La Bardies

Markt 18 6651 BC Druten Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant La Bardies

MarcusAntonius .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Naar La Bardies ga je voor perfecte pizza's.
Over de grillgerechten kan ik weinig zeggen, ik eet daar altijd pizza. De bediening is erg vriendelijk en de sfeer is goed.

Ik kom hier heel graag weer!!
Jenny V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
We aten hier een pizza fruiti di mare en quattro formaggi, waren allebei royaal belegd en zeer smakelijk, de witte huiswijn was een kekker slobberwijntje (daar houden wij van). Toe een goede cappucino en lekker dame blanche. Wij komen zeker terug!
PIbe .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
Dit Restaurant heeft niets met echt Italiaans eten te maken .
Weet überhaupt niet of er een Italiaan werkzaam is daar ??
Wij hebben nog nooit zo slecht Italiaans gegeten .
De salade als voorgerecht ging nog wel .
Wijnen zijn erbarmelijk slecht en de vreselijke wijnglazen passen daar mooi bij .
Echt meuk die heel erg goedkoop oogde!
De pizza was bedekt met meerdere niet vers smakende producten en heel weeïg deeg .
( geen houtoven)
De spinazie die er op zat was ronduit smerig . Heb deze ook deels niet opgegeten .
De meisjes in de bediening waren zeker aardig ,maar absoluut geen kennis van zaken .
Ik zou La Bardies aan niemand aanraden en begrijp niet dat iemand op deze manier uitbater wil zijn .
Debrouwe .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2012
De kalfsschenkel in de osso bucco bleek een ordinaire vleesbouillon met een waterige tomatensaus en 10 boontjes. En dit werd als specialiteit van de chef vermeld op de menukaart! Bovendien was de vrouwelijke bediening eigenwijs én arrogant. Weliswaar ontving ik van de chefkok een fles wijn als zoenoffer wat ik apprecieerde. Maar dit was geen "eerlijk" eten. Gezien de lage prijzen én de uitgebreide menukaart was dit echter onrealistisch..