La Brasa

Haarlemmerdijk 16 1013 JC Amsterdam Nederland Kaart
31-206254438

Over het restaurant La Brasa

Ervaar de grillkunsten van een meester

Misschien wel de beste Argentijn van Amsterdam. In dit kleine zaakje op de Haarlemmerdijk bereiden grillmeesters stukken vlees waar je als carnivoor eng van wordt. De dichtgeschroeide buitenkant heeft die onmiskenbare smaak van een houtskoolgrill, de binnenkant is botermals en sappig. Perfectie.

Meer informatie over restaurant La Brasa

7,1

Jouw recensie over het restaurant La Brasa

Sushilla H.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Het eten was echt heel lekker en de bediening prima
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Al een aantal keer hier de laatste jaren gegeten en altijd heerlijk gegeten. De beste steak. En zo lekker met hun chimicurirsaus. Een aanrader.
Tim P.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Beste vlees in lange tijd gegeten. Zowel de ossenhaas als de ribeye was uitmuntend. De tortillachips met guacamole is een must. Zeer vriendelijk personeel, prima inrichting. Zal hier snel weer komen
Dennis A.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Mais soep was lekker. Carpaccio wat minder omdat hij met ijsbergsla kwam ipv rucola. Vlees was oke maar niet helemaal naar wens gebakken. Medium ossenhaas van mij was heel rood en de medium entrecote van mijn vriendin juist te doorbakken. Personeel was wel vriendelijk..
Bob K.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Carpaccio was op een dikke laag ijsbergsla gelegd, wij vonden ijsbergsla niet goed combineren met de carpaccio, ook was het gerecht steen koud. Het hoofdgerecht bestond uit spareribs, gamba's en een dikke tournedos. Deze waren allen prima.
Nicole G.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Pris-kwaliteitverhouding is prima. Aardige, attente bediening. Onze favoriete voorgerecht zijn de inktvisringen. De Beef de Lomo is geweldig, bijna nergens anders zo goed. Zeker in combinatie met de chimichurri! We komen hier graag weer terug!
Rindert E.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
We kwamen af op prima beoordelingen op IENS. Bij binnenkomst valt direct de sterke geur op vanuit de keuken. Een beetje geur is prima maar in de geval benam het zo wat mijn adem. Ik adviseer een betere afzuiginstallatie aan te schaffen of de open keuken af te sluiten. Door de split-level indeling zie je boven toch de keuken niet. De bediening straalde uit er vanavond niet veel zin in te hebben. Later werd dat beter. We bestelden vooraf nacho's met guacamole. Duurde wat te lang tot die kwam. Guacamole was vers en smaakte erg goed. Hoofdgerecht: vleesspies met apart geserveerde groente, salade, aardappeltjes. Prima. Het ijs na leek al eens ontdooid en daarna weer bevroren. Daardoor smeuïgheid verloren. Kortom, viel eigenlijk wat tegen. overigens nette prijzen voor Amsterdamse begrippen.
Nanda O.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
We zijn heel hartelijk ontvangen. Het eten was verassend goed eerlijk puur en heel vers.
Fantastisch vlees op een leuke mannier opgediend.
Echt een aanrader.
Yakobus K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Ik ben er vaak geweest. Betrouwbaar adres. Garantie voor kwaliteit en vriendelijk personeel
Mens-erger-je-niet H.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
In tyden niet zo lekker uit eten geweest....! Super lekker vlees...medium is medium, heerlijke gegrilde groentes en gepofte aardappels alles dampend opgediend...... keurig ,goed en snel geholpen....
Restaurant schoon en netjes....enige commentaar...kan iets feestelijker aangekleed ....foto of vlag..van Argentinië mischien...
Iens weer bedankt voor dit pareltje!!!!!
Adriaan P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Aardige en attente bediening, gezellige inrichting met twee niveau's en heerlijk malse ossehaas, smullen!

Leuke plek om te onthouden.
Willem S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Spareribs, empenada en tortilla's met guacamole. Wat een heerlijke maaltijd was het. Geserveerd meer heerlijk gebakken aardappels die anders waren dan normale gebakken aardappels, gebakken groente erbij. Echt heerlijk gewoon.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Vooraf guacamole. Deze was vers gemaakt en smaakte heerlijk. Een aanrader. Het vlees is supermals en precies goed klaargemaakt. Daarbij lekkere aardappeltjes en een verse salade die erg smakelijk was, kortom uitstekend eten. Uitermate vriendelijke bediening die ook regelmatig kwam checken of we nog te drinken hadden. We komen hier zeker terug!
Jo M.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Heerlijk gegeten. Lekkere heerlijke malse hoewel iets te dure biefstuk. Bijgerechten iets te gaar.Geweldige service en plek om terug te komen
HANS G.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Zondagavond met Amerikaanse gasten bij La Brasa gegeten. Het vlees was las gewoonlijk super, de sevrice vriendelijk als altijd. Het blijft een aanrader.
Erik T.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
super vriendelijke bediening, heerlijk gegeten , lekker buiten op het terras/stoep kunnen zitten ,
zeker komen we terug
mauriceenesther .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Gewoonweg heerlijk vlees met prima frites en salades. Vlotte en gastvrije bediening, lekker ruime tafel van 8 gasten voor onze groep van 5 personen.
cwolfswinkel .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
De spareribs waren heerlijk krokant gegrild en toch met lekker mals vlees zonder vetjes etc.
Heerlijk frisse salade erbij en gegrilde groenten.
Met frietjes of gepofte aardappel beiden heel lekker.
gloduk .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Gereserveerd wegens de vele goede recensies...vriendelijke bediening en zeer lekkere steak... ook de warme en koude groentjes die je erbij kreeg mis ik in vele gevallen op restaurant...fantastisch smakend huiswijntje en nadat hij vernomen had dat we uit België kwamen kregen we het gesprekje in het frans door de patron er gratis bij....supervriendelijk. Men spreekt van het iets verouderde interieur...wel, ik vond dit wel iets hebben...we hadden zicht op de open keuken waar " la mama" het eten stond te koken....ze zien ons hier zeker terug
Nicky Anna O.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Op het laatste moment was het nog mogelijk op een vrijdagavond om 20u voor twee personen te reserveren, er werd direct geschoven om dat mogelijk te maken. De verlichting had wat ons betreft iets meer gedimd kunnen worden, alle grote lampen waren aan, maar het eten was echt ontzettend goed. De steaks waren heerlijk mals, precies goed bereid, en de bijgerechten waren heel goed. We kregen een behoorlijke schaal dunne knapperige frietjes, een lekkere salade, nog een aparte saus en een schaal met gegrilde groenten. De bediening maakte geen haast en liet ons de tijd nemen, pas om 23u zijn we weggegaan. Zeker een aanrader!