La Buleria

Valentijnkade 34 1094 ST Amsterdam Nederland Kaart
31-203314117

Over het restaurant La Buleria

Spaans temperament in Amsterdam

La Buleria is een Spaanse zaak in hart en nieren. Tapas eten blijft een populair concept en hiervoor kun je uitstekend terecht bij dit restaurant. La Buleria heeft zijn naam te danken aan een vurig flamencoritme, dus ga uit van een temperamentvolle avond in Amsterdam Oost.

Vol? Neem dan telefonisch contact op, want ze hebben hier ook een enorme bar waar je gezellig aan kunt eten.

Glas champagne

dwerf .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Buitengewoon vriendelijke bediening. We waren met een klein kind van 2,5 en dat was geen enkel probleem. Er werd op allerlei manieren rekening mee gehouden. We waren er vanuit de Albert Heijn actie, maar er was geen enkele restrictie. Gewoon lekker eten. Het was een warme, gezellige sfeer. En dan nog allemaal heerlijke tapas. We gaan er zeker terug.
mike J.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Leuke plek met een spaanse sfeer. Er is een ruime keuze aan verschillende tapas die over het algemeen van goede kwaliteit zijn. Het personeel is vriendelijk en hebben er ieder geval zin in om gasten een leuk uitje te bezorgen.
kwibes .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Lekker gegeten. Het was lawaaierig maar wel gezellig. Bediening was gastvrij en flexibel. Fijn dat er in Amsterdam zoveel gelegenheid is om te eten via de AH actie.
anne.bullens .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hadden 6 tapas besteld, de smaken verschilden nogal: de vis was aan de flauwe kant, terwijl de kippasteitjes ontzettend zout en pittig waren. Een gerechtje waren ze vergeten en hebben we erg lang op moeten wachten. We kregen toen wel een schaaltje olijven ter overbrugging van de zaak. Het was erg rumoerig in het restaurant ( een luidruchtige groep). Bediening was vriendelijk
Thomas M.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Gezellig restaurantje met lekkere tapas en vriendelijk personeel. Echter duurde het drie uur voordat we alle zes bestelde tapas hadden gekregen. We kregen wel een gratis cocktail ter compensatie. Volgens de serveerster duurt het normaal gesproken niet zo lang, maar was het voor een zondag bovengemiddeld druk en hadden ze daarvoor te weinig personeel, dus hopelijk andere keer beter.
Pim K.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Echt Spaans, uitstekende prijs:kwaliteit! Fijne sfeer en vriendelijk personeel!
........................................
Jorgen H.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Super lekker gegeten. En aardig personeel. Hier kom ik zeker weer eens terug!! Prijs/. Kwaliteit is erg goed alleen het ijs na viel tegen (teveel ijskristallen)
Edwin K.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Zaterdag voor de zoveelste keer in La Buleria geweest. Eten was weer super. Wijn was geweldig en de bediening top. Ja soms spreekt het personeel alleen maar Spaans en een heel klein beetje een andere taal. Maar vriendelijkheid is in iedere taal hetzelfde. Voor mij is la Buleria een een klein stuk Spanje in Amsterdam. Gewoon lekker en betaalbaar.
louisloor .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Een fijne sfeer met eten voor een redelijke prijs en een plezierige bediening. Een aanrader! De huiswijn was ook van goede kwaliteit.
Maureen S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Wij zijn hartelijk ontvangen , was eerst onduidelijk de uitleg van AHrestaurantactie,
de eigenaar heeft het toen duidelijk uitgelegd.
Ik moest de 6 duurste tapas afrekenen je krijg best wel veel tapas alleen 1 tapas hadden zij niet
in voorraad.

Vriendelijke groetjes.
Coen V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
La buleria is echt spaans. Je moet daar van houden. Ik heb het verschrikkelijk naar mijn zin gehad en autentiek Spaans mogen eten en drinken.

Als je echt Spaans zoekt is het hier te vinden.
Ludovico R.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Prettige bediening, vlot, gastvrij en persoonlijk. Niet in een toeristische wijk, alleen gasten dit dit adresje weten en weten wat spaans is.
Annemieke H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Met de Albert Heijn actie hier gaan eten. 6 tapas halen, 3 betalen. In dit geval werden de 3 goedkoopste afgetrokken. Eerlijker zou zijn 50% van de 6 tapas in rekening te brengen.
Vervelend dat er geen Nederlands gepraat wordt. Wel leuk als je een beetje Spaans spreekt.
Leuke rumoerige Spaanse tent. Er is enkele beglazing en dat voel je als het buiten koud is.
Wij zijn er voor de twede keer geweest. Toen twijfelden we al of we nog eens terug zouden komen, nu weer.
Maurice M.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
In lange tijd niet zo slecht gegeten. 2x kwamen er schalen van 5 verschillende tapas uit de keuken die met twee personen gedeeld konden worden. Veel frituur, vet, weinig smaak en niet vers. Erg jammer, ik kom hier niet meer terug.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Hartelijk personeel, maar de ambiance is een beetje sleets. Het was er kil en het tocht als je bij het raam zit. De tapas zijn smakelijk maar niet bijzonder. Kwalitatief zeer middelmatig eten. Er was een live flamenco gitarist om het een en ander op te fleuren, maar ze mogen echt wel iets doen aan de rommelige inrichting. Als het vol zit is de akoestiek rumoerig. Dit is kennelijk een poging tot authentiek Spaans maar die is een beetje mislukt helaas. Helemaal schoon is het ook niet. Jammer.
Thecla G.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We hebben lekker gegeten, porties waren groter dan verwacht. We zijn geen kleine eters en bestelden ieder 3 tapa's, maar dat bleek veel te veel te zijn. Gelukkig konden we iets meenemen. Maar raad van harte aan om te beginnen met ieder 2 tapa's.
Retti H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Gisteravond wezen eten met de AH actie. 2 wk geleden gereserveerd. We kregen een tafel toegewezen waar bij de linkerkant vd tafel was afgeschermd door de rug van een andere gast en mijn linker arm was aan het worstelen met de gast die achter mij zat"geplakt".
Er was ruime gemaakt voor een Flamenco show elke zou komen die avond en waar we dus ineens 5€ extra voor moesten betalen. ( achteraf niet berekend omdat we zsm zijn vertrokken)
Eten was helaas ook niet best. Kip was bleek en flauw, inktvis en garnalen waren duidelijk diepvries producten, lamsvlees was taai.
Al met al een ervaring om nooit meer over te doen :-(
LouisEvert .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Ik heb er gegeten via de ah restaurant actie maar ben niet tevreden over de service en het eten. Ten eerste spreken ze alleen Spaans, ze spreken heel gebrekkig Engels en geen Nederlands. Je kunt je dus niet echt duidelijk maken. Bij het bestellen van sherry wordt je vreemd aangekeken als je het niet op z'n Spaans uitspreekt bijvoorbeeld.
Daarna 3 tapas per persoon besteld. Ik had o.a. gegrilde asperges die waren oké maar wel heel erg simpel, iets met varkensvlees met 1 mals stukje en 2 erg droge stukjes en mijn tafelgenoot had iets met octopus besteld maar heeft pijlinktvis gekregen met een vies smakende inhoud.
Na deze tapas kwamen ze nog met de soep aanzetten. Niet alleen vreemd om de soep na het hoofdgerecht te serveren maar ook niet lekker. Leek wel heet water met alleen zout als smaak maker en wat diepvries zeevruchten.
Al met al geen succes dus. Maar kregen ook nog de volledige rekening, geen rekening gehouden met de ah actie.
Het enige positieve dat te melden valt is de huiswijn waardoor deze culinaire ellende enigsinds te verdragen viel.
Advies ga er niet naar toe, zoek een beter restaurant uit.
Claire S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Niet de moeite waard.... laffe albondigas, knoflook kip zonder knoflook, smaakloze gevulde paprika's en inktvis hes die niet waren schoongemaakt. Kan niet zeggen dat het vies was maar niet voor herhaling vatbaar.