten en geen vis en ook geen soep. Behalve een stapel pizza's stond er op de kaart niets. Een aantal 'specialiteiten stonden op een bord geschreven. Uiteindelijk hadden ze voor mijn vader toch een biefstukje die weliswaar goed was. De rest nam een pizza of pasta .
Ik had spaghetti met zalm,... ??? De pasta was erg droog en ik vond het te taai, toen ik daar iets van zei, kreeg ik als antwoord dat dat zo hoorde. De zalm was nauwelijks aanwezig, wel stelde hij voor om er een beetje room over te doen. De pasta was verder lauw en smakeloos. Het voorgerecht, scampis vond ik ook niet bijzonder en zelfs de teramisu heb ik wel beter gegeten. Jammer, jammer
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Met het gezin heerlijk op het terras gezeten. Erg vriendelijke bediening. Echter het eten was jammergenoeg een stuk minder. Een antipasti voorgerecht bestond uit makkelijke en on-italiaanse dingen, die uit de supermarkt gehaald leken. De pasta met tartufo was slecht en zonder tartufo. De pizza's waren smakeloos. Erg jammer. Dat kan toch beter.
evert K.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Gisteravond een zwoele avond in Langweer. Aan de buorren zaten we als koningen. Zo werden we ook bediend. Niets was voor de bediening teveel! Wij hebben genoten van de antipasti en de pizza's. La Buona Cucina werkt met top produkten en met de nieuwe keuken brigade behoort dit restaurant zeker tot de top van de regio. Zeker tot de volgende keer!
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Paas zaterdag gegeten in dit leuke familierestaurant lekkere vissoep ,en een pittigge pizza hierbij een lekker glas wijn wij waren dlk te vreden.
Syb L.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
We eten al jaren regelmatig bij La Buono Cucina in Langweer. Het is een gezellig restaurant in de pittoreske dorpsstraat. De kaart is een mix van Italiaanse en meer traditionele gerechten. Afgelopen keer werden we aangenaam verrast door de sprong vooruit die de keuken heeft gemaakt. Goede verhoudingen op het bord en garnituur en de juiste garing van de bavette en de kalfslever. We zijn de dag er op direct teruggegaan om te controleren hoe de pizza smaakte. Ook dik in orde. Echt een aanrader in Langweer.
EgonBoesten .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Altijd een belevenis om bij Ala Buona Cucina gast te zijn: de sfeer is geweldig, Kees-Jan en zijn medewerkers uitermaat vriendelijk en die pizza's doen het niet onder een Negen. Voor ons begint en eindigt een verblijf in Langweer altijd met een bezoek bij La Buona Cucia aan de Buorren.
Cornelia45 .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Wij waren met ons kleinkinderen hier. Het viel erg tegen.
De kinderen hadden aangebrande pizza's. Ook de smaak was minder dan we gewend zijn. Een beetje flauw allemaal.
Ons vlees- en visgerecht viel ook tegen. De bijgerechten waren minimaal en nauwelijks op smaak gebracht. We hebben geen nagerecht meer genomen en thuis nog een boterham gegeten!
Jammer.
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Met zijn vijven gegeten op 26 juli gegeten bij La Buena Cucina. De bistecca was heerlijk van smaak. De schorseneren als groente een verrassing. De spaghetti carbonare was heerlijk. De bediening was vrolijk en liet zich door een regenbui waardoor alle terrasbezoekers naar binnen vluchtten, niet uit het veld slaan. De inrichting is wat oubollig.
Jeanette Z.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2013
we komen hier vaker eten en het was wederom heerlijk eten. De bediening is vriendelijk en de prijs kwaliteit verhouding is prima. Bij het hoofdgerecht wordt altijd groente en een salade geserveerd, een goede service.
Charlotte W.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2013
Afgelopen zomer ben ik samen met mijn familie het leuke friese dorpje Langweer gaan bezoeken. In de avond hebben we gegeten in dit gezellige restaurant. We hebben heerlijk gegeten, er hing een leuke sfeer en de bediening was erg aardig. We gaan zeker weer eens terug naar Langweer en dan gaan we natuurlijk weer eten bij dit restaurant. Wat ook zeker aan te raden is, is de zelfgemaakte tiramisu als nagerecht. Deze was voortreffelijk!