La Base Pizza

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant La Base Pizza

Jolo S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Onrustig en lang moeten wachten omdat er heel veel afgehaald werd.
Verse jus d'orange komt niet uit een flesje!
Service matig.
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
We komen altijd graag bij la Base en zijn meestal heel tevreden. Vanavond waren er echter ook twee honden aanwezig in het restaurant. Het zijn persoonlijke voorkeuren maar wat ons betreft hoort een hond niet in het restaurant.
De gasten naast ons verzekerde ons bij het aan Tafel gaan dat het een Keurig en lief hondje betrof, hij sprong echter steeds met zijn voorpoten op schoot van zijn baasje, en schudde zich enthousiast uit. Boven de pizza uit kon ik de hond ruiken. Niet prettig eten zo
Echt jammer, maar voor ons geen La base meer zolang honden zijn toegestaan in dit restaurant.
J. H.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Ik had een vier kazen pizza. Persoonlijk vond ik dat er te veel kaas op zat. Het was meer kaas dan pizza. Andere gasten hadden wel heerlijk gegeten. Wijn was wel heerlijk. En dessert ook. Bediening was zeer vriendelijk en snel.
Zxcvbnm .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Vandaag uitgeprobeerd met een vriend en beiden blij verrast. De bediening was erg vriendelijk en snel. De kaart was in het begin een beetje lastig te ontcijferen omdat sommige dingen er in het Italiaans op staan, ook een schrijffoutje ontdekt. De kleine pizza's waren inderdaad klein, maar dat was eigenlijk wel prima en sowieso waren ze zeer smakelijk. De desserts en koffie/Sambuca kwamen ook erg snel en waren lekker. Een aantal zaken waren ze vergeten op de rekening te zetten en toen we dat meldden was de Sambuca als dank van het huis, keurig. Met nog twee wijn stond er uiteindelijk iets van €43 op. Voor een zeer schappelijke prijs lekker gegeten in een goede sfeer, die voor een familie-pizzeria zelfs een beetje sjiek overkomt.
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Heerlijke pizza's. Terecht oorkonde voor echte Napolitaanse pizza's. Gezellige informele sfeer. Leuke en lekkere maandpizza. Ook heerlijke limoncello. Komen hier zeer regelmatig en hopen dat nog vaak te kunnen doen
Melle C.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Zonde, de pizza was van buiten verbrand en van binnen niet goed gaar. We hebben allemaal buikpijn gekregen! Toen de Napolitaanse pizzaiolo er vorige keer was, was dit niet het geval. Jammer...
Erwin D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Pizza wat te karig met padestoelen belegd, overigens alleen champignons, en de bodem is te nat. Dat geld voor alle pizzas. Janmer want de smaak is niet verkeerd. Bakplaat wat heter maken en van onderaf laten gaten niet van bovenaf zoals nu, zeker meer champignons gebruiken.
Merel V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Heerlijk gegeten, pizza zoals pizza bedoeld is. Fijn terras aan het water & leuke service! Lekkere wijnen, fijne salades voor bij de pizza's. Top!
Nol58 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Voor de 3e keer gegeten bij La Base Pizza, de pizza's zijn geweldig. De bodem is perfect, de ingrediënten zijn kwalitatief hoogstaand, daarom komen de smaken goed tot zijn recht. Als voorgerecht een salade Caprese gegeten, de mozzarella (echte buffel) was heerlijk. Olijfolie en aceite balsamico ook met zorg uitgezocht en daarom geweldig van smaak. Het personeel is jong maar zeer attent en zorgen voor een goede service. Zeker een aanrader, we komen beslist vaker.
Pauline W.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Met ons vijven namen we verschillende pizza's. Zelf had ik de Napoletana. Iedereen was tevreden, zowel over de bodems, die er prachtig uitzagen en goed smaakten als over de vulling. Bediening prettig. Aan het decor kan wat meer aandacht worden besteed. Dit is een heel goede pizzeria in de stad Weesp, die open is op maandag.
Naarden11 .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Hier hebben we de allerbeste pizza gegeten die er op de wereld te vinden is.
Wat een kwaliteit en wat een smaak! Je wordt met open armen ontvangen en
er heerst een heel goede sfeer.
Een aanrader voor een ieder die van een echte eerlijke verse en goede pizza houdt!
Woon je niet in Weesp? het omrijden waard !
Aad E.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Met twee familieleden uit Napels en twee man die uit de horeca komen hier gegeten.
Zowel het eten als ook de bediening was geweldig.
Eindelijk weer een zaak waar ze nog weten hoe het hoort.
Mensen uit Napels(waar de pizza vandaan komt) zijn best wel kritisch, maar het was prima.
Dit was de tweede keer ,maar zeker niet de laatste.
Ap M.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Naar italiaans voorbeeld hele dunne pizza's, zoals het hoort. Specialiteit: pizza.
Je kan er dan ook alleen maar pizza's krijgen. De producten zijn authentiek en zeer goed van kwaliteit. De smaak van de pizza benaderd voor 90 % de authentieke italiaanse pizza uit Napels en ongeving.
Een pizza met salami en een pizza Pesto meegenomen.
Bevindingen: goede dunne bodem, echte mozzarella en gelukkig geen strooikaas.
Goede en heerlijke salami. De pesto pizza was voortreffelijk van smaak. Ook buffel mozzarella er op, heerlijke italiaanse tomaatjes en zalige stukjes pancetta.
Een minpunt bij de Pestopizza is dat er teveel olie werd/is gebruikt in de pesto.
Dan wordt de pizza te slap en ziet er te olie achtig uit.
Al met al steek deze zaak qua smaak met kop en schouders boven de andere pizzeria's uit.

Eva333 .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
Hier niet gegeten maar twee pizza's gehaald. De vorige keer waren ze best lekker, dit keer helemaal niet! Van alle pizza's in mijn leven was dit echt de minst lekkere. Leek of hij niet lang genoeg in de oven had gezeten, onsmakelijke worst, ongesmolten kaas. De drab liep helaas ook nog uit de doos op m'n autostoel.
Hopelijk eenmalige misser!
Beste Eva,

Vervelend dat de pizza's deze keer niet naar wens waren! Wij willen graag onze excuses aanbieden en je vragen om je gegevens even via een mail naar info@labasepizza.nl te sturen, zodat wij je een oplossing kunnen sturen.

Met vriendelijke groet,

Team la base pizza
Yorick P.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Jonge maar onwijs gastvrije bediening, heerlijke pizza's en vriendelijke bediening. Zeker de beste pizzeria in het dorp.
Carpro .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
op zondagavond, 4 personen, goede ontvangst, vriendelijke bediening. Klant en servicegericht. Pizza's rijkelijk bedeeld, smaakvol, weet zich goed te onderscheiden van andere restaurants.
Kortom een aanbeveling om zeker eens kennis te maken met dit gastvrije team en vooral het 'italiaans' tintje. Goede wijnkaart ook!
Petra F.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
De lekkerste pizza uit Weesp en ver daarbuiten! Vooral die met spek en pesto val ik elke keer als een blok voor. De laatste keer dat ik een pizza van vergelijkbare kwaliteit at, was in Rome, dus dat zegt wel wat. Omdat het er zo lekker eten is, is het vaak ook druk, maar dat is dan ook het enige dat ik op deze pizzeria aan te merken heb.
Sander D.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Hier merk je dat ze verstand hebben van zaken, de Pizza's zijn en smaken geweldig, de medewerkers doen echt hun uiterste best voor je en sfeer is goed.
Marie-Laure R.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Afgelopen zaterdag voor de vierde keer bij La Base gegeten, het werd wel eens tijd voor een recensie. In het kort: wat een aanwinst voor Weesp en omstreken! Bij La Base eet je echte Napolitaanse pizza's, ze zijn zachter en tegelijkertijd rustieker dan je gewend bent. Maar daarna wil je nooit meer een saaie, standaard pizza waar wij in Nederland zo gewend aan zijn geraakt. De eigenaar is een vlotte ondernemer die met ontzettend veel passie zijn jonge team aanstuurt. De sfeer is ongedwongen en de prijzen hartstikke redelijk. Een gezellige avond uit zonder teveel poespas. Tip: deel een voorafje, probeer eens de Spianata al Tartufo (mijn favoriet!) en houd een gaatje over voor de Pizza Nutella.
Conny V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Wij hebben afgelopen zondag voor het eerst bij la base pizza gegeten.
Napolitaanse pizza is iets anders dan de pizza die de meesten kennen. Het deeg
moet veel langer rijzen en je moet de pizza kunnen vouwen, maar wat is deze pizza lekker met super verse buffel monzarella. Zeer goede bediening met een enorm bevlogen eigenaar, zou zeggen ervaar het en ga genieten in la base pizza.