La Buona Cucina

6,2
Duur
Yvonne L.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Gisteren 7 oktober 2016 zijn we er geweest om de verjaardag van mijn vader te vieren, nadat we op de website de kaart hadden bekeken en nadat we de goede recensies hadden gelezen waren we ervan overtuigd dat ook mijn vader hier goed kon eten. Niets was minder waar. De halve kaart was verdwenen, onder het mom van het is winter,... dus geen vleesgerechten en geen vis en ook geen soep. Behalve een stapel pizza's stond er op de kaart niets. Een aantal 'specialiteiten stonden op een bord geschreven. Uiteindelijk hadden ze voor mijn vader toch een biefstukje die weliswaar goed was. De rest nam een pizza of pasta .
Ik had spaghetti met zalm,... ??? De pasta was erg droog en ik vond het te taai, toen ik daar iets van zei, kreeg ik als antwoord dat dat zo hoorde. De zalm was nauwelijks aanwezig, wel stelde hij voor om er een beetje room over te doen. De pasta was verder lauw en smakeloos. Het voorgerecht, scampis vond ik ook niet bijzonder en zelfs de teramisu heb ik wel beter gegeten. Jammer, jammer
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Met het gezin heerlijk op het terras gezeten. Erg vriendelijke bediening. Echter het eten was jammergenoeg een stuk minder. Een antipasti voorgerecht bestond uit makkelijke en on-italiaanse dingen, die uit de supermarkt gehaald leken. De pasta met tartufo was slecht en zonder tartufo. De pizza's waren smakeloos. Erg jammer. Dat kan toch beter.
Evertkronemeijer .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Gisteravond een zwoele avond in Langweer. Aan de buorren zaten we als koningen. Zo werden we ook bediend. Niets was voor de bediening teveel! Wij hebben genoten van de antipasti en de pizza's. La Buona Cucina werkt met top produkten en met de nieuwe keuken brigade behoort dit restaurant zeker tot de top van de regio. Zeker tot de volgende keer!
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Paas zaterdag gegeten in dit leuke familierestaurant lekkere vissoep ,en een pittigge pizza hierbij een lekker glas wijn wij waren dlk te vreden.
Syb L.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
We eten al jaren regelmatig bij La Buono Cucina in Langweer. Het is een gezellig restaurant in de pittoreske dorpsstraat. De kaart is een mix van Italiaanse en meer traditionele gerechten. Afgelopen keer werden we aangenaam verrast door de sprong vooruit die de keuken heeft gemaakt. Goede verhoudingen op het bord en garnituur en de juiste garing van de bavette en de kalfslever. We zijn de dag er op direct teruggegaan om te controleren hoe de pizza smaakte. Ook dik in orde. Echt een aanrader in Langweer.
EgonBoesten .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Altijd een belevenis om bij Ala Buona Cucina gast te zijn: de sfeer is geweldig, Kees-Jan en zijn medewerkers uitermaat vriendelijk en die pizza's doen het niet onder een Negen. Voor ons begint en eindigt een verblijf in Langweer altijd met een bezoek bij La Buona Cucia aan de Buorren.
Cornelia45 .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Wij waren met ons kleinkinderen hier. Het viel erg tegen.
De kinderen hadden aangebrande pizza's. Ook de smaak was minder dan we gewend zijn. Een beetje flauw allemaal.
Ons vlees- en visgerecht viel ook tegen. De bijgerechten waren minimaal en nauwelijks op smaak gebracht. We hebben geen nagerecht meer genomen en thuis nog een boterham gegeten!
Jammer.
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Met zijn vijven gegeten op 26 juli gegeten bij La Buena Cucina. De bistecca was heerlijk van smaak. De schorseneren als groente een verrassing. De spaghetti carbonare was heerlijk. De bediening was vrolijk en liet zich door een regenbui waardoor alle terrasbezoekers naar binnen vluchtten, niet uit het veld slaan. De inrichting is wat oubollig.
HvanVelden .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2014
Vandaag weer heerlijk gegeten bij La Buona Cucina.
Wij komen regelmatig bij dit gezellige Italiaanse restaurant. Lekkere pizza's en ook de overige gerechten zijn altijd goed. Wat wij persoonlijk erg leuk vinden, is dat de gerechten niet allemaal standaard zijn. Je kan bij La Buona Cucina een pizza Hawai eten maar ze hebben bijvoorbeeld ook een pizza met geitenkaas, asperges en pesto (een aanrader). Daarnaast hebben ze gevarieerde hoofdgerechten van vlees tot vis en vegetarisch.
Achter is ook nog een zonnig terras. Hier kun je in de zomermaanden gezellig zitten.
Kamobsen .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2014
Wij komen al jaren in dit geweldige lekker en intieme restaurant en zijn nog steeds tevreden. Ja, wat is het lekkerst hier, natuurlijk is dat zeer persoonlijk, maar mijn voorkeur gaat uit naar het stoofpotje! Heerlijk! Mijn huisgenoten houden het op andere gerechten en zijn ook zeer content! Wij wonen in een nabij gelegen dorp en als we gasten hebben nemen we ze mee naar dit restaurant, en dat tot volle tevredenheid. Van harte aanbevolen!
Jeanette Z.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2013
we komen hier vaker eten en het was wederom heerlijk eten. De bediening is vriendelijk en de prijs kwaliteit verhouding is prima. Bij het hoofdgerecht wordt altijd groente en een salade geserveerd, een goede service.
Charlotte W.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2013
Afgelopen zomer ben ik samen met mijn familie het leuke friese dorpje Langweer gaan bezoeken. In de avond hebben we gegeten in dit gezellige restaurant. We hebben heerlijk gegeten, er hing een leuke sfeer en de bediening was erg aardig. We gaan zeker weer eens terug naar Langweer en dan gaan we natuurlijk weer eten bij dit restaurant. Wat ook zeker aan te raden is, is de zelfgemaakte tiramisu als nagerecht. Deze was voortreffelijk!
MaJiDoMa .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2013
Wij zijn zeer tevreden over deze erg gezellige restaurant.
Klein maar zeer fijn...veel persoonlijke aandacht van de bediening en het eten is echt heerlijk. Naast de pizza's heerlijk gerechten met vlees en vis. Verhouding prijs met de geleverde kwaliteit is echt meer dan prima te noemen. Zijn er dan nog verbeterpunten te benoemen voor dit restaurant? Niet dus! We willen alleen maar zeggen tegen de bedrijfsleider: Super en tot gauw!
SietseW .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2013
Na goede verhalen gehoord te hebben zijn we hier gaan eten voor om de verjaardag van mijn moeder te vieren. Helaas kreeg uitgerekend mijn moeder een aangebrande pizza voorgeschoteld. Kan uiteraard gebeuren, maar toen mijn moeder er wat van zei ontkende de bedrijfsleider in eerste instantie dat de pizza was aangebrand. Al gauw zag ook hij dat het niet goed was, maar in plaats van de pizza terug te nemen kreeg mijn moeder te horen dat ze het aangebrande stuk eraf moest snijden (!!). Waardeloze reactie van de bedrijfsleiding, nog nooit zoiets meegemaakt.
De rest van het eten was best okee maar zeker niet bijzonder. De fles rode wijn komt volgens ons rechtstreeks uit de schappen van de goedkopere supermarkt.

Wij hebben na het hoofdgerecht afgerekend en zijn naar de buren gegaan voor dessert en koffie. Weer een bizarre ervaring rijker...