La Buleria

Valentijnkade 34 1094 ST Amsterdam Nederland Kaart
31-203314117

Over het restaurant La Buleria

Spaans temperament in Amsterdam

La Buleria is een Spaanse zaak in hart en nieren. Tapas eten blijft een populair concept en hiervoor kun je uitstekend terecht bij dit restaurant. La Buleria heeft zijn naam te danken aan een vurig flamencoritme, dus ga uit van een temperamentvolle avond in Amsterdam Oost.

Vol? Neem dan telefonisch contact op, want ze hebben hier ook een enorme bar waar je gezellig aan kunt eten.

Glas champagne

Zondag vanaf 9:00
- Ontbijt 9:00 - 13:00

Sander D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Mooi ingericht knus eetcafe. De kwaliteit van de tapas is hoog. We hadden 6 gerechten, de gevulde paprika met gehakt was voortreffelijk. Duidelijk dat het gehakt uren in de pan had gezeten. Ook de bereidingstijd van de kip was spot on. De gambas hadden wat ons betreft het juiste pitje en de chorizo was heerlijk. De patatas bravas hadden iets meer saus gemogen en de oesterzwammen smaakten te veel naar wijn. Zeer vriendelijke eigenaar, komen hier graag nog eens terug.
Moniek B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We zijn hier geweest met de actie van AH. We werden 's middags gebeld dat er iets mis was gegaan met de reservering of wij er bezwaar tegen hadden om aan de bar te eten. Dat vonden wij geen punt, maar de ontvangst was daardoor super vriendelijk, we werden bedankt voor de soepele houding over het niet krijgen van een tafeltje. De actie werd keurig uitgelegd, er werd een aantal suggesties gedaan en we hebben heerlijk gegeten. Grote porties, we hebben 6 tapas besteld plus het aperitief van het huis en dat was zeker meer dan voldoende. De kaas is een aanrader maar ook de tortilla met paprika. Door onze flexibele houding ontvingen we de spaarkaart retour met een aantekening retour en we mogen nogmaals gebruik maken van de actie. Echt een heerlijke culinaire avond gehad en we gaan zeker nog een keertje terug.
Anita N.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Een aanrader! Heerlijke tapas gegeten en de wijn smaakte ook goed.
Heel vriendelijk personeel, en we werden in het Nederlands te woord gestaan. Gezellige muziek die gelukkig niet heel hard stond zodat je elkaar gewoon kan verstaan. Voor herhaling vatbaar!
Michaela M.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Alles was top . personeel heel vriendelijk en eten heel lekker. Mooie sfeer en prachtige inrichting "una copia de bodega de Córdoba " echt spaans. Wij hoeften niet lang wachten voor de tapas alles was op tijd geserveerd. Zeker een aanrader.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Was hier vanwege de AH aktie. Leuke Spaanse sfeer, wel jammer dat men vrijwel geen Nederlands of Engels sprak, waardoor het bestellen wel wat moeizaam ging. Maar wel lekker tapa's gegeten. Aanrader!
Bart B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Gezellige avond in leuke entourage met heerlijke tapas. Je moet de bediening soms een beetje helpen maar dat wordt gewaardeerd, en krijg je uiteindelijk alles zoals besteld. Was de laatste AH-bon maar we komen nog wel een terug. Zeker een aanrader.
Frank T.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Lekker gegeten, gerechten worden nog tijdens bereiding op tafel gezet en zijn dan warm en gaar. Geserveerd door de Spanjaarden zelf, een pré. Ook zij komen hier eten, dat is een goed teken.
geurt K.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Gezellig Spaans restaurant met veel keus aan gerechten en voortreffelijke rode huiswijn. We komen terug ook om de kaas te proeven.
janatkaf .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Eten was niet heel vies, maar daar is ook meteen alles mee gezegd. Eigenlijk is het niveau van deze keuken beschamend slecht. En alle tapas werden met grote tussenpozen geserveerd - terwijl je natuurlijk eigenlijk met z'n allen tegelijkertijd wilt eten, maar dat gaat dus niet.. Jammer.
qlamenx .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Een heel knus en gezellig restaurant!
Op de dag dat wij gingen was er live Flamenco muziek te beleven, een bijzondere ervaring.
De gerechten waren erg lekker en kwamen in een vrij snel tempo.
De ruimte is het enige wat een beetje beperkt was, vandaag een 8 maar kan deze tent zeker aanraden!
dwerf .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Ik bestelde 6 verschillende tapas, en kreeg er maar 4. Ik heb 1,5 uur gewacht en gemeld, maar de laatste 2 tapas zijn niet gekomen, wel kreeg ik nog een ander gerecht (veel duurder), en alles stond wel op de rekening. Dit is niet voor herhaling vatbaar
MBons .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Met de AH restaurantactie bij La Bularia wezen eten, waren de eersten en konden dus gelijk plaatsnemen aan een leuk tafeltje bij het raam! Service was goed, alleen af en toe slecht te bereiken/slechte communicatie omdat we helemaal ingebouwd zaten toen het wat drukker werd. Wel heel lekker gegeten! Dessert van de dag was Amandeltaart, aanrader!
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Buitengewoon vriendelijke bediening. We waren met een klein kind van 2,5 en dat was geen enkel probleem. Er werd op allerlei manieren rekening mee gehouden. We waren er vanuit de Albert Heijn actie, maar er was geen enkele restrictie. Gewoon lekker eten. Het was een warme, gezellige sfeer. En dan nog allemaal heerlijke tapas. We gaan er zeker terug.
mike J.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Leuke plek met een spaanse sfeer. Er is een ruime keuze aan verschillende tapas die over het algemeen van goede kwaliteit zijn. Het personeel is vriendelijk en hebben er ieder geval zin in om gasten een leuk uitje te bezorgen.
kwibes .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Lekker gegeten. Het was lawaaierig maar wel gezellig. Bediening was gastvrij en flexibel. Fijn dat er in Amsterdam zoveel gelegenheid is om te eten via de AH actie.
anne.bullens .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hadden 6 tapas besteld, de smaken verschilden nogal: de vis was aan de flauwe kant, terwijl de kippasteitjes ontzettend zout en pittig waren. Een gerechtje waren ze vergeten en hebben we erg lang op moeten wachten. We kregen toen wel een schaaltje olijven ter overbrugging van de zaak. Het was erg rumoerig in het restaurant ( een luidruchtige groep). Bediening was vriendelijk
Thomas M.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Gezellig restaurantje met lekkere tapas en vriendelijk personeel. Echter duurde het drie uur voordat we alle zes bestelde tapas hadden gekregen. We kregen wel een gratis cocktail ter compensatie. Volgens de serveerster duurt het normaal gesproken niet zo lang, maar was het voor een zondag bovengemiddeld druk en hadden ze daarvoor te weinig personeel, dus hopelijk andere keer beter.
Pim K.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Echt Spaans, uitstekende prijs:kwaliteit! Fijne sfeer en vriendelijk personeel!
........................................
Jorgen H.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Super lekker gegeten. En aardig personeel. Hier kom ik zeker weer eens terug!! Prijs/. Kwaliteit is erg goed alleen het ijs na viel tegen (teveel ijskristallen)
Edwin K.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Zaterdag voor de zoveelste keer in La Buleria geweest. Eten was weer super. Wijn was geweldig en de bediening top. Ja soms spreekt het personeel alleen maar Spaans en een heel klein beetje een andere taal. Maar vriendelijkheid is in iedere taal hetzelfde. Voor mij is la Buleria een een klein stuk Spanje in Amsterdam. Gewoon lekker en betaalbaar.