La Brasserie

Meer informatie over restaurant La Brasserie

• Catering
Beresterk .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Zoals gewoonlijk weer heerlijk aan de bar gegeten met direct kontakt met de keuken. Mezelf weer laten verrassen met een 5 gangen menu en bijbehorende wijnen, zoals gewoonlijk weer uitstekend en verrassend, smaakt naar meer.
Niccc .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
We moesten met Kerst werken. Het kerstmenu bij de brasserie zag er zo lekker uit, dat we vroegen of we 28 december ook een Kerstmenu konden eten. Tuuuuuurlijk kon dat! Amuse: saucijzenbroodje van hert. Als grapje gezegd dat ik er wel een hel van lust. Vervolgens krijgen we lekker een extra stukje van de chef. Zo lief! Heerlijk gegeten, echt verwend! De Brasserie is een familiebedrijf om trots op te zijn!
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
De ontvangst is heel vriendelijk en de inrichting is gezellig warm van uitstraling en schoon
De tafel is correct gedekt en de gerechten worden uitstekend uitgeserveerd.

Vooraf een amuse van pompoensoep met een hertenragout in bladerdeeg. De soep is uitstekend van smaak eb goed in balans evenals de ragout.

Hierna gerookte wildzwijn ham met een compote van cranberry, mayonaise van pecannoten.
De bijgevoegde salade dressing is perfect in balans met het gerecht. De ham is goed gerookt en verfijnd van smaakt met een harmonieuze dressing.

Hierna een duivenborstje met jus van mandeira en gebakken oesterzwammen.
Het duivenborstje is perfect gaar en goed van smaak evenals de jus. De oestezwammen geven een heerlijke combinatie en zijn goed gebakken.

Tot slot de hertenbiefstuk met rodekool en een jus van pruimen.
De biefstuk is goed mals en juist gebakken en gekruid. Het zeezout op de rodekool geeft net iets extra’s. en de pruimenjus maakt het geheel tot een waar genot.

De huisgemaakte crème brulee is precies zoals deze behoort te zijn

Als wijn gekozen voor de huiswijn de spaanse Riojo Vinedos de Alfaro deze is goed op temperatuur en op dronk. Is een krachtige wijn met een zijde afdronk heel geschikt bij bovenstaand menu.

Compliment voor gastheer en bediening en kok. Zeker een aanrader eens te gaan eten
Margee .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Heerlijk gegeten in dit restaurant. Scholfilet met cherrytomaatjes heerlijk. Ook de koteletten kip bon femme
Vriendelijke personeel en je merkt aan het eten hier kookt iemand met passie.
Inrichting is huiselijk.
We komen hier zeker een keer terug.
HerfstJW .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2014
met 4 senioren wezen eten. Erg goed ontvangen, warme uitstraling en goed eten tegen een redelijke prijs. Goede en voorkomende bediening. Vanaf de straatkant gezien zou de gevel een moderne opknapbeurt kunnen gebruiken, maar binnen ziet het eruit zoals een brasserie er moet uitzien. De wijn is redelijk geprijsd en er is al een menu van 25 euro. Het totaalpakket is zeker aan te bevelen.
Sjaak V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Vanavond gegeten in La Brasserie. Ontvangst bijzonder gastvrij. Bediening attent en vriendelijk. Gerechten heerlijk. Menu Serannoham, Livarvarken en parfait met suikerbrood een aanrader. Komen zeker nog een keer terug.
Kimmie V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2014
Heerlijke amuse. Gekozen voor een 4 gangen proeverijtje, echt een aanrader. Laat je verrassen door de chef. Het eten was heerlijk en de bijpassende wijn maakte het helemaal compleet. Goeie sfeer en vriendelijk personeel. Ik ga hier zeker vaker eten.
Niccc .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Weer een warm welkom bij de brasserie! Heerlijke amuse en gekozen voor een wild verrassingsmenu. 1 van ons wilde graag de loempia , wij waren allemaal een beetje jaloers toen zij dit kreeg, vervolgens kregen we allemaal een halve loempia om te proeven! Dat onderscheidt een warm, superstatelijk klantgericht restaurant van een ander restaurant!
Pfarrer .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2013
Afgelopen zaterdag mochten mijn dochter en ik hier eten. La Brasserie had net een nieuwe kaart (website is op dit moment nog een zomerkaart), maar ze hebben nu een herfstkaart. Het concept van de kaart is eenvoudig: je kiest 3, 4 of 5 gerechten. De gerechtjes zijn in principe klein, maar je kunt er ook voor kiezen om één gerecht als hoofdgerecht te laten brengen.
Na ontvangst kregen we een tweetal amuses: een kleine sandwich van italiaans brood en zalm en een overheerlijk pompoensoepje met crème fraiche en spekjes. Die was echt heel lekker.
Als eerste gerecht kozen wij voor een italiaanse gerookte ham, en voor twee wildpaté's: wilde eendenpaté en ree. Lekkere paté's, geserveerd met een wilde bramenjam. Mooie smaakmakers. Vervolgens kwam een tarte tartine met sinaasappel en een huisgemaakte kalfskroket. De tarte tartin was verrassend en viel goed in de smaak. De kroket vond ik ietwat aan de droge kant. Niet vervelend, maar toch. Vervolgens kwam het derde gerecht: gamba's en biefstuk van het veluws hert. Deze laatste was heerlijk bereid, mals en voorzien van een prachtige jus. De jus was ook niet zuinig. Soms heb je wel eens in restaurants dat er een paar druppels jus verstopt zijn op het bord, maar hier waren twee mooie streken jus op het bord. Het hert werd geserveerd met een van de lekkerste rode kool die ik ooit gehad heb, en aardappeltjes. Voor mij het hoogtepunt van de avond. Tot slot genoten we nog van een koek van bastogne, bitterkoekjes en spekkoek en ijs; en een kaasplankje. Het kaasplankje was prima. Niet al te grote kazen - mocht ietsje meer van mij - en een zoete appelstroop en een vijgenkoek. De parfait was lekker zoet. Wel veel verschillende smaken ineens, maar het combineerde.
De bediening was ontspannen en plezierig. Een gezellig paar dat met flair, ontspanning en zorgvuldigheid de klanten het naar de wens maakt. De zaak zat vol, wat op zich al een goed teken kan zijn. We waren blij te hebben gereserveerd en hebben een gezellige, ontspannen en vooral smakelijke avond gehad.
Crêpe G.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2013
Zeer goed gegeten, de borden zien er netjes uit, de hoeveelheden zijn voldoende. uitertst vriendelijke personeel. De 'huiswijn' is prima. Leuke interactie met de keuken, doen niet moelijk wanneer er iets niet voorradig alsnog te maken. Kortom hier komen wij nog terug.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2013
Vriendelijke ontvangst. Heerlijke amuse. Wij hebben voor het surprise menu gekozen en dat is ons goed bevallen. Alles vers en erg lekker Het ontbrak ons niet aan aandacht van het vriendelijker personeel en de eigenaars. Kortom wij komen hier zeker terug
Twinkel35 .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2013
Wederom heerlijk gegeten, brood met lekkere smeersels een amuse en heerlijk menu. Hier weten ze hoe je gasten met verwennen. Zeker de moeite waard.
Roland1963 .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2013
Geweldige ervaring!!! Vooraf had ik ivm een surprise contact gehad. Red snapper als surprise was hiervoor esentieel. Het restaurant had geen red snapper op de menukaart staan maar heeft dit speciaal ingekocht. Het eten, de bijpassende wijn, de persoonlijke aandacht.....gewoonweg super. Mensen met liefde en verstand van hun vak. Onze dank is groot!
JustEat .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2013
We zijn al eens eerder geweest, en volgens mij hadden we nu vrij nieuw een tafel aan de uitgifte kant van de keuken!
Zo"n open keuken is al leuk, maar dit was nog veel leuker.
Omdat wij ons graag laten verrassen door de chef, hebben we geen drank, en geen eten besteld.

Vooraf een taartje van gemarineerde zalm, Hollandse garnalen, rivierkreeftstaartjes met creme fraiche was een heerlijke warmloper voor wat nog komen ging. Bij elk gerecht werd een lekker wijntje geschonken wat naar onze mening prima paste bij elk gerecht!

Het wild zwijn met pompoen puree, waanzinnig. mooie volle smaken voor deze tijd van het jaar lijkt mij. Absoluut geen klagen!

En na een kort gezellig babbeltje met de chef blijkt dat wij alle 2 gek zijn op PX (Pedro Ximenez), en wat dan al niet mogelijk is, een heerlijk mals stukje hert met natuurlijk de wel onbetwiste PX saus. Nu vind ik zo'n gerecht dan natuurlijk gelijk een pluim waard, maar we willen graag eerlijk blijven, hij was lekker!

Als voorproefje van de nieuwe kaart kregen we een gerechtje met gamba's en dat was volgens mij met een kokos limoengras sausje! ben blij dat die op de kaart komt, want dan kan ik hem nog eens komen eten!! (let wel, niet teveel Japanse zeewier salade, het gaat toch om de gamba?)

Dessert, plankje kaas, glaasje PX (wat voor mij natuurlijk weer dat extraatje is), en we zijn ge?indigd met een Grand-Dessert.
Heel jammer dat mijn vriendin haar chocolademousse en cheescake niet meer op kreeg, want daardoor moest ik alles opeten hAHa.

Al met al, weer geen vergissing om hier te komen, en mij dunkt dat we hier blijven komen!

Een 9 lijkt dan misschien vrij hoog, maar wij vullen de smaak en punten aan van Marjan Keuter!
Marjan K.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2013
Leuke tent, zwak eten. Suprise menu kook ik thuis ook maar dan zonder verbrande kreeftjes en met echt krabvees. Ik zorg dan dat de garnalen wel smaak en hebben in een dun tempura beslagje. Nadat ik het bord met verbrandde rivierkreeftjes had terug gestuurd kreeg ik alleen de tempura ballen. helaas.
Hoofdgerecht met eend die duidelijk te vroeg in de oven geschoven was waardoor het eigen vetrandje bepaald niet krokant uitgebakken was. Smaakloos.
Desertwijn (ook weer te koud) die ook bij de appiehappie te koop is als onderdeel van het wijnarrangement was wel de top van blamage van de avond.
Als het nu bijzondere wijn was, nou nee. Flauw wijntje, compleet overschaduwd door de chocoladesmaken in het desert.
Niet bepaald competent personeel die de wijn kwam schenken.
Even het etiket laten zien en iets zeggen over het wijnhuis had wel iets toegevoegd aan de wijnkeuze. (of was er niets te zeggen)
Wel compliment voor het meisje dat durfde te zeggen dat er geen tabasco in huis was voor een bloody mary...
Van een verrassingsmenu verwacht ik meer spannends en ook kwalitatief veel beter bereid voedsel.
(oh ja over het toetje durf ik niks te zeggen, aangezien ik niet verwacht dat het zelf gemaakt is, tenminste dat hoop ik niet)
JustEat .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2012
Afgelopen zondag bij La Brasserie gegeten in Maassluis.
Na een hartelijk ontvangst zijn we aan tafel gegaan waar we zoals het hoort zijn begonnen met een drankje, amuse, brood met smeersels. Een heerlijke starter.

Het pand, het decor, sfeervol en rustgevend.
We hebben gekozen voor het 5 gangen verrassing menu, waarbij de chef zelf aan tafel kwam om uit te leggen wat er op ons bord gepresenteerd lag. Vis, vlees, wild, schaal en schelp! heerlijk!
Mooie combinaties van smaak en kleur.

Wij komen zeker snel weer terug!
Daan7 .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2012
Dit restaurant is in maassluis. Nadat we door een onopvallende ingang naar binnen zijn gegaan, werden we hartelijk ontvangen. Een open keuken maakt erg levendig. Het eten is van behoorlijke kwaliteit. Min punten: saaie garnituur, klein dessert.