La Brocca

Middenwaard 89 1703 SC Heerhugowaard Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant La Brocca

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 23:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
6,3
6,6
6,7
Gerrit1969 .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Eten en drinken een 4 maar dan vooral voor het drankje want daar is zelf niks mis mee. Een 4 voor de mensen zelf en dat is genoeg want de service en vriendelijkheid is gewoon erg omlaag gegaan. Een 4 voor decor want....ach....dit gaat gewoon samen met het vorige cijfer....toch? Prijs/kwaliteit? Nou de prijs is er zeker en de kwaliteit ver te zoeken. Kortom....wij zijn al jaren vaste gasten in het voor ons tot anderhalf jaar geleden de beste pizzeria met alles erop en eraan in de omgeving maar toen plotseling het eten èrg zout werd en de rest ook veel minder is het 2 weken geleden toch ècht voor ons de laatste keer geweest. Ondanks het aangeven van de klacht (eerlijk en oprecht) want er word tenslotte om gevraagd word er niets mee gedaan, sterker nog, er word gewoon gezègd dat het broodje vooraf van het deeg is van de vorige dag en de kruidenboter proef je gewoon dat het ranzig (lees ''oud'') is om over het andere eten nog maar niet te spreken. Sorry hoor maar als vaste gast voel jeje dan behoorlijk in de maling genomen. Een vriendelijke uitgeperste lach tijdens het pinnen met de hoop dat je nog eens terug zal komen is dan zeker niet meer op z'n plaats. Jammer hoor van deze omgang met je gasten die hun euro's bij je uit komen geven om over de keuken nog maar niet verder te spreken, ik denk dat de keuringsdienst hier een ''goed'' bedrijf aan zou hebben voor onderzoek. Jammer nogmaals dat hier niets mee word gedaan ik zou graag een adviserende rol hierin spelen. Groet van een horecaman, een echte dan.
Carola N.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Een bomvol restaurant al vroeg in de avond. Gelukkig mochten we er nog bij.
Er is een gezellig sfeertje gecreeerd, alleen staan de tafels wel erg dicht op elkaar.

We aten lekkere pizza's, niet heel uitgesproken, maar gewoon een prima pizza voor een zeer schappelijke prijs.

De bediening was goed, servicegericht met af en toe een kwinkslag. De toetjes waren smakelijk, ik had tiramisu, mijn tafelgenoten diverse ijsgerechten. Leuk opgemaakt en flinke porties.

Hier komen we nog wel een keertje terug.
Tresor .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Niet meer wat het geweest is. Bij afhalen en bezorgen pizza's veel te vet, druipt gewoon uit de doos. Ook bodem niet door te kauwen. Bah.
Tineke B.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
zo te horen moet gordon ramsey maar eens langskomen bij al deze restaurants.want het eten moet goed zijn.als ze italianen over de vloer krijgen nou dan zullen ze er helemaal van lusten.italianen zijn echte smulpapen.die pikken het niet hoor dat ze tien keer een pizza naar de keuken terug moeten sturen.kwaliteit mensen.en geen kwantiteit.buona sera e ci vediamo.maar kop op he mensen van la brocca.o ja neem ook geen marrokanen in de keuken.das voor de meeste mensen zon afknapper.en ook geen turken.ik zie dat veel in amsterdam.en ze gaan dan heel demonstratief in het italiaans tellen.alsof ik dat niet in de gaten zou hebben.he dan weten ze niet wie ik ben.italiaans is mijn tweede moedertaal.maar italie staat bekend om zijn goede smaak en lekker vers eten.geen blikken.dat moet zo blijven want we representeren wel italie.of niet dan.saluti.
Jeff H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Voor de film eerst even eten prima zeer vriendelijke mijnheer in de bediening. Het eten Was redelijk voorgerecht was voor mijn vrouw een minestrone soep en ik seen vissoep. Vissoep erg goed met veel variatie de minestrone een beetje karig. Ook Was het vonden wij beiden een beetje flauw. Hoofdgerecht Escalope milanaise en vispizza. Eigenlijk hetzelfde als de soep te weinig gekruid vooral bij het vleesgerecht.
Maar eigenlijk Is dit ook een restaurant waar je niet te kritisch op moet zijn leuke ambiance aan het water en naast de bioscoop. Naar de nieuwste James Bond en daarvoor zijn we nog even snel gaan eten. Eten aardig decor is door het uitzicht over het water leuk. En de kale mijnheer in de bediening was excelent.
Eemp .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Vroeger kwamer we hier regelmatig maar de laatste tijd minder en het is er niet beter op geworden.
Dat een pizza ook goed is, is minder belangrijk voor de eigenaar.
Toen deze zag dat ik de helft liet staan en toch informeerde of alles gesmaakt had zei ik hem dat ik niet tevreden was.
De pizza was klef en sompig en dat kon hij zelf ook zien.
"Tsja, het is wat kaas en tomaat dus wat verwacht u"
Onvoorstelbaar en ik kom er niet meer.
Voor mij niet noodzakelijk dat ik iets krijg, maar een kopje koffie aanbieden was het minste geweest.
Want als het je niet interesseert of het goed was en daar niets mee doet kun je daar ook beter niet naar informeren.
Thijs B.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Samen met mijn vrouw hier wezen eten. We hadden bij de reservering gemeld dat we voor de film nog even wat wilden eten. Film begon om half 9 en hadden om 6 uur gereserveerd. Geen probleem zal je denken. Bij het opnemen van de drankjes ging het al mis, minstens 15 minuten wachten op 2 drankjes....... Mijn vrouw had iets van vis besteld en ik entrecote, na 1 uur hierop gewacht te hebben de bediening gevraagd waar ons eten bleef. Als antwoord kregen we, ja het is nogal druk. Te horen... Jaja het halve restaurant was leeg en mensen om ons heen die later aanschoven waren al aan het eten.... Als je na 1 uur wachten dan ook je bord opmaak aanschouw dan is dat ook nog eens een lullige vertoning kwa hoeveelheid en dat voor de prijs die je er voor betaal. Eten was niet eens warm meer en de smaak van dit alles viel zwaar tegen, een gemiddelde snackbar kan het nog beter! Toetje achteraf maar weggelaten. Bij het vragen van de rekening nog gezegd dat het zwaar tegen viel, kreeg alleen te horen dat het personeel hun best deed en dat het druk was...... Ons zien ze hier niet meer, wij gaan wel naar een van de tentjes aan de overkant!
Ronald01 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Het eten bij La Brocca is ons zeer tegengevallen, vroeger prima nu zeer teleurstellend. Na 1.25 uur wachten kregen we ons voorgerecht waarvan 1 met 3 schamele Gamba's met wat cocktailsaus voor ruim 15 euro. Ook de in de tussentijd bestelde drankjes lieten zeer lang op zich wachten. Drie kwartier later de hoofdgerechten Pizza en een visschotel. Vis was redelijk doch niet bijzonder hetzelfde geldt voor de pizza die overigens zijn beste temperatuur ook al achter zich had gelaten.
De service schiet zwaar te kort. Zeer lange wachttijden en weinig alert. Biertje wordt zo langzaam uitgeserveerd dat de halve schuimkraag al weg is. De leiding van het restaurant is aangesproken door ons op het lange wachten ed. We kregen toen te horen dat we ons voorgerecht hadden gehad en het was nu eenmaal druk! Ook werd verteld dat ze hun best deden.... Lijkt ons niet relevant, er werden steeds weer nieuwe gasten ontvangen en men kon het niet bijbenen. Overig personeel erkende problemen met de nodige schaamte, maar konden ook niets doen. Verder lawaaierig restaurant en amicale omgang met gasten die daar kennelijk vaker komen, maar ook aanzienlijk sneller bediend werden. Kortom een zeer teleurstellende (Valentijns)avond gehad bij La Brocca.
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Ik ga er dus nooit meer eten, de soep was koud na het gemeld te hebben werd de soep opgewarmd en kregen we de soep in hetzelfde schaaltje , overgekookt en wel, vies schaaltje. De carpaccio bestond meer uit sla dan vlees, geen pijnboom pitjes, en dat voor 13.50. Pizza was te doen maar heb betere gehad bij een andere Italiaan.
Erg jammer jaren geleden ook wel eens gegeten , het was toen vele malen beter.
Denise B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2014
Een gezellig italiaans restaurant waar je heerlijk kunt eten en lekker lang tafelen. Ik eet hier regelmatig en heb al meerdere gerechten van de kaart geprobeerd en smaken allemaal top!Regelmatig leuke aanbiedingen zodat je ook voor een niet al te ruim budget toch lekker uit eten kunt gaan.
Dorina A.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2014
al meerdere keren in dit restaurant wezen eten. super gezellig en goed eten. ze maken er geen probleem van als je iets anders wil bijv. andere saus bij vlees dan op de kaart, echt service met een glimlach en kinderen zijn super welkom wij eten met onze kinderen hier heel graag.
Roekoe2 .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2014
Een avondje lekker eten in het bekende la brocca, voorgerecht een overheerlijke vitello tonatto zacht en super vers, hoofdgerecht de fantastische tournedos met pepersaus en wat spaghetti aglio olio echt superrrrrr lekker !!!!!!!! Goede en zeer vriendelijke bediening !!!!! Drankjes keurig in een flesje met prik en zeer lekkere wijn!!!! Buiten de kaart mega lekkere sliptongetjes in een zeer ruime portie en met garnituur voor een lage prijs!!!!! Kortom alles was lekker en goed, gewoon top.
Dennis O.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2014
Even een pizza eten in een voor ons onbekende plaats. Rond het winkelcentrum is er veel keuze in restaurants en wellicht was het beter geweest even verder te kijken dan deze pizzeria. Bij binnenkomst komen de vieze borden je al tegemoet omdat je langs de spoelkeuken moet. Jammer 1. Bediening was wat zakelijk maar OK. Verdere entourage is wat kinderlijk qua deco en de kleuren roze en oranje en lijkt in de jaren 80 te zijn blijven hangen. Jammer 2. Het uitzicht op de grote vijver daarentegen is gezellig, zeker met alle lichtjes eromheen.
Het eten was prima en werd snel opgediend. Het gratis mandje brood met kruidenboter was simpel maar een goede binnenkomer. We kozen voor de pizza die prima van smaak was. Niks kleffe bodem, gewoon goed. De tiramisu was een flinke unit van prima kwaliteit en zeer smakelijk.
Als iemand van buiten de regio zou ik hier niet snel terugkomen en liever even verder kijken in de omgeving naar een gezelligere lokatie maar aan de pizza zelf heeft het niet gelegen.
Esma B.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
De pizza's schijnen goed te zijn, maar daar ga ik liever niet voor naar een Italiaan. Ons eten was te gaar en nauwelijks van smaak voorzien. Het extra bord voor onze jongste om mee te kunnen eten is ondanks toezeggingen en navraag nooit gekomen. Ben hier één keer eerder geweest. Vond het toen ook al geen succes maar dacht dat dat misschien een incident was. Helaas. Wij gaan niet meer.
Ik wil u vriendelijk verzoeken om ons te mailen over dit voorval, zo kan ik het personeel er over aan spreken. Ons is hier namelijk niets over bekend. Jammer dat u het niet meteen aan mij gemeld heeft, Rest mij dan ook, om ook u langs deze weg onze welgemeende excuses aan te bieden.
Jessica B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2013
Voor de theatershow in Cool, voor slechts 8,- genoten van een heerlijke pizza bij La Brocca. Op di en woe serveren zij alle pizza's en pasta's voor deze vriendelijke prijs. Er was redelijk wat animo. Wij zaten in een soort serre, een deel wat er later aan gebouwd is denk ik, of later overdekt is geworden. Niet heel knus, dat was jammer. Ook de entree is wat rommelig. Bediening wat kortaf/gehaast, wel vriendelijk. Huiswijn geen topper. Maar de pizza's waren erg smakelijk, rijk belegd, knapperige bodem en goed warm, daar gaat het tenslotte om. Jum. Prima pizzeria.
Jens B.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2013
Super leuk op het terras gezeten bij la Brocca buiten. De sfeer was goed en het mooie weertje zorgde hier deels voor. Een lekkere vitello vooraf gevolgd door een heerlijk stuk vlees van de grill. Bediening was vriendelijk en snap de reacties over slechte bediening niet helemaal?

Wij hebben genoten, net als wij altijd in italie doen! Tot snel!
Robbieb .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2013
een heerlijke pizza gegeten. Lekker in het zonnetje buiten.
Vriendelijk personeel en behulpzaam.
mooi uitzicht en door de nieuwe schermen ook nog uit de wind.
Een echte aanrader!
Lars K.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2013
Was even geleden. Intussen terras buiten zaten binnen. Zat helemaal vol. Bediening had geen tijd. Moest moeite doen om contact te maken met bediening. Zelfs geen tijd om tweede drankje op te nemen. Zeer gehorig. We konden elkaar slecht verstaan door de herrie. Hierdoor minder gezellig. Echt jammer. Pizza erg krokant en op hoge kantjes zwart. Vorige keer geen prik in frisdrank. Nu flesjes. Veel beter. Geen aanrader meer.
Anita H.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2013
Dat was eens maar nooit meer. Het telefonisch reserveren ging al niet al te vriendelijk. De eerste drankjes waren zonder koolzuur, was bekend probleem gaf de serveerster aan op het begin vd avond, dus er kwamen nieuwe. Personeel was vriendelijk, maar wist niet goed alles vd kaart. Uitleg van het menu kwam met hulp van langslopende collega's, maar toen we gingen bestellen bleek dat juist DIE pasta's niet er bij hoorden. De calzone pizza's waren compleet koud van binnen, kregen we onze aangesneden pizza's terug (zonder excuses) en nog waren ze lauw. Maar opgegeten omdat de rest het eten al bijna op had. Misschien idee om borden te verwarmen? Pizza was flauw van smaak, pastasaus zelfde als tomatensoep, niet hoog op smaak. Wel excuses van ober die borden ophaalde. Decor ouderwets, vol met "rommel" en her en der stofnesten.
Vriezer met glazen deur in restaurant heeft met ijs aangevroren rekken, en de dozen met tiramisu liggen daar op voorraad en nog meer verpakte desserts. In een italiaans restaurant verwacht je op zijn minst verse tiramisu!
JosefienKok .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2013
De prijs/kwaliteit verhouding van het voorgerecht kan wat beter, we hadden de gamba's van de grill en drie vond ik wat te weinig. De pasta bolognese smaakte niet lekker, wat waterig en daardoor te weinig smaak.
Bediening is prima op orde.
De inrichting is wel aan een opfrisbeurt toe.