La Brochette

Ter Kleef 1 1081 AM Amsterdam Nederland Kaart
31-206428185

Over het restaurant La Brochette

Restaurant La Brochette, gelegen in Amsterdam-Zuid, verrast haar gasten met een geheel vernieuwend, sfeervol interieur en een smakelijke menukaart. Als gast vertoef je in een stijlvolle lounge omgeving en kun je zowel van een culinaire lunch als diner genieten!

Een comfortabele zithoek, sfeervolle verlichting en in de zomer een mooi Amsterdams terras. Bij restaurant La Brochette is het genieten! Bestel een sprankelend drankje met overheerlijke fingerfoodgerechtjes zoals de Pekingeendflensjes of laat je verwennen door de creatieve menu's van de avond, het kan allemaal!

Elke week worden de menu’s gewisseld met gevarieerde lunch- en dinergerechten. Tijdens de lunch kun je genieten van diverse luxe broodjes en salades. De voorgerechten bestaan uit verschillende vis-, vegetarische- en vleesgerechten. Voor een stevig diner kun je uit de smakelijke hoofdgerechten een goede keus maken. Na afloop een lekker dessert maakt de avond helemaal af.

Op zondagavond luister je bij La Brochette naar de live jazz, soul, klassiek of moderne muziek. Voor partijen, evenementen, verjaardagen of zakelijke borrels is de serre een perfecte plek voor een vergetelijke avond. Ook zijn er verschillende arrangementen, waarbij je onbeperkt kunt borrelen met een grote groep. Speciale diner arrangementen vanaf 15 personen zijn ook mogelijk met een samen gesteld menu.

Aldus ontzettend veel keus voor een intiem diner tot een groot zakelijk evenement bij restaurant La Brochette in Amsterdam!

Meer informatie over restaurant La Brochette

Jouw recensie over het restaurant La Brochette

Wieky W.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Heerlijk gegeten, gezellige ambiance, hele vriendelijke service. Toegankelijke kaart en lekkere wijnen. We komen zeker terug!
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Heerlijk gegeten, leuke bediening, fijne sfeer
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
Goed gegeten, voldoende en lekker
Jacqytop .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Het ligt wat afgelegen van het centrum, maar echt nog nooit zulke botermalse paling en tournedos gegeten. Alles was echt heerlijk bereid. De bediening is echt super vriendelijk, doen echt moeite om het je naar de zin te maken. Kortom echt heerlijk gegeten.
Brian S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Goede service, aardige bediening en lekker eten. Precies wat wij verwachten. Wij komen zeker terug ..........................
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Het restaurant is superdicht bij ziggodome, wat natuurlijk handig is. We hebben heerlijk (en relaxed) gegeten, dank jullie wel!
Gerard D.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Gezellige sfeer, attente bediening en een zeer gevarieerde kaart, echt een aanrader!! Parkeren op de naastgelegen parkeerplaats is gratis met de parkeerschijf. Ook makkelijk te bereiken met openbaar vervoer lijn 5 en 51!
louman365 .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
We zijn goed ontvangen, lekker even aan de bar gezeten en daarna aan tafel. We hebben heerlijk gegeten en zaten op ons gemak. Bediening is ook goed.
steven S.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Prima restaurant met lekkere gerechten! Makelijk te bereiken en gelukkig niet belachelijk druk. Aandacht voor de gasten is er zeker.
Rogier P.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Goed eten in informele sfeer. Prijs/kwaliteit dik in orde. Goede communicatie met reserveren. Eten word snel geserveerd ook als het druk is. Voor herhaling vatbaar
ErikvdBoom .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Altijd goed eten, een authentiek gezellige sfeer en zeer vriendelijke en kundige medewerkers. Een aanrader zowel zakelijk als privé.
thecompass .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Bij ontvangst was de gast hier erg vriendelijk, even gezeten hebben en rond gekeken te hebben was de sfweer gezellig er was zelfs een live bantje aanwezig ons van muziek voorzien. Er zat genoeg tijd tussen tussen de gerechten en het eten was erg lkker
Nely M.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Als restaurant zeer teleurstellend. Het eten was zeer slecht, onverzorgd, prijs veel te hoog voor de kwaliteit. Zeer rumoerig/gehorig.
José B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Sfeer, kwaliteit van het eten en bediening helemaal prima. Ik vind alleen de prijzen van de voorgerechten t.o.v,. de hoofdgerechten niet in verhouding staan.
Verder prima avond gehad.
Laura S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Met collega's gezellig een hapje gegeten in deze bijzonder sfeervolle gelegenheid. Prima en gezellige ontvangst en de gerechten waren ook goed. Wellicht iets meer tijd tussen de gerechten, maar dit past dan wel weer bij dit soort restaurants. De Amsterdamse eigenaren geven je meteen een welkom gevoel, zo van : "wil je alvast een lekker wijntje?" En daar hou ik wel erg van. Het zit wel op een lastige plek om er nog eens te gaan eten (niet centraal gelegen), dus is het wellicht meer geschikt voor mensen "uit de buurt". Neemt niet weg dat dit een prima restaurant is met een goede keuken en meer van voldoende keuze uit diverse gerechten. Als dessert is de huisgemaakte Tiramisu overigens een goede aanrader! Eet smakelijk alvast.
Otto B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
La Brochette blijft verbazen. In principe is het een 'frisse zaak' met een bijzonder publiek. Je moet ervan houden en het kan echt verrassend gezellig zijn. De prijzen zijn aan de forse kant - zeker ook omdat alle bijgerechten apart besteld moeten worden en de prijzen suggereren dat het al een compleet gerecht is. Aanraders zijn de tonijncraquelé als voorafje en de rib eye. De schnitzel die mijn tafelgenoot had, viel tegen. Ook qua presentatie. Maar bij de Brochette moet je gewoon geweest zijn. Al is het maar eens in je leven...
Camilo O.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
Matig eetcafe eten voor hoge restaurant prijzen. Jammer want we wonen vlak bij en hadden gehoopt op beter.
De kwaliteit van de gebruikte producten viel tegen en daarbij was het matig bereid en gepresenteerd.
Battave .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Restaurant heeft een mooie, luxe uitstraling. Bediening is gezellig, en werkt snel. Eten smaakte goed. Wel iets aan de prijs voor een simpele saté met patat. Maar de smaak was goed. Carpaccio is goed. En ook de tonijn is een aanrader.
Daphne D.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
Het voorgerecht carpacio was nog erg koud, hoofdgerecht rauwe asperges die terug werden gehaald. 5 asperges beetje aardappel eitje ham en klontje boter. Erg prijzig. We krijgen een drankje voor het ongemak. Na hoofdgerecht werd ons niks meer aangeboden. Daarna maar afgerekend, erg duur. Dit slaan we voortaan over. Jammer.
Trudy P.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Het was niet de eerste keer bij La Brochette. Met tussenpozen van een aantal maanden eet ik daar met een vlak in de buurt wonende kennis. Het eten wordt er niet beter op. Het is nooit een restaurant van verfijning geweest, maar het niveau is dalende. De tonijn is lauw aan de buitenkant en koud van binnen. De garnering is een halve citroen (sinaasappel?) met een ondefinieerbaar takje groen er in. De gebakken aardappelen zijn vettig en verbrand. De saus bij de tonijn heeft een kauwgumachtige nasmaak. De schnitzel van mijn tafelgenoot is zwart aan de buitenkant. De dooier van het ei dat er op ligt ziet eruit of iemand er doorheen heeft gewreven. Ook daar de halve citroen. Een kommetje met ondefinieerbare saus staat op het bord (bij schnitzel met ei??) De aangekondigde groente werd vergeten. Onverzorgd en slecht bereid. De service was vriendelijk.