La Bonne Auberge

Woensdag t/m Zondag vanaf 17:30

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Anjaad .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Gisterenavond heerlijk met mijn ouders daar gegeten . Bijzonder gastvrij ontvangen! Prijs-kwaliteitverhouding was erg goed . Bediening erg vriendelijk. We komen zeker nog een keer terug!
Heidi V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Al veel over gehoord maar nog nooit gegeten tot gisteren avond en we komen zeker nog eens terug.
Wij hadden het verassings menu en dat echt heel erg lekker en zeer uitgebreid.
Sfeervolle omgeving met een enthousiaste gastheer en toppertjes in de bediening.
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
De tijden tussen de gerechten zijn dramatisch lang. Op een gegeven moment aan de bar gevraagd of ze nog wisten dat er aan de voorkant van het restaurant ook nog mensen zaten. Dame gaf aan dat het erg druk was in de keuken. Ook onze vuurtafel werd licht baldadig vanwege de wachttijd. De prijs is fors voor wat er geboden was. We hebben geen menu uit de krant genuttigd.
T P.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
We hebben hier genoten van het Lezersmenu, 4 gangen voor €25.
Het voorgerecht bestond uit paling op twee manieren bereid, daarna groentesoep en als hoofdgerecht gebakken zeewolf.
Het nagerecht was amandeltaart.
Alles smaakte even lekker.
De bediening was vriendelijk, alles werd duidelijk en vooral ook vrolijk verteld.
Ook werd er op deze avond (4 mei) goed rekening gehouden met de herdenking.
Kortom, een perfecte avond. Jammer dat het voor ons zo'n eind rijden is.
Maar bij onze volgende Zeeuwse vakantie komen we zeker weer langs.
Lilian S.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Gisterenavond super gastvrije ontvangst! Heerlijk menuutje gegeten, amuse vooraf en dat alles voor een leuk prijsje! Ouderwetse gastvrijheid maar moderne keuken???? aanrader ????
JanWillemHajee .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
50 jarige bruiloft meegemaakt. Wat een leuke en vooral lekkere en originele verrassing.
Dit zowel qua eten, aandacht voor de gasten alsook vriendelijkheid en attentheid.

Prijs/kwaliteit verhouding werkelijk OK.
Dominique R.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Wij komen hier al jaren meerdere malen per jaar. Topsfeer en ook het eten is altijd perfect! De ietwat oubollige inrichting is niet storend en draagt voor mij juist bij in de sfeer die dit restaurant 'La bonne Auberge' maakt.
Ernst V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2015
Een paar dagen naar Zeeland! Verbleven in Hotel Westduin in Oudekerke. De eerste dag na wat verkenningen in de omgeving terug op de hotelkamer eens kijken of er nog een leuk restaurant in de nabijheid te vinden was! Via IENS! zagen we La Bonne Auberge op 4 km van het hotel. We lazen dat het restaurant 25 jaar bestond en dat er om dat te vieren een speciaal menu was! 4 gangen verrassingsmenu voor 19.95 p.p. Nou dat leek wat en dus reserveren! Allervriendelijkste dame vertelde dat het nog zou lukken maar we moesten wel meedoen met menu! Geen punt voor ons dus op naar La Bonne Auberge! En wat een onvangst.. de eigenaar is een op en top gastheer. En we voelde ons gelijk thuis. Grappige was dat we gelijk moesten denken aan ons eigen restaurant wat we in Den Haag hebben gehad. Tot 2000 runde we La Spore in de Javastraat en het leek wel of we er terug waren! top gastvrijheid, een eerlijke keuken en heel net (huur) linnen op tafel. Gewoon en feest! En uiteraard het 4 gangen feestmenu! Je kon wel kiezen uit vlees of vis bij voorgerecht en hoofdgerecht. Vooraf een bombe van zalm rijkelijk gevuld met Hollandse garnalen en een salade met krokant builspek. daarna een kopje selderijsoep met een vleugje pastis. Als hoofdgerecht een mooie eendenborst en voor de tafeldame een krokant gebakken scholfilet (deels in tempura gebakken). Alles goed van smaak en lekker vers. Een mooie fles wijn erbij en als dessert een petit-grand dessert met de specialiteiten van het huis. Na een mooie cappuccino waren we voldaan! In La Bonne Auberge kun je ook zelfgemaakte jam kopen en dat hebben we dan ook gedaan! totaal betaalde we € 80, - voor ons tweeën.
Ik zeg een geweldige ervaring! Nostalgie in Zeeland! gastvrije bediening en een kok die zijn vak verstaat! we wensen La Bonne Auberge veel succes in de komende 25 jaar en als we in de buurt zijn komen we zeker weer langs!
Marinda B.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2015
Bij aankomst werden netjes de jassen aangenomen door de eigenaar, drankjes opgenomen, maar dan....Een uur! voordat we wat kregen! We kregen eerst de amuse, met een half stukje, snee stokbrood, zonde! Daarna kregen we brood, wat we geeneens konden uitproberen, want we kregen gelijk het karige voorgerecht met een paar stukjes paling. Daarna duurde het weer een uur voordat we tomatensoep kregen. Wij waren er als eerste, maar andere tafels kregen veel eerder hun eten. Het restaurant kreeg immers allemaal hetzelfde. Na de soep duurde het weer een uur voordat we het hoofdgerecht kregen; haan, met amper groenten en een kleine kom met aardappeltjes voor alle vier! Er werd geen enkele keer gevraagd of we nog brood bij wilde of nog meer aardappeltjes! Het nagerecht was gelukkig weer wat beter met bavarois en ijs.
We hebben er ruim 4 uur over gedaan om alles te krijgen, niet heel erg, maar zorg dat de porties groter zijn of meer bijgerechten! We wilden nog naar de snackbar gaan omdat we nog steeds honger hadden, maar inmiddels was het wel erg laat. Jammer, maar voor mij niet nog een keer.
Daarbij was een groot verschil tussen de eigenaar en de bediening. De eigenaar was een echte gastheer, die weet hoe het moet. De bediening daarentegen totaal niet! Bij het begin al, bij het brengen van de amuse, gaf ze het en ze zei terwijl ze wegliep. Ik weet niet wat het is en zo ging ze naar de keuken en hoorde we haar roepen: "Wat is de amuse ook alweer?" Wijnglazen werden gebracht zonder plateau en wanneer er we klaar waren met een gerecht, bleven de borden minimaal een half uur staan, waarbij we zelf moesten vragen om nog een drankje te mogen.
Aankleding is niet sfeervol, aller jaren '70 met oude rieten stoelen, waar je niet te lang op moet zitten.
Kortom voor ons de laatste keer!
Epschoolenaar .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2015
Met 4 personen wilden wij genieten van het jubileum-verrassingsmenu. De ontvangst was hartelijk. Aan tafel werden wij vlot voorzien van een aperitief en een mandje stokbrood en we konden ook nog eventuele wensen doorgegeven, zeer attent.
Van alle gerechten hebben wij zeer genoten. Ondanks de lage prijs , waren alle gerechten van goede kwaliteit en mede door de enthousiaste bediening hadden wij een zeer geslaagde avond.
Lvantatenhove .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2014
Heerlijk gegeten! De prijs-kwaliteit verhouding is buitengewoon. Goede sfeer mede door de fijne bediening. Het restaurant oogt modern. Ik heb vernomen dat het een aantal weken geleden is opgeknapt. Al met al echt een aanrader!
Johan W.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2013
Na diverse aanbevelingen hier gaan eten met 6 personen. De gastvrijheid is zonder meer perfect. Het interieur misschien een beetje oubollig, maar voor mij niet storend. De eigenaar is zeer gepassioneerd en enthousiast. Zowel het maandmenu als de andere menu's waren van goede kwaliteit. Goede huiswijn en gratis water. Dit restaurant is beslist een aanrader.
Rene K.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2013
We hebben hier gegeten met 2 kinderen die heerlijk meegegeten hebben van de mix aan voorgerechten die op een etagere geserveerd werden, erg origineel en lekker. Zelf hebben we de gebakken paling en de zeebaars als hoofdgerecht gegeten, prima gebakken en vers, kortom heerlijk. Ook de pannacotta als nagerecht was prima inclusief de dessertwijn. De begeleidende wijn bij het hoofdgerecht werd aanbevolen door de gastheer en was een mooie chardonnay.
Leuke sfeer in de herberg, kortom we hebben een heerlijke avond gehad.
Etenindestad .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2013
Beide gerechten hadden weinig smaak, gamba's en lamsbilletje. Sladressing leek uit een flesje te komen, op de aardappelen dezelfde garnering als in de sla. Lam leek oud, doorgekookt en gamba's kregen pesto erbij en geen knoflooksaus zoals op de kaart.
Diederik L.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2013
Wat een ongelooflijke gastheer is de eigenaar van dit restaurant! Verwacht geen hoogculinaire of ingewikkelde gerechten, maar gewoon erg lekker eten. Eigenlijk zou het eten een 7,5 verdienen, maar die was niet te kiezen.

Dit restaurant heeft de uitstraling van een Franse Auberge. Sommige mensen zullen dit classificeren als oubollig, wij vonden het gewoon erg gezellig en warm.

We aten hier tijdens een speciale "etagère avond". Deze avond kon eenieder binnen 3 gangen een vijftal keuzes doorgeven per gang (keuze uit 15 per gang!). Deze kleine gerechtjes werden vervolgens op een etagère uitgeserveerd.
Gerechten zijn prima op smaak, en er wordt gewerkt met verse producten. Dit proef je met name in de visgerechten waarbij de vis vers uit de zee komt. Uiteindelijk werden 4 gangen van 5 gerechtjes per persoon uitgeserveerd.

Bert, de eigenaar, stelt alles in het teken om het zijn gasten zo goed mogelijk naar de zin te maken die avond. Geen lege glazen of niet afgehaalde tafels, maar service met een glimlach. En zeg nou zelf, waar wordt de cognac bij de koffie nog op klassieke wijze voorverwarmd?!
Louisenthera .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2013
We hebben op deze avond genoten van een zgn. etagère menu:
Een keuze uit kleine voor-tussen-hoofd- en nagerechten, 20 pp. in totaal, waarbij je je persoonlijke voorkeur kenbaar kon maken.
Het restaurant was deze avond tot op de laatste stoel bezet en toch verliep deze uitdaging voor eigenaar Bert en zijn witte- en zwarte brigade op rolletjes.
Tijd en aandacht voor de gasten, onder andere om uitleg te geven met wat voor gerechtjes ze nu eigenlijk precies te maken hadden.
Smakelijk en zeer gevarieerd.
Hier werd met passie en veel energie de gasten een schitterende en culinair zeer verantwoorde avond bezorgd.
Chapeau.
We komen beslist weer eens terug.
Thera en Louis/Roosendaal.
Kaatje1981 .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2012
Enthousiaste eigenaar, vers en met liefde bereid eten, kaart is veelzijdig. Ook het maandmenu is een aanrader. De entourage is iets wat oubollig maar dat mag bij een Franse auberge!