La Bergerie

Geverikerstraat 42 6191 RP Beek (Limburg) Nederland Kaart

Over het restaurant La Bergerie

Aandacht aan vergeten groente

Dit is een restaurant dat aandacht geeft aan vergeten en bekendere groenten! Een avondje uit eten bij La Bergerie vergeet je daarentegen echt niet snel. Laat je verwennen door de Limburgse keuken, snuif de natuur van de prachtige landerijen en geniet van de omgeving in dit idyllische kerkdorp Geverik. Wie zwaait hier de scepter? Bart de Jong! Laat hem je verrassen met zijn gebruik van lokale ingrediënten en laat de bediening je een mooie wijn aanraden. Geniet van Limburgs culinair.

Meer informatie over restaurant La Bergerie

9,1

Jouw recensie over het restaurant La Bergerie

Carl H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We hebben hier vaker gegeten. En ook deze keer was alles heerlijk en prima verzorgd. Alle gerechten zijn met zorg bereid en alles is heerlijk.
gemmavanderveek_croese .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten, genoeg variatie, we konden kiezen uit verschillende gerechten met genoeg variatie ,voor elk wat wils ,om zo het diner samen te stellen.Werd goed rekening gehouden met allergie wensen, leuke gezellige inrichting, ondanks dat het vol zat ,geen last van andere tafels.Bediening vlot en heel vriendelijk.
Omdat wij graag van groente houden, was deze wel gevariëerd, maar zoals bij vele restaurants iets te weinig, liever wat meer groente in plaats van het vlees/visgerecht.De prijs kwaliteit was prima.We komen hier zeker nog eens terug!
molhoek42 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
wat hebben we weer genoten in La Bergerie!
(h)eerlijke gerechten op een fantastische manier klaargemaakt.
dit is toch wel een van de betere restaurants in de buurt; dat proef je.
we zijn weer een culinaire ervaring rijker.
eugene K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
alles was prima,een minpuntje.....kantine wijnglaasjes,bij jullie
toch wat beter restaurant een wijnglas 2 maatjes groter.
voor de rest CHAPEAU.we komen zeker terug.
gr. eugene kengen.
Sjef S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
prima eten, goede ambiance, kon sneller
jacobshe .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Goede prijsprestatieverhouding, vriendelijk maar ook onervaren personeel, mogen wat attenter zijn.
Positief optreden van chef-kok.
Andrea H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heel lekker gegeten, mooie gerechten en veel keuze. Groenten zijn flauw, weinig kruiden, maar vleesgerechten van goede kwaliteit. We zijn er met de AH actie geweest. Interieur beetje oudbollig maar wel netjes. Bediening is vriendelijk ; doet zǹ best maar echt geen horeca mensen. Leuk dat de gastheer / eigenaar / kok aan tafel informeert of alles lekker is. Dat was het geval. Heerlijke fles wijn uitgezocht. Wijnkaart is prima. We hebben een fijne avond gehad met ons gezin.
tom.eijwoudt .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
De wachttijd tussen hoofdgerecht en dessert was veel te lang. Het eten was uitstekend. De bediening was ook goed. Ik kan dit restaurant aan iedereen aanbevelen.
Catharina G.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Keuze uit het AH menu en a la carte gerechten combinatie
was ook mogelijk.
Heerlijk gegeten,gerechten prachtig gepresenteerd en met passie gemaakt.
Bediening vriendelijk en vlot.
Een echte aanrader!
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een knus intiem restaurant,jammer dat de kok nu niet kwam vragen hoe het eten was geweest,maar voor de rest geen negatief commentaar
marrion.ernst .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Wij waren hier vaker en onze verwachtingen werden niet teleurgesteld , De amuse was heel smaalvol; chorizo in een tortilla gewikkeld met kruiden . Ik had als voorgerecht de Tajine met scampi en als hoofdgerecht de wilde duivenborst met frambozensaus ,de klapper was het dessert met tiramisu van rood fruit .
Kortom zeer de moeite waard
Ria L.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Lekker gegeten en vriendelijke en vlotte bediening
simone V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Heerlijke gerechten met veel zorg en passie bereidt. Genoeg keuze op de menukaart, de gastvrouw was super en gaf goeie suggesties voor de wijn. De locatie buiten in de serre is echt heel rustgevend.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Echt heerlijk gegeten bij La Bergerie, gerechten zijn met veel aandacht klaargemaakt en worden prachtig gepresenteerd.
Zo veel heerlijke gerechten op de menukaart, het was moeilijk om te kiezen.
Erg vriendelijke bediening in een ongedwongen sfeer. Wij komen zeker terug!
chantal V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heerlijk gegeten, keuze uit het menu en a la carte gerechten, heel fijn dat combineren mogelijk is!
De chef zelf is nog komen informeren of alles naar wens was! top avond gehad.
famfroijen .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
het was alweer super fijne bediening erg vriendelijk heerlijk menu van a h actie waarbij je van de hele kaart mag kiezen wat niet overal mag soms maar keuze uit 2 gerechten wat voor - hoofd - en nagerechten betreft niet altijd slecht maar bij la bergerie is dit wel heel luxe
a.germans G.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
een prima restaurant met lekker eten
Jean S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Gezellige sfeer. Prima eten. Leuke kaart. Prijs kwaliteit verhouding zonder meer goed. Een aanrader. Gaan er zeker nog enns terug.
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Wij zijn eigenlijk vaste klant bij La Bergerie. Het eten is prima en ruim voldoende. Bediening is goed en de ruimte ( serre met druivenstokken en druiven eraan) doet echt aan iets mediterriaans denken. Wij komen zeker terug.
Carl H.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Het was een avondje genieten. Geen AH-menu: gewoon van de kaart. Alles was prima verzorgd. De gerechten waren buitengewoon lekker: alles vers en uit eigen keuken.
Eten in de serre is veel gezelliger dan binnen. Beslist een aanrader. We hebben het volgende etentje al geboekt.