La Bergerie

Geverikerstraat 42 6191 RP Beek (Limburg) Nederland Kaart

Over het restaurant La Bergerie

Aandacht aan vergeten groente

Dit is een restaurant dat aandacht geeft aan vergeten en bekendere groenten! Een avondje uit eten bij La Bergerie vergeet je daarentegen echt niet snel. Laat je verwennen door de Limburgse keuken, snuif de natuur van de prachtige landerijen en geniet van de omgeving in dit idyllische kerkdorp Geverik. Wie zwaait hier de scepter? Bart de Jong! Laat hem je verrassen met zijn gebruik van lokale ingrediënten en laat de bediening je een mooie wijn aanraden. Geniet van Limburgs culinair.

Meer informatie over restaurant La Bergerie

Dinsdag 12:00 - 14:00
Woensdag t/m Vrijdag
Zaterdag 18:00 - 21:30
Zondag
- Brunch 11:30 - 14:00

Klaas H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Zeer vriendelijk en correct personeel, de kok stelt zich bij binnenkomst persoonlijk voor en polst tussen door of alles naar wens is. En het eten is uitstekend verzorgd en van zeer goede kwaliteit. Een aanrader. We komen hier zeker terug.
Carla J.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Ook vanavond weer als vanouds heerlijk gegeten! La Bergerie is een top restaurant met een mooie kaart. De kok/eigenaar serveert altijd een van de gerechten en maakt een praatje met alle gasten. De sfeer is warm en gezellig, kortom een aanrader!
pietenclara .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Leuk en hartelijk welkom geheten. Na plaats genomenen te hebben kregen we een uitleg van de mogelijkheden van het menu (geen beperkingen, alles kan en mag). De de persoonlijke afwijkende wensen is goed rekening gehouden. Heerlijk gedineerd, met mooie smakelijke gerechten, regelmatig kwam de bediening checken of alles nog naar wens was.
anjamantel .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Leuke bediening en eigenaar-kok kwam regelmatig zelf aan tafel Gezellige avond in een huiselijke sfeer met lekkere gerechten
Cornelia L.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Het Interieur is jaren 70. De stoeltjes zijn te klein en zitten ongemakkelijk. Na een half uur al een houten kont. Men heeft geen drankenkaart. De wijnkaart oogt ook jaren 70 omdat de pagina's in plastiek zijn gehuld en de handgeschreven teksten niet altijd goed leesbaar zijn. De fles Witte wijn was over de Hill en hebben we geretourneerd. De rode wijn was beter maar moesten we zelf inschenken. Het voorgerecht, sliptongfilet met salade en mierikswortelsaus was niet goed omdat de dressing nauwelijks aanwezig was en dermate neutraal van smaak dat ik dacht salade te eten zonder dressing. De mierikswortelsaus bestond uit een kwak mayonnaise met mierikswortel. Ons hoofdgerecht, zeewolf met groente en mostertsaus vergezeld met friet en een niet definieerbaar groentemengsel was ook niet goed. Wat de avond nog enigsinds goed maakte was de zeewolf die goed was. De mostersaus was dunnetjes maar acceptabel van smaak. Het groentearagement op mijn bord bestond uit sperciebonen, worteltjes, romeinse bloemkool en een oort gedraaide spinaziebladeren. De drapering was de groente was net zo triest als de smaak ervan. In dit restaurant lijkt het gebruik van zout alleen van toepassing te zijn bij het dessert. Daar kom ik later op terug. Op mijn bord lag nog een driehoek van niet definieerbare aard. Ik neem aan dat het een soort tortilla moest voorstellen. Het toppunt van viezigheid en slechte smaak was de friet. Na 1 frietje moest ik bijna kokhalzen en heb het frietje snel op mijn bord Teruggedeponeerd. Terwijl we het hoofdgerecht aten kwam de eigenaar en tevens chefkok informeren of alles naar wens was. Toen er kritiek werd geuit op,zijn gerechten ging hij er als een haas vandoor. De ondefinieerbare groete/ sla die leek op atjam daarvan wist ook de bediende niet wat het precies was. Omdat we maar een deel van de gerechten aten en nog iets van de avond wilden maken bestelden wij nog een grand Dessert. Hierin vonden wij het zout terug wat ontbrak in de andere gerechten. De mousse au chocolat was duidelijk voorzien van een zoute smaak wat uiteraard bijzonder vies was. Het daarbij geserveerde fruit kwam duidelijk uit blik en werd gelardeerd door 2 blauwe bessen en 1 aardbei in kwartjes gesneden. De creme brulee was koude vla met een topping van krokant zoet en leek dus in de verste verte niet op creme brulee. De rest op het bord was van dermate kwaliteit dat onze eetlust als sneeuw voor de zon was verdwenen. De hulpjes in de keuken zijn meisjes uit het dorp in gewone dagelijkse kleding. Niks mis mee tenzij je in een restaurant werkzaam bent. 1 van deze meisjes ontmoette ik na ons horrordinee in de wc . De geur die zij had liet vermoeden dat haar lichaamshygiene veel te wensen overlaat. Zij waste haar handen niet na gebruik van het toilet. Ook de sanitaire ruimte rook onfris, zag er erg gedateerd uit en bovendien verried de kelur van de inhoud van de urinoirs dat er weinig spoelwater voorhanden was. De gastheer lietmzich van zijn slechtste kant zien door na geleverde kritiek onzichtbaar te blijven. Het speet ons dat we de rekening moesten betalen. Je kunt je geld beter in de sloot gooien.
Lea R.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk gegeten , meer dan voldoende keus op de menukaart. Heel veel verrassende gerechten. Het fijne was dat we met de AH kaart uit alles kiezen konden. Met 6en gegeten en iedereen was vol lof over haar/zijn keuzes.Voor herhaling vatbaar.
Jos K.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk gegeten met fantastische smaakimpressies. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Huiswijn is prima. Gaan gegarandeerd terug.
Ruud L.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Een vriendelijk ontvangst waarbij je jas werd aangenomen . Bij de amuse werd gevraagd of je wel of gen vlees wilde, attent van de bediening. Tijdens het diner kwam de eigenaar [ kok] even bij de tafeltjes langs.Het eten was lekker en mooi opgediend.De borden waren lekker voor gewarmd .De frietjes mochten wat mij betrof wat langer gebakken worden.Ook de borden waren goed verwarmd. Het toetje was heerlijk hetgeen uit een vijftal lekkere toefjes bestond.
Wij gingen met een voldaan gevoel naar huis hetgeen op andere plekken wel eens anders is geweest.
JLA V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Zondag 11 december voor het eerst bij La Bergerie gedineerd. Lang niet meer zo heerlijk gegeten. Alle gerechten waren helemaal top en ook de bediening was erg vriendelijk. Een absolute aanrader. Enige minpuntje vond ik de toiletruimtes die wel erg gedateerd overkwamen maar gelukkig wel schoon waren.
Al met al een uitstekend avondje uit waar we zeker in de toekomst nog eens zullen gaan genieten.
wil G.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijke gerechten,met zijn vieren hebben we goed gegeten vanaf het voorgerecht tot het dessert .
bepaalde gerechten op een speciale manier klaargemaakt een pluim voor de kok.
eva007 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
De bediening was hartelijk en behulpzaam zonder hierbij in de overdrive te gaan. Het eten was met liefde bereid en de porties waren meer dan voldoende. Het interieur was enigszins gedateerd.
Al met al...een aanrader.
YvonneKnols .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Uitermate lekker gegeten met dank aan de chef-kok Bart de Jong.
Zeker een aanrader en we gaan nog een keer terug voor een diner of lunch.
Monique F.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Vorige week heerlijk gegeten. We vonden het zo leuk dat we deze week een cadeaubon wilden kopen om familie ook te laten kennis maken met dit leuke restaurant. Voordat ik de cadeaubon wilde gaan halen, heb ik even telefonisch contact opgenomen met het restaurant en wat bleek... ik kon geen cadeaubon kopen want degene die deze uitschreef was op vakantie... tja, toen toch maar n ander restaurant benaderd!
Ria N.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
`t is voor herhaling vatbaar
werkelijk een voortreffelijk menu en nagerecht
ik kan `t iedereen aanraden
mijn kinderen hadden volgens hun
nog nooit ergens zoveel groente bij `t diner gekregen
en `t was allemaal even lekker
jo M.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Hebben er heerlijk verfijnd gegeten. de porties waren prima.Kon kiezen uit zeer speciale gerechten.
het restaurant gaf je een huiskamer gevoel.
jhgvermeulen .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Leuk restaurant, lekker gegeten, sfeer was goed! Kalfslonghaas was overheerlijk veel soorten groenten op je bord een heerlijke quiche Loraine vooraf van het huis, de huiswijn was lekker en paste goed bij de gerechten. Het dessert van flensje door drenkt met Calvados en kaneelijs was ook heerlijk! we zullen ongetwijfeld een keer terug gaan!
famfroijen .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
alles was zeer goed ,personeel heel attent kok komt ook aan tafel vragen of alles naar wens is .
echter is het jammer dat voor ons gevoel de verwarming wel een graadje of 2 3 hoger mocht .

was qua temperatuur wat fris .
pietenclara .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het was niet ons eerste bezoek aan dit restaurant , in het verleden ook zonder Iens daar gegeten, het maakt geen enkel verschil. Je wordt vriendelijk ontvangen en krijgt uitleg wat de mogelijkheden zijn. We konden kiezen van de gehele kaart, geen vooraf vastgesteld menu. Ook met afwijkende voorkeuren werd goed rekening gehouden, heerlijk gegeten met lekkere bijpassende wijnen.
Regelmatig werd er gevraagd of alles naar wens was, ook de kok kwam nog persoonlijk even aan tafel. Een heerlijk avondje uit, voor herhaling.
Jean M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Wij hebben samen met vrienden heerlijk gegeten en genoten. Alle gerechten smaakten zéér goed.
De bediening was vriendelijk en keurig.
Niets negatiefs te melden.
ESalden .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
We hebben gebruik gemaakt van de AH restaurant actie. We mochten van de gehele kaart kiezen, de gerechten waren heerlijk. Zeer vriendelijke bediening, leuk dat de chef (eigenaar) aan je tafel komt.