La Boheme

Observantenweg 3 6212 EN Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant La Boheme

Restaurant La Bohème is gelegen aan de voet van de St. Pietersberg, op loopafstand van het centrum van Maastricht. La Bohème is een restaurant waar u in een sfeervolle, romantische en ongedwongen sfeer een lunch of avond kunt genieten van alle culinaire heerlijkheden die er met passie en aandacht worden bereid. Het credo is dan ook niet voor niets: 'zien, ruiken, proeven en genieten'!

Meer informatie over restaurant La Boheme

Bus

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m vrijdag
Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag

Yolanda W.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Voor de tweede keer in dit restaurant gegeten. Wij komen niet uit de buurt van Maastricht, dus de eerste keer was lang geleden. Blij met onze keuze hier weer naar toe te gaan. Gekozen voor het vier gangen menu. Alles was even lekker. Helaas was de wachttijd tussen gang een en twee wat langer dan gewenst. Normaal gesproken staan ze met zijn tweeën in de keuken, nu moest de chef het alleen doen. Bij het serveren werd er verontschuldigd, maar misschien 'n aanrader dit iets eerder te melden. Dan is daar begrip voor (net als nu het geval is) maar dan hoeft er geen irritatie te ontstaan. Zoals gezegd heerlijk gegeten en komen zeker nog eens terug
Han L.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk verrassingsmenu gegeten met prima bijpassend wijnarrangement. Top.!
Pieter S.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijk gegeten in een heerlijke ambiance. Erg vriendelijk personeel en eten op hoog culinair niveau.
Jelle D.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Best lekker gegeten. daarover geen klachten.

Probleem: er werd een interview afgenomen in het restaurant en daar was de 'bazin' bij betrokken.
Wij, als enige andere tafeltje binnen, hebben dat gedurende hele maaltijd moeten gadeslaan.
En dat ging gepaard met voortdurend fotograferen (met flitsen).

Wij konden ons niet aan de indruk onttrekken dat het tempo van de bediening eronder te lijden had.
En vragen ons nog steeds af waarom dat interview niet buiten werktijd kon worden gehouden.
P D.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Puur . elementair koken in fraaie combinatie. De wafel met truffel. Perfect gebalanceerd. kabeljouw met coquilles en asperges . zonder opsmuk. Pepermolen wat ruim gehanteerd. Goed wijnadvies.
Aanrader!
m K.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Fantastisch gegeten in sfeervol restaurant met heel gastvrije en professionele bediening!
Celina W.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
heerlijk gegeten
Marly S.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Ontzettend heerlijk gegeten, mooie gerechten en combinaties, heerlijke amuse en heel goede wijn. Aan alle details wordt gedacht, fijne bediening en tijd tussen gerechten.
Harrie V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Knus en erg net restaurant met open keuken. Chef is geconcentreerd bezig met de bereiding echter houdt ook oog op de tafels. Gastvrouw is nette professionele en zeer correcte dame met oog voor de cliënten. Inrichting van het restaurant is eenvoudig en schoon! Bestek en servies smetteloos en goed afgestemd op de gerechten. Kortom een aanrader voor zowel familiebezoek als zakelijke bijeenkomst.
Maurice H.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Een voor ons nog onbekend pareltje in de Maastrichtse eetcultuur. Notabene getipt door een niet-Maastrichtenaar. Aan de rand van het centrum met gratis parkeer gelegenheid op loopafstand. Fijne ambiance met voortreffelijk eten, waar we met 6 personen hebben mogen genieten van een voortreffelijk Menu-van-de-Chef.
Henk Z.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Lekker gegeten; jammer dat de espresso niet lekker was; de herkansing voor de tweede was beter, maar nog steeds niet zoals espresso hoort te smaken..
Prijs/kwaliteit voor het eten is goed
Sophie K.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Afgelopen weekend zijn wij culinair verwend met ons bezoek aan restaurant La Bohème. Na een glas cava en een heerlijke amuse van eendenlever fondant begonnen we vooraf met de herfst salade met Sint Jacobs schelpen en eendenleverkrullen. Dit gerecht heeft alles in zich: een zoetje, zuurtje, zacht en krokant; kortom een zeer compleet gerecht. Het tussengerecht was een lauw-warme kreeft met bouillabaisse; in één woord: geweldig. Als hoofdgerecht perfect roze gebraden hertenbiefstuk, een betere opening van het wildseizoen hadden we ons niet kunnen wensen. Ter afsluiting een tarte tartin van kweepeer met champagne sorbetijs, en aan de overkant van de tafel een duo van crème brûlée. Al deze gerechten werden door gastvrouw Jolande voorzien van een heerlijk bijpassend glas wijn. Zij heeft er voor gezorgd dat we een compleet verzorgde avond hebben gehad. Uitleg van de verschillende gangen en wijnen, en de tijd tussen de gerechten was goed getimed.

Chef Bart heeft ons bij iedere gang opnieuw weten te verrassen met uitgebalanceerde gerechten. Geen opsmuk, maar pure ingrediënten en zien wat je eet. De prijs kwaliteit verhouding is uitstekend, nergens in Maastricht eet je deze kwaliteit voor deze prijs.
Een verscholen parel aan de voet van Sint Pieters berg. (Waar overigens voldoende gratis parkeer gelegenheid is).

Wij kijken nu al uit naar ons volgende weekendje Maastricht en bezoek aan restaurant La Bohème!
Wolkie1972 .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Al enkele keren bij La Bohème gegeten.
Elke keer dat wij er waren hebben wij genoten van het gekozen menu de smaken zijn bijzonder en de opmaak van de borden is mooi.
Heerlijke wijn erbij en het feestje is compleet.
Voor ons altijd een heerlijke ervaring.
harry.witlox .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Een heerlijk familie kerstdiner in een ontspannen huiselijke ambiance.
Hartelijk dank aan Jolande, Bert en hun team voor de goede verzorging.
Een aanrader!
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Gisteren voor het eerst gaan eten in dit restaurant.We hadden een 4 gangen menu van de chef gekozen. Alles smaakte heerlijk inclusief de huiswijnen, een heel groot compliment voor de kok en de bediening. We komen hier zeker nog een keer terug.
Nathalie R.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Heerlijke avond gehad bij La Boheme. Gekozen voor 4 gangen a la carte en wat zijn we verwend geworden! De carpaccio van hert met gerookte eendenborst was erg lekker. De patrijs was een echte topper, zo heerlijk! Ook het hoofdgerecht van haas was erg smakelijk. En dan het toetje, het taartje van tamme kastanjes, het water loopt me nog in de mond....
Wij hadden het wijnarrangement en er werden goede bijpassende wijnen geschonken. Ook waren de glazen goed gevuld en werd er niet moeilijk gedaan over een extra glas. Chapeau, want dat zie je ook bijna nergens meer. Dit samen met een vriendelijke bediening en een gemoedelijke sfeer maakte de avond voor ons compleet!
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Leuke sfeer en erg lekker driegangen menu voor € 25. Bediening was erg vriendelijk. Klein minpuntje: erg lang moeten wachten tussen voor- en hoofdgerecht. Maar verder een heel leuke ervaring!
luc46 .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Het restaurant, als je het nog niet kent, heeft een verrassende ambiance / decor.
Buiten denk je mmmm. maar eenmaal binnen is het er aangenaam, best veel klanten, het ziet er netjes en verzorgd uit en je wordt van harte welkom geheten.
We hadden het 3-gangen menu en alles daarvan was lekker en goed klaar gemaakt. Prima kok.
Maar ......... tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht moesten we te lang wachten.
Met als gevolg dat de wijn bijna op is als het hoofdgerecht er dan eindelijk is.
Gewoon jammer. We hebben best een goede avond gehad, maar vanwege het lange wachten zijn we direct na het dessert naar huis gegaan.
V V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Het eten was heerlijk, mooi opgemaakt en verzorgd. Hele vriendelijke bediening.
Goede wijn en goed getapte biertjes. Het huis aperitief was mooi van smaak, echter de fles cava was niet vers genoeg meer, en daardoor nauwelijks meer bubbels, dat is jammer.
Een aanrader om rustig te eten.
RickDan .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Fantastische avond gehad met de familie. Mooie, smaakvolle amuse, prachtige gerookte zalm, mooie op de huidgebakken zeebaarsfilet, prima kalfsmedaillon en een mooie parfait als nagerecht. De omranding van deze gerechten, vanaf komkommersoep, inktvisringen, anchoïade, morillesaus, truffelaardappelbolletjes, tot en met gemarineerde aardbeien was uiterst smaakvol in evenwicht gebracht met de gerechten zelf, met zeer feestelijk uitziende gerechten als resultaat. Daarbij nog een uitstekende wijnkeuze en een fantastische, warme bediening. Een werkelijk memorabele avond. Bij de verschillende bezoeken die we aan La Bohème hebben gebracht, werden we steeds verrast door nieuwe vondsten. Dat houdt de bezoeken ook lekker spannend. Een absolute aanrader!