La Bodega

Stationsstraat 40 1211 EP Hilversum Nederland Kaart

Over restaurant La Bodega

Mediterrane parel in Hilversum

Bij La Bodega in Hilversum schijnt altijd de zon op je bord! Hoe guur en koud het buiten ook is. Alle gerechten sluiten naadloos aan op de prachtige wijnkaart die boordevol staat met stevige klassiekers. Wat denk je van een malse ribeye? Of van de ‘vis van de dag’? De chef zal jouw culinaire hartje hoe dan ook sneller laten kloppen en de vriendelijke bediening zorgt voor een onvergetelijke avond voor jou en je tafelgenoten!

Meer informatie over restaurant La Bodega

Dinsdag t/m Donderdag 15:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 15:00 - 03:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Wi-Fi
Jaap K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Ik heb jarenlang vlak bij dit restaurant gewerkt maar het was me nooit opgevallen, dat zegt genoeg over het exterieur, en de binnenkant oogt niet bepaald als veelbelovend. Maar de gastheer is uitermate vriendelijk en serveert lekker vers gemaakt eten voor een ongelofelijke prijs. Het is uiteraard geen haute cuisine maar er zijn maar weinig plaatsen waar je zoveel waar voor je geld krijgt. Met 3 personen waren we iets meer dan 50 euro kwijt voor eten en drinken. De open keuken geeft een goed zicht op wat er gaande is. Nadeel is dat de keuze heel beperkt is en om 6 uur was de special van de dag al uitverkocht. En het interieur zou zeker een opfrisbeurt kunnen gebruiken. Ziet er uit alsof het tientalen jaren niet aangeraakt is.
Sybhoornstra .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Na afloop van de film "The Revenant" met m'n zoon hier gegeten. We wilden niet al te uitgebreid eten maar ook niet naar de snackbar. Dus kwamen we bij La Bodega terecht.
We kwamen echter voor een gesloten deur. Maar dat duurde niet lang. de eigenaar kwam er al aan.Was een boodschap doen en moest de zaak even afsluiten. Bleek alles in z'n ééntje te runnen.
Gezellige en knusse gelegenheid. Jammer dat we de enigen waren op dat moment.
We kregen eerst warm knapperig breekbrood met aioli. Daarna kozen we voor biefstuk met patat. (€11,- ) Was uitstekend gebakken met knoflook, champignons en uitjes en er waren haricots-verts bij. We dronken er een biertje en uitstekende rode huiswijn bij. We sloten af met espresso, geserveerd zoals het hoort met een glaasje water.
Conclusie: gewoon lekker gegeten in een gezellige ambiance.
Jolande_hekelaar .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Redelijk eten voor een goede prijs! Het is een gezellig tentje en de eigenaar/kok deed erg zijn best om het ons zo aangenaam mogelijk te maken.
Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Hele gezellige ongedwongen sfeer. Kleine kaart, maar alles wordt vers gemaakt. Iedereen heeft heel lekker gegeten. Bediening geweldig en zeker als je bedenkt dat hij alles alleen doet.
Petje af.,Ja, en dan het decor. nee gaan we niets over zeggen. Gezellige sfeer en lekker eten daar gaat het om.

Mavade .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Gezellig eetcafé waar je heerlijk kunt eten. De gerechten zijn duidelijk met zorg en toewijding klaargemaakt, met verse ingrediënten. Vriendelijke en vlotte bediening. Kortom, een aanrader dus.

Joannelantink .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Regelmatig langs gefietst, maar nog nooit binnen geweest. Het is een aanrader. Heerlijk gegeten, rustige sfeer en goeie muziek.
Jgraal .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Gezellig decor maar klein restaurant gedeelte en met weinig keus uit het menu. Maar wel van alles wat(of vlees/vis of vegetarisch of het werd evt. aangepast bij navraag aan de bediening. De muziek was jaren 70/80 die wij erg leuk vonden. Prijs kwaliteit verhouding is prima.

Stephanie B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Geen hele uitgebreide kaart, wat niet erg is, zo hoef je niet lang na te denken over je keuze. Alles wordt door de uiterst vriendelijke en gastvrije eigenaar vers bereid in de open keuken. Je hoeft niet lang te wachten. Tsja, het decor? Je gaat er toch heen voor het eten?
Gerard P.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Leuk bruin kroegje waar je ook een goede hap kunt eten tegen bescheiden prijs. Omdat het een kleine zaak is en er later enkele reserveringen waren konden we tot kwart voor zes terecht, beetje vroeg maar geen echt bezwaar. Kleine kaart maar wat er op staat is divers. AH-actie leverde geen enkele beperking op. We kozen als hoofdgerecht de visschotel van de dag en de wokschotel. Geen erg grote porties maar op onze leeftijd is dat juist een voordeel. Prima huiswijn. Karaf kraanwater erbij werd heel normaal gevonden. Wachttijd was ook prima, niks te lang. We waren erg tevreden en hebben via de fooi de uitbater laten meedelen in het voordeel van de AH-actie.
DionneRosalie .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
La Bodega is een klein, sfeervol eetcafé. Het deed minder café-achtig aan dan ik had verwacht na de recensies. De eigenaar is erg aardig en hij houdt goed in de gaten of alles naar wens is. Het eten was erg lekker, goed warm en mooi geserveerd. Vooral de chocolademousse is een aanrader!!
Dianeflikweert .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Lekker gegeten met de AHbon. We mochten vrij kiezen van de kaart. Bediening wat formeel en entourage wel beetje oubollig. Eten was verder prima
Karinboom .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Het is een bruin cafe waar de eigenaar alles alleen doet. Hij heeft een kleine kaart waar je uit een paar dingen kunt kiezen en ook nog een hoofdgerecht buiten de kaart om. Hij is erg vriendelijk en het eten is goed.
R.lakeman5 .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Klein restaurantje maar knus en gezellig
de bediening super en het eten fantastisch.
Met name de biefstuk die ikzelf nam heb ik nergens zo lekker gevonden.
Joostgottgens .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Verrassend. Bij de naam 'La Bodega' hadden wij het idee naar een 'chique restaurant' te gaan; bleek een 'bruine stamkroeg' te zijn.

Eten was echter heerlijk - ongecompliceerde tomatensoep, biefstuk en sate.

Kortom - de naam La Bodega is wellicht niet helemaal in lijn met de 'bruine kroeg voor stamgasten', maar de eigenaar en gastheer had wel heerlijk voor ons gekookt
Kikkerprinses33 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Ik snap niet dat deze tent zulke positieve reacties krijgt.
Heel oubollig, gedateerd. Vreselijk depressieve muziek uit de jaren 80/90.
Het eten is echt kroegeten: veel vet, weinig keuze.
En het lekkerste bier van de tap was na 1 glas op.
Niet voor herhaling vatbaar.

Anita248 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
Heerlijk vegetarisch gegeten en was het er op een doordeweekse dag lekker rustig, Vlakbij station dus goed bereikbaar. Verder was het er niet duur.
Wiel.franssen .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
eten was goed bediening was goed is een leuk bruin cafe met maar 4 tafels leuk als je met 2 personen bent maar niei met meerdere mensen
Tempest123 .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
gezellige eetgelegenheid klein knus en gezellig ingericht. vriendelijke bediening goede kwaliteit eten aanrader voor iedereen rekening houdend met het fijt dat de eigenaar alles alleen doet dit maakt het ook wel gezelliger dus een aanrader
DeB14 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
Top café/intiem restaurant; hier komen wij vast vaker terug! Beperkte kaart, maar elk gerecht was bijzonder smaakvol. Zalm precies goed, lekkere risotto en met onze dieetwensen werd zorgvuldig rekening gehouden. De kok/!eigenaar/ober heeft persoonlijk aandacht voor zijn gasten, werkt in alle rust, terwijl de gerechten elkaar steeds in een prima tempo opvolgen. Heel gezellige plek om af te spreken dus en je proeft dat elk gerecht met liefde is gemaakt. Absolute aanrader: chocolademousse. Mooi opgediend en waanzinnig lekker.
Sara E.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2015
Leuk klein café-restaurant met huiskamersfeer, prima kok en op loopafstand van station Hilversum gelegen. De vegetarische lasagne was heerlijk en het biefstukje dik in orde.