La Bella Cucina

9,1

Jouw recensie over het restaurant La Bella Cucina

Robert .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Het was bijna 10 uur en er moest nog ontbeten worden. We passeerden LBC en vroegen ons hard op af of ze al open waren, jawel zij de eigenaresse (die buiten op een stoeltje zat) en we gingen binnen zitten. Schot in de roos. Fantastico. We bestelde cappuccino, verse jus en 3 broodjes (Margarita, Ninu en Porto Bello) . Alles wordt vers bereid. Alles smaakt vers. Het is een mooie winkel, want naast goed eten en drinken kun je er ook vele italiaanse producten kopen. Wij konden ook deze verleiding niet weerstaan. Ons Vlissingse ontbijtadres hebben wij gevonden. Top.
Rolf F.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Als je niet naar Italië reist, dan proef je Italië in optima forma bij La Bella Cucina. Dit is La dolce vita in Vlissingen. Wat een fantastische traiteur. Wij hebben er een late lunch genoten en zitten nu thuis nog na te genieten. Het bord antipasto voor vier was een verrukkelijke smaakbeleving met gevulde paprika en olijven, zongedroogde tomaatjes, diverse vleessoorten en smakelijke kaasjes. Daarna streelden de huisgemaakte pasta en lasagne onze tong en lieten onze smaakpapillen dansen van genot. Die vreugde werd nog versterkt door eigenaresse José Prins die liefde voor haar zaak en de klanten uitstraalt. De padrona di casa ís La Bella Cucina, een zaak die de liefhebber van eerlijke Italiaanse producten niet mag missen. Eccellente!
Iloooon .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Tijdens onze minivakantie in Vlissingen hebben we heerlijk geluncht bij Da Silvano :) Een vers, knapperig broodje met hele lekkere Italiaanse kaasjes en een vriendelijke gastvrouw. De zaak zag er gezellig, schoon en uitnodigend uit, en ligt in een wat rustiger gedeelte van de winkelstraat. Aanrader!
Léon B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Super leuke lunchroom / traiteur! Originele gerechten, uitgebreid winkeltje en hele lekkere spullen. Een traiteur is natuurlijk nooit goedkoop, zo ook deze niet. Zie het als een avond dineren met gerechten alsof je uit eten bent gegaan, en het comfort van thuis zijn. Wij hebben genoten van de take away :)
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2014
Ook in Vlissingen een goede Qualitalia adres. De eigenaar is het zeer vriendelijk en weet erg veel te vertellen over al die specialiteiten en hoe e het beste kan combineren of bereiden. Wij kwamen daar voor een uitgebreide lunch. We waren op een dagje uit en we moeten s' avonds weer terug rijden. Wij hebben een lunch menu besteld. Dit is samengeteld door een Antpasti, Pasta en een dessert. Alles was echt top! Mooi gepresenteerd, mooi smaak combinaties en de kwaliteit perfect. Het is een aanrader! Jason, bedankt voor je gastvrijheid. Tot snel!
Raul S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2013
I visit this place by advice of our friends from Delft. In this region Zeeland you can find original Italian specialties only in this shop of in Middelburg. Here in the Walstreet you can also enjoy a great lunch. Tastefully original Italian dishes like Antipasti, Pasta and amazing desserts. It is a very nice place to visit with friends just to have an aperitif, espresso or else. I buy there Terre del Sole olive oil, the best I ever taste...