La Barca

Maandag t/m Donderdag Gesloten
Vrijdag t/m Zondag 15:00 - 22:00

Rob V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Behalve veel pizza's en pasta's heeft La Barca maar 2 vis- en 2 vleesgerechten op de kaart. Maar daar wordt dan ook wel werk van gemaakt. Voor de bestelling van de gebakken tonijn kwam de chef even uit de keuken om te vragen, eigenlijk te verlangen, of de tonijn toch wel heel kort dichtgeschroeid mocht worden, want anders zou het wel zonde zijn van het mooie verse visvlees. Dat mocht en hij was ook fantastisch, met een voortreffelijke finishing touch van huisgemaakte kruidige mayonaise met een heel klein beetje mierikswortel. Het garnituur van zeekraal en rozemarijn aardappeltjes paste er uitstekend bij. Het stoofpotje met 3 soorten vlees op een korte pasta was origineel en uitstekend op smaak middels de mooie saus. De bisque was goed van smaak en componenten en de salata mista was gevarieerd en smakelijk. De kleine wijnkaart biedt voldoende variatie met de meeste wijnen per glas en bevat goede wijnen die redelijk geprijsd zijn.
De trattoria is gevestigd op de beneden verdieping van Restaurant het Veerhuis op het terrein van en aan de jachthaven van Delta Marina Kortgene en is 's avonds niet zo makkelijk te vinden. De aankleding is strak en eenvoudig zoals je verwacht van een watersportcafe en de ontvangst is vriendelijk en attent.
De bediening bestond uit goed opgevoede nette jongelui met heel weinig ervaring. Het gaat niet allemaal de eerste keer goed, maar ze zijn vriendelijk, beleefd en welwillend. Met een beetje geduld heb je een heerlijke avond. De chef kwam na het hoofdgerecht bij veel tafels langs voor feedback, zo ook bij ons. Bevlogen man die pas recent van zijn hobby zijn vak gemaakt blijkt te hebben; wat ons betreft met succes!
Bla .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Heerlijk gegeten met een groep vrienden in dit gezellige restaurant. Van te voren een keuze menu afgesproken omdat we met een grote groep waren. Vooraf verukkelijke carpacio van top kwaliteit vlees. Dat proef je! Tussen gerecht van deegkussentjes gevuld met Italiaanse kaas en citroen. Je waant je direct in Italië met zo'n verrassing. Hoofdgerecht gebakken zeebaars. Alles perfect bereid en vergezeld van heerlijke en speciale Italiaanse wijnen. Gezellige en voorkomende bediening. Wij komen zeker vaker terug bij dit top restaurant. O ja, we hadden een heel schappelijke rekening na de lekkere Italiaanse dolci.
Sheila B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Als voorgerecht gekozen voor de Insalata Mista. Prima portie als voorgerecht. Alleen voor een Italiaanse salade vond ik de appel erop niet zo passen. Miste wel olijfolie en balsamico op tafel, voor een Italiaans restaurant verwacht ik dat standaard op tafel.
Uitstekende pizza Rucola gegeten! Mooie dunnen bodem en voldoende belegd, niet te veel en niet te weinig.
Klein minpuntje was dat 1 van ons vieren een voorgerecht als hoofdgerecht bestelde en dat ging mis waardoor het langer duurde voordat iedereen z'n hoofdgerecht had. Bediening maakt netjes excuses en ook de chef heeft nog excuses gemaakt en uitleg gegeven waarom het fout ging.
Heerlijk gegeten en hier gaan we zeker nog een keer heen!
Jasperica !.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Leuke plek ad haven. Gezellig ingericht, goede sfeer. Personeel soms niet helemaal alert maar wel aardig. De kok houdt prima rekening met persoonlijk wensen. Goede carpaccio en gamba's als voorgerecht. Hoofdgerechten: pizza's en gegrilde tonijn ok. Wijnen niet heel bijzonder. Wel veel per glas!!
Dennis C.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Het viel een beetje tegen. We moesten vier keer om wat water vragen, friet was niet gaar en zatten klodders zout op. Tonijn steak was aan de koude kant. Kinderpizza besteld maar kregen een grote, en dat stond later ook op de rekening. Gebakken aardappeltjes waren zacht. Smaak was goed en bediening matig.