La Base Pizza

Meer informatie over restaurant La Base Pizza

Jouw recensie over het restaurant La Base Pizza

Zxcvbnm .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Vandaag uitgeprobeerd met een vriend en beiden blij verrast. De bediening was erg vriendelijk en snel. De kaart was in het begin een beetje lastig te ontcijferen omdat sommige dingen er in het Italiaans op staan, ook een schrijffoutje ontdekt. De kleine pizza's waren inderdaad klein, maar dat was eigenlijk wel prima en sowieso waren ze zeer smakelijk. De desserts en koffie/Sambuca kwamen ook erg snel en waren lekker. Een aantal zaken waren ze vergeten op de rekening te zetten en toen we dat meldden was de Sambuca als dank van het huis, keurig. Met nog twee wijn stond er uiteindelijk iets van €43 op. Voor een zeer schappelijke prijs lekker gegeten in een goede sfeer, die voor een familie-pizzeria zelfs een beetje sjiek overkomt.
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Heerlijke pizza's. Terecht oorkonde voor echte Napolitaanse pizza's. Gezellige informele sfeer. Leuke en lekkere maandpizza. Ook heerlijke limoncello. Komen hier zeer regelmatig en hopen dat nog vaak te kunnen doen
Mellebelle .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Zonde, de pizza was van buiten verbrand en van binnen niet goed gaar. We hebben allemaal buikpijn gekregen! Toen de Napolitaanse pizzaiolo er vorige keer was, was dit niet het geval. Jammer...
Erwin D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Pizza wat te karig met padestoelen belegd, overigens alleen champignons, en de bodem is te nat. Dat geld voor alle pizzas. Janmer want de smaak is niet verkeerd. Bakplaat wat heter maken en van onderaf laten gaten niet van bovenaf zoals nu, zeker meer champignons gebruiken.
Merel V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Heerlijk gegeten, pizza zoals pizza bedoeld is. Fijn terras aan het water & leuke service! Lekkere wijnen, fijne salades voor bij de pizza's. Top!
Nol58 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Voor de 3e keer gegeten bij La Base Pizza, de pizza's zijn geweldig. De bodem is perfect, de ingrediënten zijn kwalitatief hoogstaand, daarom komen de smaken goed tot zijn recht. Als voorgerecht een salade Caprese gegeten, de mozzarella (echte buffel) was heerlijk. Olijfolie en aceite balsamico ook met zorg uitgezocht en daarom geweldig van smaak. Het personeel is jong maar zeer attent en zorgen voor een goede service. Zeker een aanrader, we komen beslist vaker.
Pauline W.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Met ons vijven namen we verschillende pizza's. Zelf had ik de Napoletana. Iedereen was tevreden, zowel over de bodems, die er prachtig uitzagen en goed smaakten als over de vulling. Bediening prettig. Aan het decor kan wat meer aandacht worden besteed. Dit is een heel goede pizzeria in de stad Weesp, die open is op maandag.
Naarden11 .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Hier hebben we de allerbeste pizza gegeten die er op de wereld te vinden is.
Wat een kwaliteit en wat een smaak! Je wordt met open armen ontvangen en
er heerst een heel goede sfeer.
Een aanrader voor een ieder die van een echte eerlijke verse en goede pizza houdt!
Woon je niet in Weesp? het omrijden waard !
Aad E.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Met twee familieleden uit Napels en twee man die uit de horeca komen hier gegeten.
Zowel het eten als ook de bediening was geweldig.
Eindelijk weer een zaak waar ze nog weten hoe het hoort.
Mensen uit Napels(waar de pizza vandaan komt) zijn best wel kritisch, maar het was prima.
Dit was de tweede keer ,maar zeker niet de laatste.
Ap M.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Naar italiaans voorbeeld hele dunne pizza's, zoals het hoort. Specialiteit: pizza.
Je kan er dan ook alleen maar pizza's krijgen. De producten zijn authentiek en zeer goed van kwaliteit. De smaak van de pizza benaderd voor 90 % de authentieke italiaanse pizza uit Napels en ongeving.
Een pizza met salami en een pizza Pesto meegenomen.
Bevindingen: goede dunne bodem, echte mozzarella en gelukkig geen strooikaas.
Goede en heerlijke salami. De pesto pizza was voortreffelijk van smaak. Ook buffel mozzarella er op, heerlijke italiaanse tomaatjes en zalige stukjes pancetta.
Een minpunt bij de Pestopizza is dat er teveel olie werd/is gebruikt in de pesto.
Dan wordt de pizza te slap en ziet er te olie achtig uit.
Al met al steek deze zaak qua smaak met kop en schouders boven de andere pizzeria's uit.

Eva333 .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
Hier niet gegeten maar twee pizza's gehaald. De vorige keer waren ze best lekker, dit keer helemaal niet! Van alle pizza's in mijn leven was dit echt de minst lekkere. Leek of hij niet lang genoeg in de oven had gezeten, onsmakelijke worst, ongesmolten kaas. De drab liep helaas ook nog uit de doos op m'n autostoel.
Hopelijk eenmalige misser!
Beste Eva,

Vervelend dat de pizza's deze keer niet naar wens waren! Wij willen graag onze excuses aanbieden en je vragen om je gegevens even via een mail naar info@labasepizza.nl te sturen, zodat wij je een oplossing kunnen sturen.

Met vriendelijke groet,

Team la base pizza
Yorick P.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Jonge maar onwijs gastvrije bediening, heerlijke pizza's en vriendelijke bediening. Zeker de beste pizzeria in het dorp.
Carpro .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
op zondagavond, 4 personen, goede ontvangst, vriendelijke bediening. Klant en servicegericht. Pizza's rijkelijk bedeeld, smaakvol, weet zich goed te onderscheiden van andere restaurants.
Kortom een aanbeveling om zeker eens kennis te maken met dit gastvrije team en vooral het 'italiaans' tintje. Goede wijnkaart ook!
Petra F.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
De lekkerste pizza uit Weesp en ver daarbuiten! Vooral die met spek en pesto val ik elke keer als een blok voor. De laatste keer dat ik een pizza van vergelijkbare kwaliteit at, was in Rome, dus dat zegt wel wat. Omdat het er zo lekker eten is, is het vaak ook druk, maar dat is dan ook het enige dat ik op deze pizzeria aan te merken heb.
Sander D.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Hier merk je dat ze verstand hebben van zaken, de Pizza's zijn en smaken geweldig, de medewerkers doen echt hun uiterste best voor je en sfeer is goed.
Marie-Laure R.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Afgelopen zaterdag voor de vierde keer bij La Base gegeten, het werd wel eens tijd voor een recensie. In het kort: wat een aanwinst voor Weesp en omstreken! Bij La Base eet je echte Napolitaanse pizza's, ze zijn zachter en tegelijkertijd rustieker dan je gewend bent. Maar daarna wil je nooit meer een saaie, standaard pizza waar wij in Nederland zo gewend aan zijn geraakt. De eigenaar is een vlotte ondernemer die met ontzettend veel passie zijn jonge team aanstuurt. De sfeer is ongedwongen en de prijzen hartstikke redelijk. Een gezellige avond uit zonder teveel poespas. Tip: deel een voorafje, probeer eens de Spianata al Tartufo (mijn favoriet!) en houd een gaatje over voor de Pizza Nutella.
Conny V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Wij hebben afgelopen zondag voor het eerst bij la base pizza gegeten.
Napolitaanse pizza is iets anders dan de pizza die de meesten kennen. Het deeg
moet veel langer rijzen en je moet de pizza kunnen vouwen, maar wat is deze pizza lekker met super verse buffel monzarella. Zeer goede bediening met een enorm bevlogen eigenaar, zou zeggen ervaar het en ga genieten in la base pizza.
sdebie .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
In Napels staan de Napoletanen op straat in de rij bij Da Michèle, waar je alleen een margherita of een marinara kunt bestellen, met bier of water. Als je het voor elkaar krijgt om in Nederland een pizza te maken die exact smaakt als die waarvoor ze in Napels in de rij staan, dan ben je een hele grote. Een indrukwekkende houtoven en een pizzabakker uit Napels helpen. De bediening is nog wat groen, de cappuccino kan beter, net als de akoestiek, maar als het je om een echte Napoletaanse pizza gaat, moet je hier zijn! En je krijgt er wel wijn bij als je wil.
Rosie V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Zeer aangename verrassing dit nieuwe restaurant in weesp. Het restaurant ziet er strak en netjes uit, echt van deze tijd. Enig minpunt is de akoestiek. Het restaurant zat bijna constant vol en dat merk je duidelijk aan het geluid. De service helemaal top. We waren zelfs beetje verbaasd Hoe professioneel de vrij jonge bediening ons hielp. Goede uitleg en kwamen niks te kort. De pizza's zagen er goed uit.opvallend is het balans tussen de ingrediënten. Niet 100.000 dingen op je pizza, maar balans en met de juiste ingrediënten.
Opvallend was nog het aantal mensen wat een pizza komt afhalen. Ik weet niet of er een bezorgservice is, maar de inloop van mensen kan het drukker aan laten voelen dan het is, vooral als mensen direct langs je tafel lopen.
Kortom. Heerlijke avond gehad en ik raad het iedereen aan.
Jamilla-k .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Hele gezellige avond gehad en niet te vergeten heerlijk gegeten!! Pizza's zijn anders dan ik gewend ben maar zeker het proberen waard. Tot volgende keer.