La Bonne Femme

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Erg voordelig
Danielle S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Super gegeten en ondanks de drukte vriendelijk personeel. Kindvriendelijk en niet te duur. Aanrader is de papilotte van zalm, heerlijk. Wij komen zeker terug!
Sas S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Ik heb hier met mijn dochter de surf en turf gegeten. Heel erg goed! Vaak krijg je dat niet in een eetcafe, maar hier gelukkig wel. Mijn dochter van 8 jaar eet alles en gelukig krijg je hier niet de standaard frikandellen en kroketten voor kindjes. Maar een heel lekker kipje, ze heeft gesmuld. De jongen in de bediening was erg vriendelijk. Zaak is erg gezellig!
Elise V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Bijzondere stek voor een borrel langs de Maas. Dit restaurant heeft een mooi terras op een sfeervolle locatie. Wij dronken hier een borrel met wat hapjes, dus over het diner kan ik niks zeggen. Maar de hapjes waren goed en de drankjes kwamen ook snel. Zeker een plek om terug te komen alleen mag het personeel wel wat opmerkzamer zijn.
Anita1982 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Ik ben hier met een vriendin gaan eten en we vonden het heerlijk! Gezellige zaak waar wij altijd genieten. Wij hadden vooraf een uiensoep, daar rijden wij een rondje voor om, zo lekker is tie. het zuurvlees en entrecote als hoofdgerecht en deze smaakte prima. Lekkere salade erbij. bediening was vriendelijk.
Zifnap .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Het eten was erg matig. De entrecote vonden de kinderen niet erg bijzonder, de zalm en de kip werden lauw geserveerd en de aardappeltjes uit de oven waren vergeten. De truffelsaus smaakte erg flauw. Zeker gezien de prijs mag je meer verwachten.
Jong personeel dat nog wel wat opleiding kan gebruiken, bestek werd met de handen bij het eetgedeelte vastgepakt, servetten vergeten en toen we hierom vroegen op tafel gegooid.
Al met al een echte tegenvaller. Ik zal dit restaurant dan ook niemand aanbevelen.
Michel.detisch .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Met 9 personen gereserveerd. Worden geplaatst aan 3 aan elkaar geschoven ronde tafels hetgeen betekent dat enkele met de rug naar elkaar toe zitten. Drank bestellingen duren lang. 5 x menu en 4 keer los van de kaart. Voorgerechten worden niet gelijk geserveerd, 3 losse bestellingen eerst, soep, carpaccio en oesters. De rest moet 10 minuten wachten op oesters en carpaccio uit menu.
Misverstand met de keuken????
Bij hoofdgerecht idem.
Kortom alles kan beter
Sandrabouvrie .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Wij hebben met een bevriend koppel wederom heerlijk gegeten bij la bonne femme. Bediening (heer) is prima en op de juiste momenten aanwezig voor een drankje. Wij hebben genoten van de oesters en gamba's. Smaak was prima. Als hoofdgerecht kabeljauw en entrecote, beide ontzettend lekker. Heerlijke en gezellige avond grhad, voor een betaalbare prijs.
Danadaan .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Wij zijn een borrel wezen drinken bij dit tentje. Het duurde 20 minuten voordat onze bestelling werd opgenomen. Dit terwijl de bediening met elkaar stond te kletsen bij de bar. Hierna duurde het nog ongeveer een half uur voordat de bestelling (twee biertjes en een portie bitterballen) kwam. Toen wij zeiden dat het wel erg lang duurde, kregen wij een grote mond van de bediening en werden wij de rest van de tijd genegeerd. Overigens waren de bitterballen lauw. Om af te rekenen moest ik met twee andere klanten geruime tijd wachten aan de bar. Aan tafel werden wij namelijk genegeerd. Zeer slechte service en onkundig en onbeschoft personeel. Geen aanrader! Jammer want de plek is leuk.
Ma.roede .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Na lang, kwam ik terug op de plek,waar ik eens zo vaak,binnen en buiten zat. Weer in het vertrouwde wat afgeschermde hoekje achter de trap. Gelukkig ondanks de verbouwing -moest wel wennen aan de kollosale bar middenin - oude sfeer niet weg De brandende haard aan de muur nieuw voor mij, gezellig. Ontvangst door jongeman goed. Mijn nichtje en ik hadden elkaar lang niet gezien en er is diep gesproken over kunstbeurzen, boeken, het Job verhaal uit het OT, en natuurlijk familiezaken. De bediening begreep, en liet ons de tijd om eerst van de wijn te geneiten en eten pas wat later te bestellen. Ondanks de intense conversatie vroeg het bestelde zeker de aandacht. De kleine amuse (soepje) was heerlijk, kopje lag lekker in de hand. Voorgerecht eendenborst was heelrijk. Had alleen even moeite aan bord te wennen; de salade lag ook op de rand en bord dreigde te gaan wankelen toen ik dat - verkeerd dus- trachtte tot me te nemen. Even hiervoor waarschuwen bij opdienen? Het vlees was zo mals, de salade er omheen goed smakelijk. Het was wel wat meer dan we dachten. Ik had eigenlijk aan deze schotel genoeg gehad. Bij menu keuze zeggen dat zo'n salade al redelijk vult, zeker bij oudere dames met wat kleine maag?
Weer begrip dat we even 'ruimte' moesten maken en vroegen hoofdgerecht niet meteen uit te serveren. De hertenbout was ook weer zalig mals, kleine zuurkool verraste, rode kool apart. En de afsluitende capuchino echt goed lekker. Kortom, we waren zeer tevreden.
Ik moet toch weer vaker hier naar toe - maar daal vanaf Belfort nog maar weinig af naar de Maaskant -zou die bloedworst schotel ook willen proberen..
Machteld Roede
PS. Verwonderde me over hoe leeg het was, nog nooit eerder zo meegemaakt. Maar zag teruglopend naar hotel van mijn nichtje ook elders weinig publiek.

Peter M.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
We hebben geluncht bij LBF. Prima bediening, vlot en vriendelijk. De kaart biedt voldoende keuze. We aten een kippenpasteitje met frites. Een wat vreemde combinatie, maar qua hoeveelheid ruim voldoende. Prijs kwaliteit verhouding prima.
Kablensky M.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
HIer op een zonnige maandagochtend ontbeten. Het ontbijt is ontzettend uitgebreid! Diverse broodjes, croissant, ei, salade, yoghurt en divers beleg geserveerd op 1 plateau. Goed begin van de dag! Het terras is heerlijk, zeker als het zonnetje schijnt zit je hier prachtig. De bediening is snel, vakkundig en correct. Aanrader.
RobertGG .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2015
Hebben een maaltijdsalade met gerookte kip en een 'asperges op limburgse wijze' gegeten. Beide zeer smakelijk. De asperges waren klassiek met ei en ham, niet verrassend maar wel klassiek lekker. De bediening was uiterst attent, 'alles kon'. Kortom lekker gegeten voor een schappelijke prijs. En, La Bonne Femme is erg opgeknapt door de verbouwing en de plaatsing van de bar in het midden van de twee ruimten.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2014
Fantastische sfeer, aardig personeel, lekkere gerechten, maar pech met een deels rauwe vis. Verontschuldiging en drankje aangeboden gekregen van de zaak, maar helaas weer pech met een item op de rekening dat duurder was dan op de kaart. Wederom verontschuldigingen.
Henkmeurders .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Wij hebben hier verrassend goed en lekker gegeten! Goede kaart met mooie gerechten, heerlijk. Was erg druk maar bediening was op juiste momenten aanwezig, erg sfeervolle zaak geworden. Onze complimenten!!
Preuveke-Mestreech .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2014
Wij zijn hier vaste gast en kwamen enkele keren per maand hier eten. Het eten was altijd met zorg bereid,de bediening vriendelijk en de prijs schappelijk. Voor het eerst zijn we er na de verbouwing, die erg mooi en sfeervol geworden is. Maar het eten viel erg tegen. Vóór de verbouwing kreeg je een mini kopje soep als appetizer, maar nu niet meer. Waar we gewend waren aan een mooi opgemaakt bord met vlees of vis op een bedje van groenten en heerlijke frites kreeg ik nu een entrecote op een leeg bord met bearnaise saus en een frietzak met gefrituurde aardappelpartjes en een klein bakje met sla. Partner vond geen lekker gerecht op de menukaart, die met vijf hoofdgerechten erg summier is. Als je als vleesliefhebber niet houdt van lamskoteletten of bearnaisesaus heb je echt een probleem.Dan kun je dus geen hoofdgerecht kiezen en hij nam maar een voorgerechtensalade die met teveel dressing in een kom wordt opgediend.
We hopen dat dit te maken heeft met opstartproblemen en zullen binnenkort teruggaan om te kijken of er verbeteringen zijn.
Anita1982 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2014
Wij staan helemaal versteld! We gingen hier al eens vaker eten voor de verbouwing en toen was het eten al altijd prima! Maar nu zijn we gegaan, na de verbouwing en 't is in 1 woord geweldig! Geheel vernieuwde kaart en wij hadden de lamskoteletjes als hoofdgerecht en deze waren helemaal top! Smaakte voortreffelijk, daarna nog een heerlijk dessert en onze avond kon niet beter.
Ontzettend sfeervolle zaak geworden met een prachtige bar er in. Bediening gastvrij en vriendelijk. Goed sfeertje!
RobbertS .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2014
We hadden een sate en biefstuk bij La Bonne Femme. Op zich prima, niet heel speciaal. Wellicht moet ik volgende keer toch het zuurvlees nemen voor de uitdaging.
Qua decor zijn ze momenteel dicht voor een grote verbouwing, ben benieuwd hoe de inrichting eruit komt te zien. Wij zaten net naast de deur en dat was te krap op elkaar, de wc zag er inderdaad uit alsof er een aantal zaken vast geschroefd mochten worden.
Bediening was aardig, niet heel vlot.
All in all een zeven - ruim voldoende.
Trineke P.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2014
Leuk restaurant tussen OLV en de Maas. Het zuurvlees was prima, evenals de eendenborst en pasta arabica. Patatjes in een leuk zakje, ruim voldoende. Voor- en nagerecht was teveel geweest. Bediening was oké, maar bij warme chocolademelk ontbrak de slagroom (hoewel daar door de bediening zelf naar gevraagd was).
Preuveke-Mestreech .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2014
Komen hier altijd terug omdat prijs-kwaliteit en vriendelijkheid van de bediening altijd dik in orde is. Verse ingrediënten van goede kwaliteit tegen een redelijke prijs.
Zondermeer .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2014
We streken hier neer voor het ontbijt. Ze hebben een mooi terras in de zon en binnen de uitstraling van een bruin café. We kozen allebei voor een bol met carpaccio en een smoothie banaan/aardbei. De koffie en thee is er heerlijk. De carpaccio bol was rijkelijk belegt, lekker volkoren met pitjes en vers afgebakken. lekkere verse sla erbij, heerlijk sausje, zongedroogde tomaatjes en pijnboompitjes. een goede bodem voor een lange terugrit! de smoothie was lekker fris en niet aangezoet, echt fruit. een echte aanrader.