La Bella Cucina

Meer informatie over restaurant La Bella Cucina

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Iloooon .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Tijdens onze minivakantie in Vlissingen hebben we heerlijk geluncht bij Da Silvano :) Een vers, knapperig broodje met hele lekkere Italiaanse kaasjes en een vriendelijke gastvrouw. De zaak zag er gezellig, schoon en uitnodigend uit, en ligt in een wat rustiger gedeelte van de winkelstraat. Aanrader!
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
Wij komen regelmatig in Vlissingen voor zakenbespreking. Bijna altijd reserveren wij een tafel bij Jason. De menu pranzo is een toppertje! Antipasti, pasta of broodjes en daarna koffie met dessert! Vorige week hebben wij onze projectbesprekingen feestelijk afgerond en het was een geslaagde dag. Wij zijn uiteindelijk een hele middag gebleven een oom genoten van een lichte Italiaanse Aperitief met kleine hapjes. Jason is de perfecte gastheer, de sfeer is positief en zeer aangenaam. Het is namelijk een winkelspeciaalzaak met een lunch functie. Wij hebben kunnen overleggen zonder dat wij last hadden van de winkelende publiek en andersom. Grazie Jason voor je service en wij zullen volgende week weer komen voor je Panettoni! Ciao Frank & Sonia
Léon B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Super leuke lunchroom / traiteur! Originele gerechten, uitgebreid winkeltje en hele lekkere spullen. Een traiteur is natuurlijk nooit goedkoop, zo ook deze niet. Zie het als een avond dineren met gerechten alsof je uit eten bent gegaan, en het comfort van thuis zijn. Wij hebben genoten van de take away :)
Nikky42 .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2015
Wat een mooi zaak en vriendelijke personeel ik heb lekker antipasti gegeten was top daarna pasta en dit was super kom wij zeker terug
Marcocappello .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2015
Het is al vaker gezegd, maar je waant je echt even in Italië. Heerlijke producten. Lekkere broodjes, antipasto en tiramisu. Nog nooit take away gehaald, maar ben dit zeker van plan!
Mike722 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2014
Top genoten van een heerlijk uitgebreide lunch bij Da Silvano. Na een warm ontvangst werden we voorzien van een bordje gemengde vleeswaren, kaas, truffeltapenade en brood. Toen we hier aardig mee klaar waren werden we (met z'n 2en) verwend met 4! verschillende soorten pasta. Dit allemaal om een duidelijk beeld te krijgen van Da Silvano. Het geheel werd afgerond met een heerlijke espresso met huisgemaakt gebak.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2014
Ook in Vlissingen een goede Qualitalia adres. De eigenaar is het zeer vriendelijk en weet erg veel te vertellen over al die specialiteiten en hoe e het beste kan combineren of bereiden. Wij kwamen daar voor een uitgebreide lunch. We waren op een dagje uit en we moeten s' avonds weer terug rijden. Wij hebben een lunch menu besteld. Dit is samengeteld door een Antpasti, Pasta en een dessert. Alles was echt top! Mooi gepresenteerd, mooi smaak combinaties en de kwaliteit perfect. Het is een aanrader! Jason, bedankt voor je gastvrijheid. Tot snel!
Zeeland01 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2014
Je kijkt je ogen uit bij deze traiteur/winkel/lunchroom met heel veel verse, pure producten inclusief scharrelvlees. Zeer vriendelijke bediening die je ook van alle lekkere dingen laat proeven. We hadden voor een heerlijke antipasti gekozen die snel op ging. Ook leuk om een keer de maaltijd voor twee personen mee te nemen, voor zeer schappelijke prijs.top zaak
Fabio M.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2014
Weekend in Zeeland! Adres gekregen via vrienden. Deze winkel is ook een lunchroom waar je heerlijk Italiaanse broodjes kunt eten en meer. Goedgekeurd door Qualitalia dan weet je dat je hier goed zit. Wij hebben genoten van de goede sfeer en van een zeer uitgebreide lunch. Jason is een zeer aardige gastheer die je gauw op je gemak laat voelen. Veel geproefd en alles was zeer smakelijk. Mooi producten gekocht, waaronder een Bindi Sergardi Chianti van een zeer bijzondere kwaliteit. Tot de volgende keer, ciao!
Raul S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2013
I visit this place by advice of our friends from Delft. In this region Zeeland you can find original Italian specialties only in this shop of in Middelburg. Here in the Walstreet you can also enjoy a great lunch. Tastefully original Italian dishes like Antipasti, Pasta and amazing desserts. It is a very nice place to visit with friends just to have an aperitif, espresso or else. I buy there Terre del Sole olive oil, the best I ever taste...