La Brasa

Haarlemmerdijk 16 1013 JC Amsterdam Nederland Kaart
31-206254438

Over restaurant La Brasa

Ervaar de grillkunsten van een meester

Misschien wel de beste Argentijn van Amsterdam. In dit kleine zaakje op de Haarlemmerdijk bereiden grillmeesters stukken vlees waar je als carnivoor eng van wordt. De dichtgeschroeide buitenkant heeft die onmiskenbare smaak van een houtskoolgrill, de binnenkant is botermals en sappig. Perfectie.

Meer informatie over restaurant La Brasa

Yakobus K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Ik ben er vaak geweest. Betrouwbaar adres. Garantie voor kwaliteit en vriendelijk personeel
Mens-erger-je-niet H.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
In tyden niet zo lekker uit eten geweest....! Super lekker vlees...medium is medium, heerlijke gegrilde groentes en gepofte aardappels alles dampend opgediend...... keurig ,goed en snel geholpen....
Restaurant schoon en netjes....enige commentaar...kan iets feestelijker aangekleed ....foto of vlag..van Argentinië mischien...
Iens weer bedankt voor dit pareltje!!!!!
Adriaan P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Aardige en attente bediening, gezellige inrichting met twee niveau's en heerlijk malse ossehaas, smullen!

Leuke plek om te onthouden.
Willem S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Spareribs, empenada en tortilla's met guacamole. Wat een heerlijke maaltijd was het. Geserveerd meer heerlijk gebakken aardappels die anders waren dan normale gebakken aardappels, gebakken groente erbij. Echt heerlijk gewoon.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Vooraf guacamole. Deze was vers gemaakt en smaakte heerlijk. Een aanrader. Het vlees is supermals en precies goed klaargemaakt. Daarbij lekkere aardappeltjes en een verse salade die erg smakelijk was, kortom uitstekend eten. Uitermate vriendelijke bediening die ook regelmatig kwam checken of we nog te drinken hadden. We komen hier zeker terug!
Jo M.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Heerlijk gegeten. Lekkere heerlijke malse hoewel iets te dure biefstuk. Bijgerechten iets te gaar.Geweldige service en plek om terug te komen
HANS G.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Zondagavond met Amerikaanse gasten bij La Brasa gegeten. Het vlees was las gewoonlijk super, de sevrice vriendelijk als altijd. Het blijft een aanrader.
Erik T.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
super vriendelijke bediening, heerlijk gegeten , lekker buiten op het terras/stoep kunnen zitten ,
zeker komen we terug
Mauriceenesther .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Gewoonweg heerlijk vlees met prima frites en salades. Vlotte en gastvrije bediening, lekker ruime tafel van 8 gasten voor onze groep van 5 personen.
Cwolfswinkel .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
De spareribs waren heerlijk krokant gegrild en toch met lekker mals vlees zonder vetjes etc.
Heerlijk frisse salade erbij en gegrilde groenten.
Met frietjes of gepofte aardappel beiden heel lekker.
Gloduk .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Gereserveerd wegens de vele goede recensies...vriendelijke bediening en zeer lekkere steak... ook de warme en koude groentjes die je erbij kreeg mis ik in vele gevallen op restaurant...fantastisch smakend huiswijntje en nadat hij vernomen had dat we uit België kwamen kregen we het gesprekje in het frans door de patron er gratis bij....supervriendelijk. Men spreekt van het iets verouderde interieur...wel, ik vond dit wel iets hebben...we hadden zicht op de open keuken waar " la mama" het eten stond te koken....ze zien ons hier zeker terug
Nicky12345 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Op het laatste moment was het nog mogelijk op een vrijdagavond om 20u voor twee personen te reserveren, er werd direct geschoven om dat mogelijk te maken. De verlichting had wat ons betreft iets meer gedimd kunnen worden, alle grote lampen waren aan, maar het eten was echt ontzettend goed. De steaks waren heerlijk mals, precies goed bereid, en de bijgerechten waren heel goed. We kregen een behoorlijke schaal dunne knapperige frietjes, een lekkere salade, nog een aparte saus en een schaal met gegrilde groenten. De bediening maakte geen haast en liet ons de tijd nemen, pas om 23u zijn we weggegaan. Zeker een aanrader!
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Heerlijk gegeten.
Met 3personen kregen vooraf bijna een heel stokbrood.
Vlees goed klaargemaakt, alles smaakt heerlijk.
Goede bediening. Klein gezellig restaurant
IlmaVerst .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
We zaten al vroeg aan tafel en het was nog rustig. Mijn man had een kogelbiefstuk en ik zelf zalm. Smaakte alle twee prima. Er zat een lekkere salade bij.
De bediening was goed.
Dini V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Gewoon simpel maar heerlijk eten.
Snelle bediening. Geen avondvullend programma., maar dat hoeft niet altijd. Komen hier regelmatig terug.
Jtotheozef .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2015
Lekker gegeten bij La Brasa. Een degelijke maaltijd met vriendelijke service. Stiekem had ik iets meer verwacht aangezien de recensies erg positief waren op Iens. Desalniettemin een goede voldoende.
Susanne V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Heerlijk gegeten hier. Gekozen voor de tafelgrill waarbij je 5 stukken vlees kreeg per persoon, frietjes, salade, gegrilde groenten en sausjes. Meer dan voldoende. Vlees was zeer goed gebakken. De chimichurri was heerlijk. Bediening was vriendelijk, maar wel zeer druk. Misschien iets te druk. Decor is eenvoudig. Qua eten een van de beste Zuid-Amerikaanse grillrestaurants waar ik ben geweest. Beter dan de bekende namen.
ProeverHH .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Super gegeten bij dit restaurant en zoals gewoonlijk bij een argentijns restaurant een heerlijk stukje vlees. Service is goed en decor in orde. Dit zou ik aanbevelen.
B B.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
Gereserveerd via Seat me bij aankomst een discussie dat wij een uur te vroeg waren, Helaas had ik de bevestiging niet mee genomen maar wij waren op tijd. Het eten was grandioos en daar kom je voor.Er werd niet gevraagd of wij nog een dessert wilde nuttigen. Nadat wij heerlijk hadden gegeten zijn wij naar de kelder gelopen waar de bar is en hebben daar afgerekend. Nogmaals eten is perfect maar aan gastvrijheid is nog een hoop te doen
O'Neill O.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2015
Heerlijke eten, ik had pasteitjes bij de voorgerecht gehad, kogel biefstuk als de hoofdgerecht. Wij vonden alles heel lekker.
Bediening is heel vriendelijk.
Zeker een aanrader