La Buleria

Valentijnkade 34 1094 ST Amsterdam Nederland Kaart
31-203314117

Over het restaurant La Buleria

Spaans temperament in Amsterdam

La Buleria is een Spaanse zaak in hart en nieren. Tapas eten blijft een populair concept en hiervoor kun je uitstekend terecht bij dit restaurant. La Buleria heeft zijn naam te danken aan een vurig flamencoritme, dus ga uit van een temperamentvolle avond in Amsterdam Oost.

Vol? Neem dan telefonisch contact op, want ze hebben hier ook een enorme bar waar je gezellig aan kunt eten.

Glas champagne

Zondag vanaf 9:00
- Ontbijt 9:00 - 13:00

Rens V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Geweldig en dan onverwacht getrakteerd worden op geweldige muziek en dans Chapeau Más Flemengo, más muzica
ik kan zo nog lang zeer positief doorgaan alleen maar omdat een nitwit bedacht heeft dat een recensie niet minder dan 120 tekens mag hebben
woorden komen te kort.
shelly74 .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Leuk restaurantje, serveerster was net nieuw en deed erg dr best. Eten viel wat tegen. Sommige gerechten waren echt niet lekker.
Je hebt hier geen keus van het a la carte, alleen tapas als je met de restaurantzegels komt eten. Je mag er dan 3 kiezen en 1 betaalt er 2. Niet echt halve prijs dus.

Verder was de sfeer er gezellig.
SF P.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Niet tevreden: met 4 personen wezen eten, als eerst een 4 tal tapas besteld (45min geduurd dat het allemaal uiteindelijk werd geserveerd, 1 voor 1 (belachelijk), alles verwarmd in een magnetron.
vervolgens voor 2 een ''caldero'' (visstoofpotje) voor 51,50 !!!! besteld
uiteindelijk een klein kommetje met water en 3 stukjes vis, was niet goed en erg flaauw van smaak. belachelijk WEINIG voor 2 pers.
vervolgens continue om drinken moeten vragen, terwijl het restaurant maar 2 tafeltjes had, erg slecht en vervolgens geen gezicht hoe ze erbij liep.

vervolgens zal de serveester onze klachten wel even met Jose gaan bespreken, want zij kan er niets mee.......??

Slechte ervaring en komen hier dus ook niet meer terug...Jammer!
Elmieke B.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Wij komen hier erg graag. Het is vaak moeilijk kiezen van de zeer uitgebreide kaart, maar gelukkig hebben wij inmiddels een aardig lijstje favorieten in ons hoofd, w.o. de worstjes in witte wijnsaus. Goede sfeer, af en toe een vrolijke Spaanse chaos en iets langer wachten op je bestelling (voor ons wel goed, anders eten we ons helemáál klem), maar dat mag de pret niet drukken!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Niet tevreden. We bestelden een 'potaje' , op de kaart in het NL vertaald met 'stoofpotje'. (€15,-) We kregen een kleine kop soep. Toen we ons daarover beklaagden was het antwoord: 'De vertaling is OK. Jullie hebben 'stoofpot' gekregen'. Wij brachten daar tegen in dat we als native speakers toch echt wel wisten wat een stoofpot was. Uiteindelijk bleek wel dat we een te klein portie hadden gekregen en werd er 7,50 van de rekening afgetrokken. Sjiek was geweest om voor dit kopje potaje niets te rekenen en na te denken over een betere vertaling voor (potaje is toch groentensoep in het Spaans?)
Gerard G.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Vriendelijke en goede gastheer. Eten was smaakvol.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Wij hebben hier 31-3 tapas gegeten was allemaal heel smaakvol . Werden vriendelijk geholpen en hoefde niet lang te wachten op ons eten
enhalsem .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Gisteren heerlijk gegegeten in dit authentiek Spaans restaurant. Kom veel in Spanje en moet zeggen dat dit heel goed authentiek Spaans eten is en uitstekende service. Rode huiswijn was heerlijk. Kom hier zeker terug, een aanrader voor liefhebbers van de Spaanse keuken.
Sander D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Mooi ingericht knus eetcafe. De kwaliteit van de tapas is hoog. We hadden 6 gerechten, de gevulde paprika met gehakt was voortreffelijk. Duidelijk dat het gehakt uren in de pan had gezeten. Ook de bereidingstijd van de kip was spot on. De gambas hadden wat ons betreft het juiste pitje en de chorizo was heerlijk. De patatas bravas hadden iets meer saus gemogen en de oesterzwammen smaakten te veel naar wijn. Zeer vriendelijke eigenaar, komen hier graag nog eens terug.
Moniek B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We zijn hier geweest met de actie van AH. We werden 's middags gebeld dat er iets mis was gegaan met de reservering of wij er bezwaar tegen hadden om aan de bar te eten. Dat vonden wij geen punt, maar de ontvangst was daardoor super vriendelijk, we werden bedankt voor de soepele houding over het niet krijgen van een tafeltje. De actie werd keurig uitgelegd, er werd een aantal suggesties gedaan en we hebben heerlijk gegeten. Grote porties, we hebben 6 tapas besteld plus het aperitief van het huis en dat was zeker meer dan voldoende. De kaas is een aanrader maar ook de tortilla met paprika. Door onze flexibele houding ontvingen we de spaarkaart retour met een aantekening retour en we mogen nogmaals gebruik maken van de actie. Echt een heerlijke culinaire avond gehad en we gaan zeker nog een keertje terug.
Anita N.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Een aanrader! Heerlijke tapas gegeten en de wijn smaakte ook goed.
Heel vriendelijk personeel, en we werden in het Nederlands te woord gestaan. Gezellige muziek die gelukkig niet heel hard stond zodat je elkaar gewoon kan verstaan. Voor herhaling vatbaar!
Michaela M.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Alles was top . personeel heel vriendelijk en eten heel lekker. Mooie sfeer en prachtige inrichting "una copia de bodega de Córdoba " echt spaans. Wij hoeften niet lang wachten voor de tapas alles was op tijd geserveerd. Zeker een aanrader.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Was hier vanwege de AH aktie. Leuke Spaanse sfeer, wel jammer dat men vrijwel geen Nederlands of Engels sprak, waardoor het bestellen wel wat moeizaam ging. Maar wel lekker tapa's gegeten. Aanrader!
Bart B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Gezellige avond in leuke entourage met heerlijke tapas. Je moet de bediening soms een beetje helpen maar dat wordt gewaardeerd, en krijg je uiteindelijk alles zoals besteld. Was de laatste AH-bon maar we komen nog wel een terug. Zeker een aanrader.
Frank T.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Lekker gegeten, gerechten worden nog tijdens bereiding op tafel gezet en zijn dan warm en gaar. Geserveerd door de Spanjaarden zelf, een pré. Ook zij komen hier eten, dat is een goed teken.
geurt K.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Gezellig Spaans restaurant met veel keus aan gerechten en voortreffelijke rode huiswijn. We komen terug ook om de kaas te proeven.
janatkaf .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Eten was niet heel vies, maar daar is ook meteen alles mee gezegd. Eigenlijk is het niveau van deze keuken beschamend slecht. En alle tapas werden met grote tussenpozen geserveerd - terwijl je natuurlijk eigenlijk met z'n allen tegelijkertijd wilt eten, maar dat gaat dus niet.. Jammer.
qlamenx .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Een heel knus en gezellig restaurant!
Op de dag dat wij gingen was er live Flamenco muziek te beleven, een bijzondere ervaring.
De gerechten waren erg lekker en kwamen in een vrij snel tempo.
De ruimte is het enige wat een beetje beperkt was, vandaag een 8 maar kan deze tent zeker aanraden!
dwerf .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Ik bestelde 6 verschillende tapas, en kreeg er maar 4. Ik heb 1,5 uur gewacht en gemeld, maar de laatste 2 tapas zijn niet gekomen, wel kreeg ik nog een ander gerecht (veel duurder), en alles stond wel op de rekening. Dit is niet voor herhaling vatbaar
MBons .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Met de AH restaurantactie bij La Bularia wezen eten, waren de eersten en konden dus gelijk plaatsnemen aan een leuk tafeltje bij het raam! Service was goed, alleen af en toe slecht te bereiken/slechte communicatie omdat we helemaal ingebouwd zaten toen het wat drukker werd. Wel heel lekker gegeten! Dessert van de dag was Amandeltaart, aanrader!