La Bergerie

Geverikerstraat 42 6191 RP Beek (Limburg) Nederland Kaart

Over restaurant La Bergerie

Aandacht aan vergeten groente

Dit is een restaurant dat aandacht geeft aan vergeten en bekendere groenten! Een avondje uit eten bij La Bergerie vergeet je daarentegen echt niet snel. Laat je verwennen door de Limburgse keuken, snuif de natuur van de prachtige landerijen en geniet van de omgeving in dit idyllische kerkdorp Geverik. Wie zwaait hier de scepter? Bart de Jong! Laat hem je verrassen met zijn gebruik van lokale ingrediënten en laat de bediening je een mooie wijn aanraden. Geniet van Limburgs culinair.

Meer informatie over restaurant La Bergerie

Wil G.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
eva007 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
De bediening was hartelijk en behulpzaam zonder hierbij in de overdrive te gaan. Het eten was met liefde bereid en de porties waren meer dan voldoende. Het interieur was enigszins gedateerd.
Al met al...een aanrader.
YvonneKnols .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Uitermate lekker gegeten met dank aan de chef-kok Bart de Jong.
Zeker een aanrader en we gaan nog een keer terug voor een diner of lunch.
Monique F.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Vorige week heerlijk gegeten. We vonden het zo leuk dat we deze week een cadeaubon wilden kopen om familie ook te laten kennis maken met dit leuke restaurant. Voordat ik de cadeaubon wilde gaan halen, heb ik even telefonisch contact opgenomen met het restaurant en wat bleek... ik kon geen cadeaubon kopen want degene die deze uitschreef was op vakantie... tja, toen toch maar n ander restaurant benaderd!
Ria N.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
`t is voor herhaling vatbaar
werkelijk een voortreffelijk menu en nagerecht
ik kan `t iedereen aanraden
mijn kinderen hadden volgens hun
nog nooit ergens zoveel groente bij `t diner gekregen
en `t was allemaal even lekker
Jo M.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Hebben er heerlijk verfijnd gegeten. de porties waren prima.Kon kiezen uit zeer speciale gerechten.
het restaurant gaf je een huiskamer gevoel.
Jhgvermeulen .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Leuk restaurant, lekker gegeten, sfeer was goed! Kalfslonghaas was overheerlijk veel soorten groenten op je bord een heerlijke quiche Loraine vooraf van het huis, de huiswijn was lekker en paste goed bij de gerechten. Het dessert van flensje door drenkt met Calvados en kaneelijs was ook heerlijk! we zullen ongetwijfeld een keer terug gaan!
Pietenclara .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het was niet ons eerste bezoek aan dit restaurant , in het verleden ook zonder Iens daar gegeten, het maakt geen enkel verschil. Je wordt vriendelijk ontvangen en krijgt uitleg wat de mogelijkheden zijn. We konden kiezen van de gehele kaart, geen vooraf vastgesteld menu. Ook met afwijkende voorkeuren werd goed rekening gehouden, heerlijk gegeten met lekkere bijpassende wijnen.
Regelmatig werd er gevraagd of alles naar wens was, ook de kok kwam nog persoonlijk even aan tafel. Een heerlijk avondje uit, voor herhaling.
Famfroijen .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
alles was zeer goed ,personeel heel attent kok komt ook aan tafel vragen of alles naar wens is .
echter is het jammer dat voor ons gevoel de verwarming wel een graadje of 2 3 hoger mocht .

was qua temperatuur wat fris .
Jean M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Wij hebben samen met vrienden heerlijk gegeten en genoten. Alle gerechten smaakten zéér goed.
De bediening was vriendelijk en keurig.
Niets negatiefs te melden.
ESalden .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
We hebben gebruik gemaakt van de AH restaurant actie. We mochten van de gehele kaart kiezen, de gerechten waren heerlijk. Zeer vriendelijke bediening, leuk dat de chef (eigenaar) aan je tafel komt.
Paul C.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Goed eten voor een redelijke prijs met een heel vriendelijke en correcte bediening.
Goede uitleg bij het eten. Komen beslist terug.
Dina S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
We hadden goed gegeten. Het fijne was dat je het menu ook a la carte kon samenstellen. Je hebt dus veel keus en de porties van de menu's was goed.
Ga zeker weer terug.
B R.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Reservering met AH - actiekaart. Positief : Geen verschil geconstateerd met gasten zonder actiekaart. Uitgebreide keuze. Aantrekkelijke presentatie van de gerechten, vooral het nagerecht uit het weekmenu. Wachttijd te lang. Suggestie :
1 persoon toevoegen aan het bedienend personeel.
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Konden kiezen van de kaart ook met de AH actie. Goedkoopste voor, hoofd en nagerecht werd niet geteld. Uitstekende service! Er werd een aantal keer gevraagd of het smaakte en of alles naar wens was. We hadden gelezen dat we in een oude druivenkas zouden zitten maar we zaten in het restaurant. Wellicht door het koude weer. Als we niet zover weg woonden, zouden we vaker gaan.
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Aardige bediening en een leuk gezellig restaurant. Maar absoluut fantastisch is het eten.
Zeer smakelijk en alles even lekker.
Alle maaltijden werden door de kok zelf gebracht. Zeker een aanrader!
Paula V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Wij hebben weer super heerlijk gegeten alles was perfect goeie bediening gezellige sfeer ,was er gezellig druk. Wij hebben weer genoten zoals altijd een dikke 10
tofra .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Knusse zaak met mooie gerechten en met de AH actie keuze uit de gehele kaart. Ruime porties, mooie opmaak van de borden, en vriendelijke bediening waarbij de kok zelfs even komt vragen of alles naar wens is.
Bep H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Een plek waar we zeker zullen terugkeren.Ontvangst heel vriendelijk. Eten voortreffelijk en de drank ( wijn en bier)
prima.Aimabele eigenaar. Succes ! Maar daar twijfel ik niet aan.
Angelique M.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Super leuke avond gehad bij La Bergerie. Wij waren er met de AH bonnen en het grote voordeel is dat je gewoon uit de gehele kaart mag kiezen. Bovendien waren de gerechten één voor één voortreffelijk. Bovendien werd er tijdens het dessert nog iets extra's gedaan omdat we iets te vieren hadden. Echt een aanrader en wij gaan hier zeker nog eens terug. Complimenten!