La Bodega

Service7,9/10
Decor8,1/10
Derk S. Gastronoom (52 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Vandaag La Bodega bezocht voor de lunch. Buiten een rij met tafeltjes langs de gevel. Prima te doen. Binnen wat hokkerig en de hoge tafels met krukken wat minder uitnodigend. Tja, als je dan toch een hapje eet en een wijntje drinkt dan wil je ook wat kunnen "hangen". De tapaskaart is ruim gesorteerd, voor elk wat wils. De smaken zoals je verwacht in een tapas restaurant maar zeker geen verrassingen ertussen. Personeel efficient maar zal niet proberen om je echt thuis te laten voelen. Komt wellicht door de vele toeristen en ach, als je vanuit Hilversum naar Maastricht komt ben je zelf ook een toerist waarschijnlijk.
Patrick Z. Bourgondiër (3 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Leuk restaurant, goed eten en goede bediening. Gaven advies over de gerechten en kwamen vaak langs.
Jammer dat er geen lekkere stoelen waren in plaats van krukken.
JoeskaPrevosth . Bourgondiër (4 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Donderdagavond gegeten bij la bodega. Heerlijke gerechtjes en snelle service. De sangria was ook erg lekker. Gezellige sfeer, leuke spaanse achtergrond muziek.
Johnlodge . Gastronoom (28 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Decor: geslaagde versie van een Spaanse tapas bar, gezellige ambiance, laagdrempelig
Bediening : voorkomend en correct met kennis van zaken
Gekozen voor 2 gangen met als eerste gang diverse zeer goed bereide tapas ( vis, worsten, vlees , kazen en een aardappelsalade, patatas bravas etc)
De tweede gang was stukjes lam, spiesen van ossenhaas en varkenshaas ( niet geheel ons idee tav kwaliteit) , scampi's etc
Wijnen : leuke wijnen
Totaal: Dit is een plaats waar je eigenlijk steeds kleine hapjes bij de drank besteld ( zoals het eigenlijk moet) .Zeer zeker een plaats om terug te gaan
LCE H. Fijnproever (5 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2015
Geweldig restaurant! Het eten was fantastisch. We hebben diverse tapas besteld en deze waren stuk voor stuk heerlijk. Het vlees (kip- en varkensspiesjes) was goed gekruid en lekker mals en sappig. De wijn die we erbij hadden was erg lekker en vonden we goed bij het eten passen. Het decor is niet heel bijzonder en mooi, maar de uitstraling is gezellig. Het personeel was aardig en professioneel. We vonden een vliegje in één van de wijnglazen. Zoiets kan natuurlijk gebeuren. Zonder gedoe kregen we snel weer een nieuw glas. We gaan zeker weer terug!
Michellenicky . 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Gisteravond samen met mijn man heerlijk gegeten.
Porties zijn groot en erg goed van smaak.
Vriendelijke bediening.
Hebben erg genoten.
Sharon B. Bourgondiër (2 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2015
La bodega een restaurant naar mijn hart. Verschillende warme en koude tapas van top kwaliteit. Vis, vlees, vegetarisch voor ieder wat wils. Vooral de pata negra, manchego kaas (9 maanden gerijpt) en de volle romige aioli sprongen er voor mij uit. Na eerst een aperitiefje aan de bar te hebben genuttigd kwam er een hoog tafeltje vrij in een gezellig hoekje. Onder het genot van een glaasje rioja crianza en de klanken van spaanse muziek bestelden wij iedere keer wat nieuwe gerechtjes en gleed de avond op een zeer prettige manier aan ons voorbij. Je hebt ook de mogelijkheid te kiezen voor een menutje voor een zeer scherpe prijs. We sloten de avond af met een dessertje ijs met caramel en walnoten mmm... en vulden de laatste gaatjes met perfect bereide koffie en een spaans eikel likeurtje (echt een aanrader!)
De bediening is hier ondanks de drukte altijd vriendelijk.
Kortom een top restaurant met verschillende heerlijke tapas in een ongedwongen sfeer waar je echt tot rust komt.
Sisa . Gastronoom (14 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Geduld is een schone zaak.. want La Bodega zit altijd hartstikke vol of je nu vroeg of laat komt. Reserveren kan pas vanaf vier personen, dus dat is jammer. Maar het eten is heerlijk! Wij aten lekkere hapjes aan de bar, met vriendelijke barman die onze bestelling opnam. De smaken zijn puur en authentiek. Niet te gekke dingen, maar gewoon goed, echt lekker eten! Een aanrader dus.
Maria G. Gastronoom (21 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2015
La bodega is te gek! Voor mij en veel kennissen het begrip voor de tapas-bar in Maastricht, geen andere plek mogelijk. Heerlijke tapas die vers wordt bereid voor je neus in de open keuken maakt mij persoonlijk helemaal vrolijk. Bediening is altijd vriendelijk en weet voldoende over de kaart. Vooral de champignons gebraden in sherry ontbreken nooit aan mijn bestelling. Absoluut een plek voor een spontane bezoeker met geduld omdat het altijd vol zit. Maar eerlijk is eerlijk, voor de kwaliteit blijf je wel even hangen aan de bar met een lekker drankje. Een van de favorieten dus!
IlseF . Gastronoom (14 recensies) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
DIt blijft een leuke zaak om te komen, leuke ambiance en vriendelijke service. Helaas is het niveau van het eten wat teruggelopen in de afgelopen jaren, hoop dat dat weer wat beter gaat worden want dit was toch altijd wel een van de favorieten.
Jelmer V. Fijnproever (6 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
Een nachtje weg voor mijn vriendin haar verjaardag, heerlijke tapas bij La Bodega. We konden niet reserveren, dit kan pas vanaf 4 personen. Leuk sfeervol ingericht restaurant. Eerst een drankje genuttigd aan de bar, omdat er nog geen zitplek was. 2x 'Menu 2 platos de luxe' besteld. Ik ben een grote eter, dus bestelde naderhand nog 3 tapas erbij. Wij waanden ons in Spanje, door de muziek, prima rode huiswijn en het heerlijke eten! Eten snel op tafel. Leuke bediening. Prima prijs. Aioli mocht wat sterker van smaak, komt waarschijnlijk vanwege mijn Surinaamse roots. Aanrader!
Svdmaegdenbergh . Bourgondiër (2 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2015
Heerlijk gegeten in dit tapas restaurant. Alle gerechtjes waren even lekker. We moesten nooit lang wachten op de hapjes. Het is een typisch Spaans cafeetje, met vriendelijk personeel. Misschien hadden we iets meer uitleg moeten krijgen, want voor ons was dit nieuw, maar goed je komt er vanzelf achter hoe het werkt. Prima tent voor een schappelijke prijs
AnnemarieBeu . 1e beoordeling (1 recensie) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2015
Een typisch Spaans tapasresraurantje. Vlotte en oplettende bediening. Heerlijk gegeten. Boquerones waren lekker. Prima huiswijn. Voor herhaling vatbaar. Jammer dat we niet in de buurt wonen.
Sanne M. Bourgondiër (2 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Heerlijk tapas gegeten als afsluiter van 2 dagen Maastricht. We hadden niet gereserveerd maar gelukkig was er nog een plekje voor ons want al snel liep het restaurant vol met allemaal reserveringen. We zaten achterin het restaurant bij de trap naar boven en naar beneden, Door de ambiance van dit plekje hadden wij echt het gevoel aan een gezellig druk Spaans plein te zitten. Het menu van 19.95 was lekker en ruim voldoende.
Emiel D. Gastronoom (71 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2015
Ik plaatsen zelden een 2e recensie, maar soms is dat nodig. Ik kom hier al ruim 5 jaar.
Het eten is onverminderd goed en nog steeds betaalbaar. De bediening kan de drukte altijd goed aan (soms echt stampvol). De rekening klopt altijd. De wijn is duur maar goed. De sfeer is nog steeds echt Spaans. "Weinig zitplek en met een goed bar gehalte." Tot de volgende keer.
VincentSon . Fijnproever (7 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2014
Ons favoriete adres voor een avondje Spaanse tapas. Altijd lekker en gezellige sfeer. Calamaris, knoflookmayonaise, gefrituurde visjes, ossenhaas spiesjes, de ham, gambas... allemaal even lekker. Echte Aanrader!
Mike S. Gastronoom (42 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2014
Vorige week hier weer eens gegeten. Heel erg goede tapas met prachtige uitschieters zoals de lamskoteletjes en ossehaasspies. Wijn ook erg lekker, vooral rood. Bediening is vriendelijk en vlot.
Karina L. 1e beoordeling (1 recensie) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2014
Vanavond met mijn man heerlijk Tapas gegeten bij La Bodega. 19.50 voor een 2 gangen diner. 2 borden en een aantal schaaltjes vol met warme en koude hapjes. Allemaal heerlijk! Glutenvrij ook mogelijk, veel verschillende hapjes en lekker glutenvrij brood! Een aanrader!
Simonebos . Gastronoom (10 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Heerlijke tapas gegeten, vooral het broodje met biefstuk viel erg in de smaak! Leuk dat je hier de keuken in kunt kijken en qua eten krijg je het echt Spaanse tapas gevoel, zoals het hoort te zijn! De hoge tafels zijn ietwat klein, dus veel tapas te gelijk kun je daaraan niet bestellen. Voor herhaling vatbaar als we weer in Maastricht zijn en zin hebben in een lekker wijntje met tapas!
Linda L. Bourgondiër (2 recensies) 6,5 /10
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2014
Wij zaten hier met een grote groep boven. Het was niet zo heel gezellig daar. Het eten was niet bijzonder. Het vlees op de stokjes was droog. Vrij smaakloos allemaal. Er zijn betere tapas restaurants in Maastricht.