La Boca

Paleisstraat 15 1012 RB Amsterdam Nederland Kaart
31-204235200

Over restaurant La Boca

Steaks onder Argentijnse zon

Bij La Boca waan je je in Zuid-Amerika, maar dan in het hart van Amsterdam. Van de keuken kunt u zoals altijd de beste Argentijnse gerechten verwachten. Argentinië staat bekend om de beste steaks die ze hier serveren met typische Argentijnse wijnen. Er is veel ruimte over twee verdiepingen, dus ook met groepen kun je je hier eens flink laten verwennen. Geniet van je Argentijnse avond!

Meer informatie over restaurant La Boca

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Goed eten, en zeer attent en aardig personeel. Inrichting is eenvoudig, maar de verse producten maakten dat meer dan goed. Enig storend puntje zijn de 2 televisies in het restaurant. Ondanks dat er muziek werd gedraaid niet prettig tijdens een etentje. We zullen zeker nog een keer komen eten. Ook zonder de kortingsbon van 10 procent en koffie van het huis hadden we dat voornemen gehad.
Marcello Z.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Gezien de recensies zijn wij gaan eten bij La Boca. Het decor is van het type toeristenrestaurant, niks bijzonder dus. De bediening, bestaand louter uit Italianen, is zeer voorkomend en snel, zelf een beetje té. Ik vraag naar de spare ribs, en of zij een speciale menu hebben, maar er wordt mij verwezen naar de kaart, waar alleen de 'normale' hoofdgerechten aanwezig zijn, die veel hoger in de prijs liggen. Typisch toeristen trucje dus, en vandaar de '6' voor de service. Pas daarna zie ik buiten de borden met de 'tourist specials'. Als ik daar naar vraag, wordt het gezegd dat het veel kleinere porties zijn, en dat ik voor 6 euro extra een 2 keer zo grote portie zal krijgen. De spare ribs zijn een forse stuk, maar niet overdreven veel. Als ik de helft daarvan zou krijgen, zou ik het hebben over een krenterige portie. Andere restaurant in het centrum doen veel beter. Het eten dus: de ribs zijn op zich ok, maar de marinade waarin zij gezeten hebben smaakt naar azijn. Raar. Mijn tafelgenoot heeft varkenshaas filet besteld, en krijgt een (wederom niet zo groot) droog stuk vlees. Ik vraag of wij een saus erbij mogen hebben vanwege de 'droogte' en we mogen kiezen uit drie sauzen. Uiteraard word die verrekend. Kortom, prijs/kwaliteit verhouding kan beter , het eten (gemiddeld 8.3?? come on!) ook.
Sharon E.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Wij eten regelmatig bij La Boca, waar wij altijd vriendelijk begroet worden bij binnenkomst. De service is perfect. Het eten (wat overheerlijk is) staat snel op tafel. De eigenaar komt ook regelmatig aan tafel langs om een praatje te maken en natuurlijk te vragen of alles naar wens is. Er staat altijd heerlijke muziek op waardoor je het gevoel krijgt dat je je in Zuid-Amerika bevindt. Ik heb op 28 mei jl mijn verjaardag gevierd met een klein gezelschap en daar werd zelfs een feestje van gemaakt door het personeel en de eigenaar, zelfs de andere gasten waaronder veel toeristen zongen mee. Niets is te gek bij La Boca. Dus zeker een aanrader!!
Lara S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Voor een restaurant in het midden van het centrum is het verrassend goed en lekker eten. Het doet niet onder voor een restaurant buiten het centrum en dat is wel uniek voor een restaurant op zo'n toeristische plek als naast het paleis op de dam.

Snelle bediening, wel Engels sprekend maar correct. Wij hadden via Iens gereserveerd en leken stiekem een klein streepje voor te hebben op willekeurige toeristen ;-)
Yvonne W.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Op 29 mei hebben we wederom gegeten bij restaurant La Boca in de Paleisstraat in Amsterdam, het eten is er heerlijk, de bediening heel vriendelijk en attent en de eigenaar zorgt voor een persoonlijk contact. Wij wonen niet in Amsterdam, maar wanneer we iets in Amsterdam ondernemen gaan we altijd bij La Boca eten. Het is een Argentijns restaurant, dus lekkere steaks maar er worden ook veel andere en ook vegetarische gerechten geserveerd. Een aanrader.
Gemimah & Yvonne, las mujeres hispanohablantes
Erica H.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Bij binnenkomst hartelijk welkom geheten door de eigenaar. Daarna hadden we snel de kaart en de bediening was ook vlot. Waren met een groot gezelschap, maar hadden niet het idee dat dat een probleem was. Een large dranje was ook echt large, maar de prijs ervan ook. De geserveerde gerechten waren echter van een formaat dat zelfs de grote eters in ons gezelschap er moeit mee hadden het op te krijgen. Leuke manier van serveren van de mixed grill! Misschien niet het goedkoopste restaurant van Amsterdam, maar met de korting bij inlevering van een printscreen van de website, was het goed betaalbaar. Kortom: Heerlijk gegeten in een prettige sfeer.
Jurriaan G.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2014
Menu buiten op de borden lijken qua prijs mee te vallen. Het eten is lekker, stond razendsnel op tafel, maar wel in hele kleine porties. (portie frieten bij te bestellen a 3.25 euro). Prijs/kwaliteit is absurd (daarom een 3 voor eten). Limonade in een bierfluitjesglas met veel ijs voor 2.95euro!! Gevraagde karaf kraanwater wordt een fles water van 5.95 euro. Toeristenval dus.
Vriendelijk ontvangen door Mexicaanse eigenaar die Nederlands spreekt. Dame in de bediening spreekt half NL, half Eng; niet echt een gesprek mee te voeren. Was meer handen en voetenwerk.
Debora J.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2014
Via Nudeal een 3 gangen menu gegeten. Voorgerecht Tapas: kipvleugels, gefrituurde inktvisringen en een pasteitje. Daarna een mixed grill bestaande uit: biefstuk, kipfilet, worst en een sparerib op een mini BBQ. Als nagerecht keuze uit Dame Blanche of vanille ijs met amaretto. Het eten is prima niet bijzonder. Het restaurant probeert de toeristen te lokken met mooie combinaties menu's waardoor onze bon niet zo supervoordelig bleek te zijn. We zaten lekker buiten waar je de bediening de toeristen in alle talen aan spreekt en binnen probeert te krijgen. Nadeel: voornamelijk engelssprekend personeel, handig voor de toerist minder prettig voor de gewone Nederlander. Meer iets voor de toerist, misschien binnen minder toeristisch.
Fred-Leonie .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2014
La Boca tegenover het paleis op de Dam is een echt toeristen restaurant. Er is dan ook een vlotte doorstroming. Het restaurant is gezellig ingericht en heeft voor drukke tijden nog een bovenverdieping. We hadden een 3 gangen menu. Tapa's vooraf, kipvleugels, gefrituurde inktvisringen en een pasteitje. Daarna een mixed grill (steak, kip, mexicaans worstje en een mini sparerib) geserveerd op een brander met houtskool. Als nagerecht vanille ijs met amaretto.Het eten is goed. We hadden een Nudeal bon, dus het was betaalbaar. Zonder bon is het prijzig. Voor degenen die nog 's avonds uitgaan in Amsterdam of voor de afsluiting van een dagje Amsterdam is dit een prima restaurant.