La Bruschetta

Meer informatie over restaurant La Bruschetta

Voordelig
75Paul .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Lekker Italiaans eten in een verborgen pareltje! Ofschoon er een grote groep aanwezig was, was de bediening vlot. Het eten was van de bekende goede kwaliteit. Prijs/ kwaliteit verhouding is hier heel goed in orde!
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Vrijdagavond gegeten bij La Bruschetta in Gulpen. Vanwege het mooie weer buiten (aan de straatkant met constant voorbij rijdend verkeer) gezeten, waar 3 tafeltjes stonden. Met ons erbij waren daar twee van bezet.
Kregen als verwelkoming een bordje met dunne toastjes en een smeerseltje met een onbestemde, beetje visachtige smaak. Dat bordje ging vrijwel onaangeroerd weer terug.
De hoofdmaaltijd was prima in orde, hoewel de bijbestelde salade geen echt verse indruk maakte.
Deze salade was overigens wel goed gevuld.
Het dessert bestond uit een ijscoupe met amarenen. Deze was zonder meer goed.
Wat ons tegenviel was dat de bediening het vrije tafeltje bezette en daar uitgebreid pauze ging houden en zitten roken waardoor wij in de rook kwamen te zitten. Bovendien hadden ze daardoor nauwelijks oog voor de weinige bezoekers. Wij moesten tot twee keer toe de aandacht van het personeel trekken om nog een consumptie te kunnen bestellen.
Jammer dat hierdoor de avond toch een beetje "in rook opging".
JG2016 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Tijdens een paar dagen weg in Limburg, bij La Bruschetta terecht gekomen. Een van de weinige restaurants in de omgeving die op dinsdag open zijn.
Het is een klein restaurant met een uitgebreide kaart. Het eten is erg lekker en vooral de risotto met truffel is een aanrader!
Bediening is vriendelijk.
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
We hebben vandaag bij een "uitstekende Italiaan" gegeten. Een gevarieerde kaart, 100% italiaans, voor zowel grote als kleine eters. De kwaliteit is prima. De presentatie mag er zijn. Een heel goede kwaliteit-prijsverhouding. Als we in de gelegenheid zijn, komen we zeker terug.
Service.
Het was erg druk toen we aankwamen, tafeltjes waren vrijwel alle bezet. Door herschikking konden we nog kiezen ook. De bediening door de 2 jonge dames was hartelijk en efficiënt.
Leuk aangekleed, hele leuke zwart wit foto's van bekende wereldburgers, genietend van Italiaanse gerechten. De rustige Italiaanse muzikale omlijsting was prima.

Een bezoek hier, krijg je geen spijt!
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Lekkere pizza, misschien wat kleurloos maar goed van smaak. Prijs kwaliteit dik in orde. Vriendelijke bediening.Restaurant heeft niet veel tafels.
75Paul .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Heerlijke avond gehad! Lekkere voorgerechten (van alles wat) en als hoofdgerecht een simpele maar pure pizza! Heerlijke smaak! Een fantastisch leuke zaak, waar je lekker ongedwongen kunt eten.
Joke444 .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Ooit waren we hier al eens geweest en tot onze grote vreugd zat ons hotel nu in dezelfde straat! We hebben hier weer heerlijk pizza gegeten, echt een van de lekkerste pizza's die er zijn. Daarna wilden we graag de espresso coupe. We wilden daar graag een aanpassing in omdat wij niet zo van chocoladeijs houden. Dat was helemaal geen probleem. We konden hem bijna zo samenstellen als we zelf wilden. De volgende dag hebben we er als toetje nog een gehaald!
Het is een gezellig restaurantje met zeer vriendelijk personeel.
Marianne P.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Heerlijk gegeten bij La Bruchetta, gezellig Italiaans sfeertje mede door de Italiaanse muziek, de tomatensoep was heerlijk en van verse tomaten gemaakt. De spaghetti Bolognese was helemaal zoals hij zijn moest, de Parmesaanse kaas was door de serveerster vergeten, maar werd heel snel door de eigenaresse gebracht voordat ik er wat van kon zeggen. Een heerlijke dame blanche zoals hij zijn moest. Heel vriendelijk personeel, bleven netjes op de achtergrond, maar alert. Wij komen hier zeker nog eens terug als we in de buurt zijn. Dit restaurant is een aanrader
Ria C.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2015
Heerlijk gegeten bij la Bruchetta. We hebben gekozen voor de Pennette al salmone, die rijkelijk gevuld was met zalm en saus. De smaak was super. Vooraf kregen we chips van brood met humus. De huiswijn was lekker en het water gratis. Ook de koffie was voortreffelijk!! Hele goede prijs kwaliteit verhouding.
MaxSan .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Een bijzonder restaurant. Bij aankomst/binnenkomst lijkt het enkel een ijssalon te zijn en we waren dan ook ietwat huiverig toen we binnen plaats hadden genomen. De ruimte is lang, maar smal waardoor de gasten dicht op elkaar zitten. Dit zorgt overigens niet voor problemen, maar zorgt juist voor een intieme sfeer zoals je dit ook in een traditionele trattoria in Italië zou kunnen vinden.

Naast de ruime pizzakaart, is het eten is echt Italiaans. Dat wil zeggen, niet het standaardpalet van de meeste Italiaanse restaurants in Nederland, maar wat Italianen zelf thuis zouden koken. Erg lekker en verfrissend!
Dick W.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Wederom prima gegeten in dit restaurant. vooraf gegratineerde mosselen. Mooi gegaard. Vervolgens een tong en mijn partner een pasta met zeevruchten. Ook deze gerechten waren prima bereid.
Tom_mulder .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2014
De verjaardag van onze dochter gevierd in Mosaqua en vervolgens hier neergestreken. Dochterlief wilde pizza eten en afgaand op de recensies is dit de beste plek om dat te doen in de omgeving. Dochterlief hield het bij pizza, zoonlief bij pasta en calamares; maar papa en mama werden door de zeer uitnodigende kaart verleidt om flink los te gaan. Risotto, Ravioli, gegratineerde aubergines, een mooie salade, goede fles wijn, lekkere koffie en toch ook nog maar een hapje tiramisu ... Goede producten, goed bereid en niet teveel opsmuk, zoals dat hoort in de italiaanse keuken. En dan nog die vriendelijke en charmante bediening en de gastvrijheid naar de kinderen ... Als je in Gulpen bent, ben je al bijna in Italië.
Gastrohans .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2014
Afgaande op de recensies heb ik gelopen dinsdag hier gegeten met vrouw en 2 kinderen.
Het feit dat mijn klacht niet naar behoren is afgehandeld, enkel maar met "..ik zal het doorgeven.." draagt mede toe aan het ontstaan van dit bericht.
Bij binnenkomst werd door de gastvrouw al ietwat overdreven onze naam gecontroleerd, alsof een reservering van 2 volwassenen + 2 kinderen niet duidelijk genoeg is.
De amuses van kleine bruchette waren vers en smakelijk en gaf 1 eerste instantie een goede indruk.
De voorgerechten, een combinatie van 2 soorten carpaccio met Vitello tonato en voor mij krokante risotto met kabeljauw in een tomatensaus ( hetgeen gepresenteerd werd als een soort nasi schijf) waren flauw van smaak.
De kabeljauw was ver te zoeken.
Aan alle gerechten was nauwelijks of geen zout toegevoegd.
Als hoofd gerecht had mijn vrouw een pizza, die erg veel leek op een kartonnen kant en klaar product met wat extra toegevoegde kaas.
Mijn hoofgerecht een entrecote was kwalitatief goed vlees, maar weer te vlak van smaak.
Onze hoofdgerechten stonden reeds voor onze neus, terwijl de gastvrouw noch de bediening niet eens was opgevallen dat wij geen bestek hadden, ik heb daar voor nog moeten vragen.
Alle warme gerechten zijn aan onze tafel die avond geserveerd op ijskoude borden, waardoor in mum van tijd de gerechten ook koud waren, de borden waren overigens niet gepoleerd en er zaten nog behoorlijk wat water- en vingervlekken op.
De rijdende rechter zou zeggen: "Dit is mijn uitspraak en hier zult u het mee moeten doen", ons ziet u in ieder geval niet meer terug!
Johan R.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2014
Deze Italiaanse zaak ziet er vanaf de straat uit als een ijssalon in plaats van een restaurant. Als je de ijsuitgifte gepasseerd bent kom je in het uiterst kleine restaurantdeel. Een pijpenla met hooguit 25 zitplaatsen. De inrichting is sober, maar verder niets mis mee.

De verwelkoming door de bediening is uiterst vriendelijk. De zaak zit helemaal vol op deze doordeweekse avond. Dat is niet altijd zo, maar waarschijnlijk een gevolg van de mooie nazomerdag.

De menukaart is zeer uitgebreid, met daarnaast de dagspecials. Het prijsniveau is scherp. De dagspecials zijn zeer aan te bevelen, want die zijn supervers en hebben geen vriezer gezien. Vooraf genoten van de bruschetta met 4 kaasjes erbij. Dat smaakte voortreffelijk. Als hoofdgerecht koos ik de risotto met garnalen en safraan, met heel veel garnalen erin! Mijn partner ging voor een pizza. Hiervan viel de bodem enigszins tegen, terwijl de ingrediënten van goede kwaliteit waren. Misschien geen houtoven?
De huiswijn was voordelig geprijsd en best te drinken.
Bert Wassen .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2014
In dit kleine maar sfeervolle restaurant prima gegeten. Bediening is vriendelijk en charmant.
Hoofdgerecht van tafelgenote was een tong die heerlijk en goed gaar was. Mijn voorgerecht was een prima rundersoep en het hoofdgerecht was een risotto met garnalen en saffraan. Smaakvol!
Natuurlijk smaakte de koffie met een grappa als afsluiter goed.
Joyce K.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2014
Eerlijk gezegd begrijpen wij de positieve reacties niet. Vandaag buiten op terras gegeten. Dat was natuurlijk erg leuk en het hapje bij het aperitief was ook erg leuk. De wijnkaart was ook prima. Een heerlijke fles Sangiovese (Rosso del Colle) gedronken die ook keurig werd geserveerd. Maar het eten was echt niet goed. De pizzabodem wordt hier naar mijn idee helaas niet zelf gemaakt en dat geeft de pizza een smakeloze fabriekssmaak. De tagliatelle met champignons in roomkaas smaakte helaas ook niet lekker. De pasta was te gaar en de saus had geen body. Alles met elkaar jammer, want de intentie en de attentie van de eigenaren en de bediening is allerhartelijkst. Maar het eten vonden wij beneden de maat.
Papa Piet .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2013
In dit italiaanse restaurantje, waar de eigenaar duits spreekt, pizza gegeten. Echt lekkere pizza,s. Verrassende keuzes, bv mediterranea met parmaham en geroosterde groenten, of met verse spinazie en gorgonzoala. Salades worden ruimhartig opgediend. Goed waar voor je geld. Wij komen hier zeker nog een keer terug.
Moniens .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2013
Gisteren weer gesmuld bij La Bruschetta. Ik kom er al jaren maar ben telkens weer aangenaam verrast. Gisteren van de dagkaart Salimbocca van zeebaars genomen met in olijfolie gepelde en gebakken aardappelen. Ongekend lekker! De zeebaars en de saus met versie salie smaakten gewoon verrukkelijk. En wat kun je iets heerlijks maken van een gewone aardappel, zeg! Als je er maar op de juiste manier mee om gaat. Jammie, jammie . . . . Monique Breemen
Recensentgrun .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2013
Wat een heerlijk restaurant, ik kan me werkelijk niet voorstellen dat iemand hier slecht gegeten zou hebben. Het decor is netjes, klein maar fijn en voor de duidelijkheid, in Italië zijn de restaurants waar je lekker kunt eten veel soberder ingericht. Authentiek italiaans eten, verse producten, helaas wonen we op 400 km afstand, anders zouden we wekelijks komen!
RobZieRdam .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2013
Prima gegeten voor goede prijs/kwaliteit verhouding in een aangename sfeer. Salade vooraf was perfect. Hoofdgerechten (Canneloni en Pasta Frutti di Mare) waren prima, al mocht er iets minder peper in misschien. Twee aardige dames die doen voorkomen dat ze italiaans spreken (maar niet meer dan buona sera en buon appetito) doen erg hun best voor je. De koks (niet gezien/gesproken) zouden wel echte Italianen zijn en ze verstaan hun vak. Het restaurant is smal en diep, daardoor achterin wat donker. Inrichting is sober maar gezellig. Muziekje op prettig volume van bekende Italiaanse artiesten droeg ook bij aan Italiaanse sfeer