La Bella

Maandag 16:00 - 21:00
Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Tijdens een weekje in Drenthe 's avonds op het terras van La Bella gegeten. De man die bediende was erg aardig en alles redelijk snel gebracht. Jammer dat er geen verse jus d' orange was. Appelsientje was een redelijk alternatief. Wij bestelden beiden een Pizza. Mijn vrouw koos de pizza di Maria en ik voor de Calzone La Belle Spezial. Beide waren erg lekker, heet en prima gevuld met verse ingrediënten. Het is dat het wat ver is vanuit onze woonplaats in Rotterdam maar anders kwamen we zeker terug. Misschien bij een volgende vakantie.
Susanne V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Heerlijke pizza's en spaghetti gegeten op het terras.
Wij zouden er, als we weer eens in de buurt zijn, zeker terug komen.
Roelm .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Wij zaten in Land van Bartje en hebben op vrijdagavond voor 12 personen pizza en pasta besteld. Er werd aangegeven dat het een uur kon duren, maar ze zouden bellen. Na 3 kwartier werd gebeld dat ze binnen 5 minuten aan de receptie zouden staan.
Een heel aardige meneer gaf ons de gerechten en we rekenden af.
We hebben echt gesmuld met ons allen. Zowel de pizza's, de pasta's met sauzen en de (verse) salades waren verrukkelijk.
We eten vaker Italiaans, maar zelden zo heerlijk gegeten met z'n allen.

Zondags waren we met 17 man en hebben we weer besteld. Ook dit was super heerlijk. Iedereen aan tafel was te spreken over de smaak.

Het verrast ons eerlijk gezegd waar de andere negatieve reacties vandaan komen.
Wij zouden de volgende keer weer bestellen !
André D.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
de pizza's (1 vegetarische en 1 quattro stazioni speciale) waren heerlijk en tamelijk groot, de bediening is vlot en behulpzaam, het decor is niet om achterover van te vallen, maar acceptabel, de cappuccino was heerlijk
Josig .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
We hadden lasagne besteld, deze werd na tien minuten al gebracht. Tevens hadden we een icetea, wat meer lauwe thee was.
De lasagne bleek koud te zijn toen we begonnen met eten, hier wat van gezegd. Binnen 7 minuten hadden we een nieuwe.
Hij was ditmaal wel warm, maar supermarktkwaliteit, Ala kantenklaar.
Wel kregen we een kopje thee van het huis omdat ons eten koud was.
We waren tevens de enige klanten op zaterdagavond en wij snapten toen wel waarom.
Leonie L.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Helaas een grote teleurstelling eten in Borger.
We bestelde duidelijk een pizza en vroegen ook dat we de pizza in stukken wilde verdelen voor onze 2 kids maar bij opdienen werd er spaghetti gebracht met de boodschap dat we dit hadden besteld?! Leuk met kinderen die pizza verwachten. Daarnaast hadden we een ossenhaas besteld (20,-) met gorgonzola saus maar er was geen gorgonzola in de saus te bekennen alleen vette room saus .
hetzelfde gold voor de spaghetti carbonada en waarom er twee halve pita broodjes bij zaten was een raadsel. Kortom dit is een veredelde shoarma tent in een Italiaanse omgeving. Verwacht zeker geen Italiaanse keuken want dat vind je hier niet.