La Barceloneta

Meer informatie over restaurant La Barceloneta

Dinsdag t/m Zondag vanaf 16:00

VeggieMe .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Met 4 personen vegetarische tapas gegeten. We hebben gekozen voor het verrassingsmenu en genoten van alle verschillende heerlijke vegetarische spaanse hapjes! Ongelooflijk wat er maar bleef komen, uiteindelijk 16 verschillende vegetarische tapas gehad. Een enthousiaste en supervriendelijke eigenaresse.
We gaan hier zeer zeker terug komen! Wat een aanrader.
M_M_81 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Heerlijk tapas gegeten onderweg vanuit Frankrijk! Het is het ideale onderweg-restaurant (vlakbij de snelweg, goed parkeren, snelle bediening), maar ook veel meer dan dat. Vriendelijke bediening, gezellig en echt superlekkere tapas!!!
Ginger B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Vorige week hebben we met z'n drieën hier gegeten op het terras. We werden vriendelijk ontvangen en mochten zelf een tafel uitkiezen. De vriendelijke bediening vroeg meteen wat we wilden drinken en vroeg wat we wilden eten. We kozen voor het menu van de chef. We hadden geen idee hoeveel eten er zou gaan komen, maar het was allemaal even lekker. Heerlijke chorizo en manchego kaas. Het dessert was een feestje, de sangria gaf het Spaanse gevoel en door de temperatuur en het Spaans dat werd gesproken, waanden wij ons een avondje in Spanje. Een echte aanrader en een goede prijs-kwaliteitverhouding!
MamavanJort .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
À la carte gegeten. Heerlijk gegeten op het terras. Super tapas restaurant. De beschrijving 'wegrestaurant' doet het tapasrestaurant echt tekort.
Erwin H.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Met een aantal vrienden wezen eten bij dit restaurant.
We werden meteen hartelijk ontvangen door het vriendelijke personeel, waarna ons ook de eigenaresse ons kwam uitleggen wat we konden kiezen. Ze stelde ons voor dat zij ons het verrassingsmenu zou samenstellen, zodat we van bijna alle tapas gerechten konden proeven.
Dit hebben we ook gedaan. Van de gehaktballetjes in tomatensaus t/m de chickenwings, we hebben zowat alles de revue zien passeren. Vergeleken met de tapas restaurants in de regio, onderscheid la Barcelonetta zich in prijs. Je krijgt een hoop meer voor minder geld.
En het was echt VEEL wat we kregen. Prijs Kwantiteit, is dan ook echt terecht meer dan prima te noemen. Qua smaak vond ik de gerechten goed.
De locaties is voor ons iets afgelegen, maar het decor van het restaurant daarentegen vond ik weer super.
Echt een heel gezellig restaurantje, en de sfeer is ook echt terecht Spaans.
Wanneer je dus van Spaanse tapas houdt en je wilt voor een redelijke prijs veel lekkere gerechten proeven en je hebt de beschikking over een auto, dan is dit restaurant zeker aan te bevelen. Het is voor ieder wat wils.
We zullen hier zeker nog een keer terug komen.
De Spaanse avonden (met live muziek) schijnen ook een echte aanrader te zijn.
La Barcelonetta…..tot snel!
Karnoek .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Voor een 2e keer hier gegeten en wederom heerlijk! Voor echte spaanse tapas moet je hier naar toe. We namen het verrassingmenu op aanraden van de gastvrouw en alles was even lekker. Een aanrader!!
Gaby P.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Lekkere tapas, originele, Spaanse sfeer, kortom goed gegeten! Het verrassingsmenu bevatte veel gerechten van de klaart, daardoor konden wij, omdat we voor de eerste keer het restaurant bezochtten, vanalles proeven. De gerechtjes werden met en met met tussenpauze's gebracht, wat fijn was. Het was wel veel! Zeker voor herhaling vatbaar!
Cindy L.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Altijd heerlijk eten, authentieke Spaanse tapas, vriendelijk personeel, gezellig terras maar binnen ook heel leuk. Aanraders: brood met tomaat en manchego kaas, genot van kabeljauw, kipskluifjes, knoflookchampignons, beignets van courgette en aubergine. En natuurlijk de albondigas (gehaktballetjes)
Lot1993 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
In juli 2015 hier gaan eten. We zaten buiten en dit was erg gezellig. Het was erg druk. Wij hebben niet voor het verrassingsmenu gekozen ondat mijn vriendin dat de vorige keer niet zo lekker vond. Er kwamen lekkere en minder lekkere gerechten voorbij maar over het algemeen hebben we lekker gegeten. er werkten te weinig mensen op zo'n drukke avond. Bestellingen werden vergeten en je moest lang wachten op je drinken. Gelukkig was de bediening wel zeer vriendelijk.

Tops:
- buiten is er een gezellige sfeer
- zeer vriendelijke bediening
- goed eten
- goede prijs/kwaliteit verhouding

Tips:
- bestellingen werden vergeten en je moest soms lang wachten
Ramirez .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Hele aardige gastvrouw. We voelden ons meteen erg welkom. We namen een tapas menu van de chef. Echt avond vullend. Ze bleven maar tapas brengen en de een nog beter dan de ander. Heel goed! De aankleding van het restaurant mag van mij wat meer Spaans. Beetje café inrichting. Verder absolute aanrader!
4711 .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Lekker gegeten in een ongedwongen sfeer. We hadden het verrassingsmenu en dit werd lekker relaxed doorgegeven zodat het een gezellig avondvullend gebeuren was.
Leon M.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
Geweldig, dit restaurant ! Gezellig druk, gastvrij, attent en vriendelijk personeel waarmee je als 'gast' snel een goede band krijgt. We hadden gekozen voor het verrassings-tapas menu, bestaande uit wel 16 verschillende gerechten, allemaal even heerlijk. Reserveren vooraf is wel aanbevolen, evenals een lege maag om het allemaal te kunnen 'verstouwen'...Voor ons een absolute aanrader !
Ralph H.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2014
Tja, zacht wat knapperig hoort te zijn, droog wat sappig hoort te zijn ... Tegenvallend.
Vriendelijke bediening dat moet gezegd.
Geachte Ralph, jammer dat u vind niet aan u wensen, maar, kunt u mee vertellen via email: info@labarceloneta.nl, welke zijn u tegenvallen punten, wij willen graag verbeteren en aan u wensen te zijn... we proberen het beste te doen en met alle liefde doen. kan u ons helpen a.u.b.??
met vriendelijke groet
margarida gatuellas
la barceloneta
FamMulders .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Wij zijn hier onlangs met vrienden gaan eten en werden aangenaam verrast. Wij hadden het verrassingsmenu . Natuurlijk zijn er heerlijke en minder heerlijke gerechten niet iedereen heeft dezelfde smaak. Gelukkig. Wij gaan vaak naar Spanje en bezoeken daar altijd tapasbars. Elke regio heeft zijn specialiteiten, zo ook hier. Wij vonden de sfeer toen het restaurant vol zat redelijk goed overeenkomen met Spanje. Vrolijke mensen, heerlijk eten en drinken, vriendelijke bediening. Ja zelfs het gebrekkige nederlands heeft zijn charme. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar. De mensen die wij dit restaurant hebben aanbevolen denken hier net zo over.
BiancaH71 .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2014
Ik kan niet anders zeggen dan: heerlijk gegeten!! Vers, afwisselend en mooi gepresenteerd. Prima sfeer, gastvrije gastvrouw en vriendelijke bediening... Het was erg druk, maar ondanks dat toch sfeervol. Het verrassingsmenu is een aanrader!!
Edwin .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2014
Zeker in de zomer gaan we regelmatig naar dit restaurant. Lekkere tapas met een goed glaasje sangria, wat wil je nog meer.. De sfeer is altijd zeer ontspannen en de eigenaresse weet precies wat goede service inhoudt. I.p.v. Barcelona gaan wij gewoon naar Gronsveld!
HettySnel .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2014
Met zijn 4en hadden wij, zonder de kaart gezien te hebben, gekozen voor het verrassingsmenu. Naar mate de avond vorderde en het drukker werd verloor de bediening de grip op de avond en was het praktisch onmogelijk om iets te drinken te bestellen. De variatie in kleine gerechten was prima, maar over de versheid hadden wij twijfels.
De feedback die wij gaven over het eten werd door de serveerster afgedaan met 'zo hoort het nou eenmaal in Spanje', terwijl over-gemarineerde vleesspiesjes, kurkdroge kippenvleugels, en gedroogde kruiden over elk gerecht in Spanje absoluut niet de standaard zijn.
De opmerking bij vertrek 'jullie moeten wel terugkomen hè?' vonden wij dan ook zeker niet op zijn plaats en zal dan ook niet meer het geval zijn.
Geachte hetty, Wat een slecht ervaring, eerst Mijn excuses voor u slecht gevoel, we zijn al mee bezig om te verbeteren u critique, kunt u ons a.u.b misschien tips Of advies inlichten over hoe kan wij verbeteren???? Onze Email is Info@labarceloneta.nl
Lieve S.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2014
Afgelopen weekend hier gegeten samen met mijn vriend. Erg lekkere tapas en zeer vriendelijke gastvrouw en bediening. Gezellige sfeer waar je lekker kunt ontspannen en genieten van het lekkere eten en witte sangria. Echt een aanbeveler wel eerst even reserveren voor je tafel zodat je ook lekker lang kunt natafelen.
Errol B.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2014
Ik heb hier afgelopen wknd ( zondag 30 maart 2014 ) voor de 2e maal gegeten in 3 jr tijd, en wilde toch heel graag na deze teleurstellende eet ervaring ( ondanks alle goede recencies ) ook een recensie achterlaten.

Om niet te veel met de menu kaart bezig te zijn, hebben wij n.a.v de te gelezen recensies hier, gekozen voor het verrassings menu. De 1e ronde begon goed, wij hadden een goede honger, en kregen 3 soorten tapa's geserveerd met wat uitleg. De smaken waren prima, maar naarmate de volgende rondes kwamen....ging het helaas berg af waarts.
Te lange pauzes tussen de volgende rondes....bij elke volgende ronde werd er maar 1 tapa gerechtje geserveerd, en de smaken werden steeds minder interessant. ( wat aan de flauwe kant en ipv vers gesneden peterselie, werd er goedkope gedroogde uit een potje op de gerechten gestrooid ) Het dessert...helaas kan ik ook hier niet uitbundig over zijn.
Ik ben zelf iemand die graag gevarieerd (buitenlands) kookt en met smaken bezig is...anders had ik hier nooit iets durven schrijven.
Dus al met al....ik vond prijs en qualiteit verhouding niet kloppen ...ik denk dat ik tapas eten in nederland voor gezien hou en mij gewoon ouderwets laat verassen als ik weer in Espagna ben .

Ik wens jullie iig smakelijk eten mocht je voor de goede revieuws gaan :)

Edo R.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2013
We hebben hier meerdere malen gegeten, het is ons nog nooit tegengevallen. Je proeft dat er altijd verse producten worden gebruikt, ook het menu wordt regelmatig veranderd. Bediening is super vriendelijk, het motto "de klant is je vriend" is duidelijk terug te merken in de gemoedelijke, warme en betrokken omgang. Enige kleine minpuntje is dat het soms wat rommelig is, waardoor bestellingen niet altijd even goed doorkomen. Het is gezellig en knus ingericht.